Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Hemmo79

Sivuja: [1] 2 3
1
Yleinen keskustelu / Vs: RC Rally
« : 28.01.20 - klo: 07.44 »
Eiliseltä videoo kun satoi lumet etelään niin ehti tekemään pihaan radan.

https://youtu.be/RPDw6Gfnl4Y

2
Yleinen keskustelu / Vs: RC Rally
« : 10.11.19 - klo: 09.20 »
Aikaa on mennyt välissä ja nyt on pikästä aikaa tullut puuhailtua autoa taas.
Alusta DF03-RA ja kori on rallylegendsin Lancia Delta Integrale.
Sähköt savox servo ja moottorina 13,5T sensorillinen, noppa Trackstar 90A turbolla.

3
Bensa-autot / Vs: PK seudun 1/5 bensa-autot
« : 07.12.18 - klo: 19.13 »
Tere!
Sipoon Paippisissa kunnon mesta ajopuuhiin.
https://youtu.be/O57LXFwZKaI
Tänään oli 3 autoa ajamassa, losi5 kaikki mutta videota ei saatu niin että kaikki näkyisi.

4
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 15.09.18 - klo: 15.50 »
Täällä uusi slashin omistaja, autona slash 4x4 tsm LCG alustalla.
https://youtu.be/2NfGnWYHRlo
Hyvin kulkee!

5
Traxxas / Vs: Traxxas X-Maxx
« : 15.09.18 - klo: 15.43 »
Pixarmartti kävi testaamassa Pornaisissa Xmaxiaan.
Ohessa pari klippia isoimmasta hyppyristä.
https://youtu.be/XBOBYduSWP8

6
RC-kerhot ja -radat / Vs: Rataa Pornaisiin
« : 08.09.18 - klo: 19.40 »
Incar kuvaa ja gps tietona rataprofiili tällä hetkellä.
https://youtu.be/2NfGnWYHRlo

7
RC-kerhot ja -radat / Vs: Rataa Pornaisiin
« : 03.09.18 - klo: 19.31 »
Rataa on pidennetty ja levennetty, välillä jo päästellä ihan kunnolla.
Kehittely jatkuu.
Porvoosta oli ensimmäiset testaamassa viime viikonloppuna.
Kohtahan voisi esitellä kunnallekin kun saataisiin samalle kertaa useampi auto ja kuvattua video!
https://youtu.be/tBshTeeM0S0

8
RC-kerhot ja -radat / Rataa Pornaisiin
« : 24.08.18 - klo: 08.23 »
Ei vielä kovin kummoinen rata mutta kuitenkin.
Tarkoitus leventää ja lisätä hyppyreitä.

https://youtu.be/qDw5RJznEZE

Jos olet Pornaisista tai läheltä niin testaamaan vaan!


9
Sähköautot / Vs: RC tankit
« : 13.11.17 - klo: 19.19 »
Herätelläämpäs aihetta vähän.
Meiltä löytyy Henglong US M41A3 Walker bulldog 1/16.
Poika ajellut laitteella Kolmen akun voimin aika ahkerasti kunnes ei yhtäkkiä "starttaa" konetta eli radio ei ota yhteyttä tankkiin.
On koitettu toiset kiteet ja toinen lähetin mutta ei vaikutusta.
Mietin tilaanko uuden vastaanotin levyn ja mainboardin vaiko kokonaan uuden V5.3 2.4ghz lähettimen mutta
sivuilla lukee että ei toimi vanhan mallisessa tankissa???

10
RC-kerhot ja -radat / Fullspeed RC:n Hakkilan sisäradat
« : 31.08.17 - klo: 19.13 »
Tuollahan voisi tulla käymään kokeilemaa drifteriä jos löis kumirenkaat alle ja touring kopan päälle? Hintakin kuulostaa kohtuulliselta👍


Sent from my iPhone using Tapatalk

11
Kyosho / Vs: Kyosho Mad Force Kruiser gp (ke25)
« : 02.05.17 - klo: 11.15 »
Hello polttis miähet...
Kysyn ny täällä topicissa ku näyttäny oleva vähä tänä vuon keskusteluja.

Mul on frendil polttis kyosho ja se on seissy ny vuoden päivät ainakin, niin onko jotain järkevää polkua siihen että saa auton käyntiin ettei motti oo aiwan sökö?

Tarviiko tehdä mitään ja alkaa nyppii käyntii vaan vai kuinka?  :laugh:

Kannattaa voidella laakerit ja mäntä afterrun öljyllä.
Hehkun, Ilmanputsarin ja kaasarin tarkastus.
Uutta nitroa tankkiin ja testaamaan!

12
Yleinen keskustelu / Vs: Omat RC-Videot
« : 02.05.17 - klo: 11.11 »
Eiliseltä foffia madillä...
https://youtu.be/KVD3pSC001o

13
Kyosho / Vs: Kyosho Mad Force Kruiser gp (ke25)
« : 02.05.17 - klo: 11.10 »
Kävin ajelee montulla madillä ja samalla otin videoo kun ajoin...
https://youtu.be/KVD3pSC001o

14
Kyosho / Vs: Kyosho Mad Force Kruiser gp (ke25)
« : 15.02.17 - klo: 17.09 »
Tässä vähän uutta videota:
https://youtu.be/FLAxdDIxRzM

15
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 15.02.17 - klo: 17.04 »
Heips!

Osaako joku kertoa mikä lie ongelma on, kun välillä vetonaru jää jumiin (kiinni asentoon). Tekee monesti varsinkin silloin kun auto käy hetken ja simahtaa, vetelee muutaman kerran niin saattaa jumittaa. Kun vetonarun ottaa akselista pois ja akseli vapautuu, niin toimii taas normaalisti seuraavaan vast. tilanteeseen saakka.

Muutenkin tuntuu että käynnistysongelmia, kun saa käyntiin ja auto sammuu niin vaikeuksia saada uudelleen tulille!

Kiitos vastauksista!

Täällä myös Mad force GP
Välillä tosiaan jää omassakin vaikka ihan uus tuo naru.
Liittyy siihen ettei malta vedellä lyhyitä vetoja, liian pitkälle jos vetää sen narun ulos niin on tehnyt tuota.
Auto käy nätisti ja pysyy säädöissään hyvin mutta käynnistys on välillä hankalaa.
Teen niin että putsari irti ja kurkusta lääkeruutalla hivenen fuilia ja sitten nykimään ni lähtee käyntiin.
Myös kone pitää saada käyntilämpöiseksi ennen ajoa eli tyhjäkäynnillä käyttöä ja kaasuttelua auton ollessa vielä pukilla, samalla voi tehdä vielä pinet hienosäädöt kaasariin jos tarvetta.
Mulla on tuoe KE25 kone ja kyllä siinä on voimaa aikalailla!
Sitte koppa paikalleen ja hanaa! litran verran sitä menee helposti kun lähtee ajelemaan:)

16
Kyosho / Vs: Kyosho Mad Force Kruiser gp (ke25)
« : 27.11.16 - klo: 19.49 »
Ensimmäinen ajokerta autolla tänään, oli vaan sen verta pakkasta
että maa oli aivan jäässä...
Lunta odotellessa.

https://youtu.be/tfl6NsS-IgQ

17
Kyosho / Vs: Kyosho Mad Force Kruiser gp (ke25)
« : 20.11.16 - klo: 09.36 »
Tuli puuhattua valot koriin.

18
Kyosho / Vs: KE-21R/ KE-25 eroavaisuudet
« : 28.10.16 - klo: 18.12 »
Tänään tuli toi KE-21R lohko.
Kampiakseli on sama kuin KE-25 ja lohko muuten sama paitsi sylinteriputken reikä.
KE-21R on 19,40mm ja KE-25 20,40mm.

