RC10.FI

Yleiset => Sähköautot => Yokomo => Aiheen aloitti: Jabe - 19.09.06 - klo: 17.11

Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 19.09.06 - klo: 17.11
Yokomo (http://www.yokomousa.com/)
Onko täällä jollain kyseistä autoa?
Keskustelua driftereistä mitkä pohjautuu tähän alustaan.
Oma on tulossa jo postissa, Silvia S15 korilla ja CM varustuksella :grin:
(http://www.yokomousa.com/newproducts/pict_kit/DRIFT_racerBG4.jpg)
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: pcu - 19.09.06 - klo: 20.25
Autohan on periaatteessa kuin CGM sitten kun "kyllästyt" driftaamaan vaihdat vain kuulalaakerit ja renkaat autoosi niin se on todella hyvä touring auto...
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 19.09.06 - klo: 21.04
käsittääkseni täsä on valmiina kuulalaakerit, tosa CM versiossa meinaan, no sitte sen näkee kun se tänne saapuu...
johonkin touringin jumbo luokkaan tolla vois osallistua, no kyl kait ne ajotaidot pikkuhiljaa kasvaa.
meinasin vähän tähän team orionin drift machine moottoria, 11x3 löytys ainakin hyllystä, eipä tarvii sitte päivitellä moottoria, tehoja löytyy varmaan enemmän kun kuskilla taitoja :lol:
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: pcu - 19.09.06 - klo: 21.13
no saattaa olla kuulalaakerit mutta on tai ei niin ei tolla tarvii jumboluokkiin osallistua se on oikeesti hyvä touring auto!
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 19.09.06 - klo: 21.48
Lainaus käyttäjältä: "pcu"
no saattaa olla kuulalaakerit mutta on tai ei niin ei tolla tarvii jumboluokkiin osallistua se on oikeesti hyvä touring auto!
no äsken tarkistin ja kaikissa driftereissä on vakiona kuulalaakerit.
no se on hyvä että on hyvä auto, kerrankin oon osannu valita hyvän...
kattosin äsken, niin auto on tullu jo suomeen... rupee sormenpäät pikkuhiljaa kutiamaan jo :twisted:
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: pcu - 19.09.06 - klo: 22.05
No hyvä että niin...ainakaan aiksemmin noissa drifting autoissa yhdessäkään ei ollut vakiona kuulalaakerit., mutta voihan sitten nykyään olla., hyvähän se on jos olis valmiiksi kuulalaakerit niin se on sitten ihan valmis peli renkailla millä hyvänsä.
Otsikko: Drifting-koneista
Kirjoitti: jarkko - 20.09.06 - klo: 08.17
Meillä on kokemusta driftaamisesta muutaman kisavoiton verran ja kommentoisin tuota konevalintaasi. Siinä saattaa olla oikeasti turhan paljon tehoa. Meillä on havaittu sopivan tehoiseksi 17-19 lankaiset koneet. Ajaminen on helpompaa ja sutii komeesti.
Tai jos meinaat 11x3 konetta käyttää niin laita ainakin ennakot hyvin lähelle nollaa, niin pysyy koneen huoltotarve pienempänä ja vääntöä löytyy enemmän kuin isolla ennakolla.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 20.09.06 - klo: 16.56
no toi nyt oli vaan tollanen heitto, kun ei kaupassa ollu muuta drifting konetta, oliskos sulla joku kone mitä voisit suositella driftingiin, mitä saa kohtuu helpolla suomesta.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Catiska - 20.09.06 - klo: 18.33
T'äh, tarviiko tuossa jotain Drifting-moottoreita? Säännötkö määrää vai onko niissä muka oikeasti eroa "normaaleihin" moottoreihin?
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: pcu - 20.09.06 - klo: 19.14
No ei tarvita mitään drifting moottoreita! esim. Lrp syndicate 17t moottori on hyvä ja huoltovapaa!
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 20.09.06 - klo: 20.25
no eihän siinä tarvii mitään drifting moottoria erikseen, mut noi mitkä on "tehty driftingiin" ni niissä on varmaan enemmän vääntöä.
miten olis LRP V10 Spec.3 15 x 4, kohtuu hintanen ja vääntöä luulis löytyvän
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: pcu - 20.09.06 - klo: 20.39
joo mutta ne tosiaankin on "tehty driftingiin"...samoja moottoreita ne on kuin muutkin.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: jarkko - 21.09.06 - klo: 08.54
Minulla sama suositus kuin pcu:lla eli syndicate 17-lankainen kone ja siihen vielä "hopeahiilet" => vaivatonta ajoa pitkään. Vääntää varmasti riittävästi eikä tarvitse huoltoa ollenkaan siinä määrin kuin tiukemmat virikoneet.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 21.09.06 - klo: 17.04
mutta missä täällä suomessa myydään tota syndicate moottoria?
vai oliskos nosramin vision 19x2 moottori saman tasonen?
mielellään ostais sillasen koneen minkä sais suoraan kaupan hyllystä, ni ei tarvis odotella sillasia.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: pcu - 21.09.06 - klo: 18.40
www.power-racing.net   sieltä sähkömoottoreista löytyy syndigate moottori.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: pcu - 21.09.06 - klo: 18.44
58862 LRP-STOCK Challange 23-lankainen , muistelimme väärin, syndigate moottori onkin 23 lankainen, mutta sama se montako lankaa siinä on silti se on hyvä ja huoltovapaa moottori.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 21.09.06 - klo: 19.52
joo, tualta power-racingista oon noita moottoreita katellu, toi nimi vaan hämäs.
oon vähän kahen vaiheilla, kun ei näistä kahesta koneesta kauheesti mitään tietoja löydy eli LRP-STOCK Challange 23-lankainen vai LRP V10 Spec.3 15 x 4, vois vähän vertailla jos tietäis max kierrokset ja väännön. kuinka monta kertanen ton challengen käämitys on? kummalla on pidempi ajoaika.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: jarkko - 21.09.06 - klo: 21.13
PCU:n ja allekirjoittaneen miettimä oranssin värinen syndicate moottori on todellakin 17-lankainen, mutta se on nyt jäänyt pois valmistajan ohjelmasta. Power-Racingillä näkyy 23 lankaisen pop-upissa väärä kuva oranssin värisestä koneesta.

