Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Oi!RC

Sivuja: [1] 2 3 4 5
1
Punttailu on elämäntapa. Oma sali löytyy räkkeineen, taljoineen ja vapaine painoineen. Firman sponssilla tulee käytyä kaupallisella salillakin, miten milloinkin pääsee (vuorotyö, vaimon työt, lapsia yms.). Kuitenkin about 4-5 kertaa viikossa vähintään.

Mulla tää on lähinnä kunnossa pysymistä tää treenaus. Aikas paljon on kuitenkin kokemusta ja ohjelmia väännelty yms. En kisaa bodauksessa tai voimanostossa, muutamat yleisvoimakisat oon käyny ihan hyvällä menestyksellä.

Mitään tuloksia yms. en kirjaile sen kummemmin . Hauis on ollu parhaimmillaan 45 cm jossain 85-90kg painossa, farmipainoilla oon ottanu maastavetoa kisoissa 36 x 202,5kg merkistä, leukoja 2 x 6 x 50kg lisäp. - nämä ennen olkapään kalkkeumia.

2
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 24.01.14 - klo: 20.08 »
Haapaleelle paljon olutta ja kiitokset kaupoista.

4
Vapaa keskustelu / Vs: Mitä Juot Nyt
« : 02.01.14 - klo: 22.09 »
Murphy`s Irish Stout

5
Maksetut tavarat, mitkä eivät tulleet ja joita ei ole..

7
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 27.12.13 - klo: 23.18 »
Jaahas, pitääpäs selata säiettä vähän taaksepäin vee73 kohtaan...

Otampas puheitani vähän takaisin. Omas Slassis on Integyn alumiinivaihteistokoppa ja nelivedon vetarit, muuten vakiokamat takana. Kestämättömäksi paikaksi on 5700kv/3s -vermeillä osoittautunut diffin ulostulojen laakerointi ja nimenomaan oikealla puolella. Laakeri menee väljäksi/hajoaa ja tämä aikaansaa diffin kääntymisen vinoon. Rattaisiin tulee välystä ja diffin yläpuolella oleva ratas (en tiedä/muista sen "oikeaa" nimeä) jauhaa diffin ison rattaan hampaat jaskaksi.

ok, eli idler gear siellä tekee tuhojaan. täytyykin availla toi yhden auton perä - liekö ongelma vastaavanlainen?

8
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 27.12.13 - klo: 12.44 »
Mulla meni kesällä yhdestä LCG Slashistä näköjään viimeinkin jotain ratastakin rikki, en ole tosin edes avannut lootaa, kun on noita muitakin Slasheja tuossa ajossa - Hot Racingin perä, 3s + joku iso 2000-3000 kv turnigy jööti moottorina. Samasta autosta poltin edellisissä ajoissa 160A säätimen ja 3s akun iloisella savuntussahduksella kesken ajon.

-muuten noi vakio diffit yms. ovat kestäneet runtua ihan hyvin. Tuon ylemmän esimerkin auton vetarit ovat aavistuksen kiertyneet, joten jotain vaihtoa niihin ainakin jos kovempia vermeitä vielä tulee.

Anza Evo & Integy -slashilla vedellään radalla 5.5 & 2s & 120A combolla jahka kesä taasen saapuu.

9
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 09.12.13 - klo: 06.13 »
Odotan mielenkiinnolla :smiley:
Pitäisiköhän inventoida varaosat jos niistä yhden vielä...

tää lause on kuin mun suusta..

10
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 09.12.13 - klo: 06.11 »
Tylsistymisen estämiseksi rakenneltiin tuossa velipojan kanssa huvikseen Twin motor 4wd Rustler - eli kahdella erillisellä motilla & tasauspyörästöllä (perus slash/stampede/rustler perät molempiin päihin, etummainen vain nurinperin käännettynä).
Alumiinista tuli vahvikepala ylädekkiin, joka kiinnittyy iskaritorniin (edessä myös takaiskaritorni), nelikko slashin C + ohjauspalat. Alas tuli toinen aluvahvike, alkaen n. 5 cm ennen muuovikiulun etureunaa, nousten siitä viistosti ylöspäin - johon toinen "perä" kiinnitettiin. Alk. 2wd takatukivarret edessä vaativat hieman väkivaltaa, että nelkun casterit kävivät.

