RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: HELIUM - 01.12.09 - klo: 21.26

Otsikko: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: HELIUM - 01.12.09 - klo: 21.26
mietin ostaa drt:n joten kertoisitteko tietoja ja tuunaus vinkkejä.  :huh: :huh: :huh: :roll: :afro:  :shock:
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: hpi racing - 01.12.09 - klo: 21.29
Älä osta kyoshoo, kato vaikka muita merkkejä. :wink:
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: HELIUM - 01.12.09 - klo: 21.48
miksi ei kyosho. käsitin et on hyvä merkki.
mulla on kokemusta kyoshon sähkö malleista eli mini-z:tasta
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: hpi racing - 01.12.09 - klo: 21.59
Kyosho ei todellakaan ole hyvä merkki, katso vaikka hpi, hobao, tamiya, xray, traxxas.  :grin:
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: tturku - 02.12.09 - klo: 08.33
Luepa foorumilta lisää vaikka autonostovinkkejä niin huomaat miksi Kyoshoa ei varsinkaan rtr- autona kannata ostaa.

Tai valoitetaan vaikka sen verran, että varaosat kalliita ja välillä todella huono ja hidas saatavuus, autojen kestävyys ei niin hyvä ehkä ja samalla rahalla saa muun merkkisen paljon kestävämmän ja paremman auton.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Hpi_savage - 02.12.09 - klo: 08.43
Siinäkin gxr.18 motti mikä TODELLA vaikea säätää kohdalleen koska alussa kylmänä pelittää ihan ok mutta kun lämpenee katoaa tehot ja kierrokset
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Mika R - 02.12.09 - klo: 10.37
Kyosho readysetit ... tossa kuvassa on muuten mun taannoinen Inferno GT2 readyset.. toi keltainen Vette.

(http://gtworldchampionships.com/images/NO%20HEADER%20NEW%20Homestead%202010%20GT%20World%20Championships%20GOLD%20sm.JPG)

(Selvennykseksi että minä en ole osallistunut kuvan tekemiseen mitenkään)

http://gtworldchampionships.com/default.aspx
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: jarkko - 02.12.09 - klo: 11.18
Onko tämä postaus ja kuva uusi tapa yrittää peittää K-autoista kokemusta keränneiden negatiiviset kommentit???  :huh: :huh:

En löydä kuvasta tai sen aiheesta DRT:tä tai siihen liittyvää.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Mika R - 02.12.09 - klo: 11.37
Ei vaan että joku kelpuuttaa Kyosho readysetit ihan kilpa-autoiksikin kun se nostettiin edellä esille. En viitsi vertailla kun en halua muita merkkejä haukkua samalla tavalla kuin..

Mä jo kerroin aiemmin että yks porukka espoossa ajaa DRT autoilla suoraan paketista, siellä 6 30-40 -vuotiasta tyytyväistä kuskia. No ehkä ne ei tiedä paremmasta, heh.
Tosiaan DRT:tä ei tarvii tuunata mitenkään, se toimii suoraan paketista siinä tarkoisessaan mihin se on tehty.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: jarkko - 02.12.09 - klo: 12.46
Ei vaan että joku kelpuuttaa Kyosho readysetit ihan kilpa-autoiksikin kun se nostettiin edellä esille. En viitsi vertailla kun en halua muita merkkejä haukkua samalla tavalla kuin..

Eikös GT-8 pyörinyt meilläkin viime kesänä ihan aktiivisesti - ainakin minusta.
Alla luokan viimeisen (Kouvola) osakilpailun tulokset. Ihan hyvän kokoinen joukko uudehkolle luokalle.
En tiedä merkeistä sen enempää, mutta eiköhön (kuvan mukaisia) IGT:eitäkin ollut mukana.
Kisa oli hyvää ja kuskeilla näytti olevan hauskaa.