Tilalle on tullut uusi 23-lankainen LRP-HPI Stock Challenge moottori. Minulla on tässä kädessä juuri sellainen joka pitäisi testata. Se on 23-lankainen, kuulalaakeroitu ja varustettu valmiiksi hopeisilla p-hiilillä. Tehoa on valmistajan tuoteselosteen mukaan 125 wattia ja kierroksia kone ottaa enimmillään 24.000.
Koneessa on säädettävä ennakko jolla voi vaikuttaa sen vääntö/kierrokset ominaisuuksiin.
Suositeltu kokonaisvälitys touring-autolle on 5,5-6 eli hyvin vääntävästä koneesta on kysymys.
Kone on saman näköinen kuin LRP:n esitteessä oleva Challenge 17-lankaisesta koneesta
http://www.lrp-electronic.de/e/lis/   (ks catalogue)

Jos verrataan noihin muihin esillä olleisiin koneisiin:
-syndicate 17-lankaisen teholukema on 185W, kierrokset 31.000, ennakko kiinteä (kannattaa soittaa ja tarkistaa onko Power-Racingillä vielä tätä varastossa) välitys noin 7-7,5
-LRP 15-lankaisen tehot ovat noin 190-200W, kierrokset 32.500, virikone säädettävällä ennakolla, välitys noin 7-7,5
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 22.09.06 - klo: 17.42
tänään hain auton ja moottorin ja noparin. moottoriksi tuli Team Orionin Method R 19x2 ja nopariksi Novak Rooster pakilla, ostin sitä mitä Sabessa oli.
Autosta sen verran että kori oli valmiiksi leikattu ja reijitetty ja renkaat oli liimattu vanteille.
sitte siitä erosta mitä "drifting" moottorissa on "tavalliseen", eli pääty on alumiinia että hiilet jäähtyy paremmin, näin ainakin Team Orionin moottoreissa.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Catiska - 22.09.06 - klo: 19.39
No, vieläkö joku osaisi kertoa, miksi niiden hiilien pitäisi jäähtyä paremmin??
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: jarkko - 22.09.06 - klo: 20.22
Tuo kone sopii driftingiin varmaan ihan hyvin. Sopiva ennakko löytyy pinjonin eri kokoja kokeilemalla ja säätämällä koneen ennakkoa. Itse lähtisin pienellä 1-2 mm ennakolla liikkeelle, niin huoltoväli pysyy pitkänä.

