RC10.FI

Yleiset => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: Sähkömies - 10.01.11 - klo: 17.12

Otsikko: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Sähkömies - 10.01.11 - klo: 17.12
Tervehdys!
Eli varmaankin jo paljon puitu aihe, mutta kyselen kuitenkin mielipiteitä/tietoa ko. merkkisistä säätimistä.Eli kyseessä säätimen hakua 1/10 touring autoon ja askarruttaa säädinten erot.Eli liikutaan tuossa 120-150e hintaluokassa ja valintaviivalle ovat päätyneet merkkeinä LRP ja Speedpassion.Kokemuksia,mielipiteitä,kiitos!
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Divi - 10.01.11 - klo: 19.46
yksi hajonnut lurpin TC spec, yksi spedepassionin GT LPF joka toimi moitteetta. Täältä ääni SP:lle siis.  :wink:
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Sähkömies - 10.01.11 - klo: 19.52
Oukei! Juurikin tuo spedepassionin gt on ostoslistalla vaihtoehtona.Näyttihän se olevan oikein maailmanmestarisäädin :grin:!
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: goos - 10.01.11 - klo: 20.04
Kannattaisi nyt ottaa hiukan takapakkia ja pohtia ensiksi mihin tarvitset säädintä. Se että jokin säädin on MM:n voittanut touringissa ei esim sinua krossissa pakosti hyödytä. Kerrohan rohkeesti mihin käyttöön säädin on tulossa ja mihin autoon ja mikä moottori on tulossa kaveriksi niin on helpompi auttaa sinua ja perustella suositusta.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Sähkömies - 10.01.11 - klo: 20.12
Eihän sitä nyt sen mm-tittelin takia... :wink: Eli on tulossa X-ray T2:seen, koneena Nosramin Pure Evolution 17.5T, eli TSS-10 luokkaan.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: _valtsu_ - 10.01.11 - klo: 20.52
Speedpassion:n säätimissä säätäminen on mielestäni helpompaa kuin lrp:n kohdalla. Kapula on hieman helpompi, kuin vilkkuvalojen katselu. Speedpassionin tuotteet on mulla toimineet moitteetta. Hobbywingejä saa hieman halvemmalla, kuin speedpassionin säätimiä, vaikkakin taitavat olla lähes samaa tavaraa.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Jani L - 10.01.11 - klo: 21.34
Itsellä 4 LRP:n SPX säädintä hajonnut... SP:n säädin toiminut moitteitta. Kummankin säätimen ohjelmointi onnistuu, mutta kyllä SP:n säädin on helpompi ohjelmoida. Ääni siis SP:lle.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Voyager - 10.01.11 - klo: 23.19
Täältä ääni Speed Passionille, toimii hienosti ja on helppo säätää kapulalla.

Toni
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Stilo - 10.01.11 - klo: 23.28
Polttettua on tullut molempia  :tongue:, LRP:llä ajanut pitempään ja sen takia niitä mennyt enemmän. Molemmilla myös tullut ajettua ihan hyviä sijoituksia ilman ongelmia. Tällä hetkellä löytyy sekä 1,5v vanha LRP SXX TC-spec v1 että SP GT 2.0 Pro ja kummatkin toimivat ihan täysin. Tällä hetkellä ehkä säätökapulan ja vähän tarkempien säätöjen perusteella kääntyisin SP:n puolelle. LRP:ssä vähemmän säätömahdollisuuksia, joka tosin voi olla aloittelijalle ihan hyväkin juttu.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Duster1 - 10.01.11 - klo: 23.45
Speed Passion GT 2.0 pro ollut jo vuoden ja toimii edelleen täysin.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: *HOKE* - 11.01.11 - klo: 00.01
Nyt toista talvea ajettu samalla SP LPF säätimellä 5.5T moottori seurana.
Eli säädintä käytetty jatkuvasti sietokyvyn rajoilla.
Ei koskaan pienintäkään ongelmaa.
Kaasutuntuma on erittäin hyvä.
Ja siis kyseessä nimenomaan 4wd krossi.
Akullisia on takana varmasti jo yli 200... tiedä vaikka alkais kohta 500 akullista olemaan takana.

Kaikenlaista höpinää on sillointällöin kuullut ettei kyseinen säädin kestäisi nelivetokrossissa varsinkaan vähänkään kierämmällä koneella.
Täysin puppua.
Kestää ja kulkee.
Kulkupuolta saa ihmetellä tuloslistoilta.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: snakepoison - 11.01.11 - klo: 00.33
Itsellä on ollut parempia kokemuksia LRP:stä. Olen krossaillut ja pihasuditellut LRP SPX:llä kolmisen vuotta ja säädin toimii edelleen ongelmitta. Koneet joita on käytetty ovat olleet 10.5 - 8.5 väliltä, viimeksi ajettu stockikonella. Speed Passionista on sitten itsellä ollut muutaman säätimen verran vaan huonoja kokemuksia. Ensimäisenä hiljeni SP:n Emotion säädin joka oli Asson RC18 autossa. Ajoja oli alla tasan kaksi. Toinen säädin joka hiljeni yhtä mystisesti oli Inspire, kyseinen säädin oli minissä ja ajoja myös joku 2-4. Noh viimeisin säädin joka pätki ja köhi on ollut juurikin tämä edellä mainittu LPF. Oma versio on 2.0. Säädin alkoi takkuilemaan heti kun viimevuoden tampereen stockiohjelma ajettiin sisään. Noh vika oli itse softassa, nyt säädin pelittää 0-softalla mutta katsotaan mitä tuleva tuo mukanaan. Pisteet täältä näillä kokemuksilla LRP:lle
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: *HOKE* - 11.01.11 - klo: 01.43
Nää on aina näitä mielenkiintosia piirteitä.
Olen nähnyt vinon pinon LRP säätimiä jotka on poksuneet ja palaneet.
Suoraan sanottuna tuhottoman määrän.
Näistä lähes kaikki krossissa.
Sekä nelivedossa että takavedossa ja laidasta laitaan moottoreilla.

