Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - lamppu8

Sivuja: [1] 2
1
Foorumin sääntöjä olisi hyvä tarkentaa kiellettyjen keskusteluaiheiden osalta. Veikkaan, että sähkötupakka-aiheen sopimattomuus tuli useammalle foorumin käyttäjälle yllätyksenä.

Epävarmuus sopivista aiheista vain kasvaa, kun pääsee sähkötupakkakeskustelun tuominneen moderaattorin allekirjoitukseen:

"Metanooli sotku pakkaa pirusti oksettaa....."

Niin varmaan tekee, ja lisäksi voi sokeuttaa jo pienillä annoksilla sekä vuosittain kymmeniä ihmisiä menehtyy Suomessa metanolin juomiseen.

Toivottavasti täällä pyöriville junnuille ei jää kuvaa, että metanolin juomisessa ainut ongelma on sen oksettavuus. Saati sitten että tuollaiset tekstit innostaisivat jotain näyttämisenhaluista sitä juomaan, tyyliin "RC10:n moderaattori ei Kyoshon bensaa pysty juomaan, mutta kattokaas kun näytän kuinka kova rc-jätkä minä olen..."

2
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Bunkkerin RC-keskus
« : 18.06.15 - klo: 19.13 »
Liikkumisesteetön rakentaminen määritellään tarkemmin maankäyttö- ja rakennusasetuksen (895/1999) 53 §:ssä. Sen mukaan hallinto- ja palvelurakennuksen sekä muussa rakennuksessa olevan sellaisen liike- ja palvelutilan, johon tasa-arvon näkökulmasta kaikilla on oltava mahdollisuus päästä sekä näiden rakennuspaikan tulee soveltua myös niiden henkilöiden käyttöön, joiden kyky liikkua tai muutoin toimia on rajoittunut. Asuinrakennuksen ja asumiseen liittyvien tilojen tulee rakennuksen suunniteltu käyttäjämäärä ja kerrosluku sekä muut olosuhteet huomioon ottaen täyttää liikkumisesteettömälle rakentamiselle asetetut vaatimukset. Työtiloja sisältävän rakennuksen suunnittelussa ja rakentamisessa tulee työn luonne huomioon ottaen huolehtia siitä, että myös edellä tarkoitetuilla henkilöillä on tasa-arvon näkökulmasta riittävät mahdollisuudet työntekoon. Säännökset koskevat asetuksen 54 §:n mukaan myös kokoontumistiloja.

Lisäksi esteettömyyssääntelyä on ympäristöministeriön asetuksessa esteettömästä rakentamisesta (F1 Suomen rakentamismääräyskokoelma).

On joutunut "sattuneesta syystä" vähän tsekkaamaan mitkä on kuviot.

Alleviivauksella yritetään ilmeisesti kertoa, että ajajakoroke olisi asetuksessa tarkoitettu kokoontumistila? Melko persoonallinen tulkinta.

3
Mutta entäs sitten kun ajan 4s tai 6s? Tulee taas varmaan sama ongelma 4s akulla. Mulla kun ei ole kuin 1x 4s, 1x 5s ja 1x 6s. Täytyy ottaa se koko cutoff vittuun, kiva kun ollaan tuolla huudeilla ja se napsahtaa päälle (oli käytöössä sitten 4s tai 6s akku), hyvä siinä sitten kantaa tollasta 100 kilosta autoa koriin :roll: Pikku revossa silloin ku ei ollu cutoff päällä niin hyvin pysty ajaa kotiin eikä tarvinnu kantaa. Sen kyllä huomaa sit ku akut alkaa loppumaan eli aika turha tuo cutofff

No näinhän se on, ettei tuolla noparilla pysty kovin kätevästi kaikkia noita akkuja käyttämään. Vaihtoehtoina on automaattitunnistus jolloin, 5S-akkua ei pysty kunnolla käyttämään, tai sitten pitää säätää noparille oikeat asetukset joka halvatun kerta kun akkua vaihtaa.

4
Veikkaan että noparin asetukset on niin, että se automaattisesti tunnistaa millainen akku on kytkettynä (2S, 4S , 6S).
Tuossa noparissa automaattitunnistus toimii vain 2S, 4S ja 6S-akuilla. 5S-akkua luullaan 6S-akuksi, eli low voltage cutoff napsahtelee päälle ihan turhan aikaisin.
--> aseta nopariin manuaalisesti 5S-akku käyttöön niin 99% varmuudella ongelma korjaantuu.

5
Kilpailukutsut / Vs: SC SUMMER CUP #4 Salo 9.8.2014
« : 31.07.14 - klo: 14.32 »
Salon FO kisa oli valitettavasti sunnuntaina heti Nokian SC kisaa seuraavana päivänä, ymmärettävästi monilla on vaikeuksia saada kotoa lupa olla poissa eri kisoissa koko viikonloppu.
Aika erikoista kommentointia siihen nähden, että useat kommentoijat ovat olleet mukana Vantaan kisojen järjestelyissä (josta heille tietysti kiitokset kuuluu).

Vantaalla M8e ajettiin FO:n yhteydessä, vähän mietyttää miksei tämä sama menettely Salon tapauksessa ole ok.

Vantaan FO ja SC-kisat olivat samana viikonloppuna peräkkäisinä päivinä ja mielestäni tämä myös tarkoittaa koko viikonlopun viettämistä kisoissa. Vähemmän ymmärrettävästi tähän poissaololupa ilmeisesti heltisi helpommin kuin Nokia-Salo -aksellilla kisailuun.

6
Yleinen keskustelu / Vs: Nelkkucorrista tuuppi
« : 31.07.14 - klo: 14.18 »
Mitäs jos joku rakentaa yyber nopean kisapeli ja tulee kisoihin ja voittaa ihan ylivoimaisesti kisat ja sitten jengi toteaa että hei, mikäs tuo on :undecided:

Aiheen taustalla on ilmeisesti se, ettei kisoissa ole tullut toivottuja sijoituksia, ja syyksi siihen on päätelty auto ja säännöt? Mitäs jos sillä itse värkätylläkään autolla ei sijoitukset parane, onko taas vika muussa kuin kuskissa, ja agendana esim.: yksityyppirenkaat, SM-arvo, stanu-SC, jne.
Kun aikansa on asioista väännetty katoaa sääntömuutosten alullepanija luokan parista, mutta saatiinpahan sääntöihin muutama uusi väkinäinen kohta, joiden avulla seuraava neropatian dosentti voi aloittaa viisastelun ja muun luokan hengen vastaisen nysväämisen.

Rakentelu on kivaa, eikä kirjoitus ole kohdistettu kenellekään tietylle henkilölle.

7
"Käytä mahdollisimman hyvin tavaraa kuvaavaa otsikkoa, äläkä kirjoita isolla kaikkea."

Tuo myyntialueen säännoissä olevan kohta ei liity mitenkään asiaan?

No kai se sitten jonkun mielestä olisi hyvin myytävää tavaraa kuvaavaa jos myynti-ilmoituksen otsikko on vaikkapa: "KAUPASTA OSTETTU"

8
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 29.09.13 - klo: 14.52 »
Muistankohan aivan väärin, mutta mielestäni metalli-muovi -liitoksessa olisi ruuvilukitteen sijaan suositeltavampaa käyttää lukitteena pientä määrää pikaliimaa. Ruuvilukitetta siis vain metalli-metalli -liitoksiin.

Perusteluja en kyllä tähän hätään muista... että näin vakuuttava vastaus  :roll:

9
Vaikka miten päin edellisiä viestejä lukee, en millään ymmärrä mistä tämä poru on lähtöisin.

No mutta, jos sujuvasti sivuttaa Hoken täysin asiapitoiset viestit, niin tällä firmalla olisi yli kymmenen kertaa nopeammat postitukset. Tai varmaan voi yhtä hyvin sanoa, että toimitusaika on sillä aiemmin mainitulla kymmenen kertaa pidempi?

09:13 Tilaus vastaanotettu
09:15 Tilauksesi on lähetetty

10
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 08.07.13 - klo: 16.43 »
Tällä hetkellä olen enemmänkin kiinnostunut ihmisten ajatuksen juoksusta ja keskustelukulttuurista kuin yksityistämisen kautta nousevista hinnoista julkisissa palveluissa.

Oletko tietoinen mitä aihetta tämä keskusteluketju käsittelee? Keskusteluyrityksesi voisivat saada edes aavistuksen suopeamman vastaanoton, jos tekisit ne esim. Vapaa keskustelu-alueen puolella.

Peräänkuulutat avointa keskustelua, miten sitä edistää se, että luot uusia käyttäjätunnuksia tai esiinnyt täällä useampana eri henkilönä?

11
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 07.07.13 - klo: 23.50 »
On käynyt jo aikaa sitten selväksi että kaupunki on siirtänyt ylläpitovastuunsa yksityiselle kerholle. Tarkalle lukijalle kyse on ollut siitä, mitä ylitsepääsemättömiä kustannuksia kaupungille on koitunut radasta ja miksei vapaaehtoinen radan ylläpito harrastajien toimesta ole riittävää radan perusylläpitoon ja maksuttomana säilyttämiseen. Kunnollisia perusteluita olen vain kysellyt.
Minkälaisia perusteluja olet saanut? Viesteistäsi voi saada sellaisen kuvan, että odotat saavasi PKSRCA:lta vastaukset yllä esittämiisi kysymyksiin, vaikka oikea osoite yo. kysymyksille on kaupunki ja heiltä myös saat asiaan oikeat vastaukset. Kaupunki on päätöksen tehnyt, ja heillä on siten tieto millä perusteilla päätös on syntynyt.

Kaupunki on varmasti kiinnostunut myös kuulemaan mitä epäkohtia nykyisessä toimintamallissa on ja samaan osoitteeseen voit esittää vaihtoehtoisen mallin radan pyörittämiseen. Esimerkiksi miten rata voisi toimia vain aktiivisten kansalaisten ja jätteiden sekä romuautojen hyödyntämiseen pohjautuen, ja perustella miksi esittämäsi malli on nykyistä parempi.

...tai sitten voit vain luoda uuden nimimerkin ja aloittaa samanan narinan alusta.

12
yks kaveri joka mulle myi koneen ja säätimen ni sano et älä ikinä laita B johtoa (eli keskimmäistä) esim. A paikalle. Nuo harjattomat ovat askelmoottorin tyyppisiä moottoreita joilla pyörimis suuntaa vaihdetaan vaihtamalla reunimmaisten johtojen paikkaa eli moottorin B johto pitää mennä säätimen B johtoon.
joskus tuota kokeilin niin että B johto oli A:ssa ja A johto B:ssä ja C oli ihan C:ssä ja kun painoin kaasua ni lähti ihan hirvee ujellus ja moottori pyöri raskaasti ja ton jälkeen en ole sitä kokeillut. Ja joku samantyyppimen ilmiö tapahtuu myös jos yks johto on irti.

Ok, uskon että näin on käynyt, mutta kyseessä on ennemminkin poikkeustapaus kuin yleispätevä sääntö. Epäselvässä tilanteessa kannattaa katsoa mitä noparin manuaalissa sanotaan.

Jos on asiastaan varma, niin Castle ja Hobbywing ovat sen kokoluokan valmistajia, että ilmoittamalla manuaalissa olevasta kriittisestä virheestä paluupostissa luultavasti on odotetavissa muutakin kuin sähköposti tai tarra. Mikäli väite B-/keskijohdon paikasta on oikea, täysin manuaalin mukaisella johdotuksella voitaisiin helposti aiheuttaa ongelmia ja laitteiden rikkoutumisia, joka taasen turhaan heikentää valmistajien mainetta ja sitä kautta myyntiä.

HW Xerun 150A:
B) Sensorless brushless motor wiring
When using brushless motor without Hall Sensor, the #A, #B, #C wires of the ESC can be connected with the motor wires freely (without any sequence). If the motor runs in the opposite direction, please swap any two wire connections.
http://www.hobbywing.com/uploadfiles/sx/file/manual/HW-09-80.pdf

Castle Mamba Max:
Kohdassa Brushless motor wiring:
After the calibration process below, it may be necessary to swap two of the three
motor wires to provide the correct motor rotation when forward throttle is given.
There is no polarity on the three ESC-to-motor wires, so no worries about which
one from the ESC goes to which one on the motor.
http://www.castlecreations.com/support/documents/Mamba%20Max%20User%20Guide.pdf


13
lisäys vielä tohon johto järjestykseen: B johtoa eli keskimmäistä ei saa sekoittaa, se hajottaa koneen. eli pyörimis suuntaa vaihdetaan vain reunimmaisilla A ja C johdoila.

Keskimmäisen- tai B-johdonkaan paikalla ei ole mitään väliä. Kunhan moottori pyörii oikeaan suuntaan voi sensorittomassa moottorissa kaikki johdot olla missä järjestyksessä tahansa.

14
Polttisautot / Vs: Uusi polttikseen hurahtanut
« : 06.09.12 - klo: 01.34 »
Vaikuttaisi aika kätevältä tavalta lämmittää moottori. Itse kun olen innokas uimari, niin otan yleensä auton mukaan uimahalliin, ja kun olen uinut riittävästi, haen auton pukukaapista ja vien saunaan. Sillä aikaa kun peseydyn ja pukeudun on auton moottori lämminnyt sopivasti, käynnistyy helposti ja pääsen vaivatta hallin parkkipaikalle kurvailemaan. Täytyykin mittailla sopisiko uimakassiin myös oikean auton akku ja lamppu, niiden avustuksella voisin kenties lämmittää moottoria miedommassakin lämmössä esim. hyörysaunassa.

Takakyljen olen korvannut poralla.

15
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 08.08.12 - klo: 13.43 »
Hyvä juttu, kyllähän rc-autojen korjaaminen onnistuu nuoremmiltakin kun vaan malttaa hetken miettiä mitä on tekemässä, muistaa mistä on minkäkin irroittanut eikä hukkaa irtonaisia osia tai ruuveja... ja sama pätee iästä riippumatta.  :wink:

16
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 31.07.12 - klo: 01.22 »
Räjäytyskuvilla ei taida vaihtoehtoisia jousia löytyä, mutta tuosta pääsee liikkeelle ja löytyy ainakin tarjolla olevien jousien jäykkyydet: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_1331/products_id/178494/n/Traxxas-Progressive-Rate-Front-Shock-Springs-Blue-2

Jos et halua summamutikassa ostaa jousia, niin voit myös kokeilla paksumpaa iskariöljyä, vakiona edessä taitaa olla 50W ja takana 40W. Esim. laittaa eteen 60W ja taakse 50W ja kokeilla muuttuiko parempaan tai huonompaan suuntaan.

17
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 31.07.12 - klo: 00.23 »

18
Kannattaa ensin miettiä missä ja miten autolla aikoo tai haluaa ajaa, ja sen mukaan alkaa haarukoimaan sopivia vaihtoehtoja. Tuossa edelläkin suositellaan lähes samassa lauseessa tuuppikrossia, nelkku-SC:tä ja monsteria. Tuollaisten suositusten pohjalta kun lähtee autoa hankkimaan, niin todennäköisesti tulee ostettua omaan käyttötarkoitukseen sopimaton auto.

19
RC-kerhot ja -radat / Vs: PK-Seudulle RC-Halli Areena
« : 26.07.12 - klo: 00.13 »
Pettymys on suuri, mikäli tarina ei tästä jatku. Vähintään joku "projekti etenee suunnitelman mukaan, mutta koska suuri yleisö suhtautuu hankkeeseen epäillen, paikka pysyy pienen porukan yksityiskäytössä"-kuittaus tähän olisi vielä saatava.

20
Tilatessa kannattaa huomioida, että vaikka joidenkin tuotteiden kohdalla lukeekin "Out of stock" tai "Coming soon", niin se ei tarkoita, että niitäkään tavaroita olisi välttämättä varastossa joiden kohdalla ei tuollaista merkintää ole.
Siitä pisteet, että tilauksen peruuttaminen ja rahojen palautus sujui nopeasti.

21
Sähköautot / Vs: M8e ?
« : 16.04.12 - klo: 16.40 »
Onko Losi ja Mugenin välillä mainittavampaa eroa kestävyydessä? Losin SCTE on kestänyt hämmästyttävän hyvin kolareita ja epäonnistuneita hyppyjä, ja jos nuo 1/8-vehkeet on edes suunnilleen yhtä kestäviä (=varaosille harvoin tarvetta), ei silläkään ole suurta merkitystä saako osia lähikaupasta.

Leopard 1800kV-moottori lähti tilaukseen ja sitten onkin jäljellä enää se hankalin vaihe eli auton valinta...

22
Sähköautot / Vs: M8e ?
« : 15.04.12 - klo: 23.23 »
Ok, hyvä että akkukotelo on tarvittaessa helposti muokattavissa sopivaksi.

Losi ja Mugen päätyivät vaihtoehdoiksi oikestaan sen takia, että ovat minulle merkkeinä tutuimpia ja Losin varaosia on täällä Turun suunnalla hyvin saatavilla Sabesta. Myönnän ettei valintakriteerit ole kaikkein parhaimmat ja tällä menetelmällä jää varmasti tutustumatta hyviin kandidaatteihin.

23
Sähköautot / Vs: M8e ?
« : 15.04.12 - klo: 00.03 »
M8e:n hankkiminen saattaa tulla ajankohtaiseksi tässä kevään aikana ja tarkoituksena olisi edes vähän kuluja karsiakseni ajella 2x2S lipoilla, koska sellaisia (2S lipo) jo talosta sopivasti löytyy. Niissä on liittimet akun sisällä tähän tapaan http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__20585__Turnigy_nano_tech_6600mah_2S2P_65_130C_Hardcase_Lipo_Pack.html ja vähän mietityttää kestääkö tuollaiset liittimet mitenkään, jos kaksi akkua pistää nippuun yhteen ja samaan akkukoteloon? Kuvittelisin akkujen väkisinkin liikkuvan jonkin verran ja vääntävän liittimen rikki.
Kiikarissa on Mugen Eco sekä Losi 8igth-e ja noissa molemmissa on vakiona yksi akkukotelo.

24
23.3 tilattu ladattavia paristoja:

T2200-AA    Turnigy AA LSD 2200mah Low Self Discharge
http://www.hobbyking.com/buddy.asp?code=9FCC503A-32AA-4BBB-96B1-F7E2463B9A7E

T800-AAA    Turnigy AAA LSD 800mah Low Self Discharge
http://www.hobbyking.com/buddy.asp?code=34F77E4F-17B4-431F-8428-A5F900AB19C4

25
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Huijari Liikkeellä!
« : 28.02.12 - klo: 12.27 »
Ei se tuo ollut, ilmoitus oli identtinen kuvineen päivineen, ainoastaan myyjä on eri. Alkuperäisessä myyjä muistaakseni asui kangasalalla ja hänellä oli muutama muukin bensa auto myynnissä samaan aikaan. Nimimerkki ei muistu kyllä mieleen näin äkkiseltään.

Tuota ilmoitusta varmaan tarkoitat:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:MUYJVthXe8oJ:www.huuto.net/kohteet/fs-racing-4wd-1_5-ei-hv/200805010+Kaasu+servon+johdot+vioittuneet+eli+se+ei+toimi&cd=1&hl=fi&ct=clnk&gl=fi

Huomautettakoon, että itse en ota kantaa ko. ilmoituksessa myynnissä olevaan tavaraan tai myyjään millään tavalla.

26
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 17.02.12 - klo: 15.43 »
Juuri näin, hyviä neuvoja. Sabeen kannattaa ottaa yhteyttä, joskus heiltä löytyy sellaistakin tavaraa mitä ei nettisivuilla ole näkyvissä.

Amainhobbiesia käytin vain esimerkkinä koska sieltä löytyi helposti hinnat RTR:lle, ARTR:lle ja tarvittaville varusteille.

27
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 17.02.12 - klo: 13.14 »
Ai saamari, jotenkin silmät ristissä katsoin tuon moottorin, RTR:ssä on 2800kV 4-pole moottori ja tuo linkkaamani näytti suunnilleen samalta, mutta eihän se ollut. Jukis linkkasi sopivamman combon, ja sen myötä laskemani hintaero pienenee merkittävästi.

Siltä osin pidän kuitenkin ajatuksestani kiinni, että RTR:n mukana saa edullisesti sähköt ja ohjaimen joilla pääsee alkuun ja kokemuksen karttuessa huomaa ne osat mitkä omasta mielestä kaipaa päivitystä ja mitkä ei.

Tähän vielä huomautuksena, että omakohtaista kokemusta tuosta RTR:stä ei ole. Ja tuo edellinen viestini meni jo sen verran metsään, että kohta joku kertoo RTR:n moottorin joutavan vaihtoon toisen akullisen jälkeen ja ohjaimen suoraan romukoppaan  :wink:

28
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 17.02.12 - klo: 10.33 »
Aikasemmin olin tos jo kirjoittanut sähköauton hankinnasta ja nyt olen päässyt kahden vaiheille:
Losi TEN-SCTE 4WD RTR
http://losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSB0128
Losi TEN-SCTE 4WD Rolling Chassis
http://losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSB0127

Elikä saako sillä rahalla (saa mennä jokusen kympin ylikin) mitä jää rtr verrattuna käteen paremman kokoonpanon Rolling Chassis kappaleeseen kuin rtr:ssä? Saisko myös neuvoa sit mitä kaikkee pitää/kannattaa hommata? Sähköala ei ole hallussa niin ei oikein osaa itse vertailla tai valita oikeita ja sopivia moottoreita, akkuja jne...

Kiitos vaivaantuneille  :smiley:

RTR tulee mielestäni aika paljon edullisemmaksi, ja voisi olla hyvä vaihtoehto silloin jos itsellä ei ole ajatusta miksi ja mitä haluaisi RTR:n mukana tulevien tilalle. Amainhobbiesissa näyttää hintaeroa RTR:n ja ARTR:n välillä olevan 220$, joten otan muutkin hinnat sieltä. Nämä siis tarvitsee hankkia ARTR:n jos se varustellaan suunnilleen RTR:n tasolle.

Ohjain n. 75$ (mukana tuleva servo ei taida olla riittävä ko. autolle) http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/61_119/products_id/158025/n/Spektrum-DX3E-DSM-3Ch-Surface-Radio-w-S200-Servo

Servo 80$ www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/61_100_2167_2169/products_id/173979/n/Spektrum-S6040-Digital-Titanium-Gear-High-Speed-Surface-Servo

Moottori+Esc: 240$ http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_911_1948/products_id/195165/n/Castle-Creations-Mamba-Max-Pro-1-10-Scale-Short-Course-Brushless-Combo-w-Neu-Castle-14152400kV

Hintaa näille tulee siis erikseen hankittuna noin 400$. Akkua tai lipo-laturia ei taida tulla edes RTR:n mukana, joten sellaiset joutuu hankkimaan joka tapauksessa.

29
Yleinen keskustelu / Vs: KYSY RC-TOHTORI HOKELTA
« : 16.02.12 - klo: 12.01 »
Kannattaako harjattoman moottorin rikkoutunut laakeri korvata halvimmalla rc-kaupasta löytyvällä noin 1€:n laakerilla tai huomattavasti kalliimmalla esim. Boca bearingsin keraamisella laakereilla? Tavoitteena olisi minimoida huoltotarve ja mahdollisuuksien mukaan myös kustannukset.

Pitääkö harjattoman moottorin laakereita öljytä/rasvata säännöllisesti, ja jos tässä on laakerikohtaisia eroja, niin minkä tyyppiset (rc-) laakerit on huoltovapaita ja mitkä taas ei?

30
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 10.02.12 - klo: 23.24 »
Jos halpa kelpaa
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/%5F%5F16534%5F%5FHobbyking%5FPS35%5FDC%5FPower%5FSupply%5Ffor%5FChargers%5F35A%5F350W%5F.html
Tuollainen on itselläni ja hyvin toimii. Tosin kaverilla se kesti muutaman latauksen. Suomesta jos ostaa, niin Sabella oli kanssa edukkaita powereita

Jos mielummin ostaa virtalähteen Suomesta, niin Sabesta löytyy lähes samoilla spekseillä oleva: http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=41653&grpid=5018&order_id=WO1328908697

Sivuja: [1] 2