RC10.FI
Kilpailut => Kilpailijoiden kanava => Aiheen aloitti: MirosHima - 16.08.16 - klo: 21.00
-
SC Winter Cup 2016-2017 on kilpailusarja 2WD ja 4WD Short Course autoille.
Alustavat Kisapäivät:
Vahvistetut päivät
12.11.2016 Äänekoski
4.12.2016 Helsinki (HUOM!! SUNNUNTAI KISA)
14.1.2017 Joensuu
18.2.2017 Turku
18.3.2017 Ulvila
xx.4.2017 8h endurance joukkue kisa.
Sarjan yhteyshenkilöt:
Sami Suokat (Bigbear)
Miro Simonen (MirosHima)
Martti Myllyntaus (mamyllyn)
Facebook:
https://www.facebook.com/groups/1739043139646626/ (https://www.facebook.com/groups/1739043139646626/)
Säännöt:
SC2-10 ja SC4-10 luokat ovat tarkoitettu 1/10 mittakaavan Short Course -tyyppisille autoille. Autojen tulee vähintäänkin perustua tätä tarkoitusta varten valmistettuun yleisesti saatavilla olevaan autosarjaan. Yleiset säännöt AKK:n pienoisautoitun sääntökirjassa.
SC2-10 ja SC4-10 luokat ovat tarkoitettu 1/10 mittakaavan Short Course -tyyppisille autoille. Autojen tulee vähintäänkin perustua tätä tarkoitusta varten valmistettuun yleisesti saatavilla olevaan autosarjaan.
Akseliväli Min / Max ........................................ 320mm / 335mm
Kokonaispituus Min / Max ...............................540 mm / 568mm
Kokonaisleveys Min / Max .............................. 290mm / 296mm
Pienin paino SC2-10........................................2000grams
Pienin paino SC4-10........................................2500grams
Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutus pinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.
*Matto/turffiradoilla rengas on yksityyppinä Traxxas Tires BF Goodrich Mud-Terrain Slash 4x4 [TRA-6871] SC2-10 luokassa eturengas vapaa.
Kori:
Lava-autoa tai maastoautoa muistuttava polykarbonaatti (Lexan) kori (Truck Body). Korin pitää kokonaisuudessaan peittää renkaan pintakuviointi ylhäältäpäin katsottuna. Riittää jos rengas jousitus sisäänpainettuna menee korin sisälle. Koriin saa laittaa koriin kuuluvat korin suuntaiset ilmanohjaimet kiinni, siivet tai muut ei korinsuuntaiset ilmanohjaimet kielletty. Koriin saa tehdä vapaasti aukkoja koritolppia, transponderia ja antennia varten. Koriin saa tehdä myös ilmankiertoa helpottavia aukkoja siten että esikuvamaisuus säilyy. Rungossa olevien sivutörmäyssuojien on oltava kokonaisuudessaan korin kylkilinjojen sisäpuolella. Etu- ja takapuskuri on oltava paikallaan.
Akku:
Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8,4 volttia. Lataus suojapussissa!
(nimellisjännite on se jännite joka lukee akun tuotetiedoissa).
Moottori:
Vapaa 540 tai 550 sarjan moottori tai jokin vastaavankaltainen, polttomoottorit, kaasuturbiinit ja polttokennot kielletty!
Lisäksi sarjassa on käytössä AKK:n Pienoisautoilun yleiset säännöt
http://www.autourheilu.fi/saannot/ (http://www.autourheilu.fi/saannot/) -> Pienoisautoilu
Transponder:
Kilpailuja varten autossa pitää olla kilpailujärjestäjän ilmoituksen mukainen tai yhteensopiva transponderi. Transponderin toiminnasta vastaa kilpailija ellei selkeästi pystytä osoittamaan että toimimattomuus johtuu kilpailujärjestäjän huolimattomuudesta tai ajanottolaitteiston viasta. (vrt. usealla kilpailijalla toimimattomia pondereita).
Kilpailijanumero:
Kukin saa oman kiinteän kilpailunumeron,
Ajoformaatti (ALUSTAVA):
Harjoitukset 1-2 kertaa, 3 peräkkäisen nopean kierroksen pohjalta tehdään reseed alkueriin.
Alkuerät 2 kertaa 7 min joista lasketaan kolmen nopeimman peräkkäisen kierroksen tulos.
