Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JJ

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Vs: Gt
« : 30.05.11 - klo: 23.06 »
Haha..no kunhan saat orionin pelaa kisasäädöillä niin miettinet asiaa uudelleen. Voihan se toki olla niin että toi centax toimii paremmin tollasen ralli semi-ratakoneen kanssa joka löytää tehot vähän ylempää kuin alhaalta vääntävä us spec krossikiuas.
luultavasti juurikin. ...

2
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 30.05.11 - klo: 22.45 »
Mika:voisihan sitä kokeilla gt2:seenkin, mutta sitten sulla ei olisi enään mitään etua puolellasi. :sad: Huomenna täytysi jatlaa ajoja

3
Polttisautot / Vs: BMT 081
« : 11.05.11 - klo: 10.00 »
Loistavaa Mika! :cool:

4
Polttisautot / Vs: BMT 081
« : 28.04.11 - klo: 09.53 »
pitäskö perustaa nimenhuuto?  :grin:

Näin voisi tehdä :tongue: Jos nyt nopeasti laskee, niin ainakin viisi GT:tä olisi jo tulossa... Loistavaa! Onkos muuten kukaan kartoittanut Espoon Ikean parkkipaikan tilannetta? Muitakin mahdollisia ajopaikkoja voi ehdottaa..

5
Polttisautot / Vs: BMT 081
« : 28.04.11 - klo: 08.09 »

6
Polttisautot / Vs: BMT 081
« : 27.04.11 - klo: 14.23 »
Pitäisköhän laittaa oikein endurancekisa käyntiin? Toisaalta noi italialaisethan tuppaavat purkaa osansa pitkin penkkoja vai miten se nyt oli? :roll: ..Ratkaisuhan on toki se, että ajetaan hyvän valon aikaan, niin löydetään osat helpommin..heh

7
Polttisautot / Vs: BMT 081
« : 27.04.11 - klo: 14.17 »
Pitäis varmaan hommata köyttä tjms. että sais pikkusen rataa hahmoteltua... Täytyy käydä Leppävaarassa katsastamassa paikka. On muuten ainakin yksi Gt2 lisää on tulossa mukaan kaahaamaan...Olisikohan muita? Vepsäläisen piha kehä3:n varressa toimii myös, mutta tietysti aukioloaikojen ulkopuolella. Sinne voi tehdä oikein ajajakorokkeenkin lastauslavoista.

8
Polttisautot / Vs: BMT 081
« : 27.04.11 - klo: 11.15 »
Viritä Mika viritä! Ajan sitten sun ympärillä kasia!  :evil:

Nyt on JJ viritetty autoa koko talvi. Odotan innolla päästä haastaa sua Espoon piha-dritingeissä  :cool:



Duunasin etummaiset koritolpat vielä uudestaan ja erilliset puskurille. Nyt on tosi tukeva.
Italiasta on tulossa uutta osaa autoon, puhuvat ns. GT versiosta, en tiedä mitä se tarkoittaa eikä sillä oikeestaan väliäkään tässä kohtaa. Tää vessa on ainakin custom sanan varsinaiseessa merkityksessä.

Tarkoittaa siis että pitäis laittaa auto nippuun... Voitais kyllä mennä radallekin pyörimään mikäli kelejä olisi.. Ajattelin ajaa vielä kesän alun vanhalla Orionilla, niin sullakin olisi jotain mahdollisuuksia :wink:

9
Polttisautot / Vs: BMT 081
« : 15.11.10 - klo: 21.04 »
Näyttää hyvältä... Vaikka onkin Italiasta :wink:

10
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 15.11.10 - klo: 21.01 »
On sen näköistä touhua, että täytyy kait laittaa ostohousut jalkaan ja poiketa Suutarilassa :grin: Onneksi tohon ei saa optionpartseja niin paljon kuin erääseen toiseen  :tongue: Pidähän Mika koneet ehjänä, niin päästään törmäilemään..

11
Polttisautot / Vs: BMT 081
« : 10.11.10 - klo: 14.04 »
Päivitystä:

Porasin vielä BMT:t omaan 1-piece-engine-mounttiin uudet 4mm reiät ja tein kierteet; nyt asennus on "factory look" ja kaikki palikat mahtuvat nätisti mukaan. Myös sivujäykkäri joka puuttuu edellisistä kuvista.

Kuvissa näkyy myös nuo säädettävät pukit (siniset) jotka nostaa moottoria vähän turhan korkealle. Nyt on parempi.

Moottoria piti tosiaan siirtää vähän oikealle. Vaihtoehtoisesti olis voinu muokata pohjalevyä ja siinä olevia kiinnityspisteitä mutta se ratkaisu on vähän hatara (moottori vois siirtyä kolarissa jos reiät ovat liian isot) eikä niin siisti.

Kuvia myöhemmin.


Viritä Mika viritä! Ajan sitten sun ympärillä kasia!  :evil:

12
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 22.09.10 - klo: 20.56 »
Olisikos pk-seudulla kenelläkään ylimääräistä alkuperäistä vaihtajaa (ig106). omasta meni kynnen tappi poikki... Ja ajokauttahan on vielä jäljellä ja igw008:sta ei kuulu mitään.. Eli olis vielä aika akuutti tarve!

13
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 09.09.10 - klo: 13.33 »
Onko polttoaineletkut tarpeeksi pitkät? Jos ei niin laita pidemmät letkut (20-25cm) ja polttoaineen suodatin tietenkin...