Mukavaa driftailua vaan !!

Se, että päädyssä on käytetty alumiinia ei liity mitenkään erityisesti driftingiin, vaan metallin käytöllä yleensä pyritään siirtämään lämpöä pois sieltä missä se syntyy eli hiilen kärjestä, missä hiili ja kollektori kohtaavat.

Orionin oman määritelmän mukaan hobby-sarjan koneissa metalli on peltiä/alumiiinia (sport V2 pääty) [http://teamorion.com/Products/Motors/Hobby] ,  kun taas kisakoneissa käytetään paremmin lämpöä johtavaa kuparia alumiinin kanssa (V-pääty)
[http://teamorion.com/Products/Motors/Competition]

Koko koneen jäähdyttäminen siirtämällä lämpöä alueelle, mihin ilmavirta osuu paremmin tähtää osaltaan koneen ja hiilien käyttöiän pidentämiseen sekä huoltotarpeen vähentämiseen. Mikään koneessa ei tykkää kuumuudesta. Kuumetessaan liikaa hiilet menevät käyttökelvottomiksi ja magneetit menettävät ylikuumenemisen vuoksi tehoaan.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Catiska - 22.09.06 - klo: 20.42
Juu, ilmaisin itseäni vähän huonosti. Tarkoitin, että miksi driftingissä niiden hiilien pitäisi jäähtyä paremmin?
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 23.09.06 - klo: 17.02
tänään sain auton kokoon ja ajoin pienet tyypitkin jo, on aikas liukkaat noi pvc-renkaat laminaatilla :twisted:
mahtaiskohan se jäähdytys olla sen takia että konetta kuormitetaan enemmän pienemmällä ajoviimalla.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Catiska - 24.09.06 - klo: 10.30
Voi olla. Toisaalta, niin kuin itsekin huomasit, renkaat ovat todella liukkaat, eikä niillä paljoa konetta kuormiteta. Touringissa koneen kuormat on aikas paljon suuremmat, saati sitten venekäytössä.
Otsikko: hiilikuorma ja drifting
Kirjoitti: 4wdkanootti - 24.09.06 - klo: 14.25
En ole driftin renkailla akullista kokonaan ajanut, mutta talvikelin jäärata pitkine sivuluisuineen on lähes verrannollinen. Ja siellä hopeahhilet jatkuvilla kierroksilla pitkissä sladeissa kului kyllä ihan eri kertoimiolla kuin sisähallissa matolla leikiessä. Teki mieli jo palata ruuvikiinnitteisiin hiilenjohtoihin, että voisi paikanpäällä vaihtaa...
tarkka syytä en sano, mutta matolla kone ei saanut kierroksia kuin kiinteää vetoa vasten, kun taas sutiessa kipinää piisas kuin olis konkat vajaatehoset ja kierrokset kovasta kuormastakin huolimatta yläpäässä.
Ja lisämaininnaksi: hiilenjousien vaihto tiukempiin ei ainakaan auttanut.

testiautossa rengaskoko oli crossi ensin, ja sitten vaihtui truck kokoon.
Sutimisen hoiti 17 single tai 17*2 ( monta konetta). samoilla hiilillä, ylipitkillä välityksillä, saatiin huonoimmillaan 4:nnen akun kohdalla syyt lähteä sorvaamaan/ eli vaihtaa kone.
Sitten siirryttiin 4 kertaa kalliinpiin hiiliin. Se auttoi. Hiilettömällä kokeilu odottaa vielä :(
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 24.09.06 - klo: 16.03
uskallattekos kertoa teijän drifting setupit (http://www.yokomousa.com/manuals/sd_cgm_blank.pdf), vai onko "salasta" tietoa, lähinnä noita camber- ja aurauskulmia ja jousien kovuuksia.
onko jossain noista jousista kovuustaulukkoa?
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Mikko M - 24.09.06 - klo: 16.19
Tässä on Rayspeedin ja Yokomon jousitaulukot:

Yokomo
Sähkö [lb/in]
Oranssi 17.7
Vihreä 13.8
Pinkki 13.1
Teräksinen 12.9
Keltainen 12.9
Valkoinen 11.0
Sininen 10.5
Musta 9.7

