EuroRC

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Valde

Sivuja: [1] 2 3
1
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: RC-kohteet Japanissa?
« : 06.01.16 - klo: 16.58 »
Matka tuli tehdyksi. Aikataulu ja osaaminen ei valitettavasti antanut myöden kuin käymisen Tamiyan myymälässä Tokiossa. Paikka oli ihan mielenkiintoinen. Alakerrassa oli tarjolla hyvin Tamiyan RC-osia ja -rakennussarjoja. Katutasossa oli pienoismallit ja yläkerrassa rata "ura-autoille" Olin tuolla illalla ja yläkerran radalla pääsi seuraamaan "virittelijöitä" toimissaan.

2
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: RC-kohteet Japanissa?
« : 04.11.15 - klo: 12.18 »
Tuo vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. Hiukan pidempi matka Tokiosta. Jo viime reissulla merkkasin karttaan Tamiya Planmodel Factoryn, mutta matka ei kuitenkaan käynyt noille seuduille päin. Ehkä nyt pitäisi yrittää:
https://www.youtube.com/watch?v=pmDrIGEH8So

3
Keskustelua kaupankäynnistä / RC-kohteet Japanissa?
« : 03.11.15 - klo: 19.41 »
Heps kukkuu!
Tuli mieleeni, että kysäisen foorumilta, onko kenelläkään mitään omakohtaisia kokemuksia RC-jutuista Japanissa. Viimereissulla kävin Akihabarassa netistä kaivettujen ohjeiden avulla yhdessä RC-kaupassa. Se tosin oli odotuksiani pienempi, eikä heillä ollut hyllyssä oikeastaan mitään pientä virittelyosaa tms. Myös jossain radalla voisi olla mielenkiintoista käydä katsomassa. (Ja offtopicina voi laittaa vinkkejä auto ja MP pienoismalleista. Erilaisia figuureja ja junaratajuttuja löytyi ihan BicCamerasta ym.)
Lähtö olisi lauantaina..
[edit] Tokio olisi varmaan se ykköskohde..

4
Sähköautot / Vs: Modifioidut sähkikset
« : 23.09.12 - klo: 18.57 »
Okei. 4 tuumaa siis. Alkusuunnittelua tehdessä netissä saa aikaa näköjään kulutettua tuntitolkulla.
Lähtöaihiona on siis Schumin sx2:n. Ehdin hiukan jo pyörittelemään tukivarsien paikkoja. Näyttäisi siltä, että n. 300mm wb olisi helposti saavutettavissa. Valitettavasti noita työvälineitä ei ole niin, että pystyisi omia tukivarsia jyrsimään.
Hienointa olisi tietty löytää jostain oikeaa kokoa oleva välikoppa Eskon kori, mutta näillä näkymin joudun tyytymään varmaankin tuohon Deltaplastikin Capriin. Se on Kai alunpitäen tarkoitettu 1:8 ratapolttiksille. Serpent ja mitä noita vanhempia nyt oli. Mutta osaisiko joku kertoa minulle minkä kokoiset renkaat noissa ratapolttiksissa on?

5
Sähköautot / Vs: Modifioidut sähkikset
« : 23.09.12 - klo: 15.01 »
Mulla on ollut jo pitemmän aikaa takaraivossa hautuumassa sellainen projekti, jossa vanha 1/10 nelkkukrossi saisi päällensä rallygame kopan. Oikeastaan 260mm leveä kori olisi optimaalinen, koska sopisi suoraan auton leveyteen. Esim. Deltaplastikin Zakspeed Capri saattaisi olla aika passeli. Sitten vastaava ratasarjan Celican koppaa näyttäisi olevan valmistuksessa. Miten näihin sitten sopii 2.2 tuuman renkaat?

Sitten varsinaiset rallygame kopathan on 310mm leveitä. Ajattelin, että auton leveyttä ehkä voisi kasvattaa 2.2 tuumaisilla truggy-vanteilla. Lancia Deltan koppaa on kai ihan helpolla saatavissakin. Tuolla rally-game topikissa joku kotimainen toimijakin muistaakseni noita mainosti. Eikös nuo 1/8 rally-game renkaat ole 3:n tuuman halkaisijalla. Auto voisi jopa näyttää 2.2 tuuman renkaalla enemmän skalelta.

Harmi vain, että kopat ovat kuitenkin senverran kalliita, ettei kokeilumielessä raaski molempia hankkia. Rally-game kopan kanssa ratkaistavaksi tulee vielä akselivälin venytys. Onko täällä foorumilla kukaan aikaisemmin tehnyt vastaavaa projektia. Vinkkejä otettaisiin mielellään vastaan.

Aloittaa pitää varmaankin korin hankinnalla. Siitä saa sitten mittoja selväksi ja voi alkaa miettiä jatkoa. Muuten onko Asson 1/10 truggy ja byggy mitoiltaan sama auto, mutta eri kopalla ja renkailla?

6
Yleinen keskustelu / Vs: Ihan kiva
« : 11.04.11 - klo: 12.36 »
Kolme suosituinta ja alkuperäistä ovat asso, kössi ja tietenkin slash. Olet näköjään rajannut ne pois, miksiköhän.,?

Sen mitä olen netistä tietoa etsinyt, niin Asso oli saanut moitteita painosta ja kankeasta käyttäytymisestä (nyt mennään muistikuvilla) Kyöstin jätin pois ihan omien mielikuvien takia, jotenkin koen niin, että Kyosho on panostanut enemmän 1:8 polttiksiin (Infernot). Traxxas on toinen mielikuvien uhri. Muistikuvat ovat sellaiset, että Traxxasin autot ovat karkeatekoisia ja painavia. Itse kun olen enemmän pro- ja hifistelijä tyyppi. (Siis Pro-kuski omissa unelmissa)

Venomin keski- / takamoottoriratkaisu vaikutti mielenkiintoiselta, mutta autoa ei ole tarjolla kuin RTR-versiona. Ja RTR:llä on mulle sellainen "lelun" leima.

Team C:n maahantuoja on tosiaan pannut parastaan näillä sivuilla, mutta käyttöjäkokemuksia ei autosta ole minun silmiini sattunut.

Hpi on myös merkki, jonka sijoittaisin lähinnä pihasuttailu laitteeksi (Tosin siihen käyttöön minunkin autoni varmaan pääosin joutuu), mutta auton hinnoittelu on houkutteleva.

7
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 08.04.11 - klo: 11.27 »
Short Course trukki hakusessa.

Ajatus oli ajaa 1:10 tuuppikrossin tekniikalla, joten SC-autoksi luontevin vaihtoehto lienee myös takatuuppi.
Vaihtoehtoina olen katsellut seuraavia:
Team C TS2
HPI Blitz
Venom Gambler

Plussaa keveydestä ja siitä, ettei autoon tarvitsisi erikseen hankkia paljoa optio-kilkettä.
Ensisijaisesti kitti, mutta jos RTR-paketti täyttää vaatimukset, niin mikäpä siinä. Hintakin saisi pysyä siinä 200€:n nurkilla

Ja SC käyttöön hyvää servoa saa myös suositella.

8
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 03.10.10 - klo: 10.07 »
Mutta kysymys onkin, että miten Lipot pitäisi oikeaoppisesti hävittää.


Tuossa yksi tapa: http://rc10.fi/index.php?topic=12567.msg292710#msg292710


Ok! Lähtee kierrätykseen suolavesi käsittelyn jälkeen. Syttymisriskin takia ajattelin, että akulle voisi olla tarpeellista tehdä jotain ennen kierrätykseen vientiä, ettei ala siellä savuamaan.
Kiitos selkeistä ohjeista.

9
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 01.10.10 - klo: 20.36 »
On ollut RC-harrastus huililla nyt varmaan vuoden verran. Nyt katsoin, niin näyttäisi tuollainen 2S Linnalipo aika pullistuneelta. (Sinänsä jännä juttu, kun mielestäni olen ihan hyvin kohdellut, mitä nyt ehkä syksyllä ajeluissa hiukan päällensä kosteutta saanut)
Mutta kysymys onkin, että miten Lipot pitäisi oikeaoppisesti hävittää. (Vein nyt parvekkeelle odottelemaan jatkokäsittelyä, kun täällä on niin kovin varoiteltu, että en uskaltanut jättää sisällekään sitä odottelemaan. Vaikka tuskin se kylmä, jota akku parvekkeella saa tekee sille yhtään hyvää)

10
http://www.rc-race-and-drift-japan.com/

Tuollainen kauppa tuli vastaan, kun hain suoravetoautojen osia. En vaan onnistunut löytämään tietoa siitä, missä ko firma sijaitsee. Ja olipa siellä myynnissä hyvän näköinen (ainakin kuvassa) B-ryhmän Lancia Rallye 037 -koppa. Voisi mennä Vintage Racingiin.

11
Nyt olisi eka tilaus lähdössä RC-marttiin. Visalla ajattelin maksaa. Ilmeisesti pitäisi valita "Ship together with a formal invoice" -> joka olisi lasku tullia varten?

Onko jotain muuta vielä mikä pitäisi huomioida/tietää?

<Edit> Tilaus meni jo, toivottavasti oikein.. Vaikkei isoista summista nyt ollutkaan kyse.

12
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 09.10.08 - klo: 13.28 »
Ennen asennusta renkaan sisäpuolelle on liimattu kierros kangasteippiä, jonka tehtävänä on estää tämän huomattavan pehmeän renkaan venyminen palloksi suurilla pyörimisnopeuksilla..


Mitä liimaa olet käyttänyt? Onko normaali kumiliima sopivan joustavaa?

13
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 04.10.08 - klo: 19.32 »
On Graupner Ultramat 14 laturi, LCB-6C balansseri ja 2s 1700mAh akku. Nyt pitäisi alkaa latailemaan, joten Laturi Li-po tilaan ja milliamppeerit annettu 1700. Jos nyt kytken balansserin akun balansseri-liittimeen ja balansserin laturiin, niin akku lähtee latautumaan? Menikö oikein :huh:

Pää jo ihan kipeä, kun oon noita englanninkielisiä ohjeita tavannut.

Pikaista vastausta kiitos, ettei polteta taloa maantasalle :lol:

No nyt se sitten alkoi, nimittäin lataus. Ainakin valot vilkkuu ja pitäisi olla ohjeiden mukaisesti kytketty. Hiukan on kuitenkin epävarma olo, kun noista LiPoista niin on varoiteltu. No silmä tarkkana ja suojalasit silmällä vahtimassa :cheesy:

Eka kerta kun aina jännittää...

14
Yleinen keskustelu / Vs: Paimiossa ajopaikkoja?
« : 04.10.08 - klo: 19.09 »
Vanhan 1. tien varrella Paipin liittymästä vähän Sauvon risteyksen suuntaan on vasemmalla viitta uimapaikalle. Kerran tuolla tuli käytyä uimassa ja vaikutti tosi hiljaiselta paikalta, kun parkkiksella oli joku rikottu Honda Civicin romu. Itse uimapaikka on vanha hiekkakuoppa. Joten, miksei sillä suunnalla voisi ajella.

15
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 04.10.08 - klo: 18.52 »
On Graupner Ultramat 14 laturi, LCB-6C balansseri ja 2s 1700mAh akku. Nyt pitäisi alkaa latailemaan, joten Laturi Li-po tilaan ja milliamppeerit annettu 1700. Jos nyt kytken balansserin akun balansseri-liittimeen ja balansserin laturiin, niin akku lähtee latautumaan? Menikö oikein :huh:

Pää jo ihan kipeä, kun oon noita englanninkielisiä ohjeita tavannut.

Pikaista vastausta kiitos, ettei polteta taloa maantasalle :lol:

16
No, tämän valtion päättäjien tajuntamaailman tietäen. Päätös on aselakiin muutos ja nallipyssyt metsästykseen..seuraavana sit joku vatipää räjäyttää puoli kaupunkia ilmaan..ihmetelläänkin että miksei aselaki tehonnut.. Vähän sama ku rattijuoppoja pistetään aisoihin nopeusrajoituksia tiukentamalla.

Oli laki mikä tahansa, niin kyllä tappaja aseensa löytää. Muistatte varmaan Porin varsijousi-tapauksen. Silloinkin reaktio valtiovallan taholta oli esitys varsijousien luvanvaraistamisesta.

Lisää harrastuksia ja sosiaalisia kontakteja nuorille lienee paras ratkaisu. Mielenterveystyö ja holhoaminen saattaa johtaa jopa päinvastaiseen tulokseen kuin haluttu. Itse muistan, kun olin ala-asteikäinen ja muutettiin pienelle paikkakunnalle. En pitänyt yhtään kun yht.äkkiä alettiin seuraamaan tekemisiä ihan eritavalla kuin isolla paikkakunnalla, jossa voi olla koulussa "huomaamaton". Oma reaktio valvontaan oli häiriköinti yms. "haastaminen".

17
Sähköautot / Vs: Tamiya Mini Cooper - M03 Rally Chassis
« : 16.09.08 - klo: 19.28 »
Mitenkähän Miniin saisi 1/18 autoon tarkoitetun harjattoman tekniikkapaketin kiinni. Moottorin akseli lienee suurin ongelma, eli pitäisi löytää sopivalla akselilla varustettu moottori. Nyt autossa on paikallaan vanha kunnon Tamiyan Dynatech 02H -moottori, ja nopeus on sillä kohdallaan. Pienempi harjaton varmaan kuitenkin vähentäisi painoa ja parantaisi ajettavuutta. Dynatechissa max. kierrokset on 25000 ja vääntö 413g-cm. Joten 7.4V Lipoilla se tarkoittaisi kai n. 3400kv moottoria ja kolmella kennolla sopisi 2250kv.

Moottorivinkkejä?

18
Sähköautot / Vs: 1/18 nelivedot maastoon
« : 15.09.08 - klo: 21.27 »
Varmaankin tuo 40mm 4800kv olisi tehokkain valinta. 2mm akselille saa asson pinjonit käymään ja 2,3 mm akselille löytyy pinjoneita vähän vähemmän. Tuskin siitä paremmasta jäähdytyksestä mitään haittaa on. Tuo DY:n nopari ei kovin kummoinen ole, joten suosittelisin valitsemaan nopariksi jonkun mamba:n, quark:n tai jonkun muun laadukkaan.

Seelvä, voipi olla niin, että menee hankintaan suoraan jollain Mamba setillä.

19
Sähköautot / Vs: 1/18 nelivedot maastoon
« : 15.09.08 - klo: 19.49 »
Ajattelin hankkia omaan talliin tuollaisen Asson RC18T Factory Teamin harjattomana. Lähinnä rakenneltavaksi ja pihasuttailuun.

"Moottorivaihtoehtoina 30mm/40mm moottori, 12-31-käämikierrosta, 2,0mm/2,3mm moottorin akseli sekä kiinteä moottorin jäähdystysprofiili / ei profiilia. Kerro toiveesi tilausta tehdessäsi."

Mitäs tähän kannattaisi vastata? Tarkoitus olisi päästä Assolla kovaa, mutta mikä olisi toimivin yhdistelmä? :huh:
Niin, entäs tuumaiset työkalut, mitä tarvitaan?

20
Sähköautot / Vs: tuntematon auto
« : 03.07.08 - klo: 14.13 »
löytyi nurkista lapsuuden jäännöksiä..

Itse en ole omistanut, mutta kaverilla oli... Jos se on sun lapsuuden jäännöksiä, niin tiedät varmaan, että ton sai keulimaan laittamalla akun tonne takarenkaiden päällä olevalle telineelle. Mutta ei sillä sitten enää normaalisti pystynytkään ajamaan. :cheesy:

"eli onko noi moottorit standardi kokoisia": Oliskohan 540-kokoinen "mabuchi" tai "johnson" Siis ihan peruskone, joita tulee miltei jokaisen 1/10 auton mukana. Käytettyjä (ja uusia) löytyy varmaan täältäkin.

Rattaista en ole varma. Itsellä oli tuolloin Tamiyan Astute crossi, ja siinä kai oli 32dpi rattaat. Mutta muistan, että jonkun kaverin autossa oli tuota harvempi hammastus. Joku voisi sulle varmaan kertoa miten hammastus lasketaan (tai ehkä se on tuolla A-P:n RC-sivuilla), jollei sinulla ole esimerkiksi mahdollista poiketa RC-kauppaan joko auton tai sen rattaan kanssa, joka pinjonia vasten tulee. Koko auton, kun ottaa mukaan, on pinjonin koko tietty mahdollista sovittaa. Tietty joku foorumilaisista voi omistaa ko. auton, niin selviää tämäkin asia.

Kuvista näkee, että autossa on mekaaninen nopeudensäädin, joten tarvitset vain moottorin ja sopivan pinjonin. Joidenkin vaan pitää heti päästä hifistelemään tiedoillaan. Toki jos haluat satsata RC-autoiluun löytyy noista linkeistä vinkkiä, mutta sitten lienee paikallaan kyllä toisen auton hankintakin.

21
Sähköautot / Vs: Mamba Monster
« : 03.07.08 - klo: 12.06 »
Juu täälläkin tilattu ja maksettu kuukausia sitten, mutta hyvää pitää odottaa :smiley:
Tämä rcuniversestä lainattu keskustelun pätkä sopii just tähän :cheesy:

"-Chinese Democracy will probably come out before the Mamba Monster Max
 -It'll come out soo you guys... Just gotta be patient. I've got dibs on one to its just a matter of time.
 - Chinese Democracy right?"

22
Jos käytetään sitä vanhaa harrastuksen määritelmää, et menee kaikki rahat ja vähän ylikin, niin huomasin harrastavani polkupyöräilyä. Ostin meinaan uuden pyörän työmatkoja varten, ja jo nyt on varmaan pyörän hinnan lisäksi mennyt satku varusteisiin. :shocked: Enkä oo tolla pyörällä vielä ees päässy töihin, vaan joutunut vielä vanhalla sotaratsulla matkaan. Meni heti uudesta kumi puhki. :evil: (Tehtaan asennusvirhe)

23
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 11.03.08 - klo: 19.47 »
Timppaaselle plussaa. Kaupat sujui leppoisasti ja paketin mukana tuli kiitettävästi kaikki mahdolliset autopaketin osat.

Muutama muukin foorumilla tunnettu kaupantekijä saa multa kiitokset! Ttietävät kyllä itse kenestä on kyse, ja taitaa kaikki muutkin täällä tuntea :lol:

24
ÖöH! Kestävyys 1/8 polttisrungoissa/osissa taitaa tarvita jotenkin erilaisen kuskin ku mitä mä olen..siis harjattomina ajellen.
8mm pyöränakseleita tuntuu poikkasevan ku on kaasu pohjassa tullut maahan, sekä tietty vetareita. Tehoa sais ehkä silti...   :mrgreen:

Ehkä sulla onkin painoa liikaa, kun ei paikat kestä :evil:
No ei vaiskaan, vaikka sähkövermeistä taitaa kertyä painoa perus polttikseen nähden. Ja siihen vielä lisäksi kasvanut teho niin tietäähän sen, ettei mitoitukset kestä. Kisavehkeiksi ne polttiksetkin on suunniteltu, jolloin kestävyys on aina jonkilainen kompromissi painon, ajettavuuden ja nopeuden ollessa toisessa vaakakupissa.

25
Sähköautot / Vs: elektroninen nopeudensäädin
« : 06.03.08 - klo: 20.43 »
Ikävä nostaa näin vanhaa topiccia ylös, mutta en viitsi nyt uuttakaan luoda. Ja wanhoista asioista tässä tavallaan onkin kysymys.

Eli mulla on kaksi vanhaa toimivaa noparia elektronista nopeudensäädintä. Ko Propon CX-4 ja Futaba MC-210CR. Futaba pakillinen, Ko Propo vain eteenpäin. Futabassa on 30A:n sulake (alkuperäisyydestä ei enää muistikuvaa) Ko Propossa ei mitään. Molemmat luultavasti valmistettu ennen 90-luvun puoliväliä. Osaisko joku arvata (tai ehkä on jopa joskus omistanut moisen) noista jotain speksejä (lanka rajoitusta lähinnä).

26
Sähköautot / Vs: moottorit
« : 06.03.08 - klo: 19.36 »
Hee, noniin :lol:
Pistin piuhat akkuun kiinni ja korvakuulolta Dynatech 02H tuntuu kiertävän paljon kovemmin, kuin Sport Tunedi. Hiilet on vaan kuluneet ja kollektorikin kiillotuksen tarpeessa  :angry:.
On se tämä netti vaan hieno! Ja erityiskiitokset tuonne Ari-Pekan suuntaan. Löytyi paljon hyödyllistä tiedoa hänen nettisivuiltaan. Ei silloin joskus kerholla kehdannut koko aikaa olla nykmässä vanhempia poikia hihasta neuvoja kyselemässä. Eikä tosin kaikkea tajunnutkaan kysyä :lol: Huomaa sen noiden poltettujen nopareittenkin määrästä, oliskohan niitä siinä viiden kieppeillä. On pojalla ollut kallis harrastus :mrgreen:

<edit> Niin joo, toi dynatech tapasi imaista akun tyhjäksi tosi nopeaan, siksi sen käyttö jäi vähemmälle. Nyky akuilla ei varmaan haittaa niin paljoa.

<edit> Jos joku kaipaa tietoa Tamiyan moottoreista, niin tuolta löytyy:
http://home19.inet.tele.dk/martinjordt/ressources/motors/motors.htm

27
Sähköautot / Vs: moottorit
« : 06.03.08 - klo: 13.26 »
Kaivoin miljoonalaatikon kätköistä vanhan Tamiyan Dynatech moottorin. Sellaisen, jossa on harmaa uritettu "kuori". Osaisiko joku foorumilaisista kertoa minulle jotain tietoa tästä moottorista? Laatikosta löytyi myös muutama sport tuned -moottori. Mitenkäs se eroaa tavallisesta Mabuchista, kiertävämpi vai vääntävämpi? Nämä moottorit kun on sellaisilta ajoilta, kun harrastaja itse oli vielä sen ikäinen, että oli ala-asteen viimeisillä luokilla.  :embarrassed: Muistikuva oli, että auto kulki Sport Tunedilla kovempaa kuin Dynatechilla, mutta ehkä se johtui siitä, että mulla oli Dynatechille liian iso pinjoni autossa. :p Hitto kun silloin olis ollut näitä harjattomia. Autot olisi ollut varmaan jatkuvasti särki ja poikki :grin:

Tamiya Clubilta löytyi kuva:
http://www.tamiyaclub.com/showroom_model.asp?cid=69312&id=8649

28
Sähköautot / Vs: Mamba Max
« : 26.02.08 - klo: 17.56 »
Tälle patentille ei sitten ole takuuta, mutta omassa autossa on vastarin sijoitus niin, että antennipiuha meni moottorin virtajohtojen yli. Seurauksena tietysti häiriötä. No, käärin antennijohdon alumiiniteippiin siltä matkalta, kun kosketuksissa virtajohtoihin -> Ei häiriöitä. Toimii varmaan alumiinifoliollakin, jos on toimiakseen :huh:

Jostain lukiofysiikasta muistelen tälle selitykseksi "Faradayn häkin". Samalla tavalla nuo häiriösuojatut kaapelitkin tehdään, eli kun johdon ympärillä on metallikuori, niin sähkömagneettinen säteily ei pääse johtoon ja päinvastoin. Mitä parempi sähkönjohde, sen parempi suoja. Eli tällä tavallaan eristetään antennijohto auton rungosta.

29
Sähköautot / Vs: Mamba Max
« : 26.02.08 - klo: 16.12 »
Kävin kokeilemassa uudelleen sijoitetulla antennilla -kantamaa 10m

Kokeilin useampaa eri kohtaa, eristin kaikki johdot ja noparin,vastarin, antennin rungosta -sama juttu.

Rupeaa ideat loppumaan -edelleenkin ongelma on vain FLM-pedessä,muovirunkoisissa autoissa toimii! -taitaa ottaa häiriöitä alumiinista!

Tälle patentille ei sitten ole takuuta, mutta omassa autossa on vastarin sijoitus niin, että antennipiuha meni moottorin virtajohtojen yli. Seurauksena tietysti häiriötä. No, käärin antennijohdon alumiiniteippiin siltä matkalta, kun kosketuksissa virtajohtoihin -> Ei häiriöitä. Toimii varmaan alumiinifoliollakin, jos on toimiakseen :huh:

30
Nämä ovat klassikoita; ei missään erityisessä järjestyksessä

3. SRV:n mikä tahansa kappale; esimerkissä se sattuu olemaan Voodoo Chile
http://youtube.com/watch?v=1GSpbuFSr2o&feature=related



Selvä ykkönen on Jimi Hendrix. Ei mahda mitään, mutta kuuntelin tossa just Electric Lady Landia ja siltä alkuperäisversiota.. Tosin levyn paras biisi on tulkinta Bob Dylanin All Along The Watch Towerista.

Deep Purplen Made In Japan on sitten kunnon live tykitystä koko levy.

Sivuja: [1] 2 3