...
Jos tämän hiilikoneella comppia väännön aloittaja ajaa VIRI turistia FTT SM sarjassa, niin onkohan classic nyt ihan oikea luokka kerhokisoissa? Tarjolla olisi pikkasen kovempiakin luokkia, johon pienillä muutoksilla se PRO-VIRIkin tai mini kävisi...
M.Porkka RC harrastelija
Minä(kään) en ollut lähdössä ajamaan classicia, comppia meinasin ajaa kunnes tajusin että moottorit on rajattu pelkkiin harjattomiin. Olisi ollut mukava haastaa comppikuskit antiikkisella moottorilla... No, tuli muita menoja keskelle päivää joten en olisi kuitenkaan päässyt osallistumaan. Päädyin sitten myymään auton eteenpäin ja sillä ajettiinkin E-joen kisassa Classic luokassa menestyksekkäästi. Yhden kisan takia tuskin olisi tullut kuitenkaan hankittua comp mottia.
Viime kisan osanottajamäärästä ja tässäkin ketjussa olevista viesteistä päätellen Classic luokalle on tilaus joten hieno homma että sitä on edelleen mahdollisuus ajaa. Jos vielä itse lähden kerhokisoihin niin todennäköisin luokka on sitten tuo comppi, takavetoisena. Enpä sulje pois VTR luokkaakaan vielä, sen verran tiukkaa kilvanajoa oli viime kisassa.
Kisojen finaalit katsoneena meininki oli juuri sellaista kuin mainitsitkin, tiukkaakin tiukempaa kilvanajoa mutta naama näkkärillä. Pakkohan tuonne on jossain luokassa päästä sekaan!
t. Rami
ps. Offtopic: kun tuo FTT nyt vedettiin esiin - itselle niin kuin kerhokaverillekin oikeampi luokka olisi varmaan poro tai stanu. Uuden Stanun vauhti vaan ei nyt tuntunut kiinnostavalta ja sunnuntai-iltamyöhään kotiin ajelu kisoista kun maanantai on työpäivä...ei kiitos! Onneksi virin perällä on reilusti tilaa. Ja sitten takaisin asian... mini säännöistähän tässä oli tarkoitus keskustella?