Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Jämsä

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 25
1
Seuraan mielenkiinnolla nelkkujen koneiden testausta. Itte ajelin viriä TUA Areenan maalatulla asfaltilla joskus 8.5t koneella ihan hyvää vauhtia. Toki säätimessä oli dynaamista ennakkoa, mutta ei turboa. Sillä mietin, että 10.5t ei taida olla kovin mieto kone nelkkuun.

Vertailuna sit myöhemmin ajoin viriä 5.5t koneella, koska täsmällisellä ostohetkellä ei ollut 6.5t saatavilla.
Reaktiot siinä kyllä kehittyi.


t. Kai

2
Päivitin Hakkilan ja Kouvolan kisapäivämäärät ekaan viestiin

3
En löytänyt FTT keskustelutopikkia muuta kun ykstyyppimoottoreille, joten tässä kysymys akuista.
Huomasin, että akkujen latausjännite on speksattu virtana eikä 1C arvona.
Nyt siis 12A latausvirta sallittu.

Onko unohtunut speksata C-arvo lataukselle (esim. 1C) vai laskettu vaikkapa vakioituneella arvolla
esim. 6000mAh akulla ja siten 2C latausvirralla?
Jos pystyisin ajamaan 5000mAh akulla voisin ladata sen 12A, jolloin latausvirtani olisi noin 2,5C.

Jos löytyy joku sopiva keskustelutopikki tälle, voitte vapaasti siirtää viestini sinne.


t. Kai

4
EuroTruck Rekka harjoituskilpailusarja Tamiya rekka-autoille


EuroTruck Rekkasarja 2023-2024 on ehtinyt puoleen väliin. (14.1.2024) Kisoja on ajettu neljä osakilpailua ja tarkoitus on ajaa yhteensä kahdeksan osakilpailua, joista sarjaan lasketaan kuusi osakilpailua.

"Paketista baanalle" konsepti on toiminut hyvin. Kilpailut ovat tasaisia.
Mikä parasta, kaikille alkaa löytyä samantasoisia kilpakumppaneita, koska
osallistujamäärät alkavat olla kohtuullisen suuria. Raision kisassa ennätys tälle kaudelle 23 rekkaa.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan sarjaan kilpailijana tai kuulemaan harrastuksesta, käy jututtamassa
harrastusseurasi rekkailijoita. Varmasti saat hyviä neuvoja rekkailun aloittamiseen.


Kilpailupäivämäärät ja paikkakunnat:

30.9.2023 Turku
14.10.2023 Vantaa
25.11.2023 Tampere
30.12.2023 Raisio
24.2.2024 Hakkila (FTT-kisan yhteydessä)
16.3.2024 KoriaRing, Kouvola


Täydennän kisalistan kuntoon kun saadaan kevään loput kisajärjestelyt selvitettyä:

Riihimäki
?


Sarjan yhteyshenkilöt:
Martti Honkasalo, Sami-Pekka Laine ja Kai Jämsä

Sarjaan ilmoittautuminen:
Sarjaan ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Ilmoittaudu jokaiseen osakilpailuun erikseen.
Kun olet osallistunut yhteen osakilpailuun, olet automaattisesti mukana myös sarjassa.

Lisenssi:
Sarjan osakilpailuissa ei tarvita lisenssiä.
Harrastajia suositetaan kumminkin liittymään autourheiluseuraan ja hankkimaan lisenssi (27€/vuosi).
Lisenssi toimii esim. vakuutuksena kilpailuissa ja kilpailumatkoilla.

Säännöt:
Noudatetaan pienoisautoilun kilpailusääntöjä onroad-luokkien osalta. Kuitenkin akku-sääntö otetaan rekkasäännöistä. ks. alla

Autoluokan Tekniset säännöt: http://rc10.fi/index.php?topic=105574.0
Pitoainetta saa käyttää.
Filunkipeli on kiellettyä. Se tarkoittaa, että mikä ei ole säännöissä erikseen sallittua, on kielletty.

Ajoformaatti:
1-2 harjoitusta, 2-3 alkuerää ja 3 finaalia, joista 2/3 finaalia lasketaan lopputuloksiin.
Ajoformaatti mahdollistaa vaihtoehdon myös lyhyemmän noin kuuden tunnin kisapäivän.
Erien pituudet ovat normaalit 5min.

