RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => HPI => Aiheen aloitti: jopsis - 20.03.17 - klo: 18.23
-
Kokemuksia ja mielipiteitä kaivataan kumpi olisi parempi kun tehoa kaivataan lisää?Eli lrp
http://www.lrp.cc/en/product/lrp-nitro-engine-zr32-spec2-pullstart/ (http://www.lrp.cc/en/product/lrp-nitro-engine-zr32-spec2-pullstart/) vai nitro star
http://www.hpiracing.com/fi/part/15250 (http://www.hpiracing.com/fi/part/15250)
Ilmoitetussa tehossa lrp vie voiton mutta tilavuudeltaan nitro star isompi niin onko paljon vääntöä..??
Kiitos jo etukäteen vastauksista :azn:
-
Laitoin sit lrp:n myllyn tilaukseen koska porukka aika paljon on sitä laitellut.Jospa se jotenkin autoa liikuttaisi,ja olisi helppo säädettävä :roll: Muuten,savagessa vakiona kytkinkello 17,ja spurri 47 hampainen.Halusin ostaa teräs kellon ja spurrin mutta kelloa ei tuolla koolla ollut.Tulee 15 hampainen.Muuttuuko välitys pahastikkin?Pöydällä tosin on tuohon 3 vaihteiseen laatikkoon isompi kolmosen ratas.
-
Mielestäni valitsit oikean koneen. Minulla on lrp:n kone 1/8 krossarissa ja olen ollut siihen hyvin tyytyväinen
-
:tongue:
-
Kannattaa sitten ostaa säkillinen vetoakseleita ja kardaaneita,niitä alkaa paukkumaan tehokkaamalla koneella.
samoten vaihtaa alu diffit suosiolla,paitsi jos tykkää joka suddaamisen jälkeen niitä korjailla.
-
Hehe :grin: Eikös tässä savage 4.6 ole alumiinista diffit? :shocked: Juu oon katellu heavy duty sarjaa vetareita mut ei ainakaan vielä saatavilla..Robinsonin kytkinkello ja spurri on maailmalta tulossa :smiley:
-
Koneessa on uudet sisuskalut---> puristukset niin kovat että
Rotostartti ei jaksa pyörittää.
Kummiskin 2.tankkii sisäänajettu ilman kuormitusta tyhjäkäynnillä...
Tässä on mennyt pari OWB-laakeria ( kiinalaisia jotka tuli Himoto Viperin
Käynnistyslaitteen mukana...) lisäksi kone ei tahdo pysyä käynnissä...
Aattelin kattoo että istuuko Himoton .18 koon mylly savageen...
Onko mitään vinkkiä tuohon tiukkuuteen, muuta ku ajoa
-
Paksumpi pelkkä kannen ja sylinterin väliin niin puristukset laskee
-
Vaikka tulppa irti, mylly on samperin tiukka yläkuolon kohdassa. Onko uutena siis näin tiukka yleensä?
Huomasin kun Rotostartilla oneway-laakeri lyö tyhjää, avasin myllystä rotopäädyn--> laakeri ihan öljyn peitossa,
Siis o-rengas valskaa kampikammion päädystä, tälle varaosa hpi1425... onko muuten standardi mittanen, huomenna ajot odottaa?
Pikkasen on ollut säätöä tän villin kanssa