Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - PowerD

Sivuja: [1]
1
KerhoCup-ratasarja / Vs: GT2000 sääntökeskustelu
« : 27.03.20 - klo: 17.18 »
Tähän keskusteluun kiitokset kuluneesta kaudesta KerhoCupin puuhamiehille, kilpailuja järjestäneille, sekä tietysti kaikille kilpakumppaneille. Kevään kisat jäivät ajamatta ja rassausaikaa tuli tilalle runsaasti. Heitän toivomuksen konsernijohdolle, että tulevan 2020-2021 kauden säännöt lukkoon mahdollisimman pikaiseen. :-)

2
Lausun kiitokset koko MikUA:n porukan puolesta RaumRC:lle hienosti järjestetyistä kisoista. Mukava yllätys oli tilavat varikkopöydät valmiina, niin ei tarvinut retkipöytiä viritellä. Puffetin makkarakeitto oli varikkokiireiden välissä  hinta/laatu suhteeltaan mainio lounas. Minäpä kiitän vielä tuomareitakin. On hyvä, että tuomarointia on, kun aina sitä ei välttämättä ole ollenkaan. Työllistimme tuomareita itsekin ja kisan jälkeen yksi tuomareista tuli juttusille kisatapahtumiin liittyen. Hyvässä hengessä vaihdettiin näkemyksiä ja todettiin tilanteiden nopeus niin kilpailijalle kuin tuomarillekin. Katsottiin yhdessä tuumin eteenpäin kohti Vaasan osakilpailua :-).

Ystävällisesti,

Jani Hokkanen

3
Laitetaanpas vähän niitä ruusujakin: Hyvät mekkaustilat valmiina, tilava rataravintola ja mukava rataprofiili. Ajokulttuurista vastaava havainto kuin keväällä Tampereen endurancesta. Kun ei tuomarointia, niin tyylikkäät ajotavat unohtuvat, vaikka juuri Tampereella lauteilla oli käsittääkseni runsaasti kokeneita kilpailijoita. Asia on käsittääkseni myös kilpailijoiden yhteinen, eikä pelkästään järjestävän seuran vika?
Kokonaiskuva meillä plussan puolella ja kiitän koko MikUA:n tiimin puolesta.

Ystävällisesti, J. Hokkanen

4
Lämpimät kiitokset myös MikUA:n porukalta. Erityiskiitos Rataemojen ravintolalle! Mukava harrastaa kun nälkä ja jano eivät uhkaa :-). Kiitos myös kaikille kilpakolleegoille teknisestä tuesta. Rataolosuhteet olivat myös mainiot. Erittäin mielellämme tullaan uudelleen.

T: J. Hokkanen

5
KerhoCup-ratasarja / Vs: Mini Classic sääntökeskustelu
« : 07.10.19 - klo: 22.57 »
Olen samoilla linjoilla Macmanin kanssa. Jos tuollainen otetaan käyttöön, niin sitä pitäisi myöskin valvoa, mikä työllistää katsastusta. Helppo tapa säätää kyytiä on muutama prosentti kaasua pois ohjaimesta. Meidän junnu ajoi viime talvena ainakin vapaita harkkoja vajailla tehoilla ja tehot laitettiin kaakkoon vasta sitten, kun rata tuntuu jo hiukan tutummalta.

6
KerhoCup-ratasarja / Vs: Kilpailukalenteri keskustelu
« : 04.10.19 - klo: 12.35 »
Kiitos väliaikatiedosta! MikUA:n suunnalta toive tammikuulle, että ei päällekkäin Tunturi-rallin kanssa (18.1.) :-)

7
KerhoCup-ratasarja / Vs: Kilpailukalenteri keskustelu
« : 02.10.19 - klo: 18.00 »
Hei! Olisiko 2019 syksyn kerhokisoille jo tarkempia tietoja päivämääristä? Osaisimme lanata muuta ohjelmaa sivummalle :-).

