RC10.FI

Yleiset => Sähköautot => Aiheen aloitti: tapsa92 - 27.09.07 - klo: 17.54

Otsikko: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 27.09.07 - klo: 17.54
HongNor projektin aloitus.
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tuplaesa1 - 27.09.07 - klo: 18.00
Li-Po akuksi? ->
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=101&products_id=2002
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: arion - 27.09.07 - klo: 18.04
Li-Po akuksi? ->
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=101&products_id=2002
Helkkarin kallis! Mieluummin DualSky GT5000 6S. Taitaa irrota Verticalilta n. 230e hintaan. Ja jos tuo ei riitä, niin sitten noita MaxAmpsin 8Ah 3S paketteja kaksi sarjaan.
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 27.09.07 - klo: 18.05
Hmm, ehkäpä. Katselin amppeereja, antaa ilmeisesti 120A jatkuvaa, kun nopeasti googletin valmistajan kotisivut. En ole varma millaiset lipokkeet ostan, kunhan antavat melko hyvän ajoajan ja tarpeeksi amppeereja. Nuo arionin kertomat akut kuulostavat myös hyviltä, tutkailenpas niitäkin :roll: Paino/teho suhde vaikuttaisi olevan kunnossa, jos en noihin päädy niin ostan ilmeisesti 2kpl 8k 11.1v settejä maxampsilta. Kaikkenlaisia ettejä saa ehdotella, kommentteja otetaan vastaan :wink:
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 29.09.07 - klo: 01.10
Paino ongelmien takia akuiksi mahdollisesti Verticalin DualSky GT5000 6S setit, antavat tarpeeksi tehoja ja hintakin on kohtuullinen. Liikaa tehoja ei tule olemaan, säädän välitykset sellaisiksi että ajettavuus ei kärsi liikaa, en kaipaa lenteleviä renkaita tai kontrolloimatonta monsteria joka menettää hallintansa :wink: Nopeutta tulee kyllä köytymään vähintäänkin "tarpeeksi".
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 29.09.07 - klo: 01.20
Hmm, paljos nuo DualSkyn:n 5000mAh 22.2v tai 11.1v setit painaa ? Missään ei lukenut painosta mitään. Googlettamallakaan en saanut painosta tietoa, olisi mukava tietää paljon nuo painaa ja ovatko käytännöllisemmät teho/paino suhteeltaan verrattuna maxampsin 8k lipoihin. Kummat akut ovat parempia akkuja, mitä mieltä olette ? Maxampsin akut antavat 160A jatkuvaa ja ovat 8000mAh kapasiteettisia, tosin ajoaika pienenee verrattaen akkujen tuoman lisäpainon takia kun moottori rasittuu painosta enemmän ja tehot muuttuu lämmöksi :roll:
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: Janezki - 29.09.07 - klo: 02.59
5000GT 3S näyttäisi painavan 379 grammaa ja 6S 730g, ainakin DualSkyn (http://www.dualsky.com/main.asp?mainset=35) mukaan.
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 29.09.07 - klo: 20.10
Hieman tuossa tein laskelmia, 6s LiPoilla ja neu 1515 1y koneella (2200kv)saisin aikaiseksi 52 000 kierrosta, eli melkoisen paljon. Neu 1515 2.5d koneella (1700kv) saisin aikaiseksi 37 740Kv = pyöreesti 37 000 . ELi, moottoriksi taidan ottaa neu 1515 2.5d ja akuiksi DualsSkyn 5000mAh 6s LiPot .
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: arion - 29.09.07 - klo: 21.53
ELi, moottoriksi taidan ottaa neu 1515 2.5d ja akuiksi DualsSkyn 5000mAh 6s LiPot .
Oikein! Toinen akkuvaihtoehto on nuo Optimatin kauppaamat Enerlandit. Ovatten 30C pakkoja, tosin hieman Dualskytä arvokkaampia.
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 29.09.07 - klo: 22.04
ELi, moottoriksi taidan ottaa neu 1515 2.5d ja akuiksi DualsSkyn 5000mAh 6s LiPot .
Oikein! Toinen akkuvaihtoehto on nuo Optimatin kauppaamat Enerlandit. Ovatten 30C pakkoja, tosin hieman Dualskytä arvokkaampia.
Mistäs noita mahtaa saada ? Mitä paremmat sitä parempi, hintarajoitustahan mulla ei ole tässä ikuisuus projektissa, pääasia että auto saadaan valmiiksi :wink:
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: arion - 30.09.07 - klo: 10.09
http://www.optimat.net/ ihan Suomessa tai Unitedhobbies Honkkarissa
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 30.09.07 - klo: 10.50
Jees. En löytänyt kylläkään 5000mAh pakkoja nettisivuilta, onkohan tuollaisia kuitenkin varastossa tms. ? Hyvin näyttävät antavan tehoja ainakin :tongue:
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: arion - 30.09.07 - klo: 11.22
Juu noi pakat on 4500mAh, mutta 20C vs. 30C olikin se juju. Eroahan kapasiteetissa on vaivaiset 10Wh. Ajoajassa varmaan minuutti.

Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 30.09.07 - klo: 13.48
Projekti e-revo voi vaihtua hyvinkin pian project honkkariksi :tongue:
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: Badawan - 30.09.07 - klo: 21.57
No jos Tapsa luopuu leikistä niin kai sen mun sit jatkettava. Mulla on toi G2R Revo maannu tyhjänpanttina reilun puolivuotta kun on napannu moottoripyöräily enempi kun leluautot. Motiks tarkotus laittaa Lehnerin 1950/x tai Neu 1515 x. Ensin vaan tarttis päättää kuinka monella kennolla ajaa. Tarkotus olis tehdä suht kevyt kokoonpano mm. 1 servo ohjaukseen.

Jesin kans tossa pähkäilin moottorikuvioita niin painoo sais parhaiten pois ajamalla kahdella 4s 5000 mAh:n pakalla sarjassa jolloin voisi pudottaa koneen kv:ta pienemmäksi mikä tois ajoaikaa lähemmäs kuuden kennon 8000 mAh:n settiä. 4s:n 5000 mAh:n akut kun on koottu fyysisesti 4 kennosta kun taas 8000mAh:n pakat on kokoonpanoo 3S2P eli kuudesta kennosta. Paino säästö olis noin 100 grammaa maxampsin akkujen painoilla laskien.

Siitä eteenpäin onkin meitsillä pohdinnat kesken. Jesi tossa jo palautteli noita periaatteita mun hitaaseen hämäläiseen nuppiin, kun ei oo tullu vähään aikaan noita laskeskeltua. Katselin tossa RC Monterista nimim. Dafnin Race Revoo niin se ajaa 4 kennolla ja käytössä Lehnerin 1950/6 ja 1950/8. Eli tuplaamalla kennomäärä vois käyttää 1950/10...12 ja kiertäis siltikin enemmän. Eli kysymys kuuluu, millä kokoonpanolla sais ajoaikaa riittävästi, mut kuitenkin painon pidettyä kurissa? Suorituskyvyn ei varmaankaan tarvis nousta tosta 4 kennon ja about 2000 kv:n motista yhtään. Tai Jesin mielestä täytyy, mut sille ei mikään riitäkkään.  :wink: Kuitenkin kennomäärää nostamalla lämmötkin taitaa nousta jonninverran... Niin jos arvon raadilla olis heittää jotain vinkkii niin kaikki otetaan vastaan. Mähän en näistä mitään ymmärrä, mä vedän vaan.  :grin:   
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 30.09.07 - klo: 22.37
En ole vielä varma, tosin jos en saa myytyä revoa niin projekti jatkuu samaan malliin, mun projekti keskustelu tämä tulee jokatapauksessa olemaan ja nimi vaihtuu kyllä jos auto vaihtuu, project High Power ei katoa mihinkään vaan jatkan uudella autolla/revolla :wink:
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: Badawan - 30.09.07 - klo: 23.00
mun projekti keskustelu tämä tulee jokatapauksessa olemaan ja nimi vaihtuu kyllä jos auto vaihtuu, project High Power ei katoa mihinkään vaan jatkan uudella autolla/revolla :wink:

