Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - P.a.s.i

Sivuja: [1]
1
Sähköautot / Nikkoauto projekti?
« : 16.09.04 - klo: 11.43 »
Sain kännykkä liitymän mukana nikon
http://www.nikko-rc.com/products/streetcars/160125B.gif
Oli kesälomalla vähän tylsää nii vaihdoin koko tekniikan
Tuosta mun Shumin Pro Catista.

Servo meni heittämällä paikalleen. Koneenkin sain aika helposti
pienellä patentilla. Nopeuden säädin mahtu keulaan jäähdytys ripa tulee hienosti konepellistä läpi. Vastaanotin mahtu patteri koteloon. Akku mahtu vielä just alustan päälle ja korin sai vielä kiinni. Ei ole vaan tota digi kameraa et ois saanu kuvia siitä.

Mutta Nyt kulkee nikko ja kovaa

2
Sähköautot / Schumacher Pro Cat
« : 26.04.04 - klo: 16.31 »
No täytynee koskea niihin kun saa taas kasaan ton auton.
Tuntu vaa et ois potkua kadoksissa tai sit aika kultaa muistot.

3
Sähköautot / Schumacher Pro Cat
« : 26.04.04 - klo: 16.07 »
Sain tommosen auton ilmatteeks ja ois vähän kysyttävää viisaammilta.

Auto on jo pirun vanha mut saakohan siihen vielä varaosia
mitenkään?

Eteen tarttis ainaskin vetarit ja ehkä kasan uusia laakereita jos ei tuu kalliiks. Muuten auto on suhkohtkondiksessa.

Minkähän lainen tää nopari on TEKIN TSC 410S ?
Voikoha laittaa minkälaisen koneen tuohon entisen tilalle ?
Vanhasta koneesta en tiiä muuta kun nimen EPIC
Voimaahan ei ole ikinä liikaa.

Mitäs nää säädöt on tässä noparissa TORQUE, THROTTLE ja NEUTRAL ?

Mites paksut nuo piuhat pitäs olla akuilta noparille ja siitä koneelle?
Lämpiää vaan perhanasti nuo nykyiset reilun minuutin päästä jo.

Minkäs lainen tuo auto on muitten mielestä ?
Ainaski on pirun kestävä kun oon samaisella yksilöllä ajellu reilu kymmenisen vuotta sitten ja vieläkin toimii.

Sivuja: [1]