Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jpp80

Sivuja: [1]
1
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 10.09.17 - klo: 08.48 »
Ruusuja myös rcraju:lle kaupoista :)

2
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 01.09.15 - klo: 21.21 »
Ruusuja SixStarille hyvin sujuneista Ferrari kaupoista.

3
Vapaa keskustelu / Vs: Mitä Juot Nyt
« : 02.04.15 - klo: 19.16 »
Sandelsia maistelen ja mietin onkohan huomenna tarpeeksi kuivaa ajelulle?

4
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 06.02.15 - klo: 22.10 »
DRX uusi kone kiinni ja sisään ajoa.

5
Vapaa keskustelu / Vs: Mitä Juot Nyt
« : 06.02.15 - klo: 22.08 »
Karhu III ja mietin mitä huomenna tekisi autoilla.

6
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 29.01.15 - klo: 13.46 »
Vielä selkeyden vuoksi. Autossasi on etudiffi etuakselissa. Auton keskellä moottorinvieressä on vaihdelaatikko, ne kolme ratasta. Auton taka-akselilla on takadiffi.

7
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 29.01.15 - klo: 13.42 »
Jep. Eli taka-akseli auki siitä keskeltä minne kardaani menee. Siellä sisällä on musta kotelo, jonka sisällä on takadiffin rattaat. Eli auki vaan ja katsot onko kaikki rattaat täysin ehjät, mulla oli sieltä kaksi pientä ratasta ihan muussina jolloin auto veti vain edestä.

Kannattaa etsiä netin syövereistä auton räjäytyskuva niin selkeyttää paljon. Varsinkin kun alat kasaamaan sitä takaisin. Ohessa vanhan Madin linkki, pätee osin uudempiinkin. Muista laittaa diffiöljyä kun kasaat auton ettei diffit pyöri kuivana.

http://www.competitionx.com/pdf/vehicle-manuals/kyosho/kyosho-mad-force-manual.pdf

8
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 29.01.15 - klo: 00.22 »
Onkohan takadiffin rattaat menneet, ainakin mulla kävi näin taannoin kun teki ihan saman. Itse en ostanut uusia rattaita vaan täytin diffikotelon sinitarralla niin taas mennään. Mulla olisi pitänyt uusia myös kotelo, niin sen vuoksi ajattelin kokeilla ja ajaa vain niin kauan kuin kestää viritys. Kotelo ja uudet rattaat on muistaakseni 25-30e luokkaa + difffiöljyt 6e.

9
Kyoshon GXR18 pannu veti viimeiset hönkäykset DRX:stä. Takalaakeri oli kai hajonnut kun metallia kone täynnä ja laakerissa vain muutama kuula jäljellä. Joka paikka täynnä naarmuja joten tästä ei saa enää ehjää.

10
Kyosho / Vs: Madforcen päivitys topic.
« : 07.01.15 - klo: 19.39 »
Itselläni toimi kun laitoin spray purkinkannen ilmansuodattimen ympärille. Sen lisäksi laitoin muovista leikatut levyt ympärille ja vedin ne nippusiteillä turvakaareen ja korin takatolppiin kiinni. Näin jäi moottori ja suodatin sinne sisälle jemmaan.

11
Ensin meni viikon sisällä kaksi kertaa laatikon rattaat sileäksi kun kone pääsi heilahtamaan Madista. Nyt on se homma kunnossa niin meni takadiffin rattaat palasiksi. Laitoin sinitarraa diffin täyteen ja taas mennään.

12
Moottori leikkasi kiinni. Mäntä ei enää suostu nousemaan sylinteriputkessa ylöspäin. Kiertokangen alaosassa ei ollut laakerista mitään jäljellä... Saako näihin vanhoihin moottoreihin enää uusia mäntiä ja kiertokankia vai onkohan uuden koneen osto edessä. Tää on joku vanha BBF kone.

13
Eilen hajosi DRX laakeripesä. Tänään laitoin virrat päälle Infernoon niin vastaanottimeen ei syttynyt virta valoja ja servot vain tärisee...saa nähdä meneekö takuuseen kuukauden vanha vastaanotin?

Sivuja: [1]