RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => HPI => Aiheen aloitti: jopsis - 20.03.17 - klo: 18.23

Otsikko: Savage x 4.6 uutta myllyä?
Kirjoitti: jopsis - 20.03.17 - klo: 18.23
Kokemuksia ja mielipiteitä kaivataan kumpi olisi parempi kun tehoa kaivataan lisää?Eli lrp

http://www.lrp.cc/en/product/lrp-nitro-engine-zr32-spec2-pullstart/ (http://www.lrp.cc/en/product/lrp-nitro-engine-zr32-spec2-pullstart/) vai nitro star

http://www.hpiracing.com/fi/part/15250 (http://www.hpiracing.com/fi/part/15250)

Ilmoitetussa tehossa lrp vie voiton mutta tilavuudeltaan nitro star isompi niin onko paljon vääntöä..??

Kiitos jo etukäteen vastauksista  :azn:
Otsikko: Vs: Savage x 4.6 uutta myllyä?
Kirjoitti: jopsis - 08.04.17 - klo: 22.05
Laitoin sit lrp:n myllyn tilaukseen koska porukka aika paljon on sitä laitellut.Jospa se jotenkin autoa liikuttaisi,ja olisi helppo säädettävä  :roll: Muuten,savagessa vakiona kytkinkello 17,ja spurri 47 hampainen.Halusin ostaa teräs kellon ja spurrin mutta kelloa ei tuolla koolla ollut.Tulee 15 hampainen.Muuttuuko välitys pahastikkin?Pöydällä tosin on tuohon 3 vaihteiseen laatikkoon isompi kolmosen ratas.
Otsikko: Vs: Savage x 4.6 uutta myllyä?
Kirjoitti: mustikka - 08.04.17 - klo: 22.53
Mielestäni valitsit oikean koneen. Minulla on lrp:n kone 1/8 krossarissa ja olen ollut siihen hyvin tyytyväinen
Otsikko: Vs: Savage x 4.6 uutta myllyä?
Kirjoitti: jopsis - 08.04.17 - klo: 23.10
 :tongue:
Otsikko: Vs: Savage x 4.6 uutta myllyä?
Kirjoitti: mmc_tero - 11.04.17 - klo: 09.11
Kannattaa sitten ostaa säkillinen vetoakseleita ja kardaaneita,niitä alkaa paukkumaan tehokkaamalla koneella.
samoten vaihtaa alu diffit suosiolla,paitsi jos tykkää joka suddaamisen jälkeen niitä korjailla.

Otsikko: Vs: Savage x 4.6 uutta myllyä?
Kirjoitti: jopsis - 11.04.17 - klo: 13.25
Hehe  :grin: Eikös tässä savage 4.6 ole alumiinista diffit?  :shocked: Juu oon katellu heavy duty sarjaa vetareita mut ei ainakaan vielä saatavilla..Robinsonin kytkinkello ja spurri on maailmalta tulossa  :smiley:
Otsikko: Vs: Savage x 4.6 uutta myllyä?
Kirjoitti: SeTTi - 15.08.17 - klo: 14.09
Koneessa on uudet sisuskalut---> puristukset niin kovat että
Rotostartti ei jaksa pyörittää.
Kummiskin 2.tankkii sisäänajettu ilman kuormitusta tyhjäkäynnillä...
Tässä on mennyt pari OWB-laakeria ( kiinalaisia jotka tuli Himoto Viperin
Käynnistyslaitteen mukana...) lisäksi kone ei tahdo pysyä käynnissä...

Aattelin kattoo että istuuko Himoton .18 koon mylly savageen...

Onko mitään vinkkiä tuohon tiukkuuteen, muuta ku ajoa
Otsikko: Vs: Savage x 4.6 uutta myllyä?
Kirjoitti: JoniH - 15.08.17 - klo: 16.29
Paksumpi pelkkä kannen ja sylinterin väliin niin puristukset laskee
Otsikko: Vs: Savage x 4.6 uutta myllyä?
Kirjoitti: SeTTi - 17.09.17 - klo: 09.43


Vaikka tulppa irti, mylly on samperin tiukka yläkuolon  kohdassa. Onko uutena siis näin tiukka yleensä?

Huomasin kun Rotostartilla oneway-laakeri lyö tyhjää, avasin myllystä rotopäädyn--> laakeri ihan öljyn peitossa,

Siis o-rengas valskaa kampikammion päädystä, tälle varaosa hpi1425... onko muuten standardi mittanen, huomenna ajot odottaa?

Pikkasen on ollut säätöä tän villin kanssa