Ääää, Tapsa ei leiki mun kanssa. Perustin sitten oman Topicin. Jatkan siellä ja vaikenen tässä topicissa. Kiitos ja hei!
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 01.10.07 - klo: 00.38
mun projekti keskustelu tämä tulee jokatapauksessa olemaan ja nimi vaihtuu kyllä jos auto vaihtuu, project High Power ei katoa mihinkään vaan jatkan uudella autolla/revolla :wink:

Ääää, Tapsa ei leiki mun kanssa. Perustin sitten oman Topicin. Jatkan siellä ja vaikenen tässä topicissa. Kiitos ja hei!
Pöh, en mä nyt kirjaimellisesti sitä tarkoittanut kuitenkaan, sori jos sait sellaisen mielikuvan asiasta, ei ollut tarkoitus häätää sua pois täältä :grin:

Saa tänne toki muutkin kirjoitella projekteistaan, mie vaan ilmoitin etten ehkä luovu projektista :wink: Mutta palataan asiaan. LiPoiksi voipi tulla FlightPowerin jonkin osrtin akut, tarkkaa tietoa ei vielä ole millaiset mahtaa tulla revooni.

Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: Badawan - 01.10.07 - klo: 09.36
Pöh, en mä nyt kirjaimellisesti sitä tarkoittanut kuitenkaan, sori jos sait sellaisen mielikuvan asiasta, ei ollut tarkoitus häätää sua pois täältä :grin:

Saa tänne toki muutkin kirjoitella projekteistaan, mie vaan ilmoitin etten ehkä luovu projektista :wink: Mutta palataan asiaan. LiPoiksi voipi tulla FlightPowerin jonkin osrtin akut, tarkkaa tietoa ei vielä ole millaiset mahtaa tulla revooni.



En niin aatellutkaan, kieli poskessa kirjotin.  :tongue: Ajattelin vaan et on ehkä järkevämpi perustaa oma ketju selkeyden vuoksi, varsinkin jos vaihdat autoo.

Niin asiaakin. En ainakaan itse löytänyt isompia akkuja Flight Powerilta kuin 4500 mAh, mut eiköhän sekin riittäisi. Itse mietin ensin noita Maxampsin 5000 mAh:n pakkoja. Painoo noilla FP:n akuilla näyttäis olevan 356 grammaa ja maxampisin 5000 mAh:n akuilla 345 grammaa eli on vähän kevyemmät. Vähän enemmän noi FP:n pakat tarjois kuitenkin purkuvirtaa 135 aps vs. 100 amps, ajoajassa tuskin isoo eroo on... Hintaa posteinees maxampsin pakoille tulis 330.93 dollaria eli 233,40 € + tietysti mahdolliset alvi ja tulli päälle. Mihinkähän hintaan noita Flight Powereita saisi, sivuilla kun vaan lukee verottomana hintana 149,73 €.

Joko oot muuten päättänyt minkä motin hommaat ja mistä? Mikellä noi isot Neu:t näyttäis olevan out of stock. Saksan eBaysta joskun bongasin jonkun liikkee myyvän noita Lehnerin 19xx sarjalaisia halvemmalla kun suoraan tehtaalta ostettuna...       
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: OLTTI - 01.10.07 - klo: 15.52
Kanttiiko ostaa sellasta RC autoo ku HBX Racing 4WD MadMax (Bonzer Xt V2)Monsteri?

Sivu on www.JR-hobby.fi

Autolle luvataan jopa 50-60km/h huippunopeus (valmistajan ilmoittama)

Uusia ominaisuuksia: Isommat ja paremmatpidon antavat renkaat

Uusi upea kori

Uusittu erilliselekroniikka

Kuvissa myös runko ilman koria.Huomaa siniseksi eloksoidut alumiiniset jäähdytysrivat moottorissa!
Uudessa versiossa on erillinen 27 Mhz vastaanotin ja erittäin pienikokoinen elektroninen nopeudensäädin joka antaa tarkan tuntuman kaasuun.

