Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - miksu79

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 12
1
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 03.11.12 - klo: 09.19 »
Jep vetosuhteita muutetaan välityksillä ja tuo klikkeri toimii kuin oneway eli vetopäällä kiinni ja luistaa jarrutuksissa elikkä etuakseli ei jarruta jos klikkeri on auki. Tulee kädijarrukäönnöksiä....

Itsellä overdrive edessä jarrutuksissa ehkä perä hiukan levoton mutta mutkista ulos saa polkea aika railakkaasti ilman perän karkailua.

2
Xray / Vs: Xrayltä 1/10 nelivetokrossiauto?
« : 02.11.12 - klo: 18.01 »
Joillekkin pitää olla huonosti kynnetty pelto ratana enneks voi sanoa rossiradaksi :afro: 
 

3
Eihän se olr harrastus ellei siihen mene kaikki rahat....

4
Mistäs ootte losia autoa siis saako jostain euroopasta järkevästi

5
Sähköautot / Vs: 1/10 rally
« : 05.10.12 - klo: 21.27 »
1/1 avolavakin taitaa olla akseliväliltään ja muiltakin mitoiltaan kuin esim 1/1 nissan micra???

6
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 29.09.12 - klo: 10.44 »
Ft upgrade kitti jousia ja vakaajia pöydällä odottamassa asennusta. Sähkötkin menossa vaihtoon.  jahkapäivitykset saa kiinni alkaa armoton testaus.

7
Team Associated / Vs: SC10B
« : 29.09.12 - klo: 10.41 »
Aavikko/sand buggy kilpuri ja suht aidolta näyttävä... Noistako muuttolaatikoiden seuraaja?

8
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 13.09.12 - klo: 08.51 »
Sopii mulla vanhatkin alustat t1 hyllyssä :tongue:

9
Hmmh kukas tilaa eka premiumin  :tongue:

10
Vapaa keskustelu / Vs: VirtualRC
« : 03.09.12 - klo: 22.01 »
Siihen vielä tuollainen makkarin telkkarin virkaa toimittava 100" 1080p alkaa olemaan fiilis kohdallaan  :afro:

11
Polttisautot / Vs: Uusi polttikseen hurahtanut
« : 03.09.12 - klo: 08.35 »
Noh jokaisella on mielipiteensä ja se heille suotakoon. Kummasti vaan tulee ajoon hauskuutta kun ob tietty määritelty rata jossa ajaa  ja hauskuus lisääntyy moninkertaiseksi kun on muutama muukin ajamassa. Ja foorumin jutuista ei kannata tehdä johtopäätöksiä  iä radalla tutustumassa porukkaan sieltä saat parhaiten vinkit. Täällä aika moni kina ob tehty vähintään puoliksi kieli piskessa.... Ja pieni oiruilu kuuluu asiaan. Eli ÄLÄ OTA SITÄ VAKAVASTI

12
Polttisautot / Vs: Uusi polttikseen hurahtanut
« : 02.09.12 - klo: 23.42 »
No jos taas oikeasti tehoja kaipaat niin ei muuta kun joku os 28 truggy kone yai alphan vastaava kiinni ja kunnollinen tehdas putki joka on suunniteltu ko moottoriin niin väitän että pelkotilat alkaa kasvamaan  kun auto ei pysy enää nipussa. Toki jokainen tyylillään mutta rohkenen väittää että itse tuota konetta virittelemällä saat ainoastaan pilattua moottorisi. Mutta älä sitten valita ettei kukaan varoittanut tai neuvonut....

13
Polttisautot / Vs: Uusi polttikseen hurahtanut
« : 02.09.12 - klo: 21.43 »
Eiiih kyllä se tehonlisäys johtuu kuun asennosta tässätapauksessa...

Ei vaan jos tehdään muutoksia niin kannattaa yehdä yksi muutos kerralla ja siyyen testata muuten on mahdotonta tietää mikä vaikutti positiivisesti ja mikä negatiivisesti. Etenkin ilman  vahvaa kokemusta asiasta. Ja edelleen se teho ei ole se tärkein noputeen vaikuttava tekiä.  putki ym miäuutoksilla saatat saada huipputehoa lisää mutta saatat menettää moottorista ajettavuuden ja sitäkautta ajamisesta tulee vaikeaa ja kello ei tykkää vaikka itsestä tuntuu että nyt mennään kovaa. Ensin pitäis kiinnittää huomiota että ajaa tasaisia kierrosaikoja ja pitää auton renkailla. Sitten vasta nopeuteen ja tehoon.   

