Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Bathory

Sivuja: [1]
1
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 06.10.12 - klo: 16.46 »
Nyt ilmeni joku outo vika Bajaan. Mottina on Zenoahin 29cm3, vajaan puol vuotta vanha. Muuten toiminu hyvin tähän asti mutta eilen alko täydellä kaasulla pätkiin?? Tai siis käynti "seilaa" kun on kaasu pohjassa.
Servokin näyttää toimivan kunnolla.
Tyhjäkäynnillä ja puolikaasulla toimii normaalisti.
Muutenkin tuntu että vetoo hävis jonkun verran. On vaihdettu uus bensansuodatin, tulppa, kaasaria koitettu säätää.
Voisko vika olla puolassa? 
Pakissa on yks korkkaamaton mutta ei oo vielä ehtiny sitä vaihtaan.


2
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 27.09.12 - klo: 20.13 »
Korjaus... Elikkä Euroopan sisältä. :grin: Davelta on tullu tilattua mut onko muuta paikkaa Euroopan sisällä?

3
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 27.09.12 - klo: 19.33 »
Sanokaas ny joku viisaampi ja pitempään Bajan kans touhunnu, että mistä ulkomailta kannattaa tilata osia?
Mitä halvempia niin sen parempi tietysti. :grin:

4
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 01.05.12 - klo: 01.06 »
Mikäs putki tohon zen 29cc oli sopiva? Selaillu foorumia mutta ei tunnu löytyvän järkevää valintaa. Tällä hetkellä on joku samban putki mikä tuli auton mukana aikoinaan. Mieluummin sain olla vaimennettu.. tai ei! =D

5
Polttisautot / Vs: O.S. 21tm
« : 22.04.12 - klo: 09.34 »
Ei vuoda mistään ja ainetta tulee letkusta kun ottaa kaasarista irti ja ryypyttää, hehkut ja tulpat pelaa. Ei vaan lähde. Ilmeisesti tarvii ruveta availeen kaasaria kun ei täs muuta enää tuu mieleen.

6
Polttisautot / Vs: O.S. 21tm
« : 21.04.12 - klo: 10.15 »
Taas tuli pitkän ajan jälkeen kokeiltua konetta käyntiin mutta ei vieläkään lähde! Kaikkee on kokeiltu, eri tulppia kokeiltu, on lämmitetty, säätöjä kokeiltu rukata mutta ei ees lupaa!? Ainetta tulee ainakin letkun päästä kun ottaa kaasarista letkun pois, voisko kaasari olla "tukossa"?
Pitääkö ottaa vaan kone irti, purkaa atomeiks ja putsata kunnolla joka paikka?
Ihmetyttää sinäänsä että ajon jälkeen on jääny lepään eikä oo sen jälkeen lähteny käyntiin, ennen on lähteny vaikka on pitempäänkin seissy
Lähden kohta ostaan uuden koneen jos tähän ei ala tuleen tolkkua, menee hermo!!
Niin eikä tällä oo ajettu vasta kun vajaa gallona!!
Nyt tarvis niitten viisaampien ihmisten neuvoja ja nopeesti.

7
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 05.03.12 - klo: 20.25 »
Jeps. On noita vähän tullu säädeltyä mut pitää vissiin kokeilla lähtee nollista pyöritteleen jahka tässä töiltä ehtii. Kesällä toimi erittäin hyvin ja talvellakin vaikka sääti rikkaammalle. Samassa tallissa ja lämpötilassa käynnistelty aikasemminkin ja hyvin on lähteny, nyt vaan jostain syystä takkuaa.!?? Alkaa herään epäilys että onko sittenkin jotain sisuskaluja tullu tiensä päähän?

8
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 05.03.12 - klo: 16.07 »
Juu tulppa on ok. On kokeiltu eri asteisiakin uusia ja vanhoja, antaa kunnon hehkun mutta ei lähde käyntiin.

9
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 05.03.12 - klo: 12.47 »
Nyt alkaa huumori loppuun tuon 21tm:n kans! (Kyseinen kone on siis revossa kiinni) Tuli tuos pari kolme viikkoo sitten ajeltua pikku pakkasilla ja noin kuukauden puolen toista seisonnan jälkeen, niin sillon kone lähti käyntiin laakista niinkun aina ennenkin vaikka olis pitempäänkin ollu käyttämättä.
Viime vkonloppuna piti lähtee heittään lenkit niin ei kirveelläkään käyntiin, ei vaikka mitä kokeili! On vaihdettua tiivisteet putkeen ja tankkiin(mitkä kyllä valskas aikalailla) nyt saa ainakin ainetta paremmmin, säätöihin ei juuri oo koskettu kun entisillä lähti hyvin käyntiin. Auto pidetty sisätilossa ja suurinpiirtein samassa lämpötilassa talvella käynnistelty. Uutta tulppaa on vaihdettu useempaan otteeseen, eikä siltikään lähde, välillä lupailee ja lähtee ehkä maksimissaan n. 15-20 sekunniks käyntiin, kaasua antaa niin sammuu välittömästi. Puristukset on tallella ja koneella ajettu reilun gallonan verran.
On kokeiltu laittaa tehdas säädöillekin, ei mitään vaikutusta. Polttoaineena Byronin 20%!!
Mistä pitäs lähtee seuraavaks haeskeleen vikaa?
Tarttis saada ny jonkun viisaamman neuvoo.

10
Polttisautot / Vs: O.S. 21tm
« : 06.11.11 - klo: 19.21 »
ok. kiitos vastauksista 8 tulppia tilattu. onko kellään tietoa mistä tampereelta sais edullisimmin nitroo? Byronia ei ilmeisesti saa niin pitää vissiin vaihtaa merkkiä.

11
Polttisautot / O.S. 21tm
« : 20.10.11 - klo: 00.51 »
Alkaa nitrot oleen vähissä ja lisää tarvis saada! Kyseessä on siis ossin 21tm, nykyinen nitro on byronin 20%! Onko tuolla 20% hirveesti eroo 25%? Onko vaihtamisen arvosta? kone on ajettu sisään tuolla 20% ja muutama tankillinen päälle.
Mikäs tulppa tohon ois näin kylmillä keleillä ajellessa hyvä? Lc3 tulppa kyrvähti ja sen jälkeen ollu mc8 mikä on toistaseks ainakin pelittäny ihan hyvin.

12
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 16.09.11 - klo: 19.11 »
Onko kellään hajua että onko noilla trx15 ja trx 2.5 startterin akseleilla mitään muuta eroo kun että toisessa on yks lovi mikä  tulee kampeen kiinni ja toisessa kaks!?
Eilen ei pyörittäny konetta enään eikä auttanu uus laakeri kun ei ota tarpeeks kiinni akseliin!!
Omassa revossa on ilmeisesti tuo trx 15 kun siinä on vaan yks lovi.
Niin ja Revossa on o.s. 21 kone, vaikka tuolla nyt tuskin on mitään väliä.

Niin ja kuinkas tuon akselin saa ylipäätään pois tuosta kampikammion kannesta? Käsi pelin tulee vähän matkaa ja sit jämähtää siihen, ei viittis käyttää väkivaltaa irrottamiseen.

Jos jollain sattuu lojuun nurkissa kyseinen akseli niin voisin ostaa pois!

Sivuja: [1]