A-FINAALI
1.   # 3   Jiri Jokinen               UAU           81   30:11,96
2.   # 75  Juha Menna                 TUA           78   30:09,27
3.   # 43  Vesa Rousku                VihUA         76   30:01,62
4.   # 99  Antti Laurinkoski          JärvSRK       76   30:03,39
5.   # 87  Antti Ollinmäki            JärvSRK       73   26:30,09
6.   # 33  Juha Rousku                TapUA         71   30:06,58
7.   # 39  Jukka Rahunen              JärvSRK       68   30:11,25
8.   # 6   Pekka Kuronen              UAU           48   30:04,74

B-FINAALI
9.   # 58  Markus Aallonen            AAU           37   15:10,39
10.  # 59  Juho Hattunen              JärvSRK       37   15:12,13
11.  # 12  Tommi Turku                TAK           36   15:21,30
12.  # 11  Antti Savolainen           UAU           35   15:19,81
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: tturku - 02.12.09 - klo: 14.28
Taisi olla ko. GT-8 luokassa kouvolan kilpailussa seuraava otanta:
Kyosho IGT tai IGT2 2 kpl tai 3 (Hattunen ja Savolainen)
HongNor DM1 2 kpl (turku ja kuronen)
HongNor DM1 Spec loput.
Laurinkosken ja Rahusen autoja en muista, joten saattaa heittää johonkin suuntaan.
Kuitenkin suurin osa ja kaikki kärkiautot oli Honkkareita. Savolaisellakin nykyään DM1.

Kyseiset kuskit ja autot ulkomuistista ja saattaa olla virheitä.

Se Mika että jenkeissä ajetaan kyoshoilla merkkiluokkaa on vähän eri asia. Siellä on noita harrastajia niin paljon enemmän että on mahdollisuus ajaa ja järjestää mallikohtaisia kilpailuita.
Suomessa taitaa olla aika mahdotonta, ellei joku auto ole jossain luokassa äärimmäisen ylivoimainen jolloin kaikki ajaa sillä.  Tosiasia GT8 luokassakin oli, että DM1:llä mentiin paljon lujempaa ja autot kestivät paremmin...

Jenkeissä toimii varmaan kössin varaosapalvelukin paremmin kuin suomessa ja samalla varaosien hinta on halvempi siellä suhteessa muihin merkkeihin.
Suomessa tämän hetkinen tilanne on kuitenkin se, että Kyöstiä parempia (RTR) autoja saa ja löytyy samaan hintaan tai halvemmalla sekä varaosien hinnat on halvemmat.

Ja tämä pitää kertoa aloittelijoille jotka tulevat kyselemään autoista tänne.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: peitsamo - 02.12.09 - klo: 15.04
Vaikka aihe ei GT-luokkaa ensisijaisesti koskekaan, niin tiedoksi tietämättömille ensimmäisen Kansallisen GT-8 sarjan lopputulokset:

(http://i274.photobucket.com/albums/jj269/peitsamo/GT-8lopputulokset2009.jpg)

Autoista voin todeta sen, että kahdeksan eniten pisteitä kerännyttä kuljettajaa ajoi Hong Nor- autolla.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: HELIUM - 02.12.09 - klo: 15.33
Vaikka aihe ei GT-luokkaa ensisijaisesti koskekaan, niin tiedoksi tietämättömille ensimmäisen Kansallisen GT-8 sarjan lopputulokset:

(http://i274.photobucket.com/albums/jj269/peitsamo/GT-8lopputulokset2009.jpg)

Autoista voin todeta sen, että kahdeksan eniten pisteitä kerännyttä kuljettajaa ajoi Hong Nor- autolla.
pysytään aiheessa. Eikö muka kyosholta löydy tyytyväisiä asiakkaita. Ja minä haluan vertailuja muihin autoihin. +/-
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: CluBBaH - 02.12.09 - klo: 15.51
Kyoshon asiakas voi olla tyytyväinen jos on laittaa 1000e autoon kiinni , eikä ole niin justiinsa jos varaosat maksaa kolminkertaisen määrän muihin merkkeihin verrattuna. Tai että se varaosa tulee 1-3kk viiveellä tilauksesta.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Petri T - 02.12.09 - klo: 15.53
Täältä löytyy yksi tyytyväinen asiakas, mutta varauksella. Suomen Kyoshon varaosapalvelusssa olisi parantamista. Itselläni ollut kohtuuttoman pitkiä toimitusaikoja varaosien toimituksissa ja kallis hinta.. Autot ovat olleet MP-7xx malleja. Autojen vertailuun en ota kantaa kun ei ole vielä muista merkeistä kokemusta.