Polttis [lb/in]
Ruskea 32.1
Harmaa 26.4
Hopea 25.9
Vihreä 24.9
Keltainen 22.5
Punainen 18.3
Tumman vihreä 16.2

Rayspeed

[lb/in]
Harmaa 19.9
Punainen 18.3
Valkoinen 17.2
Keltainen 14.9
Sininen 14.3
Vihreä 13.2
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 25.09.06 - klo: 21.22
vähän tällänen tyhmä kysymys, mut mitä sillä "mittalaitteella" mitataan kun auton mukana tuli ja miten.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Mikko M - 25.09.06 - klo: 21.38
Jabe tarkoitatko sellaista mustaa palikkaa, jossa on pykälät?
Se on maavaramitta.

ohje ->http://kotisivu.mtv3.fi/liljeroos/saato/setup.html#maavara
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 26.09.06 - klo: 16.30
juu, nyt tajusin, ihmettelin tota matalempaa asteikkoa.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 30.09.06 - klo: 13.24
olettekos koittanu tollasta "boost" konkkaa, auttaako paljonkin driftingissä?
meni muuten aika hyvin tolla 19x2 moottorilla poikittain asfaltilla, renkaat kulus aikas hyvin, oli sen verran camberia kun lähdin että renkaan ulkoreuna oli ilmassa, nyt renkaat ottaa maahan koko leveydeltä.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 04.10.06 - klo: 00.21
onkos teillä kellään tollasta yks-suunta kardaania tai yks-suunta etudiffiä?
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: pcu - 04.10.06 - klo: 00.57
kyllähän melkekein kaikilla on yokomossa oneway edessä (tai spool) mutta mikähän on yks-suunta kardaani????
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: jarkko - 04.10.06 - klo: 08.21
Muistan nähneeni jollain foorumilla moisen ratkaisun ehkä pari vuotta sitten.

Kardaani oli rakennettu niin, että one-way oli kepin keskellä osana kardaania. Sillä ilmeisesti haettiin samaa kuin BD:ssä ja monissa muissa keskimoottorisissa hihnavetoisissa nykyautoissa keskione-way'llä.

Omissa autoissamme keskelle on tosin vaihdettu one-wayn tilalle lukko, koska
a) kisakuski tykkää siitä omassa autossaan (edessä one-way) enemmän ja
b) seniorikuskimme vasta aloittelee ajamista toisella autolla ja se tuntuu spoolin kanssa helpommalta.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 04.10.06 - klo: 22.54
siis toi vetoakseli, löytyy tälläsellä varaosanumerolla SD-644TS
eikös se yks'suunta etudiffi tee kans sen että jarrut on vaan takapäässä?
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: jarkko - 05.10.06 - klo: 08.35
Oneway edessä tai keskellä (kepissä tai hihnavetoisessa keskidiffissä) rajaa jarrutuksen vain takapyöriin.

Yokomokuskeista suurin osa ajaa ainakin nyt mattokauden hyvällä pidolla käyttäen edessä onewaytä ja moni on vaihtanut hihnavetoisen auton keskionewayn lukkodiffiin.

Yleisesti ottaen hyväpitoisella mattoradalla jarrun käyttöä ei paljoa harrasteta koska JARRUHAN HIDASTAA MENOA ;-))

Jarrua ei siis ainakaan mattoradalla pahemmin "tarvita" ja etuonewayn kanssa auto kääntyy paremmin ja on notkeampi mutkissa.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: AAKE K. - 05.10.06 - klo: 21.55
Toi One-Way keppi on tarkoitettu nimenomaan driftingiin ja käytetään yhdessä etudiffin kanssa. Saadaan "kässäri" käännöksiä aikaiseksi. Kun mennään kaasulla eteenpäin ajettavuus on sama kuin kiinteessä nelivedossa, jossa on diffit molemmissa päissä eli on suht rauhallinen kun ei vetele.
Otsikko: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Juhaz - 03.01.07 - klo: 20.12
Moro käviskö tällänen moottori tohon yokomon drifting autoo http://www.power-racing.net/modules.php?op=modload&name=webshop&file=index&current_op=showp&pid=57771
Niin ja oisko kellää tietoo miten sais ton Spurr-rattaan irti tost drifting autost ettei tartis purkaa koko takapäätä :?:
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: SuperMajori - 17.06.09 - klo: 15.36
Pitäiskös tämän aiheen tiimoilta nostaa vanha keskustelu henkiin...