Sarjan tulokset:
Jokaisesta osakilpailusta kertyy sarjapisteitä. Lopputuloksiin lasketaan 6/8 osakilpailua.
Sarjapisteet jaetaan tutussa formaatissa 100, 90, 82, jne.
Koko sarjan lopputulokset kirjataan tässä viestiketjussa. Osakilpailutulokset rc10.fi Lopputulokset osiossa.

Palkinnot:
Rekkaluokassa jaetaan pääosin mainetta ja kunniaa. :)
Kilpailunjärjestäjä järjestää osakilpailukohtaiset palkinnot. A-finaalissa palkitaan kolme parasta.

Sarjan päättyessä tullaan palkitsemaan sopiva määrä lopputuloksellisesti parhaita kuljettajia joko pokaalein ja/tai tavarapalkinnoin.

Sarjan henki:
Helppo ja tasainen Rekkaluokka uudelle harrastajalle tutustua mukavaan kilpaharrastukseen
sekä kokeneemmalle harrastajalle sopiva vakioluokka. Autosarja on ns. paketista baanalle.
Sarjan henkeen kuuluu myös uusien ja kokeneempien harrastajien auttaminen ja tukeminen.

Kommunikointi:
Rekkaluokkaan löytyy myös Watsapp-keskusteluryhmä, jossa harrastajat jakavat autojen säätövinkkejä sekä auttavat uusia ja kokeneempia harrastajia. Jos haluat liittyä mukaan, kysele muilta rekkaharrastajilta.


Jos olet kiinnostunut sarjan tukemisesta, ota yhteyttä sarjan yhteyshenkilöihin, esim. yv. tai puhelimella.
Jos sinulla on kommentteja tai kysymyksiä sarjasta, ota yhteyttä sarjan yhteyshenkilöihin.
Jos haluat onroad-kilpailuusi mukaan Eurotruck Rekat, ota yhteyttä sarjan yhteyshenkilöihin.


Tervetuloa mukaan rekkailemaan!

Terveisin
Martti
Sami-Pekka
Kai


5
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« : 14.01.24 - klo: 20.52 »
Hauska huomata, että kesän lämmittelyn ja syksyn FORS-kisaamisen aikana krossin vakioluokka on lähtenyt kivaan nousuun osallistujamäärässä. Katselin videoita tänään ja näyttää vauhdit sopivan hyvin ajotaitoihin. Arvostan Koheltajan hyvää teknistä neuvontaa ja testitoimintaa sekä tiedon jakamista tässä topikissa. Tämä auttaa madaltamaan kynnystä alkaa harrastaa tätä luokkaa. Itsellekin oli mielenkiintoista lukea nämä viimeisimmät akkutestit ja kommentit.


t. Kai

6
Akkusääntö päivitetty tänään. Katso ekasta viestistä.


t. Kai

7
Kilpailukutsut / TUA kerhokisat kesällä 2023
« : 26.06.23 - klo: 23.56 »
Moi,

TUA-kerhokilpailusarja on jo startannut. Tänä kesänä ajetaan jälleen joka toinen tiistai Jyrkkälän krossiradalla.

Kisapäivät:
13.6.
27.6.
11.7.
25.7.
8.8.
22.8.


Kisaformaatti:
Yksi 5min alkuerä, jossa ajetaan 5min aikana best läppiä. Paras tulos lähtee finaaliin ensimmäisestä lähtöruudusta. Kolminkertaiset finaalit, jossa tulokset lasketaan 10min tuloksen mukaan 2/3 pistein.
Kisasarjaan lasketaan n-1 kisaa eli 5/6 kisaa. Jos sataa vettä ja rata on liian märkä, talkoillaan rataa paremmaksi, eiks jee?

Aikataulu:
17:30-17:30 ilmoittautuminen
18:00 ensimmäinen alkuerälähtö (5min)
18:40 ensimmäinen finaali (10min)
Kisat loppuvat noin klo 20:30.

Kisat ajetaan automatisoidulla ajanotolla, joten tule ajoissa paikalle.
Ainakin alkuun ajetaan sähköt ja polttikset sekaisin.  Myöhemmin voidaan eriyttää.
Osallistumalla sitoudut noudattamaan sääntöjä ja järjestäjän ohjeita.