Hyvä neuvoa asiaa johon syyllistyy myös itse eli liikaan tehoon. Ja auto ei pysy pystyssä kun ei.maltti riitä...

14
Vapaa keskustelu / Vs: VirtualRC
« : 01.09.12 - klo: 22.09 »
Itsellä teki alussa jotain hämärää laita vastari kiinni usb kikkareeseen ja vasta sitten usb paikalleen ja käynnistä vrc uusiksi. Asetuksissakin piti käydä... Toimiiko calibroidessa molemmat akselit?

15
Vapaa keskustelu / Vs: VirtualRC
« : 01.09.12 - klo: 21.06 »
Muistaakseni kaasu piti olla rev ellen ihan väärin muista.

16
Sähköautot / Vs: Modifioidut sähkikset
« : 01.09.12 - klo: 19.56 »
Hmm meinasin tuossa päivällä laittaa että kauanko menee että joku vinkuu taas turhaksi topiciksi. Ei menny kauaa... Turhimpia on nr jatkuvat jokaiseen uuteen aiheeseen tulevat lässytykset kuinka turha aihe on... Jos ei muuta sanottavaa ole aiheeseen niib olkaa mielummin hiljaa niin ette paljasta omaa tyhmyyttänne.

Mutta joo asiaan

Ei muuta kun 3D tulostin hankintaan ja osia tekemään...

17
Polttisautot / Vs: Uusi polttikseen hurahtanut
« : 31.08.12 - klo: 14.10 »
Taitaa olka parempi taas olla neuvomatta kun joka neuvosta pitää alkaa vääntämään ettei asiat näin ole.
No aivan sama mulle miksi kysytään neuvoja kun kuitenkin ne neuvot tyrmätään heti. Kokeilkaa itse jos ei voi uskoa...

18
Polttisautot / Vs: Uusi polttikseen hurahtanut
« : 31.08.12 - klo: 12.43 »
Kannattaa perehtyä hieman 2t koneen vitirtämiseen ja nimenomaan kampiakseli ajoitetun moottorin toimintaan ja toimintaperiaatteisiin nimenomaan äärimmäisen korkeaviritteisissä moottoreissa ennenkuin alkaa väittämään omaa mutua factana  kirjastosta löytyy hyvää materiaalia asiasta suomeksikin useamman kirjan verran  pakoputken toiminnadta sen verran niinkuin hoke tuossa mainitsi on hyvin lähellä refleksiputkea jolla saadaan muutettua moottorin vääntö ja teho aluetta eri kierroksilla tuon putken toimintaan vaikuttaa alkukäyrän pituus muoto halkaisia putken profiili diffuusorin pituus muoto  diffuusorissa ulostulon paikka diffuusorissa sen halkaisia pituus jopa muoto vaikuttaa tässäkin vaikka pinta ala olisi sama. Ja tällä kaikella vaikutetaan paine pulssien suuntaan nopeuteen ym ja täräkautta moottorin teholliseen kierroslukuun tehoalueen leveyteen moottorin täyttöasteeseen hyötysuhteeseen ym ja jos moottori on ajoiyettu toimimaan optimaalisesti esim 28000-38000 rpm ja putki onkin vireessä 15000-25000rpm on aika selvää ettei teho  moottorin käytös eli ajettavuus ja taloudellisuus ole optimaalisesti.  eli putkea ei kannata kauheasti alkaa itse säätämään ellei todella tiedä mitä tekee.  ja 2t moottorin putken mitoittaminen on aikalailla tietoa ja kokemusta ja tutkimista vaativaa....

19
Polttisautot / Vs: Uusi polttikseen hurahtanut
« : 31.08.12 - klo: 07.17 »
Niillä jousien välipaloilla säädetään ajokotkeutta  ei jousen jäykkyttä. Jousen jäykkyyttä säädetään muuttamalla langan paksuutta kierrosten määrällä ym eli vaihtamalla jousi.

Niin ja tervetuloa vaan joukkoon

20
Vapaa keskustelu / Vs: VirtualRC
« : 30.08.12 - klo: 22.25 »
Kyllä ne liikkeelle saa kaikilla moottoreilla.

Niin ja full memberinä saat virtuaali euroja tienattua ajamalla ja niillä optio osia autoja ratoja...

21
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 30.08.12 - klo: 22.01 »
Onkos muilla suunnitelmia b ryhmäläisistä?

22
Sähköautot / Vs: SC autot rata-ajossa (Onroad)
« : 30.08.12 - klo: 00.15 »
Tok pk seudulla on kuskeja paljon enemmän ja sitäkautta pitentiaalisia maksajia enemmän toteuttaa useampaa rataa. Ja tokihan jos ja kunn rata driftiin ym kokeiluun on erikseen niin sinne l
Kokeilemaan.  läheskään jokapaikassa ei vaan ole tilaa ei maksajia saati että olis tekiöitä monille radoille. Eli käyttöaste jää aika pieneksi ja kulumaakaan ei ole niin paljoa. Ja jerrylle että yhtälailla se ruuvi voi jäädä kiristämättä turistissa...  mutta joo tokkopa jos joku välttämättä haluaa kokeilla corria matolla ja  slicsi renkaalla ja ilma puskureita niin tuskimpa se matto siitä rikkimenee.  ja ei corrilla kukaan vitdi kauaa sileällä ajaa. Toki reunaputket voi saada kyytiä. 

23
Sähköautot / Vs: SC autot rata-ajossa (Onroad)
« : 29.08.12 - klo: 23.19 »
Hoke setä ottaa sillmän käteen ja lukee tuon ensimmäisen viestin silä mielestäni lukee että pitäiakö kokeilla talvella sisäradalla tuota ac autoa  :tongue:

Mutta asiaan kovasti on heikkoa mattoa jos drifterillä saa maton riekaleiksi mitea se kestää kun joku aloittelia kippaa turistin mollasta katolleen kun onhan siinäkin hyvinkin terävä takasiipi jaa niin mutta jos sielä ajaakin vaan proooot kellä ei auto koskaan kaadu  :wink:

No joo jokainen tyylillään ja säännöt on säännöt en sitä sano ihmettelin vaan että miten sielä uskallatte ajaa ollenkaan.

24
Sähköautot / Vs: SC autot rata-ajossa (Onroad)
« : 29.08.12 - klo: 23.00 »
Jaahas löytyy siis sc vanteellekkin liksiä. Jos pelkää että puskurit repii maton niin ruuvaa puskuri pois niin ei revi.  jatkuvaa itkua.... Huoh......

Eikös jossain ollu video kun asson tc autolla ajettiin crossiradalla ja siis hiekka sellaisella ja sujt ripeästi etenikin.

25
Tuskimpa corrri rikkoo mattoa enempää kuin muutkaan kunhan ajaa slicsillä ettei millään minipinnillä raavi matttoja nukalle.

26
Onhan ne m8 autotkin saatu taipumaan jotenkin asfaltilla niin miksei sc matolle pudottaa tonttiin ja alusta suht jäykäksi sitten vasn slicsiä alle tokko scaalamaisella vanteella on mutta hexiadapterilla m8 tai gt8 slicsit alle pitoainetta tassuihin ja menoxi  välitystä varmaan joutuu laittamaan pidemmäksi.

27
Eikö tuon vois laittaa kokonaan vaikka maksulliseksi netti streamiksi menee hyvää lähetys aikaa hukkaan. Tosin keittiötä tai muuta tositvtä tulis tilalle.


Lähetetty viidakkorummuilla. :cool:

28
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 27.08.12 - klo: 08.57 »
Jep tuo tasaisuus ja etenkin ajon varmuus ja tasaisuus se tärkein pointti bedt lapilla ei kisaa vielä voiteta.

29
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 27.08.12 - klo: 08.23 »
Juu toki on muitakin hyviä en sitäsano alpha vaan on todella suosittu kone monissa eri luokissa. 

30
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 26.08.12 - klo: 22.31 »
Enemmän tuolakin taitaa kuski ja kuskin varmuus vaikuttaa kun itse kone ja sen teho... No mutta kuitenkin ajatuksena tosiaan kysellä eri koneista kokemuksia tässä luokassa. Alphan etuna että pilli sarjan saa samasta paikasta ja on myös paljon käyttäjien kokemuksiatuosta paketista. Tehoa varmasti molemmissa riittävästi tai liikaa. Ja jos vapaasti saisi valita niin os speed löytyis omasta kun sellanen tuli aikaisemmin hankittua m8 autoon. Hieman kaipaisin perusteluja koneille ja koneiden hyviä ja huonoja ominaisuuksia mitä on ilmennyt. Muitakin kuins että tällä voitettiin. Ja tällä ei.  eli siis avointa keskustelua moottoreistakin.

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 12