Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - wille86

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 6
1
Bensa-autot / Vs: Bensa auto
« : 08.08.17 - klo: 20.18 »
onko tulppa läpimärkä

Mitkä kaasarin säädöt on H ruuvi ja L ruuvi?

2
Ei löydy eikä kyllä ole tarvettakaan, ihan turhaa painoa  :grin:

3
Mistä saa ja oliko kallis? ..vai rc-caronline.de
!

Joskus oli davella päivän tarjouksessa hintaan 55$

75$ näyttää olevan hintaa
http://www.davesmotors.com/outerwears-30-2756-01-losi-5ive-t-chassis-shroud-black.html

4
Pientä modausta koriin ja asensin outewearssin korisuojan






5
Hyvältä näyttä, onko kuin kovat äänet?
Edellinen jetpro cyclone oli ilman vaimenninta aivan liian kova ääninen, ihan korviin koski..



6
Tuon hintaisen putken kyllä olettaisi istuvan juuri eikä melkein.... Täytyy laitta bartolonelle palautetta.

7
Onko kellään losissa bartolonen xp big pipe? Tuleeko teillä tuo putken ulostulo kokonaan auton rungon ulkopuolelle?
Itsellä se jää osittain auton sisälle liekkö tuo on niinkuin pitäisi




8
HPI / Vs: Savage xl
« : 04.06.16 - klo: 10.42 »
Hei!
Oliskos jollain kertoa Savage xl:n ala ja yläneulan tehdas säädöt? Kun ei meinaa millään löytyä säätöjä polttoaineen vaihdoksen jälkeen ja itse en muista noita vakio säätöjä.
Mistä muuten johtuu että kone toimii viileänä melko hyvin mutta kun kuumenee niin ei pysy enää käynnissä? Tai kun antaa kaasua niin kukkuu hyvin mutta sammuu heti kun kierrokset alkaa tippumaan tyhjäkäynnille?
Oikeastaan kuumana kone ei lähde käyntiin jos ei kaasuttele kunnolla samalla kun käynnistää ja sitten sammuu heti kun kaasuttelun lopettaa. Tyhjänkäynti ei ainakaan ole liian pienellä.

Tuosta videosta selviää nuo tehdasasetukset www.youtube.com/watch?v=wb1mcW33maM
Lämpimänä jos ei pysy käynnissä niin saattaa olla moottori päässyt väljäksi.

9
HPI / Vs: Savage xl
« : 23.04.16 - klo: 21.47 »
Tästäkin on näköjään tulossa päivitetty versio jossa valmiiksi keskitankki, näyttäs vaan olevan sama 1.6dl tankki
https://hpiracing.world/fi/kit/116050

10
HPI / Vs: Savage projektit
« : 14.04.16 - klo: 21.06 »
Mistäs sitä kannattas lähtee etsimään osia tuohon mid tank modiin? kävisköhän tuo bensa savagen tankki jos letkut vaihtaa?

11
HPI / Vs: Savage 3.5 + lrp.32
« : 19.03.16 - klo: 05.41 »
Äkkiä ku katoin tota tiger drivee nii ei ollu tolle lrp.32 koneelle? Vai käykö joku muuhun tarkotettu tohon moottoriin? Tommonen ylhäältä päin pyöritettäva vois olla toimiva tähän tapaukseen

Onhan tuolla

LRP ZR 32 .32 6 mm internal bearing S689 S704
http://www.sullivanproducts.com/TigerDriveXrefmainframe.htm

12
HPI / Vs: Savage 3.5 + lrp.32
« : 18.03.16 - klo: 08.14 »
Eli meikäläisellä tämmönen vehje onko kukaan vaihtanu kyseiseen settiin rotostarttia? Joutuu aikalailla tekeen tilaa sen taka X:n ja kokotakaiskariakseliston poikki tukeen.. Jotta saa roton käynnistys akselin työnnettyä sisään

Joko xl runkolevyt niin tulee moottorin taakse vähän lisä tilaa niin saa akselin paremmin ujutettuun paikalleen tai tiger drive vois toimia myös http://www.sullivanproducts.com/TigerDriveMainFrame.htm

13
Kävin eilen jäällä ajamassa kahdella Losilla. -4 astetta pakkasta ja 10 senttiä jäätä, joka oli ihan peiliä.
 
Käytin videon muokkaukseen MAGIX Movie Edit Pro 2016 Plus kokeiluversiota, aikamoinen opettelu kun en ole koskaan videoita muokkaillut. Toisekseen 5 vuotta vanhan läppärin tehot ei riittänyt kunnolla tuon ohjelman pyörittämiseen, oli todella puuduttavaa hommaa. Kolmanneksi kokeiluversio ei ilmeisesti antanut ladata kuin 3 minuutin pätkän, vaikka materiaalia olis ollut noin 12 minuuttia. Neljänneksi laatu on tubeen ladatessa surkea, näyttää videon parhaimmillaan vaan 360p laadulla vaikka video kuvattu 1080p tarkkuudella. Mistä mahtaa johtua? Millä olette videot editoineet ja laittaneet Youtubeen?

En saanut kummoista pätkää Youtubeen.
https://www.youtube.com/watch?v=op-8lAzC3xQ

Videolla näkyy 2wd Losi jossa G320 kone, Bartolone vaimennettu putki ja Hostile MXT renkaat Kold Kuttereilla. Kuvan taltioinnissa käytetty Liquid Image Ego actionkameraa, joka ei ole enää uusinta tekniikkaa ja kuvasta tuli aika sekavaa. Liukasta oli vaikka oli nastat alla ja takavetoisella autolla tuli helposti pyörähdyksiä.

Ensimmäinen video, jonka editoin ja laitoin tubeen. Onko vinkkejä millä saan paremmalla laadulla ne tuonne laitettua, ilmeisesti vaikuttaa tuo videon muokkausohjelma myös. Kuvauskalustoon, koneeseen ja editointiin pitää panostaa jatkossa, että saisi noista videoista jotain tolkkua.  :roll:

Itse olen gopro studiolla muokkaillu noita muutamia videota ja sieltä ainakin pystyy tuon laadun muuntamaa miksi haluaa liekkö sulla kanssa epähuomiossa käynyt näin? Eli varmaan jostain asetuksista tuon pystyy muuttamaan ettei muuta tuota videon laatua.. Itsellä olis losiin hakusessa piikkirenkaat ja kova hinku päästä jäälle ajamaan, oisko jollain myynnissä?  :roll:

14
Eipä ollutkaan oljyjä hyllyssä enää niin piti sit tilailla uusia. Ostin purkin 15k 40k 100k 150k ja 300k kyllä noilla jotain takaveto setuppia saa aikaseksi

15
Jos varmanpäälle haluaa, niin setuppi voisi olla 60/100/10 (etu/keski/taka). Tuolla tulee ainakin takaveto painotteisempi, mutta voi olla liikaakin. Riippuu ihan omista mieltymyksistä. Jos et liiaksi halua takapotkua, niin voit kokeilla tuota aiemmin mainittua 60/100/30 alkuun, jos ei ole mieleinen niin vaihtaa sitten taakse 10k öljyt.

Ok, kiitokset avusta ja ripeästä vastauksesta. Pitää huomenna ottaa diffit työn alle

16
Kyllä obr kone käytössä. Tuollako setupilla tulee sit hieman takapotkua?

17
Minkälaista litkua jäykkyydeltään pitäs laittaa diffeihin että sais hitusen takapotkun tuntua?

18
Bensa-autot / Vs: 2-tahti moottorin virittely
« : 16.11.15 - klo: 13.41 »
Joo ihan normi vetäjällä yritin, kerran olen jo tuon irroittanut toista kertaa ei näköjään kestäny. Olishan davella se irrotus työkalu myynnissä pitää se varmaan hommata...

19
Bensa-autot / Vs: 2-tahti moottorin virittely
« : 15.11.15 - klo: 22.19 »
Darksoulin kevennettyy vauhtipyörää rupesin tänään irrottamaan ulosvetäjällä ja näin sit kävi  :undecided:




20
Lisävoimaa losiin OBR 30.5cc fullmod  :afro:




21
Hommasin tollasen Turtle Racing Billet "Grabber" Steel Clutch Bell for Losi 5ive ja nyt muutan tankillisen ajettua huomannut että tuo syö kytkinpaloja kuin karkkii. Millasta kytkintä suosittelisitte käytettäväksi tuon kellon kanssa jotka saattas kestää jopa yli tankillisen?

22
HPI / Vs: Savage xl
« : 03.10.15 - klo: 20.13 »
Toi midtankmodi kiinnostas toteuttaa, mitäs kaikkee tuohon tarvitseekaan?

23
HPI / Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« : 03.10.15 - klo: 20.10 »
Jos on tehdas säädöissä neulat niin silloin ei välttämättä tarvii alaneulaan koskee, toi on ainakin savagessa pätenyt aika hyvin.

24
Bensa-autot / Vs: HPI Savage XL Octane
« : 03.10.15 - klo: 17.26 »
Mites tän bensa savagen omistajat on tykänneet autosta kun on ollut kovin hiljaista koko kesän? Onko tarpeeksi potkua moottorissa? Joko tähän saa virimoottoria maailmalta?

25
Polttisautot / Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« : 02.10.15 - klo: 22.22 »
Ehkä lähtisin noin 40-60wt jäykkyydellä iskareita täyttämään ja jos piharevittelyyn auto tulee eikä huvittaisi öljyihin rahaa enempää sijoittaa niin laita semmoista iskariöljyä mitä pakista löytyy.

mutta jos tuo arvio meni kaheasti metsään niin paremmin tietävät varmasti korjaavat.  :smiley:

Eri jäykkyyksiä löytyy kyllä monta purkkia vaan tieto että millä lähtis kokeilemaan on vähän hakusessa. Tuossa jo jotain suuntaa antavaa kiitos siitä  :smiley:

26
Polttisautot / Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« : 02.10.15 - klo: 18.52 »
minkälaista jäykkyyttä porukka suosittelee iskareihin, ihan vaan piha suttailuun yms perus bashailuun auto tulossa

27
Losiin pitäs saada lisää voimaa, millasta moottoria porukka suosittelis?

28
Polttisautot / Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« : 26.09.15 - klo: 22.58 »
Jos x2 kori käy niin itse ostin tuolta juuri ja näyttäs vielä yksi olevan http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-poistonurkkaus/3285-00-proline-shift-clear-body-for-x2-crt-3285-00

29
HPI / Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« : 20.09.15 - klo: 17.33 »
kannattaa tuonne aloittelijan polttiskysymykset osioon laittaa kysymystä ongelmasta.

30
HPI / Vs: Hpi Bullet MT 3.0
« : 20.09.15 - klo: 10.56 »
Laitat vaan neulat tehdasasetukselle ja siitä aloitat sitten yläneulan säätämisellä ja kun yläneula kohdallaan niin sitten vasta alaneula johon ei välttämättä tarvitse edes koskea

Toi edellinen video oli big blokille tässä olis small blockin ohjeistusta

https://youtu.be/UgcsspHeg1g

https://www.youtube.com/watch?v=IwefQGQB8lc


Sivuja: [1] 2 3 4 ... 6