EA Import

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Poinas2

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 33
1
EA-Import / Verkkokauppa kiinni
« : 27.04.16 - klo: 19.50 »
Verkkokaupassamme tehdään muutoksia. Tällä välin tiedustelut: sales@eaimport.net

Kätevimmin edustamamme tuotteet saat Hobbyfactorysta www.hobbyfactory.fi / info@hobbyfactory.fi

2
DEX8 ja DEX8T on varastossa. DNX8 pitäisi tulla kuunvaihteessa ja sitten kuorma kohti Suomea




4
Polttisautot / Vs: Onko tuo LRP Energy Power Fuel hyvää?
« : 12.03.15 - klo: 17.22 »
raddaddy

En katso levittäväni mitään mantraa, vaan korjaan selkeitä virheitä siinä mitä tänne postataan. Edelleen jos luet noi postaukseni uudestaan ajatuksella, niin toivottavasti huomaat seuraavat:

1# markkinoilla on fuileja joissa ei ole rissaa = 100% fakta
2# rissaa ei tarvitse olla polttoaineessa = 100% fakta
3# rissa fuilin haihtuessa tukkii kaasareita ja jumittaa luisteja = 100% fakta tosin laadukkailla rissaa sisältävillä polttoaineilla ei ongelma. Byronin 16% tms RTR oli aikoinaan tästä tukkeutumisesta malliesimerkki
4# rissaa sisältävä fuili nokeaa konetta enemmän kuin synteettinen = 100% fakta. Edelleen laadukkaalla rissaa sisältävällä polttoaineella ei ongelma.

Eli rissa on ihan hyvää tavaraa 2-t koneeseen. Onko se joku jumalainen aine ja kaikki ongelmat poistava nektariini tai edellytys sille että vehkeet pelaa ? Ei ole.

Tuosta jäähdytyksestä vielä, että kyllä noi koneet tarvii ilmaa että ne pysyy tolkullisissa lämmöissä. Tän voi kokeilla heivaamalla sen jäähdytyssiilin mäjelle ja päästellä kisasäädöillä. Se kyllä on totta, että jos pannun ruuvaa tarpeeksi rikkaalle, se menee ilman sitä siiliäkin, mutta ei se vehje mihinkään liiku. Toisaalta samaan lopputulokseen pääsee kun pistää vettä siitä koneesta läpi, palotapahtuma huononee, kulku lakkaa ja lämmöt tippuu  :wink:

Täytyy myös kommentoida tuota "Kun poltoainevalmistaja sanoo : 2% risiniöljyä, 6% synteettistä öljyä, voit turvallisella mielellä käyttää tätä sekä rata autossa että buggyssa" Kyllä ihan yhtä turvallisesti voi ajella aineella jossa on vaikka 8% synteettistä ja 3% rissaa tai vaikka pelkästään synteettistä tai rissaa ja vaikka väliltä 9-12%. Ei se 2%/6% seos tai 8% kokonaisöljymäärä ole liitoksissa mihinkään toimivuuteen tai paremmuuteen absoluuttisena lukuna tai muutenkaan.

Edelleen niin kunhan ei suolleta sitä shaibaa tänne foorumille, niin sen jälkeen mulle on ihan se ja sama millä kukin ajelee ja mihin uskoo. Suomeksi vielä kuten totesin, niin _ei se rissaa sisältävä fuili ole sen parempaa eikä huonompaa kuin synteettinen_. Tärkeintä on pitää ylipäätään huolta siitä pannusta, säädöistä ja opetella niitä vehkeitä käyttämään oikein. Sen jälkeen voi miettiä näitä muita asioita, huuhdella kerosiineillä, suihkutella petroolilla tai sekoitella omia rissasekotuksiaan jos niin tykkää. Täältä ja tästä "ikuisuus aiheesta" tähän

5
Polttisautot / Vs: Onko tuo LRP Energy Power Fuel hyvää?
« : 08.03.15 - klo: 14.10 »
Tarkkuutta, pyydän. En sanonut että kaikissa fuileissa. Sanoin nimenomaan että lennokkifuileja on ilman rissaa. Sanoin että kaikissa autofuileissa on rissaa. Jos olet eri mieltä niin laita linkki autofuiliin missä on 25% nitroa, öljypitoisuus 8-12% missä ei ole rissaa seassa.

No ihan ekana tulee tietysti mieleen toi meidän jakelema Piranha. Maailmalla on muitakin esim OptiFuel, NEO+ jne.