Niinä kertoina kun tiistaina ei ole kerhokisaa, järjestetään normaali kerhoilta.

Tervetuloa kerhokisoihin ja kerhoiltoihin!


t. Kai

8
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kilpa-auton rakentaminen
« : 26.06.23 - klo: 23.38 »
Jollet ole vielä ostanut M8e autoa, käy paikallisessa kerhossa tutustumassa ja katsele millaista kalustoa porukalla on. Suosittelen ostamaan samanlaista kuin seurakavereilla. Opastus aloittamiseen käy helpommin.
Jos lähistöllä ei ole kerhoa, sitten suosituksia kaupasta.

Tuolta löytyy kerhoista ja radoista tietoa: http://rc10.fi/index.php?board=47.0

Servoon sellainen vinkki, että osta joku 25kg vääntävä servo ja 0,1s/60astetta.


t. Kai

9
Jotkut ovat ottaneet servo saverin kokonaan pois. Minulla on alkuperäinen paikalla.
En huomaa ajossa, että alkuperäinen olisi jotenkin veltto ja haittaisi ajamista.

Moottorin voi kolvata suoraan johtoihin ilman liittimiä.
En tiedä huomaako sen jotenkin ajossa. Mulla on ollut alusta saakka kolvattuna.


t. Kai

10
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« : 25.06.23 - klo: 15.19 »
Olen mielenkiinnolla seurannut - pitkästä aikaa - hyvää keskustelua rc10:ssä. Pitää näemmä käydä lukemassa useammin. :) Hyviä asioita tuotu esille varsin monipuolisesti.

Vuosikymmenien kokemuksesta erilaisissa rooleissa seuratoiminnassa ja eritasoisissa kilpailuissa osallistujana ja järjestäjänä, olen myös ollut virittelemässä käyntiin SC-luokkaa, rekka-luokkaa sekä Finnish Open sarjaa. Näistä kaikista tuli hyvin suosittuja.

Keskusteltaessa aloittavasta harrastajasta ja hänen toimistaan, hyvin helposti unohtuu se, että hänellä ei ole juurikaan kokemusta harrastamisesta tai kilpailemisesta. Siten ensimmäinen kausi harrastuksessa on todella tärkeä jatkon kannalta. Ensimmäisellä kaudella on minusta aivan sama millaisella kalustolla harrastaa kunhan sillä on mahdollista halutessaan osallistua seuran viikkokisaan tai johonkin kansalliseen kerhokisaan ja mikä tärkeintä AJAA RADALLA ja harrastaa. Tärkeintä on, että harrastajalla on mahdollisuus osallistua. Tässä nostaisin kerhotoiminnan ja innostavan kerho-ohjaajan suurimpaan merkitykseen.

Stanuluokan tai RTR-luokan (tai miksi halutaankaan kutsua) moottori/tehosääntö on minusta tarpeeksi väljä,
kunhan kerrotaan, että sallittu vain esim. 13,5t ja sitä miedommat moottorit. Jos joku tietyn merkkinen 13.5t on tehokkaampi kuin muut, ekassa kisassa muut osallistujat kyllä huomaavat minkämerkkinen kone tällä harrastajalla on ja seuraavassa kisassa useammalla saattaa olla juuri samanlainen moottori. Näin vapaa valinta toimii. Ensimmäisellä kaudella kilpailtaessa moottorinmerkillä ei ole juurikaan mitään merkitystä vaan ajotaidolla. Seuraavaksi kaudeksi harrastaja voi pyytää just tämän hyvän koneen vaikkapa joululahjaksi ja kesällä vauhti on kohdallaan. Seuraavalla kaudella on ajotaidotkin kehittyneet. Ajotaito kehittyy vain harjoittelemalla mitä erilaisimmilla ajoalustoilla ja autoilla. Se on hyvä muistaa.

Ajoformaatit ovat nykyään hyvin samanlaiset kuin 90-luvulla. Pienoisautoilussa tällaiset asiat ovat
toimineet kohtuullisen hyvin, myös SC-luokissa, Finnish Openissa ja rekoissa.