Jotenkin pitänyt ihmetellä näitä outouksia vierestä kun tuntuu että koko homma johtuis mistälie nousuven tilanteesta, tai jonkun planeetan asennosta.

Myyrissä on myös nähty hajonneita säätimiä nyt jo jonkin kokoinen kourallinen.
Aika harvassa on ne merkit joita ei vielä ole hajonnut.

Tuntuu kummalliselta katsoa vierestä kuinka porukalla säätimiä pimenee... varsinkin kun välillä kuulee miten "paljon" säätimellä oli jo ajettu ja "ei näillä säätimillä tartte vuotta pidempää krossia ajella"
Harmi kun en ole pistänyt ylös kuinka monta akullista tolla omalla säätimellä on tullut ajeltua, mutta järkyttävä määrä jokatapauksessa... eikä mitään häröilyä.
Ja uskallan väittää että paljon enemmän kuin näillä säätimillä joiden omistajilta kyseisiä kommentteja olen kuullut.

Ps: nyt on turistissakin SP. Akkuja toki takana alle sata... eniveis hienosti toimivat ja toivottavasti vähintään niin pitkään että alkaa olla jotenkin tekniikaltaan turhan vanhaa.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: jk täystuho - 11.01.11 - klo: 02.30
Olen ajanut viimekesän aikana vähän yli 150 akullista ei mitään ongelmia sp lpf noparissa, eli piste speedpassionille
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: zippola - 11.01.11 - klo: 05.41
Täältä lähtee kanss pisteet sp:lle selkeästi, viimevuoden puolella levesi kolme lrp:tä, ostin sen sp:n lfp 2.0 tilalle ka sillä myt ajettu kausi turistia ja kausi krosia. Pieniä lämpöongelmia ollut, mutta säätäjässä ollut vika :) nyt lähtee toinen turistikausi (prostock) ja mattikseenkin oli luonnollinen valinta sama säädin. annan ehdottomat plussat sp:lle.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: HVoltage - 11.01.11 - klo: 08.56
Itselläni on ollut paljon erilaisia säätimiä, LRP, Nosram ja SP säätimiä, on myös ollut Tekiniä (mutta tästä ei kysytty).

LRP/Nosram:
Ainakin vanhemman malliset säätimet toimivat kuin junan vessa. Mielenkiintoisin kokeilu oli kun tein SpecRacing säätimestä silikoonilla vesitiiviin (täytin kaikki paikat, myös piirilevyn välin). Ajoin tällä säätimellä viime kesän Raision FTT:n virikoneella (5.0T) ilman jäähdytyssiiliä ja tuuletinta, ilman ongelmia (kuiva keli). Säädin on edelleen ehjä ja käytössä. Yksi säädin on palanut, vuosia sitten, liian pitkän välityksen takia, sekin krossissa.

SP GT PRO:
Mielestäni paras säädin turistiin, lähinnä nopean ja laajan säädettävyyden takia. Kooltaan hieman kookas mutta kevyt. Kyseisen yksilön kanssa ei ole ollut muuta ongelmaa kuin että moottori nykäisee hieman kun liikkeelle lähtiessä ja joskus jarrutuksen jälkeen. Ei kuitenkaan häiritse ajossa. Säädin on tosin jo aika vanha, pari vuotta.

Mielenkiintoisinta kyllä se että itselläni ei ole yhtään säädintä hajonnut ns. "suoralla"
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: snakepoison - 11.01.11 - klo: 09.16
Näinhän se on että varmasti jokaisella säätimellä on niitä maanantaikappaleita. En mollaa SP:tä millään lailla, itsellä vaan sattunut hajoamaan. Monella kavereilla kuitenkin toimineet moitteitta ( esim zippola,koputetaan puuta ). Nyt kuitenkin ajetaan FTT-kisat tuolla LPF ja 0-ennakolla, katsotaan sitten muuttuuko mielipiteet.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Bulvaani - 11.01.11 - klo: 12.08
Kokemuksia sekä LRP:stä (Sphere, Sphere 2007, SPX) että SP:stä (GT 2.0 Pro, GT 2.1 Prostock). Kummatkin hyviä ajaa, SP:ssä helpompi kaasutuntuma ja parempi säädettävyys, siksipä nyt jo toista kautta ajetaan FTT:tä SP:llä. Myös softan helppo päivitettävyys on SP:n plussapuoli. Vettä eivät kestä kummatkaan ilman kommervenkkejä...;)

Aloittelijalle merkittävä juttu voi olla, että ainakaan meillä SP:t eivät ole kerrasta palaneet virtajohtojen virhekytkennästä - juu, saattaa sattua muillekin kuin vasta-alkajille... LRP:n osalta olen valitettavasti joutunut pari kertaa todistamaan tällaista kerrasta poikki -tapahtumaa.

Eli äänestän SP:tä, ihan sama minkä mallin vakioluokkaan valitsee (GT 2.0 LPF/PRO, 2.1 Prostock), vikaan ei mene. LPF on edullisin.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: KaSi - 11.01.11 - klo: 13.19
Ilmeisestikkin noissa SP:n Pro säätimissä on parempi väärän napaisuuden kesto kuin LPF:ssä.
Jälkikasvu kossautti sunnuntaina LPF:n kytkemällä johdot ristiin ja nopari lopetti toiminnan kerrasta. Jos LPF:ssäkin on suoja väärinkytkentää vastaan, niin eipä toiminut tässä yksilössä.

Muutoin noi meidän SP:t ovat toimineet TSS aloittelussa ilman ongelmia - säätöjä meille melkein liikaakin :azn:.




Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: *HOKE* - 11.01.11 - klo: 13.29
Ei niissä ole missään suojaa väärinkytkennälle.
Yleinen mikä menee rikki lyhyessä väärinkytkennässä on kondensaattorit.
LPF säätimen mukana tulee pienempi kondensaattoripakka kuin pro säätimessä.
Liekö tuon takia pro kestänyt näitä lyhkäsiä vääriä napaisuuksia paremmin.

Monta säädintä olen nähnyt pimenevän kun on laitettu johdot nurinpäin ja näistä iso prosentti on toiminut taas moitteetta kun konkat on otettu pois tai vaihdettu uusiin.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: goos - 11.01.11 - klo: 14.03
Ei niissä ole missään suojaa väärinkytkennälle.

Väärinkytkentäsuoja lisää säätimen sisäistä vastusta joka tekee siitä suoraan kelvottoman kilpakäyttöön. Tämän takia ei oikeissa säätimissä kyseistä ominaisuutta ole.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: mansu - 11.01.11 - klo: 14.29
En ole omistanut SP mutta kestää varmaan paremmin ja varmempi. LRPeen  tehtaalta tuli viallisia säätimiä sarjana. Itse sain kaksi viallista.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: rrike - 11.01.11 - klo: 15.56
Lärpyt itellä kestäny hyvin.
 Broidilla SP ja kehuu kaasu tuntumaa todella hyväksi. Tosin yksi SP häheltä rikkoutunu.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Koheltaja - 11.01.11 - klo: 16.20
Meillä kylätason kuskeilla on ollut molempia käytössä, LRP/Nosram sekä SP GT Pro säätimiä ja pahaa sanottavaa ei ole kummastakaan. Molempia on hajonnut mutta ikuisia säätimiä ei ole olemassakaan. Nosram Pearl yllätti suuresti ajettavuudella ja kaasutuntumallaan jos vertaa vanhempiin malleihin.

Melkein sanoisin että osta se kumpi susta tuntuu järkevämmältä vaihtoehdolta, molemmat tekee sen duunin mihin ne on tehty. Sama kun pohtisi kumpi maistuu paremmalta paistettuna, valkoinen vai ruskea kananmuna :wink:
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: pijokela - 11.01.11 - klo: 18.03
Tiedän, ettet kysynyt tätä, mutta:

Jos sillä säätimellä on tarkoitus ajaa TSS 10 luokkaa, niin voit ostaa myös sen SP:n 60€ sensorillisen säätimen. Samaa vauhtiahan sen pitäisi mennä. Säätöjä ei ole ja on se varmaan muutenkin karumpi.

Sen sijaan tuota LRP:n 80100 halpis säädintä (joka minulla on) en kyllä suosittele, jos on tarkoitus mennä kisoihin. Siitä ei saa pakkia pois ja sillä on aika vaikeaa jarruttaa ilman, että menee pakille. On se kyllä ROAR hyväksytty, joten saa sillä kai Suomessakin kisoja ajaa, jos vaan ei pakita.

Jos sitten kisojen ulkopuolella tahdot kovempaa vauhtia, niin tuota TSS moottoriakin pystyy säätämään niillä tapeilla.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Heuli - 11.01.11 - klo: 18.46
LRP:n hiilettömiä säätimiä olen saanut rikki muutaman, mutta yleensä ne ovat kestänyt kovaa ajoa (viritouringia, nelkkucrossia ja mattoautoilua) parikin vuotta mikä on mielestäni ihan hyvä käyttöikä nopeudensäätimelle. LRP:n SXX:t on hiilettömiksi säätimiksi pieniä, joten ne sopii hyvin nykyautoihin missä on aika vähän tilaa sähkölaitteille. Välillä säätöjä kaipaisi enemmänkin mutta uusissa Version 2 -säätimissä on ainakin tähän asti ollut ihan riittävät säätömahdollisuudet.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: _valtsu_ - 11.01.11 - klo: 22.04
Ei niissä ole missään suojaa väärinkytkennälle.
Yleinen mikä menee rikki lyhyessä väärinkytkennässä on kondensaattorit.
LPF säätimen mukana tulee pienempi kondensaattoripakka kuin pro säätimessä.
Liekö tuon takia pro kestänyt näitä lyhkäsiä vääriä napaisuuksia paremmin.

Monta säädintä olen nähnyt pimenevän kun on laitettu johdot nurinpäin ja näistä iso prosentti on toiminut taas moitteetta kun konkat on otettu pois tai vaihdettu uusiin.

Sp:n konkkapaketissa on 2 diodia, jotka oikosulkevat akun mikäli johdot kytketään väärinpäin. Tämä ei kuitenkaan todellakaan ole mikään pomminvarma systeemi, vaan säädin saattaa palaa silti.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Koheltaja - 11.01.11 - klo: 22.16
SP:n kanssa olen kerran koheltanut piuhat väärinpäin ja säädin säilyi ehjänä, uudesta akusta paloi silta poikki jonka sai kylläkin korjattua. Sen jälkeen kaikkiin akkuihin on punaisella Revelin maalilla merkattu plussa selkeästi :wink:
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Duster1 - 12.01.11 - klo: 10.00
Nuo irtopiuhoilla olevat akut on kyllä hanurista, kun voi väärin kytkeä.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Janne A - 12.01.11 - klo: 10.28
Nuo irtopiuhoilla olevat akut on kyllä hanurista, kun voi väärin kytkeä.