Oikeestaan tässä on tärkeempää se, että käyttää kunnollista fuilia ja ennenkaikkea pitää huolta siitä pannusta eli käyttää kunnollisia ja hyvin öljyttyjä suodattimia ja vaihtaa niitä riittävän usein ja opettelee säätämään sen vehkeen. Lisäksi kun säilyttää sen fuilinsa kuivassa ja tasalämpöisessä, muistaa ravistaa ennen käyttöä eikä aja 2-3v vanhalla litkulla niin hyvin menee. Sen jälkeen voi sitten alkaa miettimään näitä muita juttuja. Ja vaikka sen alalenkin voitelu onkin tärkeää, niin kyllä siellä koneessa on monta muutakin paikkaa jotka alkaa nopeesti kitisemään jos ei ole öljyä  :wink:

7
EA-Import / Vs: DNX8
« : 07.03.15 - klo: 13.12 »

8
EA-Import / Vs: TeamDurango uudet 1:8 krossarit ja Truggyt
« : 07.03.15 - klo: 13.11 »
fotoja

9
EA-Import / Vs: TeamDurango uudet 1:8 krossarit ja Truggyt
« : 07.03.15 - klo: 13.11 »
fotoja

10
EA-Import / Vs: TeamDurango uudet 1:8 krossarit ja Truggyt
« : 07.03.15 - klo: 13.10 »
fotoja

11
EA-Import / Vs: TeamDurango uudet 1:8 krossarit ja Truggyt
« : 07.03.15 - klo: 13.10 »
fotoja

12
EA-Import / Vs: TeamDurango uudet 1:8 krossarit ja Truggyt
« : 07.03.15 - klo: 13.09 »
Päivitystä tähän asiaan. Autot saapuu Eurooppaan kuun lopussa ja meillä siis huhtikuun alussa.

Hinnat seuraavat:

DNX8   549€
DEX8   539€
DEX8T 569€

Autot tulee osittain kasattuina, eli esim iskarit on kasassa, bulkit on kasattu, vetarit + hubit on kasassa, jolloin auton niputtaa nohevana tunnissa. DEX8 ja DNX8 on samalla perusgeometrialla. Polttiksessa paljon hyödyllisiä juttuja mm. oikeasti toimiva splash guard jarruille, simppelisti irrotettava keskidiffi joka ei vaadi mitään linkkien säätöä, edelleen todella helposti purettavat bulkit diffiöljujne yms vaihtoon.

Ennakkotilauksia voi laittaa maililla: myynti@mpm-performance.com

13
Polttisautot / Vs: Onko tuo LRP Energy Power Fuel hyvää?
« : 22.02.15 - klo: 15.41 »
Mutta silti joka autofuilissa sitä on. Ikinä en ole nähnyt 2-t moottoria karstoittuneen rissasta ja olen kuitenkin ajanut polttiksilla maalla, ilmassa ja vedessä 25 vuotta. Nelarit karstoittuu kyllä mutta niiden käyntilämpötila on paljon suurempi kuin 2-tahtisilla. Sen takia lennokkinelareissa on syytä käyttää vain synteettistä öljyä. Mutta kyllä mä 40 000 rpm pyöriviin 2-tahtisiin laitan vähän rissaa sekaan oli ne sitten maalla, ilmassa tai vedessä.

No ei 100% varmasti ole kaikissa fuileissa rissaa. Tervetuloa 2000-luvulle  =) Sä voit toki lisäillä rissaa sen mitä parhaaksi katsot, mutta ei sitä sinne fuiliin tarvitse tai rissaa sisältävä fuili ole yhtään parempaa kuin synteettinenkään. Ja edelleen rissa kun ei pala työtahdin aikana, se nokeaa konetta. Tämä on fakta. Se kuinka paljon sitä töhnää sinne kerääntyy on sitten tapauskohtaista, riippuu fuilista/rissan määrätä ja laadusta, säädöistä yms.   

14
Polttisautot / Vs: Onko tuo LRP Energy Power Fuel hyvää?
« : 21.02.15 - klo: 14.53 »
Ei modernissa autofuilissa tarvi olla rissaa. Markkinoilla on erittäin hyvin toimivia täysin synteettisellä öljypaketilla olevia fuileja ja kun homma on tehty kuten pitää, koneet pelaa ja kestää ongelmitta. Plussana rissan puuttumisesta kone ei karstotu/kerää nokea ja vältetään myös ongelmat jossa rissa hetken säilytyksen jälkeen voi muun fuilin haihduttua tukkia kaasatia ja jumittaa luistin. Tosin laadukkaassa fuilissa tätä jumittamista tapahtuu vähemmän, Mutta rissan aiheuttamaa karstottumista ei voi välttää. Kuten Jethro jo totesi, niin ravistaminen kannattaa muistaa. Ei siksi että se joidenkin väitteiden mukaan ""palauttaisi"" tehot vaan sillä varmistetaan että öljyt ja fuili on sekasin ja voitelu pelaa.

15
EA-Import / Vs: TeamDurango uudet 1:8 krossarit ja Truggyt
« : 06.02.15 - klo: 19.31 »
Messuilla oli esillä sekä dnx8 että dex8. Lisää infoa loppukuusta saatavuuden ja hinnan osalta

17
TD laittaa strategiansa uusiksi, ja samalla prokuskien tiimi hajotetaan. Ryan Lutz oli jo ehtinyt eilen ilmoittamaan jättävänsä Durangon.

http://www.neobuggy.net/2014/11/04/team-durangos-major-changes/

Ajatus kerhotason kilpailijoiden tarpeisiin keskittymisestä kuulostaa hyvältä, mutta mitä se oikeastaan tarkoittaa?


Yksinkertaistettuna Durango tulee tukemaan sponsoriohjelman puitteissa paikallisia kuskeja muutaman palkatun huippusuhaajan sijaan. Tästä tulee takemmin infoa kunhan sitä saadaan. Tuotekehitykseen ohjataan enemmän paukkuja ja autot edelleen kehitetään kilpailukäyttöön kuten ennenkin. Eli osallistaminen kasvaa ja isoimmat muutokset on oikeastaan siinä miten/mihin niitä euroja käytetään. Monilta osin positiivisia asioita ja nyt ne paikalliset starat pääsee vastaamaan huutoonsa.  :wink:

 

18
Polttisautot / Vs: Polttoaineista?
« : 20.10.14 - klo: 14.11 »
pitäs varmaa ostaa löpöö mut mistä vois kokeilla jotain muutaku modeltechnics


Esim tuolta voi tilata kotiovelle asti: http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1955

19
Homma ei autopolttoaineissa asiakkaan kannalta muutu mitenkään. Kuten jo todettiin, niin kaupasta saa valmista ainetta hakea niin paljon kuin sielu sietää. Ainoa rajoittava tekijä on varastointi, kuten on ollut ennenkin ja tulee olemaan. Jälleenmyyjillä ja maahantuojilla yms. on edelleen ilmoitus- ja rekisteröintivelvollisuus jota myös valvotaan sekä vastuu markkinoille lasketuista aineista.

20
Polttisautot / Vs: Alpha moottorit
« : 23.08.14 - klo: 09.17 »
Hyvä että alkoi pelaamaan. Sellainen kommentti, että sisäänajossa lämmöt on saatava yli 100 asteen. Jos ollaan sillä kintaalla saa kiertokanki vaan turhaan kipeetä. Tämä on sama kaikissa koneissa. Turha kiusata. Sen monesti myös huomaa sellaisesta metallisesta korkeasta "pinggggg" äänestä koneen käydessä tyhjää joka kertoo että lämmöt on liian alhaalla. Varsinkin nyt kun kelit taas viilenee, niin foliota vaan siilin ympärille että ollaan siellä reilusti yli 100 asteen. 140 on hiukan liikaa, mutta siellä 110-120 välillä kun mennään ja ollaan reilusti rikkaalla, niin on hyvä. 

21
Polttisautot / Vs: Alpha moottorit
« : 20.08.14 - klo: 10.44 »
Club raceriin palatakseni tuli vielä mieleen semmonen juttu että,
Voisiko olla mahdollista että kone lämpeää sen yläkuolonkohdan tiukkuuden takia kun syntyy kitkaa
Ja menee sen takia laihalle?
Tyhjäkäynnillä kummiski lämmöt pysyy aisoissa mutta heti kun rupee ajamaan pääsuoraa
 edestakas n.puoli kaasulla paljon röpöttäen (eli on varmasti rikkaalla) niin  kierrokset nousevat sen
Verran että syntyy riittävästi kitkaa siellä ylä kohdassa ja kone kuumenee ja menee laihalle?
Olisikohan vielä syytä ajaa pari tankkii boxin päällä tyhjää että kone " hioutuu" kunnolla eikä enää
ahistais ylä kohdassa?


T . Toni

Näkemättä paha sanoa tarkalleen mitä tapahtuu. Esim. kun kone on rikkaalla siinä on tyhjäkäynnillä lämmöt mtalammalla. Kun koneella ajaa ja se kuorman takia lämpiää, myös koneen käynti paranee, kun kampikammio ei ole täynnä fuilia jne. Eli kysymys kuuluu mitä lämmöt on pukilla ja mitä ne on kun ajat ? Esim voi olla mahdollista että kone on todella paksulla ja tyhjäkäyntiä on reilusti, jolloin kun ajaessa kone tavallaan aukeaa myös tyhjä nousee. Eli se saattaa hyvinkin olla normaalia.

Mutta ensimmäisenä tarkastaisin kaasulinkistön. Että varmasti linkistö tyhjäkäynnillä työntää luistin kiinni ja se palaa kaasuttelun jälkeen normaalisti. Sitten että kannen ruuvit on kireällä kun sisäänajoprikka on asennettu. Seuraavaksi tarkastaisin tankin ja paineletkut. Eli tyhjää käy mutta kun koittaa ajaa menee laihalle. Jos nämä on kaikki kunnossa niin yksinkertaisesti kokeilee että kääntää yläneulaa 15min auki ja kokeilee muuttuuko. Jos ei käy ollenkaan niin sitten takaisin siihen mistä aloitit, kaasuttelet vähän reilummin ja tyhjäkäyntiä pienemmälle. Jos alkaa kaasuttelun jälkeen nopeasti stumppaamaan, niin alaneulaa 15min kiinni ja kokeilee uudestaan. Jos se nyt jaksaa käydä, niin ajelemaan ja seuraa lämpöjä ja nouseeko se tyhjäkäynti. Luultavasti nousee ja jää korkeaksi. Nyt sitten jos auto matelee eteenpäin niin tiputtaa sen verran että ei kytkin ota kiinni. Laita kommenttia miten meni: myynti@mpm-performance.com 

23
EA-Import / TeamDurango / Neumann 2x Euroopanmestari
« : 21.07.14 - klo: 12.04 »
Vakuuttavan esityksen jälkeen Jörn Neumann pokkasi sekä takavetoisten että nelkkujen EM-pokaalin:

http://www.team-durango.com/blog/2014/07/21/neumann-double-2014-euro-champion/

http://www.team-durango.com/blog/2014/07/18/neumann-dex210v2-crowned-2014-euro-champions/

Voittaja-autot voi ostaa täältä:

http://www.eaimport.net/product_details.php?p=2039

http://www.eaimport.net/product_details.php?p=2040

Tai jälleenmyyjiltämme

Neumannin käyttämä On Point optio-osavalikoiman satavuus infotaan pikaisesti

24
Polttisautot / Vs: Alpha moottorit
« : 14.05.14 - klo: 15.40 »
Moikka mitä putkea suosittelisitte Alphan 28 RTR koneeseen tällä hetkellä perässä huutaa hong nor 3016
ja onko putken vaihdolla jotain muutakin käytännön merkitystä kun kulkupuoli.

Auto on vanha Hong nor X2 kaikilla hop upeilla ja käyttötarkoitus  on pelkästään tottutaa mun 4 ja 6v pojat ajamaan nitrolla ilman että pojat pelkää autosta lähtevää ääntä.

Kannataako hankkia parempi putki vai riittääkö tuo myös minulle :)

3016 on aika tukkonen pilli, joten voi olla ihan hyvä vaihtoehto ko koneelle ja junnu kuskille. Alphan 2090 on hyvä vaihtoehto, kun siinä voi vaihtaa käyrää ja kuristinta sen mukaan miten haluaa kulkua. Ko koneeseen normi käyrä ja pienin kuristin on hyvä lähtökohta.

25
Polttisautot / Vs: Alpha moottorit
« : 14.05.14 - klo: 15.38 »
Hei!

Mulle on tulossa Alphan .28 rtr pannu ja siihen Alphan 2081 putki.
Mikähän tulppa lämpöarvoltaan tähän on paras? Tässä topicissa sanotaan monessa kohtaa että aina mahd. kuuma tulppa, mutta ea importin sivuilla lukee että .21 ja .28 rtr koneille medium tulppa.

Alphan N3 tai N5 tulppa pelaa tossa koneessa hyvin. Vastaavasti joku muu STD HOT tulppa. Kesällä voi ajaa myös medium tulpalla kun on kuumat kelit.

26
EA-Import / Vs: DEX210V2 2WD 1:10
« : 29.04.14 - klo: 15.48 »

Team Durango DEX210v2 - Your Racing, Your 2WD


Travis Amezcua on the new DEX210v2

27
EA-Import / Vs: DEX210V2 2WD 1:10
« : 29.04.14 - klo: 08.45 »

http://www.eaimport.net/product_details.php?p=2040


Ja ensimmäinen erä autoja lähtee suomeen ensiviikolla. Erästä vielä muutama vapaana. 

28
EA-Import / Vs: Ryan Lutz Worlds Edition
« : 24.04.14 - klo: 20.33 »
Toinen setti WE konetta hyllyssä. Samaten saimme lisää 2107 pillisettiä, laakereita yms.

30
EA-Import / Vs: DETC410 Touring Car
« : 10.04.14 - klo: 21.19 »
Autot varastossa. Myös perus varaosat kuten tukivarret, hihnat, optio jouset ja vakaajat yms varastossa

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 33