Eli nyt on topicin mukainen auto ja siihen olen noita jousia ihmetellyt. Mulla tuli siis auton mukana kuvan http://www.aijaa.com/v.php?i=4379982.jpg mukaisia jousia 2- 4 kpl kutakin + vihreät ja oranssit, jotka autossa parhaillaan kiinni. Aiemmin tästä topicista löysin jonkun listan jousien jäykkyyksistä, taitaa päteä näihinkin. Onko mitään tietoa kellään miksi osa jousista on pidempiä kuin muut, esim tuo musta n. 7-8 mm ja metallinharmaakin n. 3-4 mm keskimittaa pidempiä. Voi olla että jouset eksyneet mukaan jostain muusta autosta, en tiedä.

Ihmettelen tätä, koska jos musta (löysin) on käytännössä puristunut kasaan 1/4 tuuman iskarille asennettuna, on sen jäykkyys jo suurempi kuin esim keltaisen jousen, jota ei tarvi puristaa juurikaan. Ei tämä ainakaan helpota säätöjen hakemista...

Nyt on autossa paikallaan nuo oranssit ja vihreät ja meinaa puskea reilusti. Täytynee vaihtaa vähemmän jäykkiin jotta saa kääntymäänkin...

Tapsa
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Jabe - 17.06.09 - klo: 17.06
Muistelisin että nuo lyhemmät olisi ne oikeat, nuo pidemät saattaa olla jostain toisesta iskarista, ei alkuperäsestä. Onko alumiinirunkoiset iskarit vai muoviset?
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: SuperMajori - 17.06.09 - klo: 22.40
Paikalla alurunkoiset, mukana myös muoviset.
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Hedgehog - 21.07.09 - klo: 01.19
Mites on yokomot pysyny kasassa? Onko yokomossa normi turistin 260 akseliväli? Kori leikattu valmiiksi maalausta vaille? Minusta iso etu jos reunat valmiiksi siistit. Mites lipo akkut mahtuu tähän runkoon?
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Hedgehog - 21.07.09 - klo: 17.48
Päivän hinta 199.- ei paha tietää minkä turistin ostaa seuraavaksi.
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Hedgehog - 22.07.09 - klo: 22.34
Jatketaan yksin puhelua, tähän toivoisin kuitenkin vastausta. Jos tää on nyt sellainen kevennetty kisa alusta niin tähän saa varmaankin 4.1 välityksen tai ainakin lähelle sitä? Jo vaikka ajaisi vintagea joskus..
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Voyager - 31.07.09 - klo: 22.07
Älkäähän enää hei vääntäkö niiden hiilikoneiden kanssa...
Harjatonta tilalle!

Mulla pyörii drifterissä Speed Passionin Sport Tuned Pro kone,
välitys on 7.14 ja vääntää ja menee ihan tarpeeks.

Toni
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Hedgehog - 01.08.09 - klo: 00.05
IPäivää pikku toni, onko sulla tietoa välitys haarukasta Mitä löytyy yokomoon? Jos vintagea meinaa ajaa niin 4.1-4.5 välitys pitäisi silloin saada. Tuota asiasta ihan viidenteen eikös sulla ole x ray?
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Voyager - 01.08.09 - klo: 01.10
Moi!

En oo pahemmin tutustunut tohon Yokomoon, mut jos siinä käytetään
niitä normaaleja 48dp rattaita, niin ei muuta ku rataskaupoille.
Varmaan pelkällä pinjonin vaihdollakin selviää, toivotaan.

Veikkaan, et foorumilta löytyy hakukoneella joku kaavio,
millä lasketaan noita välityksiä.

Jes, Xray löytyy, se T2R Pro.

Autolle on täällä sähköpuolella oma topikki nimellä "Xray T2R Pro"

Toni  :grin:
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Hedgehog - 01.08.09 - klo: 02.18
Ihan tosi? =) ai en saa perustaa sellaista tropikkia? He he he "selkänauru" :p :mrgreen:
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Voyager - 01.08.09 - klo: 02.29
Joo sellanen on jo.

Ja vielä mun perustama.