19
Kyosho / Vs: KE-21R/ KE-25 eroavaisuudet
« : 16.10.16 - klo: 10.12 »
Tilasin nyt tuon 21R lohkon hiluineen 7,70€, pistän infoa kun saapuvat että
onko samasta muotista.

20
Kyosho / Vs: Kyosho Mad Force Kruiser gp (ke25)
« : 15.10.16 - klo: 23.51 »
Pitkään autoa kuolanneena nyt tuli vastaan hyvään hintaan 2013 vuoden ok kuntoinen laitos.
Tilasin jo tarvittavat hilut ebaysta, osia odotellessa pistän osiksi ja huollan sen.
Jenkkilästä tekevät alumiinisia tasaupyörästön kuoria yms:

http://www.rpphobby.com/product_p/rc4z-s1556.htm


21
Kyosho / KE-21R/ KE-25 eroavaisuudet
« : 15.10.16 - klo: 22.00 »
En löydä mistään varmaa tietoa onko noi samat moottorit osiltaan, 21 on 3,5cc ja 25 on 4,1cc.
Kiertokanget ovat osanumeroiltaan samat, onkoha sitten kanpiakselissa se ero vai männän halkaisijassa?
Olisi tuossa yhdellä putiikilla 8€ tuo 21R moottori, kankineen nykistartin päätyneen laakereineen.
Olisihan tuo jokatapauksessa halvempi kuin pelkkä nykistartin päätysarja, ja sekin on sama kuin KE-25 moottorissa.

22
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 21.09.16 - klo: 19.45 »
Ajaako kukaan pks alueella tätä enää?
Itsellä on muutama mistä voisi saada helposti vtr kelpoisen.

24
treenasin illalla (wow valot!) ja tässä aamusella kotimatto "radalla",
RWD sakura on törkeen hyvä!!
pystyy vetää hallitusti tiukkaa linjaa. ihan eri ku 4WD

tossa vielä aloittelua eiliseltä
https://youtu.be/2lgTqPW1ZPc

Mulla on kaks nelivetoa fazer ve ja toinen on shumin mi1. En oo päässyt kokeilemaan tuuppia vielä
mutta kait se pitää semmonenkin laittaa:)
Nelivedot nyt on helppoja ajaa mutta linjat on aika leveet, tuuppi on varmaan aikas paljon vaikeempi ajaa, mutta näyttävämpi jos gyro vaan pelaa hyvin?
Ja pääsis noista ylimääräisistä vika paikoista eroon, välihihnat ja vetarit...rullaavuus vapaalla paranee.

25
hyvältä näyttää!
mistä teit umpiot?

Etu umpiot jostain airamin kaappivalosta dremelillä, taakse 0,7mm lexanista johon päälle alumiiniteippi, kulmat sitten sulateltu kolvilla kiinni.
Kiinnitetty koriin tipalla elastista liimamassaa.


26
Sain umpiot tehtyä, muutamien harjoitus kappaleiden jälkeen.

27
Testiä terassilla pojan kuvaamana
! No longer available

Nätisti menee😀
Olispa niin iso terde että mahtuis ajamaan😉

28
Mikä Kyosho kyseessä? Fazerilla ei ole koskaan ollut ongelmia vetareiden kanssa, ajettu 2 vuotta samoilla muovisilla.

Fazer ve, alkuperäisillä ei ongelmaa olekkaan mutta kun on tuo eskon koppa jossa leveys 185/190mm niin tukivarret on n. 15mm lyhyemmät ja myös vetarit on lyhennetty😀
Vielä ei oo tullut vastaan sopivia teräsvetareita ni joutuu kikkailee...
Myös akseliväli 260mm on lyhennetty 257mm että sopii esim hpi:n korit paremmin.
C palat myös modattu että sai camberia lisää ja siten myös ylätukivarret on säädettävät edessä ja takana.

29
Kössillä parkkiksella suttausta, nyt vetarit kesti asfaltilla ajoa.

https://youtu.be/HeOEoJ3-uec



30
Niin vaihdettiin, en vaan muistanu oliko retrot😄

Sivuja: [1] 2 3