Minusta tärkeätä harrastuksen aloittamisessa on suhteellisen edullinen kalusto. SC2-auto maksoi muistaakseni alkuun noin 300-400€. Nelkkuihin siirryttiin kun oli enempi kokemusta ja isompi kukkaro. Rekka-luokka on ns. sisäänheittoluokka, jossa kustannukset ovat alhaiset, ajo tasaista sekä säännöt tiukat. S2-10 tai vastaavassa luokassa näkisin, että on hyvä tarjota edullista uutta RTR-kalustoa tai käytettyä kilpakalustoa, jolloin voi valita omalle kukkarolle sopivan alkukustannuksen. On hyvä huomata, että toiselle 500€ on iso raha ja toiselle pikkuraha. Silti molemmat voivat harrastaa omalla tyylillään.

Komppaan monessa asiassa Sukasen Kimmoa. Hänellä on hyvää näkemystä ja kokemusta rc-harrastuksen suuntauksista. Tiedän myös, että Kimmo arvostaa ohjattua kerhotoimintaa hyvin paljon - kuten minäkin.

Aijuu, meinasi unohtua, että Turkuun on aloitettu rakentaa 10-ulkokrossirataa. Valmistumiselle ei ole laitettu aikarajaa. :) Alkuun pohjaksi tulee savi ja neulehuopamatto hyppyreissä. Myöhemmin mahdollisesti jotain karvamattoa kunhan rata on ensin asettunut pari talvea. Sen takia olen myös kiinnostunut vaikkapa Asson RTR 10-krossarista ym.


t. Kai

11
Kiitokset Max rengastestin raportista!
Tämä on hyvää avoimuutta rengastesteistä, jossa perustelut myös mukana.
Sanalliset arviot ovat hyviä.

Kommenttina ja parannusehdotuksena vielä, että jokaisessa renkaassa on sekä hyviä että huonoja puolia
kun miettii vaikkapa saatavuutta, hintaa, renkaan kestoa/kulutusta, ajettavuutta,
pidon muuttumista renkaan kuluessa, reunavallin toimivuutta, liimauksen kestävyyttä, vanteen kestävyyttä,
sekä renkaan kovuutta kyseisellä lämpötilassa (esim. +25C). Esim. näistä parametreista
kun tekee vaikkapa taulukon, jossa arvosteluasteikkona jokaisessa parametrissa 0-3 plus-merkkiä.
Lopulta laskee plussat yhteen ja tarvittaessa painottaa jotakin parametria yli muiden, saa selkeän vertailutuloksen.


t. Kai

12
Morjesta,

Nyt kun vuosi on pyörähtänyt 2023 puolelle, alkaa kiinnostaa vuoden 2023 kilpailukalenterin päivämäärät
talven ratakisojen suhteen ja kevään myötä myös krossin kesäkisojen päivämäärät.

Mistä (rc10:ssä) voin löytää vuoden 2023 kisakalenterin, jossa kyseisiä päivämääriä on koottu taulukon muotoon?


t. Kai

13
Vuoden 2022 kisat on nyt ajettu ja vuoden 2023 ensimmäinen kisa Riihimäellä viime viikonloppuna.

Alkuvuoteen 2023 mahtuu vielä kaksi kisaa sarjaan kuten ensimmäisessä viestissä on mainittu.

Uudet rekkailusta kiinnostuneet harrastajat, liittykää rekkaWatsappiin. Lisätietoa Martilta, Sami-Pekalta sekä
muilta Hakkilan aktiivisilta rekkailijoilta.

Itse pidin loppuvuoden taukoa ja nyt taas jatketaan järjestelyjä.


t. Kai

14
Turun kisahan on jo ajettu ennen kuin sain sarjainfon tuotettua tänne.

Seuraava osakilpailu on Vantaalla XRS / EuroRC Finland onroad kilpailu, johon ilmoittautuminen on jo avattu.
Tästä ilmoittautumaan: http://rc10.fi/index.php?topic=111594.0


t. Kai

15
Eurotruck Rekka harjoituskilpailusarja Tamiya rekka-autoille

Tarkoitus on järjestää erilaisten kilpailujen yhteydessä lisäluokkana yhteensä kahdeksat rekka-kisat kaudella 2022-2023.