Toni  :grin:
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Blaze - 07.12.12 - klo: 19.55
Onkos kellään tätä pulkkaa vielä ? Itse tein hyvät vaihtokaupat ja sain tänään tämän auton rullaavana.
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: pitsinki - 07.12.12 - klo: 23.39
Kyllä niitä on vielä liikenteessä. Kaverilla on pari kipaletta yokomoja toinen ajossa ja toinen varaosina. (on muuten mun vanhoja ne :azn: )
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Blaze - 07.12.12 - klo: 23.39
Kyllä niitä on vielä liikenteessä. Kaverilla on pari kipaletta yokomoja toinen ajossa ja toinen varaosina. (on muuten mun vanhoja ne :azn: )
Montako sinulla näitä oikein on :D
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: pitsinki - 07.12.12 - klo: 23.47
Kyllä niitä on vielä liikenteessä. Kaverilla on pari kipaletta yokomoja toinen ajossa ja toinen varaosina. (on muuten mun vanhoja ne :azn: )
Montako sinulla näitä oikein on :D

Kyllä vielä yhteen luisu pulkkaan löytyy suurin piirtein osat. Jotakin pientä tarvii tilata et saa nippuun. Jos sitä tässä joku päivä niputtas sen :azn:
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Blaze - 07.12.12 - klo: 23.49
Kyllä niitä on vielä liikenteessä. Kaverilla on pari kipaletta yokomoja toinen ajossa ja toinen varaosina. (on muuten mun vanhoja ne :azn: )
Montako sinulla näitä oikein on :D

Kyllä vielä yhteen luisu pulkkaan löytyy suurin piirtein osat. Jotakin pientä tarvii tilata et saa nippuun. Jos sitä tässä joku päivä niputtas sen :azn:
Piät vaan osina ja kiikutat tänne joku päivä :D
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: pitsinki - 08.12.12 - klo: 00.13
Piät vaan osina ja kiikutat tänne joku päivä :D
[/quote]

 :laugh: :laugh:
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: extremetuner - 08.12.12 - klo: 09.58
Mulla on nyt kaksi kyseistä Yokomoa lähinnä entisöinti projektina.
-Yokomo SD SSG Special (hopea hiilikuitu pohjalevy)
-Yokomo SD Black Special (normaali hiilikuituinen pohjalevy)
Kuvia voin laittaa,jos porukka haluu.

OSIA SAA TARJOTA

Blaze onko sun Yokomo kardaniveto?
Mitä siinä videolla ainakin näytti joltain toiselta,kun normi SD:lle

SD=shaft drive
BD=belt drife

Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Blaze - 08.12.12 - klo: 10.09
Mulla on nyt kaksi kyseistä Yokomoa lähinnä entisöinti projektina.
-Yokomo SD SSG Special (hopea hiilikuitu pohjalevy)
-Yokomo SD Black Special (normaali hiilikuituinen pohjalevy)
Kuvia voin laittaa,jos porukka haluu.

OSIA SAA TARJOTA

Blaze onko sun Yokomo kardaniveto?
Mitä siinä videolla ainakin näytti joltain toiselta,kun normi SD:lle

SD=shaft drive
BD=belt drife
Hihnalla menee tää minun caara
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: extremetuner - 08.12.12 - klo: 10.46
Todennäköisesti tämmöinen auto kyseessä:(http://www.modelsport.co.uk/_images/products/standard/mr4tccc.jpg)

Eli Yokomo MR4TC-Custom

Veikkaan,että ei kauheasti varaosia saatavilla kyseiseen malliin.
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Blaze - 02.01.13 - klo: 18.08
Mistäs kyseiseen autoon saisi räjäytys kuvat ? Meni semmoinen ratas halki mikä tota hihnaa pyörittää.
Otsikko: Vs: Yokomo MR-4TC SD
Kirjoitti: Diese-listi - 04.01.13 - klo: 10.30
Mistäs kyseiseen autoon saisi räjäytys kuvat ? Meni semmoinen ratas halki mikä tota hihnaa pyörittää.

Tuolta kun katselet oikean mallin:
http://www.competitionx.com/rc-manuals/cars-and-trucks-t-z/yokomo-manuals/ (http://www.competitionx.com/rc-manuals/cars-and-trucks-t-z/yokomo-manuals/)