Finaalit 4-5 kertaa riippuen aikatauista (Laskenta, 2/4 tai 3/5). Tasapisteissä parempi sija ratkaisee. Jos ei ratkaise, niin parempi tulos, jos ei sittenkään niin sitten väännetään kättä.
Kaikki finaalit ajetaan yhtä monta kertaa.
Kilpailupäivät pyritään sovittamaan aikavälille 9:00 - 18:00
Kilpailupäivän vapaa aamuharjoittelu kilpailun järjestäjän päätettävissä, mutta mainittava kilpailukutsussa. Aamun vapaa treeni on hyvin suositeltava!
Tuomarit ja kilpailun johto:
Finaaleissa tuomari pakollinen. Alkuerissä tuomarointi kilpailun järjestäjän päätettävissä.
Toivottavaa on että kilpailunjohtaja ei ole kilpailija osakilpailussa.
Osallistumismaksut:
Maksimissaan 20 eur / luokka.
Palkinnot:
Osakilpailuissa vähintään molempien sarjaluokkien 5 parasta ja muiden finaalien voittajat. Sarjapalkinnot 10:lle parhaalle molemmissa luokissa. Sarjapalkinnot jaetaan viimeisessä osakilpailussa. Sarjapisteisiin huomioidaan 3 parasta tulosta, tasapisteissä parempi sijoitus ratkaisee.
kilpailijanumerot
SC2-10
1 Lampinen Mikko
2 Heikkilä Mikko
3 Jari Toivonen
4 Suuripää Tommi
5 Palonen Olli
6 Simonen Miro
7 Tuomainen Petri
8 Pakkala Kimmo
9 Rinne Jussi
10 Nepponen Mikko
11 Pakkala Kimmo
12 Puttonen Aki
13 Mykkänen Sampo
14 Kuuse Meeme
15 Koro Aapo
16 Saarelainen Teemu
17 Mikko Ylinen
18 Jalonen Jukka
19 Rajala Mikael
20 Myllylä Toivo
21 Jolkkonen A-P
22 Teittinen Ilkka
23 Kaukovirta Aki
24 Nurmi Jani
25 Aalto Ville
26 Pohjankukko Jermu
27 Tetri Marko
SC4-10
1 Yrjänäinen Mikael
2 Myllyntaus Martti
3 Maula Mikko
4 Liljeqvist Tony
5 Ravantti Jani
6 Savola Jarkko
7 Viholainen Juuso
8 Nuotio Juuso
9 Suokas Sami
10 Maula Janne
11 Turtiainen Antti
12 Saarelainen Samuli
13 Suontausta Heikki
14 Kuuse Meeme
15 Korvenpää Junnu
17 Mikko Ylinen
18 Jalonen Jukka
19 Rajala Mikael
20 Erkkilä Vesa
21 Hyppönen Ville
22 Tamme Arne
23 Hallikainen Tom
24 Roine Petri
25 Palonen Olli
26 Vilkman Aleksi
27 Sundberg Janne
Sarjaa tukee EuroRC
Sarjaa tukee myös:
Kymppikatto
-
Jeee jeee!!! se alkaa!
-
Sarjan rennon hengen mukaisesti traxxasin rtr vehkeellä ajava juniori voi varmasti osallistua paketin mukana tulleilla renkailla?
-
Sarjan rennon hengen mukaisesti traxxasin rtr vehkeellä ajava juniori voi varmasti osallistua paketin mukana tulleilla renkailla?
Uskoisin että saadaan jonkin sorttinen RTR pykälä lisättyä.
-
Sarjan rennon hengen mukaisesti traxxasin rtr vehkeellä ajava juniori voi varmasti osallistua paketin mukana tulleilla renkailla?
Traxxasin vakiopyörä niissä missä on tuo Mud-Terrain valmiina, on nimenomaan tämä [TRA-6871], siitä on olemassa myös ns. S1 "Racing" ultra-soft seos [TRA-6871R]. Mitä omat kokemuset ovat niin se on matolla paljon huonompi.
Tämä [TRA-6871] rengas on myös asennettuna Traxun vanteilla valmiiksi versioissa, eli tuota S1 rengasta saa vain irtona ja tuskin on kauppilailla hyllyssä.
-
Huomatkaa SC sarjan uusi FB ryhmä
https://www.facebook.com/groups/1739043139646626/ (https://www.facebook.com/groups/1739043139646626/)
-
...
-
Huomatkaa muutokset kilpailujen suhteen.
Ulvila ja Helsinki vaihtoivat paikkoja. Päivämäärät ennallaan.
-
Aloittelija kyselee, voiko leikkimielisen kilpailun aloittaa esim Team C TR2 tai LRP S10 Blast SC2 autoilla?
Riittääkö noissa alustoissa ominaisuudet jonon hännillä päivystämiseen?
-
Kaikilla autoilla voi kilpailun aloittaa ja varmasti säädöt riittää pitkään aloittelijan käsissä. Teamc autolla on voitettukin kisoja.
-
Rullaava Team C Tm2sc löytyi. Testimielessä kasasin sen vähän heikoilla sähköillä, mutta hyvin tuntuu liikkuvan.
-
Huom!
Helsingin kilpailu siirtyy päivällä eteenpäin eli on 4.12.
Tuo lisätään ensimmäiseen viestiin kunhan Miro sen ehtii tekemään.
-
Aloittelijan kyssäri, tarviiko nuo numerolätkät hankkia itse ja mistä näitä saa?
-
Aloittelijan kyssäri, tarviiko nuo numerolätkät hankkia itse ja mistä näitä saa?
Ei tarvi. Ilmoittaudut kilpailuun ja saat kisapaikalla sitten numerotarran autoosi.
-
Aloittelijan kyssäri, tarviiko nuo numerolätkät hankkia itse ja mistä näitä saa?
Ei tarvi. Ilmoittaudut kilpailuun ja saat kisapaikalla sitten numerotarran autoosi.
selvä homma, kiitokset!
-
Moi, jos ajaa sarjassa NiMh akulla, niin tartteeko sen olla kovakuorinen?
-
Moi, jos ajaa sarjassa NiMh akulla, niin tartteeko sen olla kovakuorinen?
No en ole vielä nähnyt pehmeäkuorisia peltikennoja. Eri asia on sitten saako Nimheillä ajaa ylipäätään.
-
Moi, jos ajaa sarjassa NiMh akulla, niin tartteeko sen olla kovakuorinen?
No en ole vielä nähnyt pehmeäkuorisia peltikennoja. Eri asia on sitten saako Nimheillä ajaa ylipäätään.
Kyllä saa NiMh akuilla ajaa, mutta ei pehmeä kuorisena. myöskään LiPo/LiFe akut ei saa olla pehmeä kuorisia.
-
Miten määritellään nihm akkujen kovakuorisuus? Kaikki suomessa myytävät nihm akut on kutistesukan sisällä.
-
Miten määritellään nihm akkujen kovakuorisuus? Kaikki suomessa myytävät nihm akut on kutistesukan sisällä.
Ja sen kutistesukan alla yllättävän kova peltikuori...
-
Eli toisin sanoen, kaikilla nihm akuilla saa ajaa. :wink:
-
Eli toisin sanoen, kaikilla nihm akuilla saa ajaa. :wink:
Kyllä koska pehmeitä Nimhejä ei ole ikinä tehty. Tai jos Miroshimalla on näyttää kun kerran sanoi että pitää olla kovakuorisia...
-
Toisaalta jos päivä alkaa aikaisemmin, niin myös alkuerät loppuvat aikaisemmin ja on kotona hyvissä ajoin ennen kisan päättymistä.
Hmm... Hyvä pointti, mutta tämä edellyttää, että on aamulla paikalla. Omalta osaltani kisat jäivät väliin tekniikkaongelmien takia, mutta tällä aikataulululla olisin kuitenkin jättänyt kisat väliin. En lähtisi aamulla kello neljältä ajamaan, siinä kohtaa minulla tulee raja vastaan. Aikataulu olisi hyvä tietää hieman ennakkoon myös tulevissa WJ-kisoissa, jos aikataulu on sama, jää sekin väliin. Jokaisella on toki vapaus valita, sekä järjestäjällä, että kilpailijalla.
Eiköhän WJ aloitella samaan aikaan, eli kriteereilläsi kannattanee ehdottomasti jäädä myös silloin kotiin.
-
Toisaalta jos päivä alkaa aikaisemmin, niin myös alkuerät loppuvat aikaisemmin ja on kotona hyvissä ajoin ennen kisan päättymistä.
Hmm... Hyvä pointti, mutta tämä edellyttää, että on aamulla paikalla. Omalta osaltani kisat jäivät väliin tekniikkaongelmien takia, mutta tällä aikataulululla olisin kuitenkin jättänyt kisat väliin. En lähtisi aamulla kello neljältä ajamaan, siinä kohtaa minulla tulee raja vastaan. Aikataulu olisi hyvä tietää hieman ennakkoon myös tulevissa WJ-kisoissa, jos aikataulu on sama, jää sekin väliin. Jokaisella on toki vapaus valita, sekä järjestäjällä, että kilpailijalla.