Edit: parhaimmillaan osat tulivat viikon kahden viiveellä ja pahimmillaan odotusta oli 4 kk
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: jarkko - 02.12.09 - klo: 15.58
...pysytään aiheessa. Eikö muka kyosholta löydy tyytyväisiä asiakkaita. Ja minä haluan vertailuja muihin autoihin. +/-

Autojen aito vertaileminen on aika vaativaa puuhaa. Tässä omia K-kokemuksia.

1) Kyoshon RTR:t
perheeseen juniorille aikanaan 2000 luvun alkupulella hankitut muutama Kyoshon RTR:ää olivat kaikki pettymyksiä. Ei niinkään ajaminen sinänsä, vaan kun jotain hajosi, niin osien saantiin meni aikaa ja hinnat olivat kovat.
Ne RTR:t menivät kiertoon aika nopeasti.

2) Kyoshon V-one RRR evo, 1/10 ratapolttis
erittäin hyvä auto, josta vain hyviä kokemuksia ja sijoituksiakin.
Power-Racingillä oli silloin muutama vuosi sitten osat mukana kisoissa ja Tony R. tiimissä korkean luokan asiantuntijana. Sillä asetelmalla oli hyvä tulla uuteen luokkaan.

Meillä merkki vaihtui vuosi sitten, muttei sen vuoksi että V-one RRR autossa olisi ollut jotain vikaa tai suorituskyvyssä puutteita.
Aikaisempien kirjoittajien kanssa olen samaa mieltä V-one RRR evo2 hyvästä kilpailukyvystä autona. Kisakuskin kuvioihin kauden aikana kuuluu sitten paljon muutakin automerkkiin liittyvää, jonka tulisi olla myös kunnossa, jotta "koko paketti" olisi asiakkaaksi houkutteleva.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: HELIUM - 02.12.09 - klo: 16.13
Täältä löytyy yksi tyytyväinen asiakas, mutta varauksella. Suomen Kyoshon varaosapalvelusssa olisi parantamista. Itselläni ollut kohtuuttoman pitkiä toimitusaikoja varaosien toimituksissa ja kallis hinta.. Autot ovat olleet MP-7xx malleja. Autojen vertailuun en ota kantaa kun ei ole vielä muista merkeistä kokemusta.

Edit: parhaimmillaan osat tulivat viikon kahden viiveellä ja pahimmillaan odotusta oli 4 kk

asun kärkkäisen vieressä joten varaosien ei pitäisi olla ongelma.
ja löytyy vähän rahaa varaosiin...
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: -Juho- - 02.12.09 - klo: 16.21
Kärkkäisellä ei taida olla lähtökohtaisesti mitään osia hyllyssä.
Suomen kaikki Kyosho-varaosat tulevat Ruotsin kautta ja siitä sitä viivettä tulee sitten kun ei Ruotsissakaan ole osaa varastossa . Lähes kaiken olen itse nyttemmin ostanu Amainhobbies.com:ista, palvelu pelaa ja osat saa ajallaan (viikossa)..
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: HELIUM - 02.12.09 - klo: 16.29
mikä olisi (halpa) samaa tyyppiä oleva auto jota suosittelette?
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: CluBBaH - 02.12.09 - klo: 16.31
Vaikka tuo


