EA Import

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Daworder

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 12
1
Kyl näitä tulee selattuu välillä.

E: Korjata sai kun takaa pohja levy sai pienen halkeeman ja susbension arms takaa sano naps.. no hyvinhän noi tuntuivat kestävän tän päivän ajot pika korjauksellakin  :cool:

2
Traxxas 1/16 vxl rally grippi renkailla,  mitattu galaxy s2 sai lukemaksi keskiarvon 77km/h 2s lipolla.
Vois 3s lipojakin tilailla pikkuhiljaa, vaiks kyl toi nytkin jo kulkee ihan tarpeeks.  :tongue:

3
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 09.08.12 - klo: 11.30 »
180mah on isompi kapasiteetiltaan ja tod.näkösesti kooltaan. kestää lennättää 50mah edestä kauemmin.

4
Joo nää nimet meni kaikki nyt ihan sekasin
mutta täältä aattelin tavaraa tilata ja samalla tuossa on kuva.mikä sieltä takaa oikeesti meni poikki.
Eli ylempi taka tukivarsi?
 http://www.rcplanet.com/Traxxas_Susp_Arm_Set_p/tra7032.htm

5
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 09.08.12 - klo: 08.18 »
Olikohan oikea termi ylempi takatuki varsi? Eli toi susbension arm
 http://www.rcplanet.com/Traxxas_Susp_Arm_Set_p/tra7032.htm

6
kiitoksia löytyi.

Mitä varaosia kannattaa ehdottomasti hankkia valmiiksi Vxl Rallyyn? Taka iskareiden tuki napsahti tänään poikki ja samalla vois tilata muitakin varaosia, eli ehdotuksii otetaan vastaan.

7
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 09.08.12 - klo: 01.10 »
Mistä suomesta saa Traxxas varaosia? (ilman että pitäisi odotella 1-2viikkoa)
Taka iskarin varsi sanoi että poikki (Rear Susbension Arm)

Autona toimii Traxxas 1/16 kenblock Rally vxl


8
Tätä ei yhtäkkii löytynyt vanhoista eli
Onko traxxas rallyssä jokin jousien rajoitin? Jonka poistamalla saa enemmän jousto varaa/maavaraa?

9
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 07.08.12 - klo: 22.43 »
Haittaa ei tosiaan ole kuin järjen menetys kun odottelee isompaa akkua täyteen.

Itse latailen M8 auton vastaanotinakun balanseriliittimen kautta, mutta akkut onkin 1400-1600mAh ja latailen tiheään.

Joo se siinä voi mennä jos samana päivänä latailee kun pitäis ajeleen päästä.
Noi akut on 1800-2200mah joita latailen. eli n.3h kestää yhen lataaminen, no kai se riittää  :huh:

10
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 07.08.12 - klo: 20.36 »
Mitä mieltä ootte balanseri liittimen kautta lataamisesta? Hidasta hommaa (0.8a) mutta onko tuosta mitään haittaa?

11
tuota muistelin kanssa että auto kyykytti ajajan kun pakkasilla ajeli, uskomattoman kauan ne kestää. mulla piisas jo 2200mah lipo ja piti käydä välis lämmittelemässä

Suomessa noiden lipojen hinnat on pikkasen korkeet, hobbykingistä niitä saa sopu hintaan.
Ovat vieläpä paljon keveempiä (1kpl 3s lipo vs 2kpl nihim) joten jo senkin takia auto kulkee kepeemmin eikä sitä inhottavaa loppu hyytymistä tule.

12
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 06.08.12 - klo: 21.27 »
moro olisko jollakin vinkkiä mun ongelmaan ? mun auto ei liiku mutta etu pyörät kääntyy  ja kun mä käynnistän niin se ei liiku vaan se pitää käynnistää uudelleen  nyt ei liiku vaikka käynnistäis uudestaan :cry:

jos on uudehko auto niin laita takuuseen.
6kk on aina takuu suomessa paikasta riippumatta.. tod näkösesti menee moottori samalla takuuseen. eli koko paketti vaihtuu kerralla. mulla näin käynyt kahdesti

13
Ei kai se muuta tarvi.. ja ei pinjoniakaan tarvi vaihtaa jos ei haluu huippuja kokeilla.
Lipoille pitää kytkee noparista se low voltage cut off. mä alottelen paketin mukana tulevilla 2s lipoilla, pitäs vaan löytää viel laturi.
Ulkomuistista muistaisin että harjaton 380 kulkee jotain 20min hyytymättä 2s 2000mah lipolla.