Joo letkut on alkuperäiset eli lyhyet.. Tuli kylläkin otettua kassillinen kaikenlaista osaa kun auton kaupasta hain ja mukana on kyllä letkut ja suodattimet myöskin..ei ole vaan vielä kerinnyt sinne asti.. Omissa pohdinnoissa tuli vain mieleen, ettei tämä varmaankaan letkuista ainakaan pelkästään ole kiinni, kun toimii kuitenkin samoilla letkuilla tankillisen, mutta ei välttämättä seuraavaa.. Mutta joo letkut vaihtoon ja pidempää tilalle suodattimen kanssa.

14
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 09.09.10 - klo: 13.26 »
Tässä kohtaa ei ole vielä kehdannut koria päälle laittaa, kun kokoajan ruuvimeisseli käytössä :tongue: Eilen oli +18 ja tosiaan tankillisen toimi hyvin ja seuraavalla taas vähän heikommin..

15
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 09.09.10 - klo: 12.54 »
Pientä ongelmaa säätöjen kanssa:

- Alaneula pitäisi olla ohjeen mukaan 0,5mm kauluksen sisällä... Mikäli laitan tuon alaneulan tuohon tehdasarvoon kone käy niin laihalla, että käynnistyessään vetää kierrokset tappiin ja sammuu. Kun alaruuvi on noin millin ulkona reiästään alkaa auto toimimaan suhteellisen normaalisti. Kaverilla normi tehdasasetus alaruuvin osalta toimii ihan ok.
- Kun auton saa suunnilleen säätöihin (ylä-, ala- ja tyhjäkäyntiruuvit) ja se pelaa hyvin, niin tankkauksen jälkeen ei taas ole tyhjäkäyntiä ollenkaan ja auto sammuilee jatkuvasti. Ihan ei jokaiselle tankilliselle jaksaisi uusia säätöjä tehdä.. Mikähän tähän avuksi?

Nitro 25%
Tulppa Nosram R5 (kokeiltu erilaisia)

16
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 31.08.10 - klo: 12.34 »
Joo, täytynee alkaa metsästämään tuota IGW008:a jostain..

17
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 31.08.10 - klo: 12.15 »
No just meinasin kysyä tosta IGW:stä, mutta kerkesitkin jo vastaamaan... Eihän kenelläkään ole jouten? Pro-Shopista taitaapi olla loppu..

18
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 31.08.10 - klo: 11.01 »
Tuli tuollainen GT2 hommattua ja kuinka "yllättävää" 2-vaihteen ratas valmis välittömästi. Kauppiaalta tuli mukana kaksi laakeria ja B-rattaat. Kaveri vaihtoi suoraan nuo B-rattaat omaansa ennen kuin metriäkään oli ajettu.. Eipä nuokaan juuri paremmin kestänyt :laugh: eli 2-ratas myös siinä sileänä. Kysymys kuuluukin arvon tietäjät, onko tuo Evolvan vaihteisto ainoa ratkaisu, että saa pelit kestämään? Ipanemalta saa kai jotain vastaavanlaista muutoskittiä?? Mahtaako saada Suomesta?

19
Polttisautot / Vs: Ongelmia kaasun vastaavuudessa
« : 23.08.10 - klo: 16.56 »
Onko polttoaine miten vanhaa?
  Eilen ostettua...

20
Polttisautot / Vs: Ongelmia kaasun vastaavuudessa
« : 23.08.10 - klo: 13.17 »
...Juu ne varmastikin täytyy tsekata.. Mietityttään vaan kun välillä ottaa ihan komeasti kieroksia ja välillä hyytyy..

21
Polttisautot / Ongelmia kaasun vastaavuudessa
« : 22.08.10 - klo: 22.41 »
Kaivoin vanhan Landmaxin kellarin syövereistä ajatuksena hieman verestää vanhoja ralliauto fiiliksiä. Auto on seissyt n. 4 vuotta käyttämättömänä, tankki tyhjänä ja säilytysöljyt koneessa. Tänään sitten tempasin 25% nitrot tankkiin ja eikun kone tulille. Auto lähti hyvin käyntiin ja toimikin melko moitteettomasti, mutta kun kone lämpeni kaasun vaste heikkeni huomattavasti ja täydellä kaasulla se tukehtuu, mutta ei sammu. Vaihdoin tulpan, mutta ongelma sama. Parin tankillisen jälkeen auto hieman "vetristyi", mutta ei vieläkään toimi kunnolla.. Koneena autossa on melkein käyttämätön RB S7. Mistähän pitäisi lähteä ongelmaa etsimään?

22
Polttisautot / Kyosho Landmaxit
« : 21.10.04 - klo: 22.45 »
Ihan tässä kyselen teiltä tietäväisemmiltä, kun tuossa juuri kasasin Landmax2:sen ja kävin sillä pari tankillista ajamassa, niin osui silmään ajon jälkeen, että takajarrulevy oli hangannut kytkinkelloon mukavaa pikku piirtoa..  Ajattelin vaan, että onko tuo normaalia, kun ei ole paljon säätö mahdollisuuksia :shock: Muuten kyllä tuntu pellaavan ihan mukavasti, eikä mitään muita suurenpia yllätyksiä ilmaantunut..

Sivuja: [1]