Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - zeniitti

Sivuja: [1] 2
1
Ezrun 60A tekee sellasta, että hetken ajon jälkeen ohjaus vaan toimii. Kaasua annettaessa palaa vihreä LED. Kun ajelin ilman koppaa, niin silloin tämän vian tuleminen kesti pidempään. Kyseessä lienee siis over heat cut off. Hetken kun venailee, niin jo saattaa lähteä auto taas rullaamaan. Tosin aika nopeaa ajot loppuu uudestaan. Ansmannin Blazer nelikko kyseessä ja siellähän ei hirveästi tilaa ole noparille ja tuulettimelle. Orggintuuletin käytössä. Autaiskohan tehokkaampi tuuletin? Ebay, joku muu mikä? 2C lipo ja 5.5 motti käytössä.
Sulla on lähtökohtaisesti alimitoitettu nopari vetotapaan ja moottoriin nähden. Lyhyempi välitys, vähempi pitävät renkaat ja isompi tuuletus auttaa. Mutta en usko että se ratkaisee sun ongelmia pitkässä juoksussa jos haluat ajaa huolettomasti pitkiä vetoja.
OK, kiitos vastauksesta. Pitoja ei kyllä ole ollenkaan, missään, millään renkailla :) Käytännössä lyhyempi välitys lienee vaihtaa pienempi ratas moottoriin? Tuuletukseenkaan ei vissiin pysty oikein muuta tekeen, ku vaihtamaan isomman tuulettimen? Nämä nyt on aika noob-kysymyksiä, mutta minkälaista tuuletinta sinne vois ajatella?

2
Ezrun 60A tekee sellasta, että hetken ajon jälkeen ohjaus vaan toimii. Kaasua annettaessa palaa vihreä LED. Kun ajelin ilman koppaa, niin silloin tämän vian tuleminen kesti pidempään. Kyseessä lienee siis over heat cut off. Hetken kun venailee, niin jo saattaa lähteä auto taas rullaamaan. Tosin aika nopeaa ajot loppuu uudestaan. Ansmannin Blazer nelikko kyseessä ja siellähän ei hirveästi tilaa ole noparille ja tuulettimelle. Orggintuuletin käytössä. Autaiskohan tehokkaampi tuuletin? Ebay, joku muu mikä? 2C lipo ja 5.5 motti käytössä.

3
Tamiya / Vs: Tamiya Lunch Box
« : 27.08.13 - klo: 09.22 »
Jeps, juuri nuo tilasin. Tilasin pidemmät uprightit Pajeroon samalta myyjältä pari viikkoa sitten. Olisi pitänyt vaan tilata kerralla. Olis "ehkä" saanut halvemmalla toimituskulut. Tai sitten ei. No olis saattanut jäädä tulliin. Ehkä parempi näin.

4
Tamiya / Vs: Tamiya Lunch Box
« : 26.08.13 - klo: 15.43 »
Samat itsekkin löysin ja laitoin ne tilaukseen. Ei tuntunut löytyvän mistään halvemmalla. Aika suolaiset postit tosin :(

5
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
« : 26.08.13 - klo: 14.16 »
Mistä halvimmat renkaat Lunchboxiin? Vanteet on jo. Eipä väliä kuviolla tai toimitusajalla. Kunhan ei vaan ole katurenkaat.

6
Tamiya / Vs: Tamiya Lunch Box
« : 26.08.13 - klo: 11.32 »
Mistä lunchboxissakin käytettyihin vanteisiin saisi renkaat halvimmalla?
Ebaysta!

Tulipas muuten hankittua itsellekin Boxi, jonka juuri äsken hain postista. Uudempaa mallia, mutta piti ostaa kun halvalla sai. Täytyykin laittaa kohta muutama kuva.... :smiley:
Sielläkin kumit maksaa liki 30e toimitettuna. Vai kuka löytää halvemmalla? Olikohan muuten 27 taalaa...

7
Tamiya / Vs: Tamiya Lunch Box
« : 19.08.13 - klo: 13.10 »
Mistä lunchboxissakin käytettyihin vanteisiin saisi renkaat halvimmalla?