Vastaanotin vesisuojattu suomessa!radiolaitteisto on ce-hyväksytty.
auton nopeus ei ole mikään ihme,vaan perustuu tosi isoon ja kireään moottoriin:
moottori 550/560 sarjan, erittäin laajavääntöinen


Ominaisuudet:
ajoakku 1800 mAh 7,2v mukana laturi 230v /400 Mah Mukana paristot 8kpl ohjaimeen mukana.
englanninkielinen kuvitettu ohje kirja jossa tarkat varaosakuvat suomenkielinen ohjelehtinen tarvitset lisäksi:ei mitään muuta kuin kuljettaja.
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 01.10.07 - klo: 16.02
Ei kuulu tännetuo sun viestisi.
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: Duster1 - 01.10.07 - klo: 21.01
Se on High-Power kun kulkeekin jo noin kovaa  :lol:
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 02.10.07 - klo: 19.29
Tuli sitten vaihettua rivo hornyyn äsken :cheesy:
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 05.10.07 - klo: 23.56
Nopari ja usbcom tulivat, vaikuttavat oikein lupaavilta. Tuo nopari on kyllä melko jykevän näköinen ja piuhoja on muutama, joten piuhojen kolvaamisessa menee tovi jos toinenkin :grin:
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: Hotti - 06.10.07 - klo: 08.46
Oisko itellä menny noita kolvatessa about 20min,ja muistanet että pelkkä usbcom ei sitten riitä  :lipsrsealed:
Otsikko: Vs: Project: High-Power E-Revo
Kirjoitti: tapsa92 - 06.10.07 - klo: 10.50
Muistan muistan, pitääpäs tilata sekin härpäke tuohon valosarjan liitin paikkaan :roll:
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 06.10.07 - klo: 11.08
Tässä kuva honkkarista ja moottorikiinnikkeistä:
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 12.10.07 - klo: 16.12
Some updates  :wink: The problem with nitros, Is they arent BL  :afro:
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 09.08.08 - klo: 03.43
Projekti on aloitettu uudestaan ! Sain uuden ajokkini kotiin, eli toisen HongNor X1CRT Pro Truggyn. Tarkoitus olisi valmistaa tällä kertaa kokonainen sähkö truggy, paremmilla sähköillä. Radioiksi tulevat Futaba 3PM FASST 2.4Ghz radiot, akuiksi Zippy-R 5000mAh 11.1v LiPoja 2 sarjassa, laturiksi GT-A8, nopariksi Castlen Mamba Max Monster taikka MGM:n 16018, moottoriksi feigao taikka Neu 1515.

Radiot, servot, akut ja laturi jo hommattu, eli vielä pitäisi saada nopeudensäädin ja moottori. Ostan noparin ja mosan sitten kun Castle alkaa taas myydä MMM:n V2 versiota, eli parin viikon päästä. Jos eivät kerkeä ajoissa käsiini, niin hankin MGM:n noparin ja Neu:n taikka feigaon koneen.

Välitykset ja Kv määrä vielä hakusessa, mutta akkujen volttimääräksi tulee 22.2 volttia.

*Päivitetään kuvien kanssa kun olen saanut taas jotain aikaiseksi*.

Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: miksalo - 09.08.08 - klo: 07.20
Kannattaa vaihtaa nuo renkaat mahdollisimman pikaisesti.
Noista lähtee nappulat kiitämään aika nopeasti.
Tilalle HN LPR X truggy rengasta.
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: historia - 09.08.08 - klo: 09.56
Mitkäs servot tuli?
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 09.08.08 - klo: 15.16
Hextronikin 14kg servo, hommaan Ace servot kunhan saan vain rahaa lisää, eli viikon päästä kun palkka tili tulee.
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 09.08.08 - klo: 15.19
Kannattaa vaihtaa nuo renkaat mahdollisimman pikaisesti.
Noista lähtee nappulat kiitämään aika nopeasti.
Tilalle HN LPR X truggy rengasta.
Nuo on wanhoja kuvia, uus kiesi pöydällä =) . Siinä on kiinni lähes uudet Go-R601 Hammer nappula-renkaat. Tämä uusi auto on vähemmän ajettu ja parempi kuntoinen. Auton päivittämiseen noin 600 euroa, eli sillä saa nopeudensäätimen, moottorin ja servon nyt alkuun. Ostan uudet renkaat ja uuden korinkin jos tarvitsee, varaosia on melko paljon.
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 09.08.08 - klo: 23.38
Tänään muokkasin radiolevyn, eli sahasin ja viilasin pätkän pois lyhentääkseni sitä, lopuksi viimeistelin saumat laittamalla pikaliimaa saumoihin. Huomenna tai lähipäivinä pitää vielä porata muutama reikä runkoon, että menee akkutelineet paikoilleen (sama kuin wanhoissa kuvissa) .
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 09.08.08 - klo: 23.40
Rc-monsterista tilaan CNC-työstetyt moottoripukit ja mod1 pinjonit Mikeltä lähiaikoina, samassa tilauksessa kuin Noparin ja moottorinkin.
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 12.08.08 - klo: 23.32
Noniin, akut ja laturi ovat nyt mulla. Oikein hyviltä vaikuttavat, ja melko laadukkaitakin  näyttävät olevan. Laturina siis GT-A8 12V laturi, suora kopio Bantam BC8 laturista. Akut ovat Zippy-H 5000mAh 11.1v 20C pakkoja.

Muutama kuva nyt alkuun :wink: .

(http://www.aijaa.com/img/t/00543/2519546.t.jpg) (http://www.aijaa.com/v.php?i=2519546.jpg)

(http://www.aijaa.com/img/t/00625/2519555.t.jpg) (http://www.aijaa.com/v.php?i=2519555.jpg)

(http://www.aijaa.com/img/t/00920/2519563.t.jpg) (http://www.aijaa.com/v.php?i=2519563.jpg)

(http://www.aijaa.com/img/t/00926/2519559.t.jpg) (http://www.aijaa.com/v.php?i=2519559.jpg)

Eli hieman päivitystä tapahtunut  :grin: . Pahoittelen kuvien huonoa laatua, kuvat otettu 3.2 Mpix kamerakännykällä.

Laitan lisää kuvia ja päivityksiä kun olen saanut taas jotain tehtyä.

- Tapio.

Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 12.08.08 - klo: 23.46
Tarkoitus olisi laittaa mahdollisimman paksua tavaraa keskidiffiin, tai muuttaa välityksiä vielä. Välityksiksi ajattelin laittaa 12/48P nyt aluksi.
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: Breweri - 13.08.08 - klo: 00.21
Ainoa mikä on "mahdollisimman paksua" lienee 500 000wt terva. Varsin kohtuullisen lukkoperän sillä ainakin saa monttusuttailuun :grin:

Seuraava paksummaksi taitaakin olla sitten kuumaliima...
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: Janezki - 13.08.08 - klo: 01.22
Muutamia ajatuksia nousi mieleen kun noita kuvia katselin, eli lähinnä mietin moottorin sijoitusta kun on tuo radioboksikin paikoillaan sekä keskidiffissä olevia jarruja jos et niitä meinannut käyttöön ottaa (kun olet tuon servodekin näemmä lyhentänyt).
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: jesi - 13.08.08 - klo: 08.12
keskellä 500kwt plus 6s plus +2000kv kone=ei toimi.

Poksin joutuu luultavasti hukkaamaan. Mekaaniset jarrut ois jees.
Jos akut on sopivat, voisi koittaa laittaa kepin molemmille puolelle, mut pituus sanelee sen.
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: jerzirccar1 - 13.08.08 - klo: 08.21
Ainoa mikä on "mahdollisimman paksua" lienee 500 000wt terva. Varsin kohtuullisen lukkoperän sillä ainakin saa monttusuttailuun :grin:

Seuraava paksummaksi taitaakin olla sitten kuumaliima...