Eipä aavistustakaan mitä tästä tulee, mutta eipä väliäkään. Aluksi tulee parit harjalliset 15t motit yhdellä noparilla + LiPoilla ja mikäli hauskaa p
iisaa, rakennellaan sitten vaikka toinen, erilainen ja harjattomalla tekniikalla  :tongue:

Netin syövereistä löytyi vastaavanlaisia rakennelmia esikuviksi.

11
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 09.10.13 - klo: 17.52 »
Traxxaseja on nurkat täynnä, joten sen voin sanoa, että kestäviä ovat, suhteellisen helppoja huoltaa, osia saa suomesta hyvin ja viripalikkaa saat autoon vaikka minkälaista.

Oliko hpi firestormissa joku älyvapaa vetarin toisen pään kiinnitys jossain diffin syövereissä?


12
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 06.10.13 - klo: 06.09 »
^mä oon tajunnu kanssa tuon saman jo liian monta kertaa.. :) tälläkin hetkellä 99% kaikki kamat tuossa, että saisi tehtyä 5. traxässin tähän huusholliin..odottelee kylmempiä kelejä.

13
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 30.07.13 - klo: 13.22 »
Ajattelin huvikseni rakennella osista Rustlerin talvibashailuun, slasheja ja niistä tehtyjä sirkusautoja pyörii nurkat täynnä ennestään.
Kellään myydä käytettyä Ruster-koria (muutkin osat käy)?


15
Saako tasoitusta jos ajelee minipinneillä  :laugh:

entäs jos on muutenkin huono kuski ja Traxxas Slash autona  :laugh:

+2 :roll:

No sinähän ajat ihan hyvin Slashiäs, mutta itse edelleen opettelee

16
Saako tasoitusta jos ajelee minipinneillä  :laugh:

entäs jos on muutenkin huono kuski ja Traxxas Slash autona  :laugh:

17
Kuinkahan seinille sitä auto menee lauantaina, kun 2 viikon ketoilun jälkeen sattuu eka hiilaritankkaus juuri kisäpäivälle..  :tongue:
En siis aja kännissä, jos ihmettelette  :afro:


18
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 03.05.13 - klo: 13.25 »
Onko kellään kokemusta Roxxy-Power-Light 3s. 3300 mAh 20C akuista autokäytössä? Olis aika edullisia ja vanha 3s. hajos, jotain tartteis tilalle..

19
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 23.03.13 - klo: 22.05 »
Meillä on 4 Slashia, pari vakiompaa ja pari laitetumpaa - tossa Anza-pohjaisessa on melkein kaikki optiokamaa (paitti rattaat, yläripusteet ja taka-alatukivarret.) ja tossa toisessa LCG:ssa on vakiota rattaiden lisäksi samat yläripusteet (alaripusteet tosin alua) ja muutamat sus.pen -osat  -kummatkaan ei näytä kovin "perinteisiltä" Slasheiltä.

EDIT. Olihan tossa toisessa LCG Slashissa 32 dp spurri, eli ei ihan vakioratastus..

20
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 22.03.13 - klo: 22.19 »
kivan näkönen peli. Näköjään laitoit pikkasen eri sus.pinnit tohon taakse - nuohan taitaa saada poiskin/vaihdettua ilman keskiolutta & kirosanoja.

Arvelen, että Anza muuttaa keulimishaluja pikkasen, mutta pidosta & tehoistahan se riippunee.

21
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 20.03.13 - klo: 21.34 »
^otas kuva autosta kasattuna. Aina mukava nähdä näitä "laiteltuja" lässyköitä aka "takahässejä"  :grin:

22
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 12.03.13 - klo: 11.16 »
No Anzahan se tuli tilattua kaikilla hilavitkuttimilla
http://www.rc-race-shop.de/Anza-RC/LCG-Chassis-Set-Slash-2WD-p-52511.html?language=en

Anza on ihan kiva ja muuttaa auton luonnetta melkoisesti. Huonoista puolista sitten, että taka ala-tukivarren vaihtamiseen on irrotettava koko perä, sillä rungon muodosta johtuen et pääse käsiksi suurimpaan (perälootassa kiinni olevaan) sus.pen. pinniin - sitä ei mahdu meisselöimään mitenkään.
Mutta harvoinpa nuita ala takatukivarsia menee..


23
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 05.03.13 - klo: 22.52 »
Mulla oli joskus 32p rattaat lässykässä. Meni heittämällä paikoileen ja toimi hyvin. Piti vaihtaa takaisin 48p kun ratassuoja ei sovi paikoilleen 32p rattailla. 32p rattaat eivät ratassuojaa kaipaa mutta kilpailuissa ratassuoja on pakollinen.

No joo, tuo menikin tuo 4wd:n spurri siihen näköjään heittämällä ja ratassuoja ei luonnollisesti mahdu enää. Eipä kyllä väliäkään, tuo ko. vehje on bashailuun 3s. LiPoilla ja 550-kokosella koneella. Tuo auto on hieman painavampi, siinä on nim. JiiPeeTeen tekemä pohjalevy ja muutenkin alua ja hiilikuitua yms.

Tuo toinen ns. "kisa-auto" pitänee 48p rattaansa.

24
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 15.02.13 - klo: 17.53 »
Onko kukaan laittanut Slashiinsä 32dp spurria (esim. nelkku slashista tahi Jatosta?), meneekö ns. heittämällä tai ainakin nelkku version räjäytyskuvan perusteella muuten lähes samat kamat, muut joku holkki/adapteri spurrissa laakeria varten. Jatossa samat kamat, mutta ilman "holkkia"..liekö drive great akseli hieman eri kokoa ainakin osan kohtaa?
Tuo akseli on kyllä kaikissa kolmessa muistaakseni eri osanumerolla, vaikka muut osat ovat lähes samat.

Onko muita kokeiluja 32 ratastuksiin? Suunnitellu isompaa moottoria, muttei jaksais lähetä 5mm motor akselin takia tilailemaan ulkomailta 32dp pinioneita 5 mm reiällä..


25
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 13.02.13 - klo: 16.13 »
Täällä voi varmaan kysyä, onko kukaan kokeillut 100A-160A HobbyKing/trackstar yms. sensorittomia halpisnopareita sensorikoneiden kanssa?

26
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 03.02.13 - klo: 17.27 »
eikös spedessä ollut ihan perus 12" hexeillä vanteiden kiinnitys, eli vanteet heittämällä Slashiin? Samaa osaahan tuo näyttäs olevan melkein kokonaan muutenkin..

27
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 03.02.13 - klo: 11.15 »
^hyvä video ja hyvä meininki  :laugh:
tekiskin just mieli ajella akullinen ulkona..

28
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 02.02.13 - klo: 13.12 »
siisti peli!

29
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 31.01.13 - klo: 14.40 »
Onko kellään kokemuksia Chuckworksin Slice B:stä?
http://www.chuckworksrc.com/Slice_B.php

Tuo tulisi samoihin hintoihin STR-Rustler -konversion kanssa ja näyttää että olisi kevyempi. Ajattelin ensi kesän ajoja varten tällaista vaihtoehtoa meidän molemmille slasseille.

Mulla on toi Anza Evo -pohja tossa paremmassa Slashissa, mutta toikin näyttää ihan kivalta. Onkohan tuo servosaveri -hässäkkä työnnetty tuohon Slice B:hen mistä? Tuskin mukana tulee mitään palikoita..
Ostakaa ja kommentoikaa..  :laugh:


30
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 29.01.13 - klo: 13.41 »
^omaan talvibashailu slashiin tartteis lisää potkua..ei enää xerun 60A & HobbyWing 8,5 riitä..
Joku isompi säädin ja kovempi kone hankintalistalle siis..2s lipoilla kuitenkin mennään. Suosituksia? Ulkomailta jotain edullista siis..

Sivuja: [1] 2 3 4 5