8
Sähköautot / Vs: Ajovalot ledeistä ?
« : 03.06.13 - klo: 12.59 »
OK, back to the drawing board sitten.

9
Sähköautot / Vs: Ajovalot ledeistä ?
« : 29.05.13 - klo: 16.38 »
Nettiä selatessani tuo ajatus tuli kyllä kieltämättä vastaan. Hyvä valikoima heijastimia on dx.com:ssa. Olisikohan näistä sinne suoraan umpioiksi: http://dx.com/p/18-5mm-smooth-aluminum-reflector-5960

Tässä olisi edullinen 4pack, mutta ei ne taida taipua millään ilveella Tamiyan Pajeron lisävaloihin, koska eivät ole tarpeeksi ohuet: http://dx.com/p/18mm-12mm-aluminum-textured-op-reflector-for-cree-led-emitters-4-pack-14598


10
Sähköautot / Vs: Ajovalot ledeistä ?
« : 28.05.13 - klo: 11.24 »
Voih, olisipa siinä ollut hyvä patteristo etuvaloiksi ja valmiiksi kasattunakin. Koko ketjun lukeneena on jäänyt vielä epäselväksi, voiko (minun tapauksessa 2s) liposta ottaa virran ledeille? Ei millään viitsisi rakennella erillistä esim. 9v paristoa parille etuvalolle.

Kotoa multa löytyy valmiiksi jo 12V lednauhaa, jota voi katkoa 3:n sarjoissa. Voisi kuvitella, että nappaisin sen kolmen sarjan vielä yhden osiin ja sen istuttaisi johonkin umpioon.

Ja vielä herää kysymys, istä porukka on tehnyt valoille umpioita? Haussa olisi sellainen n. 18mm umpio.

11
Sähköautot / Vs: Ajovalot ledeistä ?
« : 28.05.13 - klo: 10.59 »
Mikä olis lopputulos, jos laittaisi pari tämmöistä rinnan 2s lipon perään?
http://dx.com/p/g4-1w-6500k-75-lumen-6x5050-smd-led-white-light-blub-12v-82414

12
Jos tahtoisin tuonne vähän isommat renkaat niin mitä pitäisi tehdä? Löytyykö jostain ebaystä tai hobbykingistä tai mistä vaan tuonne sopivia rengas+vanne-settejä? Saisi tulla lisää maavaraa ja leveyttä.

Miten pitäisi toimia, jos haluais kasvattaa vähän raideväliä?

Meniskö sinne lunchboxin vanteet renkaineen?

http://imgur.com/a/W9TcX

13
Tamiya / Vs: Tamiya Mitsubishi Pajero (58044)
« : 21.05.13 - klo: 12.49 »
Noniin, tuli pihalla availtua ja purettua autoa vähän enemmän. Likaa oli kyllä ja paljon, mutta ei mitään sen kummempaa, jota fairyvesi ja hammasharja olis voittanut. Takapään rutinatkaan eivät johtuneet rikkinäisistä rattaista, vaan pelkästään yksikertaisesti siitä, että rattaiden hampaitten välissä oli pieniä kiviä :) Tähän väliin parit kuvat.

Tästä näkee hyvin selkeästi lian määrän


Rattaat ehjät, toki likaiset


Myös tämä puoli näyttää aivan ehjältä


Eipä ole rungossakaan moittimista


Mutta likaa oli a-lot!


Putsasin ja pesin auton kauttaaltaan. Rasvasin rattaat ja kasasin takapään. Samalla huomasin, että takakotelo on oikeastaan kiinni vain 2 ruuvilla 5 sijaan. Koeajossa huomasinkin tosi äkkiä, että eipä pysynyt takapää ja rattaat paikoillaan. Renkaat meni aivan jumiin ja kotelo vallan raoitti itseään. Toisesta kiinnitysruuvin kolosta oli vielä kierteet menny. Eipä siinä, kotelo uudestaan kasaan, vähän rasvaa perään ja parilla nippusiteellä varmistus kotelon kiinnipysymiseksi.

Samalla "tulppasin" ohuella muovilla ja kuumaliimalla kaikki ylimääräiset reijät rungosta. Siellä oli jos jonkin moista koloa ja läpeä. Lisäksi tein vielä "kurapellin" (oikeissa autoissa vastaava voisi olla tulipelti) ohjausservon kohdalle. Se pitää suurimmat kurat eturenkaiden heittämänä pois elektroniikasta. Kaikki omat muoviosat olivat valkoisia, joten mattamustaa kilikalia runkoon ja sehän oli siinä.