Noilla nihimeillä tuntui puutuvan 10min ajon jälkeen ja tuosta se teho tasaisesti laski.
Sarjaan kytkennästä en osaa sanoa mutta 3s lipolla liikahtaa vieläkin paremmin ja kauemmin, eli kantsii siirtyy lipoihin heti ku vaan pystyy :azn:

14
Tulipa ostettuu foorumilaiselta traxxas rally vxl saas nähdä millanen vehje toi on ja miten suoriutuu. toiv.ei kaatuile kuten mini summitti, eli jatkuvasti.


15
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 06.08.12 - klo: 12.21 »
Voiko Traxxas 1/16 joissa nopari Xl 2.5 ja kaverina Titan550 moottori Kytkeä 2 akkua sarjaan? Eli saa tuplattua virran.

Ja käytääkö ne nyt tuota Vanhaa xl 2.5 tuon titan550 kaverina vai onko noissa aina uudempi xl-2.5 jossa on toi lipojen low voltage tunnistus.

16
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 06.08.12 - klo: 01.08 »
Mistä suomesta sais halvan lipo laturin 3s lipoille, jossa sisällä ois lipo tasaaja.
vähän unohtunut nää jutut kun ollut taukoo eikä oikeen tiedä mikä laturi palvelis parhaiten tarkoitustaan.

Ja mitkäs 3s lipo akut tuolta hobby kingistä mahtuikaan 1/16 traxxas auton akku koteloihin?

E: Nyt auto ja lipot on ok. pitäis saada halapa lipo laturi 20-50e? oisko heittää suosituksii?

17
Toi slash näyttää videoissa aika rauhattomalta asfaltilla tuon hurjan sivuttais pitonsa vuoksia ja siksi varmaan heittää herkästi auton ympäri.
Driftaus ois mukavaa mutta maasto ominaisuuksia sais olla sen verran että kovalla hiekalla ajaminen onnistuis.

Mahtaiskohan mustangiin saada heittämällä alle slashin renkaat? Tai saako vakio maavaraa nostettua ihan vaan säätämällä iskareita?

3s lipoilla voin kuvitella monestikko slash on katollaan joten sen vuoksi vähän kallistuin mustangin puolelle :)

Kannattaako titan550 moottorilla varustettua edes harkita? ois hinnat 220e vs 320e
mahtuis "isolohko" harjaton setti tuohon harjallisen tilalle.. tai riippuu millasta vääntöö velineon380 pystyy 3s lipolla tarjoamaan kun driftaus täytyis onnistua.

18
Auttakaas valinnan vaikeudessa

ajokenttänä toimii 60% asfalttia, 30%hiekkaa, 10%ruohoa, Hyppyreitä ei ole.
Vaihtoehdot olisi

Ford Mustang Boss 1/16 Brushless 2.4GHz RTR
tai
Slash 1:16 Brushless 4wd RTR Tqi

Kumpaako autoa suosittelette?
Onkohan Mustangissa edes sen verran maavaraa että kovassa hiekka pihassa ajo onnistuu?
Tai onko slash liian herkkä kaatumaan,eikä driftaus tai sudittelu onnistu?

Autakaas kun ei ole täällä kokemusta kuin summitista ja isosta 2wd slashistä Talven ajoilta ja molemmat 3s lipoilla.

19
Osaisko kukaan sanoo onko miten tehokkaan tuntuinen näissä 1/16 autoissa toi titan550 verrattuna velineon harjattomaan 380?
Harjallista 380 varmasti on tehokkaampi, joita näissä 1/16 autoissa aluksi oli.

Onkos noissa kaikissa 1/16 autoissa joissa t550 moottori niin noparit 2s lipon kestäviä?
Jos näin on niin aika hyvin noi vois saada kulkeen pienellä rahalla.

Kyllä tuo 380 harjaton enemmän vauhtia antaa. Titan 550 motilla kulkee yhtä kovaa kuin prisman nikko ja 380 motilla mennään 2s LiPolla jo +40km/h huippuja en ole mitannut sen takia vain arvio.

Kyllä tuo halrjallisen nopari 2s LiPon saattaa kestää mutta LiPo katkaisua ei ole ja moottori saattaa sylkeä hiilet ulos.

Tuollainen t550 kuljettaa ainakin isoa 1:10 autoa paljon rivakammin kuin yhtäkään nikkoa.
tuo harjallinen 380 on asia erikseen joita 1:16 on yleensä ollut.
xl 2.5 ON low voltake detection.. Luin kotisivuilta.. tästä xl 2.5 on 2 eri versiota.

Eli vastaan itselleni:
Uudella Xl 2.5 voi ajaa 550 kokoluokan moottoreilla, sisältää low voltage ominaisuuden S2 lipoille.
mitattuna 550titan s2 lipolla menee yli 30mph  saman mitä luvataan Vxl 380 harjattomalle. (vakio pinioneilla)

Ja hei nbm, ei mutu vastauksia kiitos   :wink:

Ja tästä pääsen varsinaiseen kysymykseen eli onko Vxl hintansa väärtti verrattuna titan550 jossa toimii 2s lipot? (huomioitava vielä että autossahan toimii mutkin 550 kokoluokan moottorit) Vxl niitä ei saa plug and play meiningillä

20
Osaisko kukaan sanoo onko miten tehokkaan tuntuinen näissä 1/16 autoissa toi titan550 verrattuna velineon harjattomaan 380?
Harjallista 380 varmasti on tehokkaampi, joita näissä 1/16 autoissa aluksi oli.

Onkos noissa kaikissa 1/16 autoissa joissa t550 moottori niin noparit 2s lipon kestäviä?
Jos näin on niin aika hyvin noi vois saada kulkeen pienellä rahalla.

21
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 03.08.12 - klo: 20.52 »
Suunnitelmat muuttui eli jokusen matkan päästä löytyis traxxas slayer Pro 4wd 3.3 koneella joka tulis samoihin hintoihin kuin nitro sport tulleineen+posteineen.

onkohan miten pätevä kokonaisuus?
Kone varmaan on ihan keskivertoa parempi? Mietein vaan että onkohan tuossa jo liikaa tehoa kun tila piha pyörittelyssä on kuitenkin rajallinen.

Osaisko kukaan kertoa miten vaihteisto on toteutettu ja sen toiminta periaate?  siinä on 2. vaihteinen automaatti.

22
Joutuukosntuon maksamaan poikkeuksetta aina ? Tulee pian kalliimmaks ostaa ulkomailta kuin koto suomesta -.-

23
kiinnostais myös..
entä jos tilaa euroopasta niin tuleeko näitä tulli maksuja sun muita?

24
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 03.08.12 - klo: 19.15 »
jq rtr on 1:8 luokan auto ja hintaa suomessa kauppojen arvioimana ilmestyessään 420-460e
eli n150e kalliimpi.. saishan tolla nitroo hetkeksi.

Traxxasista olen saanut sen kuvan että ei ainakaan laatunsa puolesta ole huono vaikka hinta onkin suhkot edullinen. Ainakin sähköissä ne on ihan toimivia.
youtubesta katsellut niin hyvin tuntuis nuorempikin porukka näiden kanssa pärjäävän.

ja joo jotain outoa halpaa nitroa en ostaiskaan, kun tiedän että niiden kanssa on ongelmia luvassa.

hpi olisi yksi vaihtoehto, mutta jotenkin kelkka kääntyy traxxasin puolelle, varaosia on paljon ja halvalla (katoin varmistukseks kaikki läpi etukäteen) ilman putsareitakin löytyi heti kun gogletti ja 2e kipales kustantaa.



25
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 03.08.12 - klo: 18.00 »
Pelästyin että olin väärään topikkiin postannut mutta olihan tää oikee. "aloittelijan polttiskysymykset"

eli oletanko oikein että nitroilua ei voisi aloittaa ellei ole hommat hanskassa ja ennestään kokemusta?
Jos näin, niin tämä yhtälö tuntuu jotenkin mahdottomalta  :roll:

Oletat väärin. Helpottaa huomattavasti kun on joku kaveri jolla on kokemusta ennestään. Varsinkin se ettei joka asiaa tarvi ettiä netistä.
Aivan,harmi vaan kun täällä ei kukaan koko kaupungissa varmaan edes tiedä mikä on nitro auto niin lähinnä joutuu käymään itse läpi nitron salat.. siksi tuota nitro sporttia katselin että vois olla helpoimmasta päästä aloittaa.

eihän se ny vaadi ku sisään ajon,voiteluu koneeseen ajon jälkeen, säätätämistä jotta käy hyvin.
Voiko se olla sen vaikeempaa?

Usko huvikses. En tiä missä asut mutta suomesta löytyy harrastajia ympäri suomen ja jos ei sun kaupungissa oo yhtäkään nitroharrastajaa niin mä oon Mikki Hiiri.

Ihan esimerkkinä voin kertoo että aamulla ja illalla on eri keli ajaa joten kone säädetään olosuhteiden mukaan. Jos helpolla haluat päästä niin osta sähköauto tai harrasta höyrykoneita.

Arvelinkin että joku kehottaa harrastamaan sähköjä, mutta 2kpl vxl autoo 3s lipoilla omistaneena voin kuvailla että ruohon leikkurin työntäminenkin on jännempää. Eli ei sähkö autoja kun ovat liian vaisuja mun makuun vaikka vauhtia piisaakin niin ei silti.

On toi fail safe tuttu mutta päteekö se jokaiseen nitroon? Myös traxxas? Luulis että niissä ei kovin herkästi ole mahdollista. mutta yks kumminauhan asennus tai säätöjen hakeminen eri keleillä ei ole este, mielestäni se juurikin kuuluu harrastukseen ja on osa sitä, eli mukavaa pikku puuhastelua.

mutta jostain on pakko alottaa ja traxxas ois siihen edullisin vaihtoehto (hinta laatu suhteeltaan) ohjekirjassa varmaan löytyy tietoo sisään ajosta ja ehkä täältäkin jotain infoo saa jos ja kun ongelmaa joskus syntyy.


26
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 03.08.12 - klo: 14.45 »
Pelästyin että olin väärään topikkiin postannut mutta olihan tää oikee. "aloittelijan polttiskysymykset"

eli oletanko oikein että nitroilua ei voisi aloittaa ellei ole hommat hanskassa ja ennestään kokemusta?
Jos näin, niin tämä yhtälö tuntuu jotenkin mahdottomalta  :roll:

Oletat väärin. Helpottaa huomattavasti kun on joku kaveri jolla on kokemusta ennestään. Varsinkin se ettei joka asiaa tarvi ettiä netistä.
Aivan,harmi vaan kun täällä ei kukaan koko kaupungissa varmaan edes tiedä mikä on nitro auto niin lähinnä joutuu käymään itse läpi nitron salat.. siksi tuota nitro sporttia katselin että vois olla helpoimmasta päästä aloittaa.

eihän se ny vaadi ku sisään ajon,voiteluu koneeseen ajon jälkeen, säätätämistä jotta käy hyvin.
Voiko se olla sen vaikeempaa?

27
Eipäs löydy varastosta.  Kun teet tilauksen niin laittavat tukkurilta tuollaisen tilaukseen ja välttämättä ei edes tukkurilta tuota löydy.

Lainaus
Shadow Stock: Item is in stock at our secondary warehouse and is likely to be dispatched within 1-3 days. Note, shadow stock items will not usually be eligible for same day dispatch. Please bear this in mind when choosing express delivery.


Mitenkäs amainhobbies
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_44_1157/products_id/39919/n/Traxxas-Nitro-Sport-RTR-w-TQ-Radio-Pro15-Engine-w-Easy-Start-Battery-Charger-Fuel-Bottle
Sieltä löytyis mutta tuleeko ongelmia tullissa kun ei ole eurooppalainen kauppa.
Ainakin tuota kauppaa näin yleisesti on kehuttu luotettavaksi.

28
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 03.08.12 - klo: 13.25 »
Pelästyin että olin väärään topikkiin postannut mutta olihan tää oikee. "aloittelijan polttiskysymykset"

eli oletanko oikein että nitroilua ei voisi aloittaa ellei ole hommat hanskassa ja ennestään kokemusta?
Jos näin, niin tämä yhtälö tuntuu jotenkin mahdottomalta  :roll:



29
Mistä ulkomaan kaupasta kannattais traxxas nitro sport tilata ettei tarttis tullin kanssa otella ? Suomesta on auton saanti lopahtanut joten nyt ulkomailta lähdettävä tilaamaan.

30
Saako tota traxxas nitro sport 0.15 muualta kuin hobbypeoplesilta?
kahlannut goglee läpi mutta ei vaan tärppää

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 12