No noita oli myynissä myös 1 miljoona (vanhoihin LS-5 autoihin) ja semmoinen löytyy minultakin. Se on niin paksua että kuin laitat sormen sekaan sitä ei jää mitään sormeen kuin poistat sen sieltä :lol: Lämmittämällä se saa hyvin sinne minne sen haluaa.
Jerzi
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: jesi - 13.08.08 - klo: 09.04
wt vai cps?
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 17.08.08 - klo: 20.05
Tosiaankin, nytten radioboxi on otettu pois ja vastarin kaapelit sekä servon kaapelit suojattu hydrauliikka kutistesukalla.

Akut vaikuttavat laadukkailta ja kestävät kutistesukat päällä, liittimet deansit.

Pian tilaan testimoottorin kiinasta, KD36 1900XL tai vastaava, kunhan saapuvat varastoon. Nopariksi MGM Compro 16018 +EXPERT, koska en jaksa alkaa säätelemään MMM odotusaikojen kanssa ja haluan roisketiiviin noparin. Nopari tulee kahdella aktiivijäähdyttimellä, hydrona ja 4mm tuplakaapeleilla sekä USBOM:illa varustettuna, niin kuin viime projektissakin. Myöhemmin sitten jarruvaloja jos tulee hifistelyn tarvetta :grin:

Eli nopari lähtee ensi viikon alkupuolella tilaukseen, samoin moottoripukit ja mod1 erikois pinnoitetut pinionit.

Kuvia heti kun päivitystä tapahtunut.

- Tapsa.

Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 17.09.08 - klo: 16.54
projekti etenee noin kuukauden tai parin päästä, kiitokset tästä Castlelle...
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: Catiska - 17.09.08 - klo: 17.54
No miten se Castlen syytä voi olla? Ei kait heitä voi syyttää jos esim. MGM ei toimita noparia tms.? Ainakin edellisessä kirjoituksessasi lukee jotta nopari on MGM:n valmistetta. Vai onko jotain muuta osaa tulossa Castlelta mitä ei muualta saa?
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 17.09.08 - klo: 17.58
Ei, luulin vain saavani "hieman" aikaisemin nopan =) .
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: Catiska - 17.09.08 - klo: 23.34
Eihän noista nopista pulaa ole. Itse tilasin sellaisen viime viikolla ja se myös lähti ryömimään kohti Suomea viime viikolla. Lienet kohta täällä, eli ei kuukausia tarvitse odottaa...
Otsikko: Vs: Project: High-Power HongNor X1-CRT Truggy
Kirjoitti: tapsa92 - 18.09.08 - klo: 18.48
Tilasin suoraan castlelta noparin ja kas kummaa rc-monsterilla, kershawilla, finedesingillä ja bpp:llä, towerhobbiesilla ja offshoreelectriciltä kaikilta on saatavilla MMM noppia, mutta ei castlen omalta putiikilta.
Otsikko: Vs: Project: High-Power (ex. HongNor X1-CRT Truggy)
Kirjoitti: tapsa92 - 06.03.16 - klo: 16.32
Tänä vuonna mulla on aikomuksena laittaa uusi projekti "tulille". Tarkoituksena ei siis ole huvikseen nostaa tätä topikkia menneisyydestä  :afro:

Todennäköisesti saatan tehdä uuden topikin uutta projektia varten ihan vaan "selkeyden" takia, mutta uusi ajokki tulee ennemmin tai myöhemmin taloon.

Sitä en ole vielä päättänyt että minkä auton otan aihioksi. Sen verran jytkyt sähköt on kuitenkin suunnittelupöydällä, että taidan siirtyä 1:6 tai 1:5 luokkaan (budjetista riippuen mikä on täysin auki atm).

Jos aikaa ja kiinnostusta riittää, saatan avata oman topikin englanniksi myös RC-MONSTER foorumeilla.

(http://www.designyourdreams.cz/wp-content/uploads/2012/04/mgmpro.png)

To be continued  :cool: