Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - hoxhox

Sivuja: [1]
1
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 07.05.23 - klo: 21.54 »
Ulostuloista ei voi diffi tyhjentyä pienellä aikavälillä kuin vähän puolen tason alle, jos et siis autoa säilytä kyljellään.. ;)

Ajossa ne kysyjän diffit oli tyhjentynyt. Voisiko syynä olla liikaa öljyä diffissä eikö öljyssäkin tapahdu lämpölaajenemista ja paine on työntänyt öljyt pihalle? Jäykät öljyt muuttaa juoksevammaksi lämmitettynä yli 100000cst öljyt tulee lämmitettynä helpommin ulos purkista.

Öljyä on crosspinnien tasalle kuten manuaali neuvoi. Ja jos olisi ylim öljyä ei kai kaikki tulisi ulos? Sain kuvan kanssa toisesta ryhmästä vinkin että vois olla kiristetty liikaa. Joka on paljon mahdollista kun tiiviste näkyi vähän irvistävän.

Se on parhaillaan hätäratkaisuna silikonilla nipussa. Kun saan uuden kotelon, tiivisteen ja kannen kokeilen uudestaan mutta hellemmällä kiristyksellä. Ainakin muilla pitänyt niin varmaan nyt joku käyttäjä virhe tapahtunut :( olenhan kuitenkin aivan noviisi vielä  :tongue:

2
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 05.05.23 - klo: 10.11 »
Mitä tehdä asson vuotavalle ratasdiffille? Kyseessä b6.4 tuuppi mutta sama diffi b6.1 alkaen. Tiesin että ko ongelmaa on ja alumiini kannen laitoin heti kittiä kasatessa. 3-5 akkua ja diffi täysin tyhjä. Noh, hioin tiivistepinnasta valu purseet tasaiseksi induktiolieden lasia vasten 1000 paperilla + uus tiiviste ja 10k öljyt. Nyt vuotaa huomattavasti vähemmän mutta silti 2 akun jälkeen vaihdelaatikossa ihan kiitettävästi öljyä ja huomaa jo akselista kääntämällä että pyörii kokoajan kevyemmin. Onko tässä pakko alkaa jonkun tiivistesilikonin kanssa läträämään vai mitä? Eihän tämä nyt normaalia voi olla.

Vaihdat kuuladiffiin niin ei vuoda. Ihme että on pysyny öljyt edes noin pitkään sisällä. Todellinen nero
ollu kehittämässä tota ratasdiffiä, kun on keksinyt laittaa ulostulojen o-renkaat diffin ulkopuolelle.

Ajan turffilla nii kuuladiffi ei oo oikeen optimaalinen vaihtoehto. :undecided: niin ja ulostulot 100% kuivat, vuotaa kannen välistä. Mulla ei oo assoissa koskaan ollu ongelmaa noiden ulostulojen kanssa, ne kyllä pitäneet. Noh nyt odotellaan uusia tiivisteitä, kantta ja koteloa.

3
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 25.04.23 - klo: 20.11 »
Mitä tehdä asson vuotavalle ratasdiffille? Kyseessä b6.4 tuuppi mutta sama diffi b6.1 alkaen. Tiesin että ko ongelmaa on ja alumiini kannen laitoin heti kittiä kasatessa. 3-5 akkua ja diffi täysin tyhjä. Noh, hioin tiivistepinnasta valu purseet tasaiseksi induktiolieden lasia vasten 1000 paperilla + uus tiiviste ja 10k öljyt. Nyt vuotaa huomattavasti vähemmän mutta silti 2 akun jälkeen vaihdelaatikossa ihan kiitettävästi öljyä ja huomaa jo akselista kääntämällä että pyörii kokoajan kevyemmin. Onko tässä pakko alkaa jonkun tiivistesilikonin kanssa läträämään vai mitä? Eihän tämä nyt normaalia voi olla.

4
Radiolaitteet / Vs: Sanwa MT-44
« : 02.03.23 - klo: 20.12 »
onko kukaan onnistunut päivittää ohjelmiston??? itse olen tehnyt kaiken ohjeitten mukaan muttakun EI vaan onnistu!!! tuli vaan mieleen että pitääkö muistikortti olla jokin oma?? :huh:
varmista muistikortin tiedostojärjestelmä. m12/m12s päivittäneenä sanoisin että fat32 tai exFat pitää olla, ntfs ei toimi.

Pitääkö tässä olla kortti kokonaan tyhjä ja vain tämä päivitystiedosto? Mietin vaan tarviiko tyhjätä tuo GoProsta lainaamani kortti. Pelottaa jos menee jotenkin sekaisin jos kortilla on muuta sisältöä.

Edit: tuossa näköjään onkin tuo uusin Ver.1.01.18.
Silti jännite näyttää 0.2 vähemmän kuin laturi näyttää sen olevan! :( Tuolla luki jo Ver.1.01.09 kohdalla: "Correction for indication of battery remaining amount". Ei näköjään korjattu...

5
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 20.01.23 - klo: 10.27 »
En tiiä onko oikea alue mutta en muutakaan maalaukseen liittyvää löytänyt niin. Mitä raati on mieltä, tarvis asson buggyn kori maalata kilikolilla, ihan simppeli yks värinen + tarrat + frosted siipi Miltä kuulostaisi vaihtoehdot:

1. Metallihohto valkoinen kori. Mielestäni sopisi näiden kaupan valmis  neon keltaisten vanteiden kanssa. Tähän vissiin metallihohto hopea paras "backing" maali? Jotta sais vielä tuota metallihohto efektiä tehostettua. Liitteenä kuva mitä haetaan, kuvassa tosin taitaa olla ihan tavallinen kiiltävä valkoinen.

2. Kiiltävä valkoinen kori jossa glitteriä tms sparkle hilettä pinnassa. + Neon kelt vanteet.

3. Joku neon värinen kori mahd hileillä + valkoiset vanteet on myös harkinnassa.

Heittäkää ihmeessä ideoita yksinkertaisista radalla hyvin näkyvistä väreistä. Terveisin, tarvis käydä optikolla. :D

Sivuja: [1]