Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - pate85

Sivuja: [1]
1
Sähköautot / Vs: LRP S10 Twister Buggy RTR
« : 05.05.14 - klo: 14.54 »
Tilasin saksasta ton 2wd buggy kitin. Ehdotuksia hk:sta nopari/motti yhdistelmäksi.. varmaankin 80A nopari riittää, mutta
mikä motti ois hyvä? Ja pinjoni/spurri ehdotuksia olisi kiva kuulla ja mistä kannattaa ostaa?? 2-3s akuilla tarkoitus ajaa..

2
Sähköautot / Vs: LRP S8 BXe/TXe
« : 30.04.14 - klo: 10.55 »
Joo korjaus tuohon aikaisempaan neuvooni, että ottaaka lipo-cut off pois, jos pätkii.Älkää ottako!! ohjelmoin noparin 4s asentoon ja toisella akulla pelasi aivan normaalisti, mutta toisella akulla vielä testaamatta. Muuten vaarana, että ajatte lipot liian tyhjäksi ja ei ikinä hyväksi akulle.

3
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 16.04.14 - klo: 22.52 »
Osaisko joku neuvoa akun valinnan kanssa??
Eli ostin LRP rebel s8 bxe 1/8 harjattomilla. Nopari kestää 6s, mutta motti 2200kv ja ei kestä 4s isompaa.
Itse olen miettinyt 2x Turnigy nano-tech 5000mah 2S 45~90C Lipo Pack??
Noi kun kytkee sarjaan niin eikös tuu 4s??
Riittääkö noissa purkuvirrat??
Hobbykingistä mielellään, kun tuttu kauppa..
Jos huono vaihtoehto niin ehdotuksia otetaan vastaa..
Omaan käyttöön tulee Turnigyn 5000mAh 4S 20-30c, tuo sopii tuolle koneelle ja sitä käyttää muutkin.
Akku tilattu hk:sta Turnigy Nano-tech 4s 5000mah 35-70c

4
Sähköautot / Vs: LRP S8 BXe/TXe
« : 16.04.14 - klo: 22.50 »
Vinkkinä muillekkin, jos on samoja ongelmia S8 Rebel BXe harjattoman kanssa.
4S akun laitoin niin ihmettelin alkuun kun löi hanaa niin meni nopari vikamoodiin ja auto jurruutti ja ei kulkenut mihinkään( LRP iX8 nopari kyseessä). Ratkaisu oli, että piti ohjelmoida voltage cut-off pois päältä. Ensin kokeilin 5S asentoon -> ei riittänyt otin kokonaan pois, niin nyt auto toimii ongelmitta. Manuaalissa hyvät ohjeet siihen.

5
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 14.04.14 - klo: 23.20 »
Osaisko joku neuvoa akun valinnan kanssa??

Eli ostin LRP rebel s8 bxe 1/8 harjattomilla. Nopari kestää 6s, mutta motti 2200kv ja ei kestä 4s isompaa.
Itse olen miettinyt 2x Turnigy nano-tech 5000mah 2S 45~90C Lipo Pack??
Noi kun kytkee sarjaan niin eikös tuu 4s??
Riittääkö noissa purkuvirrat??
Hobbykingistä mielellään, kun tuttu kauppa..
Jos huono vaihtoehto niin ehdotuksia otetaan vastaa..

6
Modellbau bochum++++
6pvä meni Lrp rebel s8 bxe auton tulo tilauksesta lähipostiin..Hyvin homma toimii!!

7
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 29.04.12 - klo: 21.13 »
Voisko joku kertoa parhaimman akun EZ-start kapulaan, minkä voisi ladata mukana tullleella surkealla laturilla?
Miellellään suomalaisesta rc-kaupasta.

8
Onko kellään kokemusta ghhobby/ghracing liikkeestä??
Hyvin on Golden Horizon merkkistä alu osaa revoon saatavilla..

Kertokaa kokemuksia, niin tietää uskaltaako tilata..

http://www.ghhobby.com

9
Liquid rc saa kehuja.  :grin:

Alle viikossa tuli 60€ maksava tilaus ja kaikki oli mukana mitä piti.
ei pysähtyny tulliin.arvoksi oli kirjoittaneet pakettiin 25 taalaa.Näytti koskemattomalta eli tuskin tullia kiinnostanut.
Aika hyvin 99centin postikuluilla..

10
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 10.05.11 - klo: 16.29 »
Tuli tänään haettua matkahuollosta revo. :grin:

Ei mitkään parhaimmat ohjeet sisään-ajo säädöille.(tai sitten olen vain sokea)

Yläneula pitää olla 4kierrosta auki, mutta alaneulalle on vain epämääräinen kuva jonka mukaan alaneula säädetään.

Voisko joku muistella minkä verran kiekkoja piti alaneulassa auki sisään-ajossa.

Kiitos ja kumarrus

11
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 26.04.11 - klo: 09.59 »
Moi!

Kohta revo 3.3 onnellinen omistaja..

Ajaako kukaan/kannattaako ajaa model technicsin litkuilla vai suosiolla sidewinderilla tai byronilla.


12
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
« : 19.04.11 - klo: 13.29 »
Voisiko joku kertoa perus säädöt DBX:ään..

Eli ongelmana on käynnissä pysyminen lähtee hyvin käyntiin mutta kun hehkun irroittaa sammuu heti..

eli ylä ja alaneulan kierros määrät millä sais edes käymään jollain lailla niin helpompi ois lähteä siitä hienosäätämään.

jonkun verran kokemusta mutta en reiluun tuntiin saanu toimii.tuskin on tulpassa vika, koska 2 tulpalla kokeiltu.

pitääkö tulla muuten jo tyhjäkäynnillä savua vai vasta kierroksilla..

tällä hetkellä noin 2,5 kierrosta auki ylä ja alaneula n.0,5mm tason alapuolella..

auttakaa miestä mäessä :)

Sivuja: [1]