http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOAUTOT-Traxxas/Traxxas-Slash-2WD-RTR-103170 (http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOAUTOT-Traxxas/Traxxas-Slash-2WD-RTR-103170)
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: HELIUM - 02.12.09 - klo: 16.32
polttis nyt kuitenkin. katon nyt onko sivuilla kivaa polttista.
4WD kin saa olla helppo käyttää ja hinta alle 400e
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: horna - 02.12.09 - klo: 17.01
Tuossa olisi yksi alle 400€ ja todella laadukas auto harrastuksen aloittamiseen:http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&products_id=370
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: HELIUM - 02.12.09 - klo: 17.05
tykkäsin mut kanssa ulkonäöltä niinkuin drt
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Raisu - 02.12.09 - klo: 17.29
Vähän kössi kokemuksia multakin, omistin noin vuoden MFR polttis monsun ja olin siihen kyllä tyytyväinen, kesti siinä missä muutkin ja kone ei vaatinut kun ne normaalit säädöt mitä muissakin joutuu tekemään.
Varaosia en montaa tarvinnut, vaikka auto sai kyllä kyytiä ja osumia tuli...
Varaosat mitä tarvitsin (iskari, diffikotelon kuori) tuli parissa päivässä proshopista, sitä a- alkavaa kauppaa en voi suositella/kehua.
Kokemusta on nyt kuudesta Traxxasin tuotteesta spedestä summittiin, Hpi:in Savage 4.6Xss kit laitteesta ja Asson 18MT autosta ja en minä sitä kössiä eniten korjannut :shock:
Rc Sabe on kyllä mainio kauppa Traxxasin ja Asson tuotteiden toimituksissa, vois ottaa atala oppia!
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: juhku1 - 03.12.09 - klo: 20.56
polttis nyt kuitenkin. katon nyt onko sivuilla kivaa polttista.
4WD kin saa olla helppo käyttää ja hinta alle 400e

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/POLTTOMOOTTORI-AUTOT-Traxxas/Traxxas-Slayer-Pro-4WD-Short-Course-Race-Truck-103792
Tossa hyvä kunhan säästät vielä sen 100€. Ja se 100 euron lisä on sen arvoista.
Ja tossa on samaa ulkonäköä!

Äläkä missään nimessä osta DRT:tä!!
Kalliit varaosat + auto kokonaisuudessaan todella surkea!  :wink:
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Mihaline - 05.12.09 - klo: 15.53

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/POLTTOMOOTTORI-AUTOT-Traxxas/Traxxas-Slayer-Pro-4WD-Short-Course-Race-Truck-103792
Tossa hyvä kunhan säästät vielä sen 100€. Ja se 100 euron lisä on sen arvoista.
Ja tossa on samaa ulkonäköä!

Äläkä missään nimessä osta DRT:tä!!
Kalliit varaosat + auto kokonaisuudessaan todella surkea!  :wink:

Monenko vuoden kokemuksella DRT:stä sinä tätä ilosanomaasi julistat? Mikä tuossa traxxasissa on mielestäsi parempaa kuin drt:ssä ja miten ne ominaisuudet tuo lisäarvoa pihasuttauksessa?
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: tapsa92 - 05.12.09 - klo: 15.56
Ensinäkin varaosien hinnat ovat hieman järjellisemmät mitä kyosholla eikä tartte miettiä saako niitä osia vai eikö saa kun käy kyoshon jälleenmyyjällä ? Traxxasin osia saa helpommin ja varmasti.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Mihaline - 05.12.09 - klo: 16.05
Ensinäkin varaosien hinnat ovat hieman järjellisemmät mitä kyosholla eikä tartte miettiä saako niitä osia vai eikö saa kun käy kyoshon jälleenmyyjällä ? Traxxasin osia saa helpommin ja varmasti.

Ja se on elämää suurempi asia jos pihasuttauslaitteen osia joutuu odottamaan enemmän kuin 2 pvä? Voi jeesus nyt mä oon nähny kaiken...
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: CluBBaH - 05.12.09 - klo: 16.20
Ensinäkin varaosien hinnat ovat hieman järjellisemmät mitä kyosholla eikä tartte miettiä saako niitä osia vai eikö saa kun käy kyoshon jälleenmyyjällä ? Traxxasin osia saa helpommin ja varmasti.

Ja se on elämää suurempi asia jos pihasuttauslaitteen osia joutuu odottamaan enemmän kuin 2 pvä? Voi jeesus nyt mä oon nähny kaiken...

Juuri pihasuttaajallehan se osien saanti on tärkeetä,  auto on uusi eikä ihan kestä hanskassa, Ja kun kyseessä on kyosho niin se myös hajoaa pienistäkin tälleistä.

Eihän siinä mitään jos sen osan odotus aika olis vaikka viikon..mutta kun ennakkotapauksia on useita joissa odotusaika on kuukausia.