Kilpailupäivämäärät ja paikkakunnat:
24.9.2022, Turku
29.10.2022, Vantaa
26.11.2022, Tampere
17.12.2022, Turku
31.12.2022 Raisio
8.1.2023, Riihimäki
helmikuu 2023, vielä määrittelemätön paikkakunta
maaliskuu 2023, vielä määrittelemättömämpi paikkakunta

Sarjan yhteyshenkilöt:
Martti Honkasalo, Sami-Pekka Laine ja Kai Jämsä

Sarjaan ilmoittautuminen:
Sarjaan ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Ilmoittaudu jokaiseen osakilpailuun erikseen.
Kun olet osallistunut yhteen osakilpailuun, olet automaattisesti mukana myös sarjassa.

Lisenssi:
Sarjan osakilpailuissa ei tarvita lisenssiä.
Harrastajia kehoitetaan kumminkin liittymään autourheiluseuraan ja hankkimaan lisenssi (27€/vuosi).
Lisenssi toimii esim. vakuutuksena kilpailuissa ja kilpailumatkoilla.

Säännöt:
Noudatetaan pienoisautoilun kilpailusääntöjä onroad-luokkien osalta.

Autoluokan Tekniset säännöt: http://rc10.fi/index.php?topic=105574.0
Pitoainetta saa käyttää.
Filunkipeli on kiellettyä. Se tarkoittaa, että mikä ei ole säännöissä erikseen sallittua, on kielletty.
Jokaisesta osakilpailusta kertyy sarjapisteitä. Lopputuloksiin lasketaan 6/8 osakilpailua.
Sarjapisteet jaetaan tutussa formaatissa 100, 90, 82, jne.

Ajoformaatti:
1-2 harjoitusta, 2-3 alkuerää ja 3 finaalia, joista 2/3 finaalia lasketaan lopputuloksiin.
Ajoformaatti mahdollistaa vaihtoehton myös lyhyemmän noin kuuden tunnin kisapäivän.
Erien pituudet ovat normaalit 5min.

Sarjan tulokset:
Tulokset kirjataan tässä viestiketjussa.

Palkinnot:
Rekkaluokassa jaetaan pääosin mainetta ja kunniaa. :)
Kilpailunjärjestäjä järjestää osakilpailukohtaiset palkinnot. A-finaalissa palkitaan kolme parasta.

Sarjassa päättyessä tullaan palkitsemaan sopiva määrä lopputuloksellisesti parhaita kuljettajia joko pokaalein ja/tai tavarapalkinnoin.

Sarjan henki:
Helppo ja tasainen sisäänheittoluokka uudelle harrastajalle tutustua mukavaan kilpaharrastukseen
sekä kokeneemmalle harrastajalle sopiva jäähdyttelysarja. Autosarja on ns. paketista baanalle.
Sarjan henkeen kuuluu myös uusien ja kokeneempien harrastajien auttaminen ja tukeminen.

Kommunikointi:
Löytyy myös Watsapp-keskusteluryhmä, jossa harrastajat jakavat autojen säätövinkkejä sekä
auttavat uusia ja kokeneempia harrastajia. Jos haluat liittyä mukaan, kysele muilta rekkaharrastajilta.

Sarjan tukijat:
Tamiya Finland


Jos olet kiinnostunut sarjan tukemisesta, ota yhteyttä sarjan yhteyshenkilöihin, esim. yv. tai puhelimella.
Jos sinulla on kommentteja tai kysymyksiä sarjasta, ota yhteyttä sarjan yhteyshenkilöihin.
Jos haluat onroad-kilpailuusi mukaan Eurotruck Rekat, ota yhteyttä sarjan yhteyshenkilöihin.


t. Kai Jämsä

rc10 nimimerkki Jämsä
Huom. luukku.com sähköpostini ei ole enää käytössä
sama puhelinnumero toimii kuten aiemminkin



16
Ilmoittautuminen on auki vielä pari päivää tähän kisaan.
Nyt kisamietintämyssy päähän ja sen avulla kisaan ilmoittautumaan. :)

Sähköluokassa on nyt 15 ilmoittautunutta. Yksi vielä tarvitaan, jotta luokka näkee päivänvalon.
Ruotsin pari kovinta polttiskuskia ajavat myös sähköluokan: Nils Gustaffson ja Jessica Pålsson.