Eiköhän WJ aloitella samaan aikaan, eli kriteereilläsi kannattanee ehdottomasti jäädä myös silloin kotiin.
Näinhän se lähtee osallistujamäärät kasvuun kuuntelemalla kuljettajia...
-
Toisaalta jos päivä alkaa aikaisemmin, niin myös alkuerät loppuvat aikaisemmin ja on kotona hyvissä ajoin ennen kisan päättymistä.
Hmm... Hyvä pointti, mutta tämä edellyttää, että on aamulla paikalla. Omalta osaltani kisat jäivät väliin tekniikkaongelmien takia, mutta tällä aikataulululla olisin kuitenkin jättänyt kisat väliin. En lähtisi aamulla kello neljältä ajamaan, siinä kohtaa minulla tulee raja vastaan. Aikataulu olisi hyvä tietää hieman ennakkoon myös tulevissa WJ-kisoissa, jos aikataulu on sama, jää sekin väliin. Jokaisella on toki vapaus valita, sekä järjestäjällä, että kilpailijalla.
Eiköhän WJ aloitella samaan aikaan, eli kriteereilläsi kannattanee ehdottomasti jäädä myös silloin kotiin.
Näinhän se lähtee osallistujamäärät kasvuun kuuntelemalla kuljettajia...
Eiköhän valtaosalle ole ihan ok aloitella päivä kahdeksalta niin kuin suurimmassa osassa kisoista on yleisesti tapana. Aiheesta on täysin turha jatkaa tässä nillittämistä.
-
Asioista voidaan aina keskustella. Taisi tähänkin kisaan tulla kuljettaja vasta aamulla paikalle ja ajoi itsensä podiumille. Tunnin siirto olisi voinut olla mahdollista, mutta hyvin se näinkin toimi.
Kisat oli mahtavat niin radan kuin järjestelyjenkin suhteen. Motivaatio oli hiukan kateissa ennen kisaa, mutta nyt tahtoo jo lisää!!
-
Sarjainfossa lukee tänä vuonna ja on lukenut jo monta vuotta, että kilpailut pyritään sovittamaan kello 09-18 haarukkaan. Tässä kohtaa ei siis selvästikään ole pyritty noudattamaan ohjeistusta. Kilpailun viimeinen lähtö päättyi aikataulun mukaan 17:06, joten sen perusteella tunnin siirrolla oltaisiin mahduttu ohjeistettuun aikahaarukkaan.
Niille, jotka tulevat paikalle kauempaa vasta kisa-aamuna, tuntia myöhäisempi aloitus tarkoittaa tunnin pidempiä yöunia ja huomattavasti turvallisempaa ajelua pimeillä ja liukkailla maanteillä.
-
Sarjainfossa lukee tänä vuonna ja on lukenut jo monta vuotta, että kilpailut pyritään sovittamaan kello 09-18 haarukkaan. Tässä kohtaa ei siis selvästikään ole pyritty noudattamaan ohjeistusta. Kilpailun viimeinen lähtö päättyi aikataulun mukaan 17:06, joten sen perusteella tunnin siirrolla oltaisiin mahduttu ohjeistettuun aikahaarukkaan.
Niille, jotka tulevat paikalle kauempaa vasta kisa-aamuna, tuntia myöhäisempi aloitus tarkoittaa tunnin pidempiä yöunia ja huomattavasti turvallisempaa ajelua pimeillä ja liukkailla maanteillä.
Mun mielestä tämä aikataulu keskustelu voitaisiin siirtää omaan topicciin eikä tuoda tähän yksittäisen kilpailun jatkoksi.
Ps. Yöunien pituuten ei vaikuta pelkästään herätyksen ajankohta vaan myös milloin menee nukkumaan.
-
Turhaa nillitystä nyt tunnin takia... Faktaa on että kauas on pitkä matka, ja kisapäivät on aina pitkiä.
Alkaa kisa sitten 08 tai 09...
Itse lähden mieluummin aikaisemmin aamulla, jos se mahdollistaa aikaisemman päätöksen kisapäivälle.