Kyllä se vituttaa kun on vehkeet levällään yhden osan takia.

nimim. Kyoshoista on kokemusta.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: juhku1 - 05.12.09 - klo: 16.43
Monenko vuoden kokemuksella DRT:stä sinä tätä ilosanomaasi julistat? Mikä tuossa traxxasissa on mielestäsi parempaa kuin drt:ssä ja miten ne ominaisuudet tuo lisäarvoa pihasuttauksessa?

Ilosanomaa?!?   :huh: :angry:
Tuo minun aikasempi viestini oli neuvo HELIUM:lle, eikä mikään ilosanoma.   :angry:

DRT on melkein ihan sama, kuin DBX joka minulla oli puoli vuotta.
Autoon kului rahaa varaosiin n.400€ ja oli suurimman osan ajasta (puoli vuotta) hyllyssä odottamassa varaosia.  :undecided:

Traxxas on varmasti parempi, eikä varaosien tulo kestä sitä 3 viikkoa-3kuukautta.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: McJones - 05.12.09 - klo: 18.33
Ensinäkin varaosien hinnat ovat hieman järjellisemmät mitä kyosholla eikä tartte miettiä saako niitä osia vai eikö saa kun käy kyoshon jälleenmyyjällä ? Traxxasin osia saa helpommin ja varmasti.
Traxxasin vehkeet tuntuvat saavan monesti suorastaan ylenpalttista suitsutusta siinä missä Kyoshon värkkejä "lyödään kuin vierasta sikaa". Ainakin omien Traxxas-merkkisten pelien varaosia on tähän asti monesti joutunut odottamaan.

DRT:lle vastaavaa peliä ainakaan itse en tiedä suoralta kädeltä sanoa. Slayer ei sitä (IMO) ole.

DRT:n kanssa voisi hyvinkin ajatella nakkaavansa läjän keiloja sorakentälle radan muotoon, ja samalla autolla voisi kauniina päivänä pyörähtää vaikka Tattiksellakin. Ja pitäisi kyllä kestää semmoista ajoa, jos kuski sen verran osaa ajaa, ettei päräyttele lyhtypylväisiin.

Kuranhallinta (jos soralla ajaa) saattaa vaatia vähän virittelyä. Auton on lähinnä tullut pällisteltyä (ei ajettua hiekalla tms), mutta olettaisin kuraavan sisuksia aika kovastikin alustasta riippuen. Kokemukset teemasta on lähinnä muista autoista (1/16 Slashista, joka syö näemmä pahimmillaan spurrin viikossa jos hiekkaisella paikalla ajaa; E-Revosta Slayerin tukivarsilla ja sopivalla kopalla; DM-One tuntuu myös keräävän tavaraa yllättävän paljon, vaikka sillä tuleekin ajettua vain asvaltoiduilla alustoilla).

Oli miten oli, konsepti ja auton kokoluokka vaikuttaa mielenkiintoisilta varsinkin jos ajoporukka olisi, itsellä on vaan noita autoja nyt vähän liikaa muutenkin...
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: tapsa92 - 05.12.09 - klo: 18.38
Mihaline lopeta tuo valittaminen ja anna olla, täällä on fiksujakin harrastajia jotka haluavat että autot toimivat ja pysyvät ehjinä. Traxxasin vehkeet ovat laadukkaita ja hyviä aloittelijoille ja kokeneemmillekkin, luulen että traxxasin autot eivät saisi kehuja jos ne eivät olisi hyviä ja kestäviä.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: TheArska - 05.12.09 - klo: 20.16
Mun kössöt pysyy nipussa(ja toimii), ja jos joskus ei pysy niin saan/ostan partsit enintään parissa/muutamassa päivässä jos ei ole hyllyssä. Mutta enpä aja rtr kössöillä, enkä suosittele niitä, niinkuin en montaa muutakaan rtr p*askaa...mun gategorialla myös esim. traxxas stampede lukeutuu niihin.
Mutta täytyy jollain tapaa yhtyä tuohon että alkaa joidenkin merkkien ylistäminen ja haukkuminen menemään hiukan "yli"....varsinkin kun ne jotka monesti jaksaa jauhaa asiasta on niitä joilla on about eka merkki/auto menossa(onkai se mikä vaan p*ska hyvä jos ei paremmasta tiedä) ja kompataan vain sitä mitä "tietävät isotpojat" sanoo...viis siitä vaikka yleistetään kuinka paljon, esim. kaikki kyoshot on p*skaa....jees, no on sillä MM titteleitä "muutama" eri luokista ja tälläkin hetkellä hallitseva MM ainakin parissa luokassa.(tuo nyt ei koske rtr autoja mitenkään, lähinnä yleistämistä...myönnetään että joskus v*tuttaa lukea kun ville 5v. pätee kuinka kössöllä on vain p*skaa)