8
KerhoCup-ratasarja / Vs: GT2000 sääntökeskustelu
« : 18.07.19 - klo: 23.13 »
No eipä se oikeastaan lohduta. Itse asiassa 2 kuljettajaa meidän kerholla laittoi juuri uuden moottorin GT2000 autoon. Tietynlainen sääntöjen pysyvyys olisi minusta hieno juttu. Kyllä FTT meidän ykköskuskia kiinnostaa, mutta ihan mielellään harjoiteltaisiin ensin näillä vehkeillä mitä nyt on. Arvaisin, että muillakin luokkaa ajavilla on nyt ne tämän hetken säännön kiukaat varikolla. Onko odotettavissa kovasti uusia tulokkaita luokkaan jos päätetään nyt porukalla joku tietty moottori?

9
KerhoCup-ratasarja / Vs: GT2000 sääntökeskustelu
« : 16.07.19 - klo: 23.31 »
No, viikko sitten ostettiin  uusi 21.5T moottori GT2000:een, joten jos nyt päätetään yksityyppimoottorista, niin voin ilmoittaa merkin ja mallin :-).

10
Tämän hetken sääntö runkojen osalta: "• Sallitut rungot etuvetoiset Tamiya M03, M05 ja M07 sekä takavetoiset M04 ja M06"

11
Hei!

Täällä kesän ratoksi rakennetaan uutta Comppia ja pian olisi moottorin kiinnittämisen aika. Joko konsernin sääntökirjamestarit ovat saaneet riittävästi testidataa, jotta compin uuden moottorivaihtoehdon merkki ja malli on tiedossa? Minkälaista kiuasta ensi syksyn kerhokahinoihin laitetaan?

T: Jani H.

12
Kysymys vara-auton korista: Saako vara-autossa olla oma korinsa jos numero on sama kuin varsinaisessa autossa? Helpottaisi valmistautumista jos vara-auto on classic ja lyhyellä rungolla.

13
Hei GT2000 kuskit!

Me innostuttiin Raisiossa sääntömestari M. Aavan ajatuksista. Olemme nyt virittäneet vanhaa etuvetoista hiukan ja kuskikin kovenee ajometrien myötä, kuten GT2000 sääntökeskustelussa kuulutettiin :-). Nyt tarinat "lihaksi" ja ilmoja sisään Tampereen kisaan, että päästään ajamaan myös GT2000 luokassa kunnon kahinat! T: A.&J. Hokkanen

14
MikUA:sta 2 joukkuetta:

1. Aapo ja opetuslapset
Aapo Koro
Arttu Hokkanen
Eemeli Häkkinen

2. Team safety car
Marko Häkkinen
Antti Halonen
Eero Kultanen
Jani Hokkanen

15
Mikkelin porukan testiautot kaikki M05 runkoja.

16
Testasimme Classic combo +20T pinjonin tarjoamaa kyytiä MikUA:n matolla. Jalkapallotutkaa tarkempaa mittalaitetta ei ollut, joten tulokset eivät ole kovin tieteellisiä. Lyhyellä pääsuoralla classic 16T pinjonilla meni 33km/h ja 20T:llä 36km/h. Lisääntynyt kyyti vaikeuttaa hallintaa, joten toplapissa huippunopeus ei syheröllä radalla oikein näkynyt. Compin kanssa yhdessä ajettaessa autot ovat hyvin samavauhtisia. Nämä havainnot näyttävät olevan linjassa aikaisempien vertailujen kanssa.

17
Saisiko joku konsernin johtoryhmästä kirjattua tuon uuden moottoricombon classicin sääntöihin, niin uskalletaan ostoksille?

18
Täältä vahva kyllä classicin harjattomalle combolle. Meidän poika ajoi taannoin yhden konsernin harjallisen koneen ns. maaliin asti. Meni siinä leikissä roskikseen myös nopari ja runko ja tietysti kilpailupäivä stoppas siihen. Uudet osat kun tilaa postitoimituksena ja syöttää talkoomiehet asennusurakan päälle, niin kustannus on lähellä harjattoman combon luokkaa. Tämän voinee välttää harjattomalla, joten ihan järki-investointi luotettavuuteen.

Sivuja: [1]