Kun johdot merkkaa oikein ja tekee johdoista vaikka sen mittaiset, ettei voi laittaa väärinpäin, niin aika pomminvarmaa se on. Suurin osa kisahyväksytyistä akuista on putkiliittimillä, niin sen takia lähes poikkeuksetta niillä kisoissa ajellaan.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Divi - 12.01.11 - klo: 16.12
eihän se mikään selitys ole, senku tinaa johtojen väliin deansit, oli sielä putkiliittimet tai ei. ;)
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: tturku - 12.01.11 - klo: 16.24
Putkiliittimissa on silti se mahdollisuus, että laitat ne ristiin akulla, jos vain johdot ylettää, vaikka olisi deans välissä.
Nm. kerran näin käynyt.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Sähkömies - 12.01.11 - klo: 17.15
Kiitoksia kaikille runsaista ja asiallisista vastauksista!Tuli sitten hommattua tuo SP LpfGt2.0v, jumakeka mikä nimihirviö  :grin:! Eli nyt olisi vielä tarkoituksena saada se ejänä kiinni koneeseen,hyviä vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: APK - 12.01.11 - klo: 18.28
Omasta puolesta pisteet ehdottomasti SP:lle.
LRP säätimet ovat yleensä hajonneet pahimmassa mahdollisimmissa paikassa (=kisoissa), ja tuloksissa on näkynyt.
Kahdesta 2.0 Pro mallista kokemusta, kohta EX:stä myös.
SP:n puolesta puhuu ajotuntuma, softan säätömahdollisuudet (ja vaihdettavissa ihan kaupan hyllyn tavaralla itse), toimii myös ilman sensoria (tai vaikka se hajoaisi ajossa, meno jatkuu), kestävyys (toinen PRO nähnyt viritouringia, nelkkukrossia rankoissa olosuhteissa ja virimattista) sekä hinta.

Myös tuli laitettua väärinpäin johdot toissa viikonloppuna, säädin säilyi ehjänä, samoin kun akku ja konkkakin. Ainakaan radalla en huomannut suorituskyvyn tippuneen vaan oli yhä omista ranteista kiinni.

Paljon puhetta on siitä että SP olisi liian iso ja painava. Punnitsin 2.0 PRO säätimen 45g painoiseksi ilman johtoja, tuuletinta ja konkkaa. En tiedä mitä LRP nykysäätimien todellinen paino on ilmoitettuun nähden (30g), mutta auton kun auton taitaa kyllä balanssiin saada myös SP tuotteilla...
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: *HOKE* - 12.01.11 - klo: 23.29
Balanssista puheenollen.
Xray T3 2011 malli.
Servona savöx SC-1251mg (eli se lyhyt malli)
SP säädin.
Prostock kone.
Sanwa 451 vastari.
GM 5400 50C akku
Sähköjen puolelle piti laittaa kymmenen grammaa painoa että auto oli balanssissa.
Vielä sen lisäksi piti laittaa keskilinjalle 5g paino että auto meni sääntöjen sisään painonsa puolesta.
Eli ei se SP ainakaan mikään liian painava ole kun autoon tartti punttia sähköjen puolelle laitella.
Normi kokoisella servolla ei varmaan olis tarvinu mitään muuta tehdä kuin katsoa auton paino kisalailliseks.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: snakepoison - 13.01.11 - klo: 00.36
Ite kun punnitsin autoa viimevuoden FTT-kisoissa niin jouduin myös lyömään lisäpainoa.Ellen väärin muista niin taisi olla yli 20grammaa mitä piti laitta. Kiinni oli juurikin tuo SP lowprofile, Savox servo ( ei lyhyt malli vaan tavallinen ) GM 4200mAH LiPo, CS 17.5 kone ja Sanwan Mx3 vastari. Lauantaina pääsee sitten testaamaan radalle tuota SP ja o-ennakkoa. Toivotaan nyt ettei ongelmia tule
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: *HOKE* - 13.01.11 - klo: 00.49
Unohtu mainita että kori oli normaalipainoinen speed 6 ja renkaina sorexit.

Eli sillä yhdistelmällä kokonaisuudessaan auto tarvitsi yhteensä sen 15g painoa että oli balanssissa sekä auto hieman yli painorajan.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: RCDRFTER - 13.01.11 - klo: 12.00
Ääneni menee lrp:lle, ostin taannoin speedpassion exige-combon jolla kerkesin ajaa [drift] ehkä puolikesää ennen ku se laukes.Lrp:n tuotteita tullu käytettyä aika paljonkin mm. akkua, radiota ja noparia. Mutta olisi pitäny säästää vielä pari viikkoa ja ostaa mamba...
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Koheltaja - 13.01.11 - klo: 12.28
Lrp:n tuotteita tullu käytettyä aika paljonkin...   ...Mutta olisi pitäny säästää vielä pari viikkoa ja ostaa mamba...

No, tuosta Mamban "paremmuudesta" voidaan olla montaa mielipuolta. Varsinkin kun tässä on kyse kisanopareista, ei harraste/suttaukseen soveltuvista nopareista :wink:
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Habaku - 13.01.11 - klo: 12.36
Itse päädyin juuri 1min sitten SP 2.1EX ja tulee mattikseen. Kumpaakin merkkiä ollu, eikä mitään ongelmia. Mulla on näköjään vuorotellen kuupaakin merkkiä  :roll:


Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: bluebeetle - 13.01.11 - klo: 12.38
Mulla pelkkää Novakkia ja Tekiniä, eikä ikinä ongelmia minkäänlaisia.

Ainiin, eihän noista kysytty joten sorry ot.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: topcat - 13.01.11 - klo: 12.57
Kysästäänpä tässä kun muutakaan paikkaa en keksi:
Onko Speed Passion GT 2.0 PRO käypänen peli stanuturistiin?
Mikä on ero käytännössä GT2.1 Prostock säätimeen?
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: snakepoison - 13.01.11 - klo: 13.07
Eikös sillä saa ajaa stockissa. Itelläni on 2.0 säädin, tosin ei tuota promallia. Luulenpa että tuo 2.1 on vaan uudempi painos ja saattaa sisältää valmiiksi jonkun softan, korjatkaa jos olen väärässä.