Mutta se siitä, nuo on vain mun mielipiteitä joten ei tarvi kiskoa herneitä nokkaan, eikä ole kohdistettu kenellekään erikseen, hyvät illan jatkot kullekin.. :wink: ..ja eikä tuo ollut valitus, se oli huomio/mielipide.
ps. en ole merkki fanaatikko, omistan montaa merkkiä..ei niin väliä kunhan ovat autot hyviä.

edit: ja sori paha OT....
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Mihaline - 06.12.09 - klo: 11.11
Mihaline lopeta tuo valittaminen ja anna olla, täällä on fiksujakin harrastajia jotka haluavat että autot toimivat ja pysyvät ehjinä. Traxxasin vehkeet ovat laadukkaita ja hyviä aloittelijoille ja kokeneemmillekkin, luulen että traxxasin autot eivät saisi kehuja jos ne eivät olisi hyviä ja kestäviä.

Niin joo että meidän pitäis vaan sopia tällä rajattomalla kokemuksella kyoshon drt mallista täällä netissä ihan vaan kahden kesken että se nyt on p*ska ja sinä olet oikeassa? Kyllä minä pätemisen tarpeen ymmärrän mutta sitä en että sinäkin julistat p*skaa tuosta kyseisestä automallista omistamatta kuitenkaan kyseistä autoa päivääkään...

Ainiin ja siihen dst itkuvirteen vedoten varaosapalvelun hitaudesta ja osien hinnasta vois vaan näppärästi kommentoida yhdellä lauseella: Opettele ajamaan! Omassa drt:ssä lasketaan varaosiin mennyt raha kympeissä ja nipussa se on edelleen vaikka sillä on ekakertalaiset ja vaikka se on saanu sikaa...

Hellurei ja hellät tunteet...
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Joel - 31.12.09 - klo: 18.25
Oon ite omistanu drt:een melkein puol vuotta, ja oon ollu ihan tyytyväinen. Yksi etuylätukivarsi on menny, ku vaan kierteet lähti siit (ajoin 50km/h nyrkin kokoisilla kivillä ja auto heitti katon kautta ympäri 4 kertaa). :shock:
Toinen etualatukivarsi hajos ku ajoin asfaltilla ja lähin oikeen auton takaa ja samantien siin oli betoniporsas.
Yksi pyöränakseli meni ku ajoin vanerista ja lehdistä tehtyä hyppyriä päin vähän vinosti ja takarengas jäi vanerin alle ja akseli napsahti poikki. :undecided:
Vauhtia oli noin 40km/h.Rahaa meni noin 27€ ku ostin toisen satsin tukivarsia varalle(tukivarsisarja maksaa 9,50€ ja siin on ylä- ja alatukivarsi ja 2kpl pyöränakseli maksaa 8,70€). :cool:
Ja lumesta ei ole ollut haittaa (ainakaan tähän asti), laitan vaan drt:een auton jalkatilaan  kuivumaan ajon jälkeen. Mitään lumen suojauksia ei ole ja auto toimii moitteettomasti, paitsi omat säädöt eivät ole mitään parhaimmistoa. Kylmällä kelillä lämmitän autoa auton jalkatilassa hetken ja laitan käyntiin. Ja osat kun ostan, niin menen kyoshon pro shooppiin johon kestää noin 10-15 minuuttia.