Suomesta mukana nyt (25.7.) kolme sähkökuskia. Lisää mahtuu kevyesti.
Polttisluokassa nyt viisi suomalaissta ilmoittautuneena (25.7.). Kaikki innokkaat mukaan.
Turku on hyvin edustettuna. Yhteensä neljä kuskia Turusta. :D


t. Kai

17
Kyllä voi ja sen takia en enää kilpaile. Kilpailluissa pyörivät ihmiset on todella luotaan työntävää ihmissorttia. :cry:
Pitäisköhän sun lähteä jäähylle taas? Vaikka pysyvästi.

Tätä juuri tarkoitan. :wink:


Asiasi tuli selväksi koko rc-harrastajakunnalle - uusille ja vanhoille kisakuskeille sekä harrastajille.
Sopiiko sinulle, että kisakuskit jatkavat kiinnostuneena kilpailuun ilmoittautumisella ja sinä jatkat omaan tahtiin harrastamista? Jos kuitenkin päädyt Eskilstunaan ajamaan, kannattaa kokeilla Sweep Whips X-soft Blue seosta.

18
Lisäsin kisakutsuun tiedon M8e luokan lisäämisestä. Yritin lisätä liitteen asiasta, mutta jostain tietokanta? syystä en saanut onnistumaan. Yritän myöhemmin uudelleen.


t. Kai

19
Moi kaikki,

MK Eskil järjestää M8 ja M8e PM-kisat Ruotsissa Eskilstunassa 5 - 7.8.2022.
Lupauduin kirjailemaan kisainfon tänne rc10:iin.
Facebookin rc10-ryhmään on Kai Koivuranta laittanut kisakutsun jo aiemmin.

Lue oheinen kisakutsu pdf-dokumentti, jossa on kaikki oleellinen tieto muun muassa
ilmoittautumislinkki.


Kisapaikka:
- Eskilstuna, Ruotsi, noin 1,5h Tukholman satamasta nopeusrajoitusten mukaan
- samassa paikassa ajettin vuonna 2017 EM-kisat

Ilmoittautuminen:
- alkaa 20.6. ja jatkuu 31.7. klo 23:55 saakka
- klikkaamalla oheisen kisakutsun House of RC linkkiä https://houseofrc.com/events/804
- osallistua voi Pohjoismaista sekä Virosta, Latviasta ja Liettuasta

Lisenssi:
- voimassa oleva Suomen lisenssi käy

Osallistumismaksu:
- 500SEK, joka on noin 50€

Majoittauminen:
- majoittautumismahdollisuuksia löytyy muun muassa liitteen kisakutsusta

Polttoaine:
- enintään 16% nitroa
- kisakutsussa on sähköpostiosoite, josta voi tilata 31.7.2022 mennessä

Aikataulu:
5.8. perjantaina
 - vapaa harjoitus klo 12-18 (ratamaksu 50SEK)

6.8. lauantaina
- klo 8 - 10 harjoitukset
- klo 10 - 18 alkuerät

7.8. sunnuntaina
- klo 8 - 16 finaalit, mukaan lukien 40+ ja juniorifinaalit
- palkintojen jako - 16:45

Muut tiedot:
- löytyy liitteenä olevata kisakutsusta
- MK Eskilin nettisivut: www.mkeskil.se


Eskilstunasta ajaa satamaan 1,5h. Esimerkiksi: Viikkarin Turkuun lähtevään laivaan on satamassa hyvä olla klo 19 eli tuntia ennen lähtöä. Helsingin lähdöt kannattaa tarkistaa erikseen. Kuten myös Siljan/Tallinkin lähdöt.

Jos sinulla on kysyttävää, älä kysy minulta vaan lähetä kysymyksesi suoraan kisajärjestäjälle
sähköpostiosoitteeseen:
ordforande@mkeskil.se tai tavlingssamordnare@mkeskil.se.