Itse taas kysyisin tällaista. Nyt kun nuille junnuille pitäisi autot saada stockilaillisiksi juurikin säätimien suhteen, ja pudjetti ei välttämättä riitä kaikilla tuonne 150e tienoille. Onko kenelläkään kokemusta tuosta Cirtixsäätimestä ? Nuita 50e-90e säätimiä näyttää jonkun verran olevan, mutta esim LRP halpissäätimissä on juurikin tuo ongelma että pakkia ei saa pois päältä. Cirtixissä näyttäisi olevan mahdollisuus muokata pakki pois yms. Onko kokemuksia ?
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: goos - 13.01.11 - klo: 13.46
Kysästäänpä tässä kun muutakaan paikkaa en keksi:
Onko Speed Passion GT 2.0 PRO käypänen peli stanuturistiin?
Mikä on ero käytännössä GT2.1 Prostock säätimeen?
Hobbywing puolella menee näin; pätee luultavasti myös SP:lle kun on kyseessä samat säätimet mutta hiukan eri nimeämis tavalla.

2.0 ja 2.1 ero on hienoinen mutta piirilevyä on uudistettu ja paranneltu mm paremmilla komponenteilla. Ero tulee esille lämmönkestossa. Veikkaisin että TSS luokassa ei saa eroa esille vaikka kuinka yrittäisi. Hobbywingissä tulee 2.1 säätimessä 518 softa joka on siis stock softa eli ns dynaamisella ennakolla. Jos haluaa TSS luokkaa ajaa pitää säätimessä olla 508 softa. Hobbywing puolella myös sinisissä on aina paremmat komponentit kuin mustissa, en tiedä päteekö tämä SP puolella.

Lyhyesti, ostaisin 2.1 säätimen tulevaisuutta ajatellen hintaerohan ei taida olla kummoinen?
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: topcat - 13.01.11 - klo: 13.55
Kysästäänpä tässä kun muutakaan paikkaa en keksi:
Onko Speed Passion GT 2.0 PRO käypänen peli stanuturistiin?
Mikä on ero käytännössä GT2.1 Prostock säätimeen?
Hobbywing puolella menee näin; pätee luultavasti myös SP:lle kun on kyseessä samat säätimet mutta hiukan eri nimeämis tavalla.

2.0 ja 2.1 ero on hienoinen mutta piirilevyä on uudistettu ja paranneltu mm paremmilla komponenteilla. Ero tulee esille lämmönkestossa. Veikkaisin että TSS luokassa ei saa eroa esille vaikka kuinka yrittäisi. Hobbywingissä tulee 2.1 säätimessä 518 softa joka on siis stock softa eli ns dynaamisella ennakolla. Jos haluaa TSS luokkaa ajaa pitää säätimessä olla 508 softa. Hobbywing puolella myös sinisissä on aina paremmat komponentit kuin mustissa, en tiedä päteekö tämä SP puolella.

Lyhyesti, ostaisin 2.1 säätimen tulevaisuutta ajatellen hintaerohan ei taida olla kummoinen?
Kiitos tästä.
Ei ollut tarkoitus ostaa uutta, mutta hyllyssä lojuu ylimääräinen gt 2.0 pro. Taidan siis sen lykätä turistiin kiinni jolla oli tarkoitus ajella omaksi iloksi stanu autojen seassa muuten kuin kilpailu mielessä.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: *HOKE* - 13.01.11 - klo: 13.58
Kysästäänpä tässä kun muutakaan paikkaa en keksi:
Onko Speed Passion GT 2.0 PRO käypänen peli stanuturistiin?
Mikä on ero käytännössä GT2.1 Prostock säätimeen?
Hobbywing puolella menee näin; pätee luultavasti myös SP:lle kun on kyseessä samat säätimet mutta hiukan eri nimeämis tavalla.

2.0 ja 2.1 ero on hienoinen mutta piirilevyä on uudistettu ja paranneltu mm paremmilla komponenteilla. Ero tulee esille lämmönkestossa. Veikkaisin että TSS luokassa ei saa eroa esille vaikka kuinka yrittäisi. Hobbywingissä tulee 2.1 säätimessä 518 softa joka on siis stock softa eli ns dynaamisella ennakolla. Jos haluaa TSS luokkaa ajaa pitää säätimessä olla 508 softa. Hobbywing puolella myös sinisissä on aina paremmat komponentit kuin mustissa, en tiedä päteekö tämä SP puolella.

Lyhyesti, ostaisin 2.1 säätimen tulevaisuutta ajatellen hintaerohan ei taida olla kummoinen?

Jep... SP 2.1 säätimessä myös dynaaminen ennakko kuten hobbywingissä.
Väri ei merkkaa SP:llä mitään.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: topcat - 13.01.11 - klo: 14.02
Kysästäänpä tässä kun muutakaan paikkaa en keksi:
Onko Speed Passion GT 2.0 PRO käypänen peli stanuturistiin?
Mikä on ero käytännössä GT2.1 Prostock säätimeen?
Hobbywing puolella menee näin; pätee luultavasti myös SP:lle kun on kyseessä samat säätimet mutta hiukan eri nimeämis tavalla.

2.0 ja 2.1 ero on hienoinen mutta piirilevyä on uudistettu ja paranneltu mm paremmilla komponenteilla. Ero tulee esille lämmönkestossa. Veikkaisin että TSS luokassa ei saa eroa esille vaikka kuinka yrittäisi. Hobbywingissä tulee 2.1 säätimessä 518 softa joka on siis stock softa eli ns dynaamisella ennakolla. Jos haluaa TSS luokkaa ajaa pitää säätimessä olla 508 softa. Hobbywing puolella myös sinisissä on aina paremmat komponentit kuin mustissa, en tiedä päteekö tämä SP puolella.