Kuva on otettu tattiksella.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: vilzuh - 05.01.10 - klo: 10.02
varaosien saatavuus...
okein on ne A-kaupasta tilattu mutta on tulli kaikki 2-7 pv sisällä
siihen on kuulunu:

siis autoon DST.


niin ja onpas aihe muuttunut aika lailla... kun otsikossa puhutaa DRT kysymyksistä ja vinkeistä...
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Joel - 05.01.10 - klo: 11.38
Kerron omii kokemuksii DRT:eestä, koska kaikki haistattelee siit vaa p****a kuinka huono se on ja vertailee sitä melkein 200€ kalliimpii autoihin. :angry:
Otsikko: päätös
Kirjoitti: HELIUM - 20.01.10 - klo: 16.51
Oon päättäny ostaa DRT, ja olisi huvä ettei täällä haukuttaisi DRT:tä, mutta tietystikkään ei tarvitse peitellä jos käy huonosti. ja on kivakin saada rehellistä palautetta, vai. :~)
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Bonzer - 20.01.10 - klo: 16.54
Oon päättäny ostaa DRT, ja olisi huvä ettei täällä haukuttaisi DRT:tä, mutta tietystikkään ei tarvitse peitellä jos käy huonosti. ja on kivakin saada rehellistä palautetta, vai. :~)

hieman ot, mut saattaa tulla hiljasta täällä jos tätä ei saa haukkua.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: HELIUM - 20.01.10 - klo: 16.57
Oon päättäny ostaa DRT, ja olisi huvä ettei täällä haukuttaisi DRT:tä, mutta tietystikkään ei tarvitse peitellä jos käy huonosti. ja on kivakin saada rehellistä palautetta, vai. :~)

hieman ot, mut saattaa tulla hiljasta täällä jos tätä ei saa haukkua.

jaa no. kai auto hyväkin on
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Raisu - 20.01.10 - klo: 18.30
Ja taas OT:tä mutta vaikuttaa siltä että nämä suurimmat haukkujat/tietäjät eivät laita ikäänsä näkyviin, oman kokemuksen puuttuessa mennään sillä mitä joku muu on joskus sanonut?
Itsellä neljä kössiä ollut ja kaikkiin tyytyväinen, toimivat siinä missä muutkin, meillä on ollut minun ja kuusivuotiaan törmäystesteissä yhteensä kaksikymmentä autoa eri merkeiltä.
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: KapanderMaster - 20.01.10 - klo: 19.31
Hyvä auto tuo varmasti on. Vastarin vaan suojaa kosteudelta niin voi kurakeleilläkin ajella.
Itsellä on DRX mutta teknisesti käytännössä sama auto.
Ja mitä kestävyyteen tulee niin ei voi haukkua kun erään kerran omani karkasi kaasu pohjassa suoraan päin seinää ja vain runko ja etukartaani vääntyi. Rungon suoristin ja kartaanin hain haukutusta firmasta nimeltä atala ja hinta 7€ ja löytyipä vieläpä hyllystä. Jos tuo on kallis hinta niin huhhuh miten lainkaan on autoon ollut varaa? Ja mitä sitten jos osat kössöön jonkun euron enemmän maksaakin, ajetaan sitten sen mukaisesti! ;)

Ja miten ihmeessä te autojanne oikein rääkkäätte/raiskaatte jos koko ajan auto on hyllyssä ollut ja osia ootetaan? Ei kai se auton vika ole jos sitä käyttäjä pieksee vailla mitään järkeä? Ja kyllä omaanikin kovasti runnutan mutta en pisin seiniä. Jos auto ei pysy hanskassa niin isommalle areenalle sitten ettei ole törmäysvaaraa mihinkään niin herkästi. ;)

Pääasia on kuitenkin se että onhan tuo ajaminen pirun hauskaa! Myös kössöllä!  :grin:
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: maironi - 20.01.10 - klo: 19.44
mulla on kyosho ja kadun ostoa. olisi pitänyt ottaa hpi niinkuin kaveri sano
Otsikko: Vs: DRT kysymykset ja tuunausvinkit
Kirjoitti: Joel - 21.01.10 - klo: 08.21
Ainaki mun DRT on toiminu hyvin. :grin: