1
Tulokset / Vs: DHI Cup 2016 On-Road ajetaan 8.-10.1.2016
« : 11.01.16 - klo: 17.19 »
Hienoa Viljami !
|
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Porukka räpsi kuvia kovasti kisoista. Linkittäkääppä kaikki mahdolliset galleriat, mihin olette törmänneet.
Mä aloitan:
https://www.facebook.com/ifmar2011?sk=photos
http://bit.ly/Worlds2011_pics
https://picasaweb.google.com/102444145828197669244/2011IFMARWorldChampionshipsElectricBuggy
http://jconcepts.smugmug.com/RC-Racing-1
http://www.racegallery.dk/
http://events.redrc.net/event-gallery-2011-ep-offroad-worlds/
Heh...
Tiistaisin Järvenpään seurakunnan liikuntasalissa klo 17.00-20.00 voi ajella mattiksilla ja Mineillä.
Enpä keksinyt muutakaan topiccia johon kirjoitella.
1.Missä Järvenpään lähistöllä voi talvi aikaan ulkoiluttaa esim. tuollaista 1:5 bensa autoa
2.Onkos Järvenpään lähistöllä jotain paikkaa missä ajella/harjoitella matto autoilla vtr / drifteri tai vaikkapa minillä.
...Eli itse en ainakaan kokenut asiaa niin että meitä suomalaisia olisi mitenkään "jahdattu" tai kohdeltu erilailla kuin muita.
Myöskään omaan sijoitukseeni eivät nuo ylimääräiset varikollakäynnit vaikuttaneet puoleen tai toiseen.
-A-
Mitä tulee 1S lipoihin, niin toki EM kisoissa pitää olla uuden speksin mukanen akku joka on tuo maksimikorkeus 18.5mm, mutta Suomessa varmaan sallitaan nykyiseltä EFRA listalta löytyvä saddle packin puolikas, joka siis voi olla myös korkeampi....
Ihan hyvä homma että muutoksia ja kehitystä tapahtuu taas lajissa. Mutta jälleen kerran "kesken" kauden säännöt menee uusiksi, eikä säännöt ole täysin edes selvillä. Eli aika iso miinus. EFRA voisi aikaistaa tuota palaveriaan vaikka kesään tai keväälle, jota hommat olisivat selvillä hyvissä ajoin, kun maksavat asiakkaat kalustoa alkavat uudelle kaudelle hankkia.Todella rasittavaa, että nämä uudet jutut tulee aina tässä vaiheessa. Eniten rassaa juuri C-12 -luokka, kun EM-kisat on aina näin nopeasti usien sääntöjen jälkeen. Sähköpuolella tosin viime vuosina on ollut ehkä poikkeuksellisen paljon isoja uusia juttuja (harjattomat koneet, täysin uuden tyyppiset akut), jotka ovat kehittyneet nopeasti ja säännöt tuntuvat laahaavan perässä.
Meneeköhän 1S saddlepack heittämällä myös EFRA/Suomen akkulistalle, kun se lähiaikoina julkaistaan?
Mitä tuohon saddle packkiin tulee, niin EFRAn sääntöehdotuksissa homma oli kuvattu samoin, mitä 2S LiPojen kohdalla. Eli jos saddle packin osat laittaa peräkkäin, pitää akun mahtua mittoihin.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Toinen lainaus:
Ajatus on ollut, että kaikki kovakuoriset 1S LiPot sallitaan. Ja juuri siitä syystä, että listat tulee meidän kannalta liian myöhään.
Jep jep Pekka.
Onhan näitä Mestareita ollut Suomessa aiemminkin. Tosin eri luokissa.
Sähkötouring on tällä hetkellä kuitenkin niin huippu haastavaa ja kilpailuntaso on todella korkealla, että kannattaa tulla katsomaan.
Jos 2*Maailmanmestari Marc Rheinard on vireessä, niin ajo on todella katsomisen arvoista!
Wilck ja Hagberg on kovia haastajia, joten katsottavaa riittää.
Tälläistä herkkua ei ole Suomessa ennen nähty!!!
Ajo-ohjeena on siis: Karting ja PA-radat
Kyllä sinne tie menee, vaikka kartassa ei näykään
(HyUA:n kielessä RC on 1/1 autojen rata)
Reittilä, kokeileppa nyt uudestaan, harmittavasti meni striimi alas ennen finaalikierroksen alkua mutta nyt näyttäisi toimivan taas.
Virallinen osoite streamille on www.wasacross.com. Kaikki palaute on tervetullutta, niin saadaan palvelua parannettua tuleville vuosille.
Eipä toimi striimi Tuliketussa eikä IE 8:ssa :(
Striimin voi avata esim VLC:llä suoraan osoitteella rtsp://korvenmaa.net:7070/vaasa_2009.sdp
Itsellä ei ole Quicktimea asennettuna, joten en ole testannut tuota suoraan selaimella.