Lyhyesti, ostaisin 2.1 säätimen tulevaisuutta ajatellen hintaerohan ei taida olla kummoinen?

Jep... SP 2.1 säätimessä myös dynaaminen ennakko kuten hobbywingissä.
Väri ei merkkaa SP:llä mitään.
Oliko siis näin että 2.0:ssa on sisällä 508 softa?
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: goos - 13.01.11 - klo: 14.05
Oliko siis näin että 2.0:ssa on sisällä 508 softa?
Voit tarkistaa sen 0ennakko listan ohjeiden mukaisesti että vilkuttaako.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: topcat - 13.01.11 - klo: 14.44
Ok, onpas se helppo todeta. Ohjeen mukaan ennakko on nolla kun punainen valo vilkkuu neutraaliasennossa. Mää kun luulin että tuon toteamiseksi tarvitaan joku näpyttely yhdistelmä tms. monimutkaisempaa.
Oliko siis näin että 2.0:ssa on sisällä 508 softa?
Voit tarkistaa sen 0ennakko listan ohjeiden mukaisesti että vilkuttaako.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: *HOKE* - 13.01.11 - klo: 16.34
Oliko siis näin että 2.0:ssa on sisällä 508 softa?
Voit tarkistaa sen 0ennakko listan ohjeiden mukaisesti että vilkuttaako.

Ei ole.
Kyseinen nollaennakko softa pitää siihen erikseen asentaa.
Pääkaupunkiseudulla onnistuu ainakin HobbyFactoryssä sekä mun toimesta myyrin radalla.
(pyrin myös pitämään päivitys laitteet mukana kisoissa)
Jos säädintä on vasta ostamassa niin kannattaa kysäistä puhelimitse voiko myyjä päivittää säätimen ennen lähettämistä.

Säädin ilmoittaa nollaennakosta kun sähköt ja radio on kytketty päälle ja kerran painanut kaasua... Pieni punainen ledi vilkkuu säätimen sisällä.
Huom... Valo ei vilku mikäli radiot eivät ole päällä, eikä kaasua ole kertaakaan painettu.

Toivottavasti FTT katsastajat myös tietävät tämän ettei tule turhaa häslinkiä katsastuksessa.
Ja kuskien kannattaa muistaa ettei sammuta sähköjä ja radiota ennen katsastukseen vientiä.
Mielenkiinnolla odotan miten katsastus saadaan kisoissa hoidettua kun katsastukseen tarvitaan toisinsanoen radio mukaan.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Grasshopper - 13.01.11 - klo: 16.38
SP:n säätimeen kannattaa saman tien hommata LCD-ohjelmointikortti jonka avulla (tietokoneeseen kytkettynä) voi itse päivitellä softia ja kätevämmin muutella asetuksia eikä tarvitse ravata kaupassa/ pyytää muilta apua. Kortteja on SP-merkkisiä ja sitten eräitä muita.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: goos - 13.01.11 - klo: 16.41
Toivottavasti FTT katsastajat myös tietävät tämän ettei tule turhaa häslinkiä katsastuksessa.
Ja kuskien kannattaa muistaa ettei sammuta sähköjä ja radiota ennen katsastukseen vientiä.
Mielenkiinnolla odotan miten katsastus saadaan kisoissa hoidettua kun katsastukseen tarvitaan toisinsanoen radio mukaan.
Joo, eka katsastus on tosiaan varmasti mielenkiintoinen. Eli hobbywing ja SP säätimillä jättää auton päälle mutta radion voi sulkea kun vie auton katsastukseen. Jos säädin laitetaan pois päältä pitää radio myös käynnistää että valo saadaan vilkkumaan.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: ripa_k - 13.01.11 - klo: 17.08
Ehkä säädintarkastus menisi sujuvammin ennen hiittiä. Mutta tämä asia nyt ei varmaan ole tämän topikin ongelma.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Habaku - 13.01.11 - klo: 17.13
Jeps, mulle asennettiin SP säätimeen liikkeen toimesta 0-ennakko, onneksi kerkesin ja älysin kysyä.
Ois täällä susirajalla oltu ihmeissään, kun vermeet ei toimi niinku ois toivonu  :lol:
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: snakepoison - 13.01.11 - klo: 18.50
Mulla itsellä ei vilku SP-noparissa valo, vaikka 0-ennakkosofta on asenettuna. Eli säätimestä löytyy nuo 10 säädettävää parametriä ja numeroa 9 eli ennakkoja ei pysty säätämään, on asenossa nro 1 . Ihmetyttää vaan kun tuota ledin vilkkumista ei ole
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Pepess - 13.01.11 - klo: 20.05
.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: APK - 13.01.11 - klo: 20.39
Semmonen pikku nippelitieto 1S:ää koskien:
LPF/PRO/EX säätimillä lipo katkaisuasetuksen olevan jossain muussa asennossa kuin OFF 1S-akulla virtojen kytkemisen jälkeen säädin piippaa (ja vihreä ledi vilkkuu) eikä anna kaasua.
Piippaus tarkoittaa liian alhaista jännitettä.
Ongelmasta päästään eroon kun 2S-akulla käydään säätämässä cut-off jännite OFF-asentoon.

(Tämä sama homma taitaa olla HW:n tuotteissakin.)
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Miika.laurila - 13.01.11 - klo: 20.47
Mulla itsellä ei vilku SP-noparissa valo, vaikka 0-ennakkosofta on asenettuna. Eli säätimestä löytyy nuo 10 säädettävää parametriä ja numeroa 9 eli ennakkoja ei pysty säätämään, on asenossa nro 1 . Ihmetyttää vaan kun tuota ledin vilkkumista ei ole
Sama juttu (tarkistin just, ettei ainakaan Hoken kirjoituksen mukaan toimi) ja Hoke on  päivittänyt kahteen autoon syksyllä 0-ennakkosoftat (eikä ennakkoa pysty myöskään säätämään), jotka siis pitäisi olla kisalailliset. Punainen valo vilkkuu noparissa silloin, kun sammutan radiosta virrat pois - mutta kuuluuko se olla niin? Jos radiossa on virrat päällä, niin neutraaliasennossa ei pala eikä vilku punainen valo. Noparit ovat SP GT 2.0 Pro versiot. Nyt oon hieman ihmeissäni :huh:

Jatketaan vielä sen verran, että jos autoon kytkee virrat ilman, että radiossa on virtoja päällä, niin punainen valo ei vilku. Sen sijaan, jos laittaa radioon virrat ja autoon virrat ja sen jälkeen sammuttaa radiosta virrat, niin sitten tuo punainen valo alkaa vilkkumaan. Pitäisikö se olla niin? :huh:

Voisin mutuna heittää semmosta että onkohan tuo säädin sen verran "tyhmä", että jos on säätimestä ns. automaattijarrua päällä niin valo ei vilku, koska kaasutikun ollessa neutraalilla ei säädin kuitenkaan ole puhtaasti neutraalilla vaan jarrua on vähän päällä. Ja että sen jälkeen kun radion sammuttaa niin säädin ei enää löydä signaalia ja menee jonkinlaiseen horrostilaan tms.
Kokeilepa varsin säätää automaattijarru nollaan? Jos ei automaattijarrua teillä ole käytössä niin en tiedä sitten... Ainakin itsellä LRP:n säätimissä jos oli automaattijarrua päällä niin kaasutikku neutraalilla ledi paloi saman värisenä kuin silloin, jos painoi jarrua hieman, mutta ei täysiä (jolloin ledit taas muuttuvat erivärisiksi).
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: ripa_k - 13.01.11 - klo: 20.55
Semmonen pikku nippelitieto 1S:ää koskien:
LPF/PRO/EX säätimillä lipo katkaisuasetuksen olevan jossain muussa asennossa kuin OFF 1S-akulla virtojen kytkemisen jälkeen säädin piippaa eikä anna kaasua.
Piippaus tarkoittaa liian alhaista jännitettä.
Ongelmasta päästään eroon kun 2S-akulla käydään säätämässä cut-off jännite OFF-asentoon.

(Tämä sama homma taitaa olla HW:n tuotteissakin.)

Hobbywing 120A 1S säädin alkuperäisellä softalla (muistaakseni 528) toimii cut-offinkin kanssa. Mutta nollaennakko-softalla 508 (V1) täytyy 1S akkua käytettäessä laittaa cut-off pois päältä.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Pepess - 13.01.11 - klo: 21.40
.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: *HOKE* - 13.01.11 - klo: 21.45
Mulla itsellä ei vilku SP-noparissa valo, vaikka 0-ennakkosofta on asenettuna. Eli säätimestä löytyy nuo 10 säädettävää parametriä ja numeroa 9 eli ennakkoja ei pysty säätämään, on asenossa nro 1 . Ihmetyttää vaan kun tuota ledin vilkkumista ei ole
Sama juttu (tarkistin just, ettei ainakaan Hoken kirjoituksen mukaan toimi) ja Hoke on  päivittänyt kahteen autoon syksyllä 0-ennakkosoftat (eikä ennakkoa pysty myöskään säätämään), jotka siis pitäisi olla kisalailliset. Punainen valo vilkkuu noparissa silloin, kun sammutan radiosta virrat pois - mutta kuuluuko se olla niin? Jos radiossa on virrat päällä, niin neutraaliasennossa ei pala eikä vilku punainen valo. Noparit ovat SP GT 2.0 Pro versiot. Nyt oon hieman ihmeissäni :huh:

Jatketaan vielä sen verran, että jos autoon kytkee virrat ilman, että radiossa on virtoja päällä, niin punainen valo ei vilku. Sen sijaan, jos laittaa radioon virrat ja autoon virrat ja sen jälkeen sammuttaa radiosta virrat, niin sitten tuo punainen valo alkaa vilkkumaan. Pitäisikö se olla niin? :huh:

Mikäli menee noin niin silloin on radio kalibroitu nopariin väärin.
Se valo kun vilkkuu ainoastaan silloin kun säädin saa neutraali komennon.
Valo on hyvin pieni.
Näkyy kun katsoo virtajohtojen puolelta sen A B C + - tarran alapuolelta.
Valo myös vilkkuu hieman epämääräisesti.
Ei siis mikään selkeä vilkkuva valo niinkuin esim täydellä kaasulla syttyy, vaan hyvin pieni ja jopa hankalasti havaittavissa tarran takaa.

Itse ajattelin repiä omasta säätimestä tarran pois ettei tartte katsastuksissa taistella... Itsellä kun johdot ovat turistissa hyvin lähellä moottoria niin valon vilkkuminen on erittäin vaikea havaita... tarvitsee vähän kättä valon esteeksi ja pientä taistelua että saa auton siihen kulmaan että valon sieltä näkee.


Mutta siis tosiaan... Radio päälle... autoon sähköt päälle... tarvitsee jopa painaa hieman kaasua ennenkuin valo alkaa vilkkua.
Jos siis esim kisoissa tulet ajon jälkeen normaalisti pois... sammutat auton ja lähettimen ja viet auton katsastukseen niin katsastuksen on mahdotonta todeta säädin lailliseksi koska valo ei vilku ennenkuin radion on kytkenyt taas päälle ja välillä vaatii jopa kaasutuksen ennenkuin alkaa vilkkumaan.


Ei ei ei... automaattijarru ei vaikuta asiaan mitenkään.
Vain se info mitä radio antaa säätimelle.
Eli jos olet kalibroinut kaasun liikeradan ja sen jälkeen kenties vahingossa tai tarkoituksella koskenut kaasun trimmiin niin valo ei vilku koska silloinhan säädin ei saa neutraali komentoa.