-
Minä olen syyllinen kisan aloitusajankohtaan kun on päässyt ohjeistuksessa ehdotettu ysin aloitus livahtamaan ohi ja tein aikataulun tavanomaisen kisapäivän aloituksen mukaan. Aikataulua ei voinut muuttaa enää siinä kohtaa kun virhe tuli esille syystä että osa kilpailijoista ei välttämättä enää tietoa tavoita ja saapuvat väärään aikaan. Pakottavaa tarvetta korjausliikkeelle ei muutenkaan ollut koska kasin aloitus on hyvä ja ihan tavallinen käytöntö muissa luokissa. Kisat saatiin ajettua, kaikki heränneet paikalle saapuneet vaikuttivat ihan tyytyväisiltä, eikä kukaan satuttanut itseään aamuliikenteessä. Eikö muiden mielestä tämä aikataulusta purnaaminen ole yhtään erikoista? Alkaako seuraavaksi Oulun porukat vaatimaan etelän kisoissa aloitusta iltapäivälle kahdeksan tunnin yöunien toivossa? Muistaakseni seuraavienkin SC-kisojen aloitusaikataulussa oli jotakin totutusta poikkeavaa, mutta ei se mitään, sekin sopii kunhan lopetetaan tämä turhasta veivaaminen...
Pyydän virhettäni anteeksi ja yritän olla jatkossa tarkempi.
-
Minä olen syyllinen kisan aloitusajankohtaan kun on päässyt ohjeistuksessa ehdotettu ysin aloitus livahtamaan ohi ja tein aikataulun tavanomaisen kisapäivän aloituksen mukaan.....
Pyydän virhettäni anteeksi ja yritän olla jatkossa tarkempi.
Ymmärrän kyllä pitkämatkalaisten toiveen aloittaa yhdeksältä, mutta yllä on hieno & suoraselkäinen kommentti. Suurin apu lienisi jos majoitusta saisi kisapaikkakunnalta houkuttelevaan hintaan. Onko kisoissa niin paljon osallistujia, että majoitusliikkeet kiinnostuisivat jos järjestäjä niiden suuntaan olisi aktiivinen majoitustarjousten kysymisen kanssa?
-
Kyllähän kyseiseen kisaankin oli majoitus tarjoukset hankittu ja suurin osa niitä käyttikin. Itselläni joka tämän koko asian aloitin omasta mielestäni asiallisella kysymyksellä ei ollut perhe syistä mahdollista lähteä perjantaina matkaan. Joka tapauksessa kisoihin ehdin ja ehjänä pääsin kotiinkin.
-
Monessa hotellissa, ja varsinkin pienemmissä ja halvemmissa, aamupala on viikonloppuisin vasta 07-> tai jopa 08->. Eli aamiainen on vaarassa jäädä syömättä... :tongue: Joo, on taas harmituksen aiheet :embarrassed:
-
Niille, jotka tulevat paikalle kauempaa vasta kisa-aamuna, tuntia myöhäisempi aloitus tarkoittaa tunnin pidempiä yöunia ja huomattavasti turvallisempaa ajelua pimeillä ja liukkailla maanteillä.
+1
(Kaikkien luokkien kisat (myös kesällä) saisi alkaa 09:00-10:00 välillä).
-
Varmistan, olihan nämä kisat ajettavissa ilman sen kummempia lisenssejä?
-
Varmistan, olihan nämä kisat ajettavissa ilman sen kummempia lisenssejä?
Lisenssiä ei tarvita, kisaamaan vaan.
-
Rock.
Turku ja Ulvila, here I come.
-
Sarjataulukot kahden kilpailun jälkeen: http://finrc.com/tulospalvelu/scwintercup/2016-2017 (http://finrc.com/tulospalvelu/scwintercup/2016-2017)
-
Arvoisat kuljettajat:
Sarjan kehittämiseksi haluamaanne suuntaan, tarvitsemme nyt teidän kaikkien panosta lyhyeen kyselyyn. Olkaa hyvät ja vastatkaa alla oleviin kysymyksiin sekä vihjatkaa tästä myös mahdollisesti vielä ryhmään kuulumattomille kuskeille jotka haluavat kiertää sarjaa.
https://fi.surveymonkey.com/r/FWYRMX7
Kysely on avoinna 23.12 kello 2300 saakka.
-
Tarvitseeko vastata jos ulvilan kisa on ainoa minkä ajan ja eka koskaan?
-
Tarvitseeko vastata jos ulvilan kisa on ainoa minkä ajan ja eka koskaan?
Ei sua kukaan vastaamaan pakota vaikka ajaisit kaikki kisat.
En tosin ymmärrä miten tämän vuoden kisakerrat vaikuttavat siihen keiden toivotaan vastaavan?
Jos en ole tälllä kaudella ehtinyt ajamaan kaikkia kisoja, niin onko mielipiteeni siis tarpeeton ensi vuotta ajatellen?
Olisitte vaikka lisänneet tuohon kohdan jossa kysytään kuluvan kauden osallistumiset.
-
Terve,
Kaikkien mielipide on koko sarjan osalta tietysti yhtä tärkeä vaikka ei olisi tällä kaudella ehtinyt ajamaan.
Nyt oli ensimmäinen kerta kun kisa ajettiin Traxxaksen renkkaalla Eos-matolla ja saatiin enemmän tietoa sen toimivuudesta SC:ssä.
-
Moi!
Olen saurannut tätä foorumia jo jonkun aikaa ja olen näillä näkymin ensimmäistä kertaa osallistumassa SC kisoihin Turussa ensi kuussa, SC2-10 luokassa. Onko Turun rata ns turffirata vai millä alustalla ajetaan? Eli ajetaanko siis slashin renkailla vai mikä rengas/renkaita sallitaan?
Onko rata auki esim viikonloppuisin ja onko mahdollista päästä kokeilemaan rataa ennen 18.2 kun kisat ajetaan?
Yst. terv,
JockIng
-
Moi!
Olen saurannut tätä foorumia jo jonkun aikaa ja olen näillä näkymin ensimmäistä kertaa osallistumassa SC kisoihin Turussa ensi kuussa, SC2-10 luokassa. Onko Turun rata ns turffirata vai millä alustalla ajetaan? Eli ajetaanko siis slashin renkailla vai mikä rengas/renkaita sallitaan?
Onko rata auki esim viikonloppuisin ja onko mahdollista päästä kokeilemaan rataa ennen 18.2 kun kisat ajetaan?
Yst. terv,
JockIng
Turun rata on mattoa joten Traxxassin renkailla ajetaan. Tuupissahan eturengas on vapaa
Rata on aika usein iltaisin auki jos vain porukkaa on paikalla mutta kannattaa kysellä etukäteen jos tietää koska olisi tulossa ajamaan.
Parhaiten vastausta kyselyihin saa varmaan tuolta: http://rc10.fi/index.php?topic=92883.30 (http://rc10.fi/index.php?topic=92883.30)
-
Moi!
Olen saurannut tätä foorumia jo jonkun aikaa ja olen näillä näkymin ensimmäistä kertaa osallistumassa SC kisoihin Turussa ensi kuussa, SC2-10 luokassa. Onko Turun rata ns turffirata vai millä alustalla ajetaan? Eli ajetaanko siis slashin renkailla vai mikä rengas/renkaita sallitaan?
Onko rata auki esim viikonloppuisin ja onko mahdollista päästä kokeilemaan rataa ennen 18.2 kun kisat ajetaan?
Yst. terv,
JockIng
Turun rata on mattoa joten Traxxassin renkailla ajetaan. Tuupissahan eturengas on vapaa
Rata on aika usein iltaisin auki jos vain porukkaa on paikalla mutta kannattaa kysellä etukäteen jos tietää koska olisi tulossa ajamaan.
Parhaiten vastausta kyselyihin saa varmaan tuolta: http://rc10.fi/index.php?topic=92883.30 (http://rc10.fi/index.php?topic=92883.30)
Mulla on tuppi slashissa tämmönen rengas kuin Traxxas SCT niin voiko sillä ajaa?
-
Mulla on tuppi slashissa tämmönen rengas kuin Traxxas SCT niin voiko sillä ajaa?
Kyllä varmasti saat ajaa niillä.
-
Sarjataulukot päivitetty kolmen kisan jälkeen: http://finrc.com/tulospalvelu/scwintercup/2016-2017 (http://finrc.com/tulospalvelu/scwintercup/2016-2017)
-
Sarjataulukot päivitetty neljän kisan jälkeen: http://finrc.com/tulospalvelu/scwintercup/2016-2017/ (http://finrc.com/tulospalvelu/scwintercup/2016-2017/)
-
Lopullinen sarjataulukko viimeisenä ajetun Ulvilan kisan jäljiltä: http://finrc.com/tulospalvelu/scwintercup/2016-2017/ (http://finrc.com/tulospalvelu/scwintercup/2016-2017/)