Sähköjäkin yritin laitella jo oikeille paikoille, mutta ei ne pysynyt kohdillaan. Oli ilmeisesti hieman huonoa tarraa. Pajeron oman virtakytkimen sain viriteltyä noparin virtakatkaisijan väliin. Nyt sekin pelaa nätisti. Pitää laittaa nopari vielä jytymmällä tarralla kiinni runkoon niin pääsee eteenpäin.

Kopasta revin sitten pitkän pohdinnan jälkeen kaikki orkkistarrat pois. Syy se, että koko kotelo oli kellastunut eikä olisi ollut järkeä masktata tarroja piiloon ja sittten maalata muut osat valkoiseksi. Olis kyllä ollut aika oksennuksen näköistä. Tarrat pois, rollbar pois, lisävalot pois ja maalaukseen. Vedin rollbarin mattamustalla ja muut mattavalkoisella. Maalipinta jotenkin epäonnistui, ei tullut tasainen vaan näytti vähän plastidipiltä tai muuten sellaiselta röpöltä. Voi olla, että jätänkin noin, olisi aika katu-uskottava. Joitain yksityiskohtia pitää vielä pensselöidä. Onko porukka käyttänyt maalauksessa pienoismallimaaleja vai mitä? Esim, valot, ovenkahvat ja muut näperrykset?

Sitten isona pohtimisen kohteena on akun sijoitus. Jotenkin auto pitäisi saada aika etupainoiseksi, koska potkua riittää ja muutenkin kaikki paino on jo takana. Ajattelin alunperin akkua pitkittäin mahdollisimman eteen ja ainakin vielä ajatus tuntuu järkevimmältä. Jostain pitäisi vain saada puuhasteltua teline tai joku cradle, missä akku olisi ja pysyisi. Mitä mietteitä muilla?

14
Tamiya / Vs: Tamiya Mitsubishi Pajero (58044)
« : 16.05.13 - klo: 13.32 »
Kiitos kannustuksesta. Tosiaankin ensimmäiset koeajot on suoritettu. Kamat autoon, akku päällimmäiseksi ja jeesusteipillä varmistukset. Tuntui, että meni vähän liiankin helposti. Vanhat sähköt poistettu, mutta ohjausservo osottautui toimivaksi, joten jätin sen paikoilleen. Nopeus aivan riittävä näihin karkeloihin.

Tässä ekassa kuvassa ajonjälkeiset näkymät siten, että akku on pois tieltä.


Motti meni sinne ilman sen kummempia. Ratas oli metallinen ja näytti muut osat olevan muovisia. Ja sen kyllä huomasi ajossa. Rutinaa kuului kun oli vähän liikaa tehoa käytössä. En ole uskaltanut kurata vielä sisälle...


Ohjausservo, siihän se. Malli ACOMS ICas-5s


Siellä vastaaotin, on ne vaan pieniä :) Servon liitinkin meni kiinni miltei heittämällä.


Ja siinä kiinanopari. Hyvin pelitti eikä mennyt kuumaksi. Ei vaatinut mitään käyttöönottoa, kuin kovaa ajoa vaan.


Siinä vähän etutuentaa. Aiko moista pompotusta oli havaittavissa.


Ja sielä pohjasta löytyi vielä originelli virtakytkin. Pitää puuhastella nopatin virtanamiska tuonne samoille mestoille. Ei tartte kantta availla aina ajojen välissä.


Nyt kun kaikki (melkein) on havaittu toimiviksi, niin pitänee purkaa loputkin sähköt pois ja putsata paikat. Rasvaa laitetaan sinne mihin sitä kuuluu. Tasauspyörästö pitää tutkia tarkemmin vielä läpi. Voi olla ett jotain rattaita menee vielä vaihtoon. Aika näyttää. Nyt rahaa paloi uusiin osiin pikkuisen alle 70e. Aika pienellä menee jo pyritään viemään loppuunkin.

15
Tamiya / Vs: Tamiya Mitsubishi Pajero (58044)
« : 14.05.13 - klo: 18.39 »
Vanha ohjausservo oli ok. Sain muutenkin tänään puuhasteltua jeesusteipillä uudet sähköt autoon ja tein koeajot. Hyvin pelas, pitää napsia parit kuvat pikapuoliin :)

16


Tuli kaivettua tuo vanha 80-luvun sähköauto varaston paffilaatikoista. Joskus pikkupoikana sain tuollaisen lahjaksi jonkin moisena kittinä. Muistan sitä iskän kanssa rakentaneeni. Veli sai samalla Grasshopperin. Oli mega-radiot ja kaikki.

Nyttemmin näyttää vähän huonommalta  :cry:






Tarkoitus olis vähän putsata paikkoja ja rakentaa sähköt uusiksi. Vanhat servot varmaankin toimii, mutta päivittelen ohjausservon melkovarmasti, en ole varma vielä. Jos saan sen toimimaan, niin kyllähän silläkin voisi ajella. Motiksi on tulossa harjaton Hobbypower 3650 12T 3330KV. Nopariksi löytyy Ezrun 35A. Akkuna on joku 2S 5000mah.

Vanha nopeudensäädin onkin mekaaninen ja servolla ohjattu. On se vaan jotenkin aika siisti sekin. Koppaa kokeilen vähän putsailla ja maalata puutteet kuntoon. Lisävaloihin voisi väkästellä ledit. Saas nähdä mitä tästä tulee, pitää päivitellä kuvia ja tekstiä ketjuun.

Tässä vielä tavoite:


Speksejä:
http://www.rc-forum.de/drupal/?q=node/251
http://tamiyapedia.com/index.php?title=58044_Mitsubishi_Pajero

17
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
« : 29.04.13 - klo: 14.29 »
Pikkukysymys: mulla on tuon kohteen kaltainen lähetin ja yksi vastaanotin: www.ebay.co.uk/itm/280843598043

Sen vastaanotin on autossa kiinni. Voinko hankkia toisen vastaanottimen toiseen autoon ja ajella samalla ohjaimella sitä? Esim. tämä: www.ebay.co.uk/itm/300700177078

18
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 23.04.13 - klo: 13.54 »
Mistä löytyis edullisimmin diffiratassetti Ansmann Racing BLIZZARD BUGGY 1/10 4WD:hen? Jonkun tiedon mukaan se on sama kikatin kuin tuo Team C:n Minion. Tilasin just modelsportista diffiruuvisetin x2, mutta on backorder. Jos hinta ei ole kova, niin voishan sitä vaihtaa rattaat eteen ja taakse.

19
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 19.04.13 - klo: 12.06 »
Tommosesta diff screwn mutterista olis menny kierteet, pultti pitäisi olla ok: http://www.rceet.net/diff-screwdiff-nut-p-1108.html
Minkähän kestävämmän virityksen tekisin Ansmann Racing BLIZZARD BUGGY 1/10 4WD -autoon? Samalla voisi uusia osat eteen ja taakse.
Mitä menee pieleen, jos "vaihtaa merkkiä" osien suhteen? http://www.rcm.fi/hpi-racing-61538-differential-screw-heavy-duty-nut-set-2-6mm.html Vai olisiko tässä hyvä vaihtoehto: http://fi.eurorc.com/product/21/teamc-diff-mount-set
Kaasua kun painaa, niin luistaa ja vinkuu niin pirusti, eikä auto liiku kunnolla.

20
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaan kiinnitys
« : 19.04.13 - klo: 11.53 »
Tiedoski tähän ketjuun, lähetin vetarit vielä kerran takuuseen ja sain uudet osat takaisin noin viikossa. Niissä oli sitten oikeat kierteet.

21
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaan kiinnitys
« : 20.02.13 - klo: 11.27 »
Ok, pitää kokeilla vielä kerran tehdä noi kierteet. Otan töistä pakan lainaan ja sitten vaan sormet ristiin.

22
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaan kiinnitys
« : 20.02.13 - klo: 10.47 »
Kiitos Volvospede kannustavista ohjeista, miten saan renkaan kiinni. Vinkkisi auttoi varmasti myös monia muita foorumin lukijoita.

Halpaa kittiä etsinkin enkä aio radalla ajella. Pihalla ja päättyvän kadun päässä on kiva rällätä. On se kumma jos tämä kikatin ei sitä kestä. Budjetti koko paketille oli 200e ja siinä tällä hetkellä vielä ollaan. Budjetti sis. KAIKEN latureista, akuista, ohjaimista, servoista ja moottoreista (5,5t/6000kv) nopareihin (60A). Niin ja itte auto tietty.

Ja mitä edelleen tulee itse aiheeseen, niin taidanpa lähetellä osat takaisin. Ei mulla mikään kiire ole.

23
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaan kiinnitys
« : 20.02.13 - klo: 08.27 »
Eipä kierteiden tekeminenkään ole mitään tähtitiedettä.. Vai??
Ei onnistunut kierteiden teko.

24
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaan kiinnitys
« : 19.02.13 - klo: 15.12 »
Kai se vaan on lähetettävä ne osat takaisin, pahus sentään. Pikamutterilla ei google kyllä paljoa valaissut, että mistä on kyse. Siitä kaipaisin vielä vähän lisätietoa.

25
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaan kiinnitys
« : 19.02.13 - klo: 14.47 »
Puuh, pitää miettiä. Kaippa se pitää ne takaisin lähettää, jos näitä työntömuttereita ei löydy. Mitähän nämä on suomeksi? http://www.aaronspushnuts.com/ Jollain tommoisella voisi onnistua.

26
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaan kiinnitys
« : 19.02.13 - klo: 14.22 »
Joo, aivan. Tuo kuva on siitä uudesta CVD:stä, jotta tuo "lukkosokka" yrittää pitää rengasta kiinni. Uudessa CVD:ssä ei ole kierteitä, ei kummassakaan (2kpl/pussi). Ja näin on, useamman henkilön toimesta testattu, että kierteitä kerta kaikkiaan vaan ei ole. Kaveri kokeili tehdä siihen toiseen 3mm kierteet, mutta ei jostain syystä onnistunut.

Voisin lähettää nämä takaisin kauppaa, mutta kestää taas monta viikkoa, että sieltä mitään osaa tulee. Nopeammin tahtoisin nämä kiinni autoon.

27
Yleinen keskustelu / Renkaan kiinnitys
« : 19.02.13 - klo: 13.19 »
Haulla katselin, mutta kaikki rengasaiheiset keskustelut olivat niin vanhoja, että päätin avata uuden aiheen.

Mulla on siis Ansmannin Blizzard 4wd KIT ja yhtä rengasta kiinni ruuvatessa eturenkaan pultti/cvd meni poikki. No ei siinä, reklamaationa tuli Itävallasta uusi CVD-pussi, jossa oli molemmat (oikea+vasen) etuakseli. No nyt on kuitenkin niin, että siinä ei ole kierteitä ollenkaan. Vanhoissa kaikissa oli kierteet ja nylokilla kiinni. Ajattelin, että tollaisella 4mm "lukkosokalla" pysyy, mutta ei pysy vaan alkaa rengas vemputtamaan aika äkkiä. Yks kaveri kertoi sellaisista painettavista tuplamuttereista, joilla voisi kokeilla. Mutta mitä teen, mistä kiinnikettä?

Toki mulla oli tuossa myös prikka välissä.

28
OK, kiitos kommenteista. Foorumien lisäselailu ei ikävä kyllä tuo mitään selkeyttä kaaokseen, joka päässä pyörii näiden osien valintaan liittyen. Kyselijöitä sekä vaihtoehtoja on varmasti paljon, mutta olisihan se nokkelaa, jos joku vaan kertoisi, että tilaa tämä, tämä, tämä ja tämä. Jos yritellään ensin komponentti kerrallaan. Eiköhän se sieltä joulun pyhinä suttaannu.

Jos laittaisi tämmöisen noparin, on tullut aika monessa ketjussa vastaan: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7188 Niin mikä olisi jytkyin kone siihen? Kyseessä siis 4wd buggy. Kuvauksessa ainakin kerrotaan jotta "Suggested Motor: Around 5.5T / 3650kv"

Entä jos menisi astetta pidemmälle (?) ja ottaisi tämän: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8993__Hobby_King_Brushless_Car_ESC_100A_w_Reverse_Upgrade_version_.html Mikä olisi hyvä moottori?

Vai onko perusteita ottaa ezrun? www.ebay.com/itm/310396867935

29
Tuossa radiossa ei ole EPA säätöjä (tai paljon mitään muutakaan), joten sillä et saa autoa lapsille sopivan hitaaksi. Tässä on ko säädöt:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__12181__HK_310_3_Channel_2_4ghz_FHSS_Ground_Radio.html
Vaikka suoraan ei tähän ketjuun kuulukaan, niin paljonko joutuisi laittamaan euroja pöytään, että saisi sellaisen ohjaimen, jossa olisi ns. kännykkämallinen akku? Saisi sitten ladattua sitä kätevästi. Vai kannattaako vaan hakea ikeasta 8x paketti AA-paristoja aina ohi ajellessa? Jos EPA:n unohtaa, niin onko tuo ohjain muuten ok entry levelin ohjain? Mitä siltä vaaditaan?

5.5T kone 4wd krossarissa taitaa useimpien nopareiden ohjeiden mukaan vaatia tuon 120A kestävän noparin. Tuolta hobbykingiltä saa nopareita, latureita ja akkujakin. Jo tuo ohjain yksinään menee ALVin perintärajan yli - etenkin ensi vuonna, kun ALV nousee ja perittävän ALVin raja putoaa.
Henkisesti olen valmis siihen, että alvia pitää muutama euro tai kymppi maksaa. Toki jos löytyy mesta, jossa on pienet postikulut tai jopa ympätty suoraan hintoihin, voisin tilata monta pientä tilausta. Voivat olla alkuvuodesta tullissakin vähän suopeampia. Tai sitten eivät :)

Entä, jos lähdetään astetta tehottomampaan moottoriin, niin missä sitten mentäisiin? Oisko heittää paria linkki?
Entä servot. Kai se metallisilla rattailla saisi olla. Luulis sellasien löytyvän ebaysta ilman toimituskuluja muutamalla eurolla/kympillä. Tai taas, tai sitten ei :)

30
Tervehdys foorumille

Historiaa: -90-luvulta löytyy tamyan crasshopperi ja mitsu pajero. Hienoja vehkeitä aikoinaan. Oli oikein tasauspyörästöt ja kaikki. Niin ja onhan sitä vielä yksi kyoshon purjevene. Autot on osina eikä niistä oikein saa yhtä toimivaa rakkinetta. Termistöhän tässä on ihan hukassa, että bare with me please :azn: Jonkun verran on tullut foorumia lueskeltua ja yks kaveri sai mut tilaamaan tämän: http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=95328&language=en

Auto olisi tulosaa ihan vaan tuohon piharellestykseen ja miksei sitä muksutkin saisi kokeilla jos nätisti pyytää (3v poika ja 5v tyttö). Rakennustaitoa uskon omaavani ja kolvikin pysyy aika hyvin kädessä. Tinaimurit löytyy, mutta kolvit ovat perinteisiä fixed wattisia. Budjettia ei ole määritelty, mutta aika pienellä mennään. Autohan on aika halpa nelikoksi. Nyt tarvitaankin sitten apuja sähköjen valintaan. Enemmän arvostan ajoaikaa, kun huippunopeutta. Hyvä balanssi molempia on tietenkin nätti juttu. 30min ajoa on jo aika hyvin. Vai onko? Ennen vanhaan ajeltiin varmaankin 5min ja ladattiin akut taas yön yli. Akkutekniikka tulee melko varmasti olemaan lipo.

Radioksi kelpaa meikäläiselle halpa FlySky/HobbyKing
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__10608__Hobby_King_GT_2_2_4Ghz_2Ch_Tx_Rx.html

Kaveri, jos sai mut ostamaan tuon auton pisteli tämmöisiä vinkkejä:
 - ezrun 60-120A nopeudensäädin
 - 5.5t harjaton moottori
 - edullinen voimaservo ohjaukselle
 - akut + laturi
 - jotain muuta mitä?

Nopeudensäätimeksi ja moottoriksi käy hyvin joku kombo. Ebay tai hobbyking tai joku muu. Kunhan ei vaan jää tulliin, mutta eipä nämä pienet nyssäkät juuri käykään. Onko dx.com:ssa muuten jotain RC-kamaa? Joskus muistaakseni nähnyt jotain...

Sivuja: [1] 2