Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - MitsuEvo

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 11
1
Päivititkö win 8.1 -> 10? Onko millaisia eroja tullut, esim suorituskyvyssä?

Harmittaa kun ei aurinko meinaa paistaa kunnolla.

2
Vapaa keskustelu / Vs: Spagetti/Lasange levy auto projekti
« : 08.07.15 - klo: 14.43 »
Niin tosiaa nyt ku näitä hyviä ideoita on tullu nii heittäkääs joku mistä sais pakoputken paukkulaakerin tehtyä?

3
+5

4
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 10.06.15 - klo: 17.17 »
Harjotuskappale..  :roll: tuo punasen sävy ois voinu olla vähän tummempi.




5
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 26.05.15 - klo: 19.51 »
http://www.benedini.de/Home_E/Sound___Smoke/sound___smoke.html

Sieltä löytyy, google käteen ja katsomaan mistä löytyy parhaaseen hintaan.

6
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 11.04.15 - klo: 12.07 »
Paksumpi kerros autto kyllä huomattavasti, toinen testikappale oli jo jonkun näköinen  :laugh: Kiitti vinkeistä!

7
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 03.04.15 - klo: 19.05 »
Dodiih ensimmäinen nestemaskimaalauskokeilupalanen on kuivumassa, selvästikin kannattaa vielä harjotella ennen varsinaisen korin maalaamista.

Onko maskia liikaa vai liian vähän jos se lähtee melko helpolla repeämään mukaan kun on repii maalattavan alueen kohdalta maskia pois? Vai enkö leikannut tarpeeksi syvää viiltoa? Ainakin omasta mielestä maskia olis kyllä voinu olla enemmänkin.

Tuohon nyt lähinnä kokeilin miten maali peittää ja vapaalla kädellä ja sapluunalla piirtelin jotain että saa kokeiltua miten maski käyttäytyy.


8
Vapaa keskustelu / Vs: vitsipalsta!!!
« : 02.04.15 - klo: 10.12 »
ei varmaa tartte sanoo enempää kuin kuva kertoo  :laugh:


olispa rahkaa  :laugh:

9
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 26.03.15 - klo: 18.26 »
Kuinka paksusti tuota nestemaskia pitää laittaa hyvän lopputuloksen saamiseksi? Moneenko koriin tuommonen esim 120ml purkki Faskolorin fasmaskia riittää?

10
Musta jotenki tuntuu että jollaki näistä kertomuksien henkilöistä jollei kaikilla lue facebookissa koulutuksen kohalla "elämänkoulu". :D  kuulostaa just noiden elämämkoululaisten seikkailuilta  :smiley:

11
Ei kaipaa selittelyjä.


12
On uusi tekniikka kyllä aikamoista p****a..

On se kyllä jonsei osaa käyttää  :grin:

Ihan näin asiasta sen enempää tietämättä, ettei vaan ois tarkotus painaa modeemin WPS nappia että se tulostin yhistyy siihen wifiin ja sitä kautta tietokoneeseen?

13
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 25.12.14 - klo: 23.39 »
Tuossa ohjausservo epäilyssä voi olla kyllä perää, paikallaan on nimittäin joku turnigyn servo ja surutta on pommitettu vedessä sun muussa menemään  :angel: Tosin noparikin joskus tekee niin että kesken ajon alkaa vilkuttaa punasta eli cut offia vaikka akku olis lähes täys. Akku irti ja takas niin alkaa taas pelittää.

Mullaki kaasun nykiminen on on-off tyylistä mutta muuta oireilua valojen vilkkumisen lisäks en huomannu. Voisko tuommonen sitten johtua noparista? Kuulostaa radiovialta siinä mielessä että kaasu nykii aivan kuin signaalissa ois vikaa mutta toisaalta valot vilkkuu niinkö noparilta vastarin virransyötössä ois vikaa ja sitä kautta vastari ei toimi kunnolla.   :huh:


14
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 25.12.14 - klo: 19.18 »
Nyt on pientä ongelmaa, nimittäin Slash jo kerran tehny pikku jekut ja pisti kaasun pohjaan kesken ajon ja tuli niin sanotusti kiire repiä koppa pois ja akun piuhat irti. Merkkiä näytti hetken niin että kaasu nyki koko ajan. Kuminkäryn hälvettyä keräilin sokat hangesta ja kattelin että mankasta oli patterit aika vähissä. Noh, vaihoin patterit ja ajo jatkuu ongelmitta. Nyt eilen taas mankan pattereiden näyttäessä lähemmäs 11V lähdin ajamaan ulos, pakkasta ~20. Viime- ja edellistalven toiminu kuitenkin ongelmitta samoissa pakkasissa. Kerkesin ajaa jotain 10min ja taas alkoi tuo kaasun nykiminen ja ajovalot vilkku menemään. Äkkiä revin akun taas irti ennen ko laparenkaat saa kyytiä.

Speksejä sen verran että nopari on Velineon VXL3S jonka jatkona Velineon 3500 motti. Radio Hobbyking HK310 ja tämän mukana tullut vastari. Ajovalot kytketty suoraan vastariin, virrankulutus 200mA luokkaa. Zippy 3S 6400mAh 30C patteri täydessä latingissa.

Auto ei ole kuitenkaan kertaakaan ennen tätä tehnyt näin, omistuksessa ollu kuitenki jo kaksi vuotta. Osaako expertit sanoa jotain osviittaa mikä on pielessä? Valot vie liikaa virtaa vastarilta? Radio/vastari tulossa tiensä päähän?

15
Nyt ois tarvetta hammaskeijulle, Madin etudiffin lautaspyörä ja pinioni menetti pari hammasta. Onko neliveto Paulilla hyllyssä varaosaa josta luopuis pientä korvausta vastaan  :tongue: Suomessa maksaa 23 euroa ja bulgariassa oli joku kauppa missä oli kympillä mutta toimitusaika on varmaan mitä on..

16
Oletkos täältä kyselly apua, rekkamiehet taitaa seurata enemmän tätä foorumia
http://rc-tyokoneet.proboards.com/

17
Mahto hajota jo viime viikolla mutta Mad Forcen etudiffistä lautaspyörä ja pinioni kärsi pienen hammaskadon, juuri kun alko lunta tulemaan. 23 euroa pitäs pulittaa uusista, taidan ennemmin jättää takavedoksi..

18
Slashiin sopiva 3s akku euroopan varastosta

ZIPPY Traxxas 6400mAh 3S1P 30C Lipo Pack (Suits TRA2857) ( EU Warehouse)
http://www.hobbyking.com/buddy.asp?code=E0EF9CEA-4E25-41ED-93C6-EED71EF65AC2

19
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 18.10.14 - klo: 16.43 »
Loskakeli + Slash VXL + Slashin orkkisrenkaat + 3S LiPo= meno näyttää arab driftingiltä  :laugh:

Vähän kerty alustaan loskaa,  tässä vaiheessa mentiin käytännössä auton pohjan varassa kun auto oli jo aivan maassa lumen painon takia :D



¨


Tässä vielä bonus kuva kesälllä maalaamastani korista, ensimmäinen monivärinen kori jonka maalasin. Opittua tuli se että käytä kunnon rajausteippiä niin saat suorat reunat viivoihin.. :D monsteri lookki johtuu korotetuista koritolpista jotka on 1/8 renkaita varten.


20
Ulkopuoleltahan nämä maalataankin koska osat ei ole lexania  :azn: Eli käytännössä helppo se on korjata.

21
Vapaa keskustelu / Vs: Playstation 3
« : 02.01.14 - klo: 10.53 »
Nonni, parannusta näkyy heti! Tuossa seasonalissa tais olla 2:14.xxx aika kun ajoin silloin että saa sen bemun. Nyt sain pari kymmenystä siitä pois. Ilman apuja siis. Sitten päätin kokeilla srf:n kanssa, kahdessa kierroksessa lähti 3 sekuntia!  :shocked: en ikinä ennen ollut sitä käyttänyt mutta nyt huomasi että on siitä jotain hyötyä. Nyt siis ennätyksenä 2:10.730.

22
Ei oo tapana törmäillä  :roll: mutta tekevälle sattuu. Kesällä ajelin Madilla ja isä ajoi Slashilla, pienen kommunikaatiohäiriön seurauksena jyräsin Slashin perän yli :D takaa olka-akseli meni vaihtoon, ei muuta.

23
Sähköautot / Vs: PROJEKTINA TAMIYA TOYOTA TUNDRA
« : 30.12.13 - klo: 00.03 »
Tuo musta savu savukoneesta onkin mielenkiintonen juttu sillä se ei ole mahdollista fysikaalisista syistä.

Olen nänhy semmosia ratkaisuja juuri tämän Tamiya MFC:n kanssa, että siltä täriänmoottorilta on otettu "signaali" savukoneelle, se ilmeisesti pyörii kovempaa kun kaasuttaa. Mutta innolla seurailen minäkin tätä, tykkään tän tyylisistä autoista.

24
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 26.12.13 - klo: 18.33 »
Eipä tuo nii ylitsepääsemätön tehtävä ole kattoa niiden nettisivuilta erilaisia laatikoita..

25
Hyvää joulua vaan kaikille!  :smiley:

26
Okei, pitääpä katsoa seuraavalla kerralla. Tänään ajoin vähän pihassa ympyrää, nyt taas toimi ilman ongelmia kun lämpötila oli nollan paikkeilla. Jos vielä temppuilee niin tarkastan nuo johdot ja liittimet.

27
Sanotaanko niin, että sitä ongelmaa on YRITETTY korjata. :grin: Kaveri osti kesällä Kruiserin, ja niin ne tikut sieltä lähtee kälppimään edelleenkin ihan samaan malliin kuin ennenkin, kun oikein kunnolla pommittaa menemään! :tongue:

Ai, no en oo vissiin sitten tarpeeks kovaa pommittanu!  :grin:

Lainaus
Totta, en olekaan koskaan ajatellut tuolta kantilta asiaa, kun olen harrastanut Madeja vain nitroina. Ongelmahan on syntynyt siis ilmiselvästi siitä, että alun perin nitroksi suunniteltu auto on muutettu sähkömalliseksi, ja näin on jäänyt tuo levyjarru tietysti pois paketista, jolloin jarrut on tietysti siirtyneet pelkälle taka-akselille. Aina sitä oppii jotain uutta kun näitä asioita käy läpi! :smiley: Sullahan tais olla itse tehty tuo sähkökonversio, mutta oliskohan niin, että tuo sama "ongelma" ihan alkuperäisessä Twin Forcessakin, vai onko siitä jo alunperinkin jätetty tuo laakeri pois?

Jep, juuri noin! Vertailin TF ja MF räjäytyskuvia, molemmissa oli samalla osanumerolla se eli kai Twinissä on kans tuommonen jännä jekku  :grin:

Lainaus
Ainakin eräs erikoisversio oli RCX-malli, joka oli varustettu kahdeksalla iskarilla, että olisikohan sulla sitten se? Niin paljon jo kerennyt aikaa vierähtämään niistä ajoista, että ei oikein enään muista kunnolla kaikkia yksityiskohtia näiden vehkeiden alkutaipaleelta!

Googlasin tuota RCX:ää, jotenkin muistelinkin että en semmosta kirjainyhistelmää nähny missään. Siinä näköjään oli tuplaiskarit, ja paljon muuta... Mm. O.S. kone ja valmiiksi universal kardaanit!  :laugh:

http://bannedrc.com/forum3/viewtopic.php?f=30&t=478

28
Suurin hyöty tuossa modissa tulee kuitenkin ehdottomasti siitä, että kardaanit eivät enään lennä h**vettiin rankemmassa hypytyksessä, niin kuin vakiokardaaneilla on tapana. Tämähän taas johtuu siitä että nuo muviset tukivarret pääsevät sen verran vääntymään, että koiranluut muljahtavat pois paikoiltaan, ja todennäköisesti häviävät lopullisesti siinä samalla. :smiley:

Mulla on tuossa omassa Original Madissa kyoshon universal kardaanit ristinivelillä, jotka on toimineet oikein hyvin. Tosin kerran takakardaani napsahti poikki ihan pelkässä paikaltaan kiihdytyksessä, mutta taisin saada sen silloin takuuseen, kun taisi olla jonkin sortin materiaalivirhe siinä kappaleessa.

Kruisereissahan ei sitten ole muuten tuota vanhan mallin yksisuuntalaakeria enään ollenkaan. Ilmeisesti Kyosho huomasi että ei siitä ole juurikaan mitään hyötyä, ja kun toimivuus oli välillä vähän niin ja näin, kun likaantuessaan eivät välttämättä pitäneet kumpaankaan suuntaan enään.

Onkos muuten kovinkin jäykkä alustaltaan tuo kahdeksalla iskarilla ja kovilla punaisilla jousilla varustettu Madi? Vai onko nuo edes alkuperäiset Kyoshot? Muistan kun omani ostin joskus kymmenen vuotta sitten, niin jo neljällä iskarilla oli nuo punaiset jouset vähän liikaa omaan makuuni, joten ne vaihtuivatkin äkkiä Kyoshon omiin keltaisiin super soft hop-up jousiin.

Eikös tuossa 2nd gen mallissa ole jo korjattu tuo kardaanien pois hyppääminen? Tässä ainaki on niin pitkät nuo kupit että saa aika paljon taipua tukivarret että kardaani lähtee siitä välistä.

Tietenki tuosta yksisuuntalaakerista olis päässy eroon laittamalla tavallisen kupin siihen mutta eikö se olis jo liian helppoa?  :grin: suurin vikahan siinä laakerissa oli se että peruutus ja jarrutus tapahtuu pelkästään peräpäällä. Sai sillä hyvin käsijarrukäännöksen tehtyä mutta pakki on sitten käytännössä hyödytön muualla kun asvaltilla.

Onhan se aika jäykkä, ei se kuitenkaan pompota älyttömästi.  Vertailupohjaa neljällä tolpalla varustettuun ei tosin ole. Ne on kuitenki orkkis Kyoshot, tää oli jonku verran erikoismalli, tässä tuli tuplaiskarit rakennussarjana mukana.

29
Onkos jollain ollut semmosta ongelmaa että auto käytännössä sammuu kokonaan, ei edes ohjaus toimi? Kyseessä siis tuo Trackstar 150a. Kesällä toimi aivan moitteetta, kokeilin ajella about 18 asteen pakkasella vähän aikaa sitten. Jotain 5 minsaa toimi ilman ongelmia, sitten yhtäkkiä auto pysähty eikä ohjauskaan toiminu. Hetken päästä palas virrat ja taas mentiin. Hetken ajan, sitten meni taas virrat.

Tekikö kylmä vaan tepposet? Akku oli ladattu täyteen ja lähettimen patterit uudet. Voisko tuossa escin virtakatkasijassa olla vikaa?

30
Vapaa keskustelu / Vs: Playstation 3
« : 20.12.13 - klo: 14.02 »
Juu nyrre on haastava rata kun siellä on paljon "sokeita" mutkia ja se on kapea rata. Reilun viikon oon pelaillu GT6 ja kilometrejä nyrrellä pikkasen yli 350, GT5:ssä varmaan 10 kertaa se  :laugh:

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 11