Eli... mikäli valo ei vilku tavalla minkä kuvailin niin silloin kaasun liikeradan kalibrointi uudestaan.
Tämähän täytyy jokatapauksessa tehdä aina kun säätimen softan vaihtaa.

Ps: joo... nyt kun okein virkisti muistia kokeilemalla niin ajon jälkeen radion voi sammuttaa ja valo vilkkuu edelleen.
Mikäli valo vilkkuu ainoastaan radio sammutettuna niin radion trimmi on pielessä tai kalimrointi hukassa.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: goos - 13.01.11 - klo: 23.08
Hobbywing 120A 1S säädin alkuperäisellä softalla (muistaakseni 528) toimii cut-offinkin kanssa. Mutta nollaennakko-softalla 508 (V1) täytyy 1S akkua käytettäessä laittaa cut-off pois päältä.
1s tulee 518 softalla, ja lipo cut off toimii 528(mod) ja 518(stock) softalla.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: snakepoison - 14.01.11 - klo: 00.27
Vielä tuosta Speed Passionista kun siitä on nyt tänne kirjoitettu. Eli itsellä ei edelleenkään vilku minkään sortin valoja tuossa säätimessä, vaikka 0-ennakko softa on sisässä. Kalibroin myös säätimen uudelleen heti softan vaihdettua =(
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: *HOKE* - 14.01.11 - klo: 01.03
Painelit kaasua ja katselit johtojen alapuolella olevan tarran alta hieman hämärässä...
Pienenpieni punainen tuikku joka tuikkii epämääräiseen tahtiin.
Ota se johtojen alapuolella oleva tarra irti jos ei muuten näy.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Pepess - 14.01.11 - klo: 01.17
.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: *HOKE* - 14.01.11 - klo: 01.20
Nyt ei voi muuta sanoa kuin että mystistä.

Mulla pari noparia toimii kuten kuvailin, kuten myös parin kaverin säätimet joita olen vilkuillut.
Pitääpä huomenna yrittää muistaa katsoa muuttuuko valo paremmin havaittavaksi kun radion sammuttaa vai tapahtuuko mulla mitään eroa onko radio päällä vai ei.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: -Jari- - 14.01.11 - klo: 01.30
Piti ihan itsekin tarkistaa miten oma GT2.0 LPF toimii:
-pelkästään autoon virrat: ei vilkuta
-autoon virrat, sitten radioon virrat: vilkuttaa heti ilman mitään kaasunpainalluksia
-radioon virrat, sitten autoon virrat: vilkuttaa heti ilman mitään kaasunpainalluksia
-radiosta virrat pois: nopari jää vilkuttamaan
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: snakepoison - 14.01.11 - klo: 01.35
Musta kun tuntuu että mulla on nuo ledit muutenkin pimeenä. Ei syty mikään valo kun kaasua painaa, ei punainen eikä vihreä
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: -Jari- - 14.01.11 - klo: 01.55
Kuinka vanha se sun nopari on? Onko se vielä niitä joissa ei ole läpinäkyvä kuori? Oma edellinen GT2.0 LPF oli läpinäkymättömällä kuorella ja siinä ledin värin näki vain sensoripiuhan juuresta todella himmeänä kun osasi katsoa oikeasta kulmasta.
Parikuukautta sitten ostetussa sinisessä GT2.0 LPF:ssä on läpinäkyvä kuori ja ledit kyllä erottuu ihan selkeästi kun kaasuttaa/jarruttaa.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: snakepoison - 14.01.11 - klo: 02.06
Nopari on aikalailla vuoden ikäinen. Normaalisti kyllä toimii mutta valoja ei näy
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: *HOKE* - 14.01.11 - klo: 15.37
Hieman asiaan liittyen ja sen vierestä.

Huomenna lauantaina mulla on turun radalla SP päivityslaitteet mukana.
Mikäli tarvetta päivityksille tai kysyttävää kyseisen merkin säätimistä niin mua voi tulla nykimään hihasta.

Ps: voin päivitellä myös sunnuntaina, mutta arvatenkin kilpailun aikana vain kun ylimääräistä aikaa kohdalle sattuu.
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: snakepoison - 17.01.11 - klo: 13.47
Otetaampa hieman taaksepäin sanomisia =). Eli nyt ekaa kertaa pääsin testailemaan stanua SP GT 2.0 säätimellä + Nosramin stanukoneella. Mähän tossa kitisin sitä kun ne "stockiledit" eivät vilku yms. No eka kertaa kun radalla kävin, oli kaasutuntuma aivan arsesta, valot eivät myöskään vilkkuneet yms. Noh kalibroin säätimen uudelleen ja tarkistin kaikki asetukset, neuralrangeen piti tehdä muutama säätö ja avot, alkoi kaasutuntuma olemaan hyvä ja ne valotkin alkoivat vilkkumaan. Ja tosiaan ne valot eivät mitkään maailman kirkkaimmat ole, joten joutuu tarkasti katsomaan. Kiitoksia nuista tiedoista jota annoitte. Ainakin lauantain ajojen perusteella voi sanoa että ehkä se SP ei kuitenkaan niin huono säädin olekkaan =)
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: Duster1 - 17.01.11 - klo: 17.46
Pitäisköhän itsekin oma Pro 2.0 uudelleen kalibroida ja katsoa noita valoja, kun en moisista ollut kuullutkaan  :grin:
Otsikko: Vs: Lrp vs. speedpassion?
Kirjoitti: hpi racing - 16.12.11 - klo: 00.20
Mikä on sp:eessä vikana  2.0 gt, ainakun ajaa radalla välillä poikkasee virrat pois, vaikuttaako se kun kuoret on vähän hajalla.