Jos saamastasi vastauksesta on muille hyötyä, copy-pasteta vastaus toki tämän topikin jatkoksi.



t. Kai

EDIT1: Lisäsin M8e infon kisasta (11.7.2022)
EDIT2: Lisäsin M8e kisan infoliitteen


20
Edelliseen viestiin lisätty tulokset

21
Tulokset / Lopputulokset: M8, M8e SM I Turku, 28.5.2022
« : 01.06.22 - klo: 00.04 »
Kiitokset Turun M8 ja M8e SM-osakilpailun kilpailijoille ja kilpailun järjestelyihin osallistuneille!
Onnittelut voittajille ja itsensä ylittäneille.

Kilpailu saatiin pidettyä sateetta - ajoittain hyvinkin aurinkoisessa ja lämpimässäkin säässä.
Moni jäi kotiin sadetta pitämään. Ensi kerralla rohkeasti mukaan.



Lopputulokset:

M8/M8e
https://bit.ly/3NnVxU9


Poistin noi MyRCM-linkit ku lopputulokset ei tunnu sinne ilmestyvän.
Lisäksi saamissani pdf-dokumenteissa oli virheitä, joten poistin ne myös.
Oikeat lopputulokset löytyvät AKK:n KITI-palvelusta, johon lisäsin linkin.


t. Kai

22
Valitettavasti en saa lisättyä tähän yhtään kuvaa radalta.

23
Moi,

Pidimme mainitsemani kilpailun ajankohtaan/aikatauluihin liittyvän palaverin tänään klo 17:00 - 18:00.
Kävimme läpi eri sääpalveluiden sääennusteet lauantaille ja sunnuntaille.
Sateen uhka arvioitiin pieneksi lauantaille.
Rata on tarkastettu perjantaina klo 15. Vettä oli satanut kevyesti. Rata oli ajokunnossa.


Päätökset:
- kilpailu ajetaan lauantaina 28.5.
- kilpailu alkaa aikataulun mukaisesti klo 8:00 ensimmäisellä polttisten eräharjoituksella


Palaverissa mukana:
Ajanottopäällikkö Jethro Lehtojärvi, kilpailunjohtaja Juha Menna, tuomariston puheenjohtaja Mika Hurula, luokkayhteyshenkilö Jukka Häkämies, ratamestari Tom Thusberg ja kilpailun esijärjestelijä Kai Jämsä.


t. Kai

EDIT: Lisätty kommentti sateen uhasta ja lisätty palaveriin osallistuneet henkilöt (klo 18:22).

24
Pidämme mainitsemani kilpailun ajankohtaan/aikatauluihin liittyvän palaverin tänään klo 17:00 alkaen.
Tarkoitus on tiedottaa tehtävät päätökset tähän ketjuun noin klo 17:30.


t. Kai

25
Moi,

Keskustelemme kilpailun ajankohdasta tänään kilpailunjohtajan, ratamestarin ym. henkilöstön kanssa.
Pyrimme ilmoittamaan mahdollisista muutoksista hyvissä ajoin.


t. Kai

26
Jyrkkälän rata on auki vielä tämän viikonlopun. Rata menee kiinni sunnuntaina illalla klo 24. Ajaminen loppuu
kuitenkin sunnuntaina jo klo 20. Rata aukeaa seuraavan kerran kilpailupäivän aamuna ensimmäiseen eräharjoitteluun.

Teemme viikon aikana ratakorjauksia.


t. Kai

27
Ilmoittautuneita on lisätty tänään Kitiin. Käykää tarkistamassa omat tietonne ja lisenssin voimassaolo.


t. Kai

28
Ystävällinen muistutus ilmoittautumisen sulkeutumisesta tänään 15.5. klo 22:00.
Ole ajoissa!

Rata on hyvässä kunnossa. Olemme päässeet kastelemaan ja jyräämään rataa.
Tervetuloa treenaamaan!


t. Kai

29
Moi,

Jyrkkälän krossirata on avoinna harjoittelulle arkisin klo 10-20 ja viikonloppuisin klo 12-20.

Ratamaksut:
- kertamaksu 20€/päivä
- TUA:n jäsenille kausimaksu: 60€ talkoileville, 160€ ei-talkoileville
- TUA:n jäsenmaksu on: aikuinen 40€/vuosi, alle 16v. 15€/vuosi

Työaikana voit soitella/viestitellä minulle. Voit maksaa ratamaksun iZettlellä (esim. kortilla) ja hakea avaimen minulta Turusta keskustan läheltä. Avaimen palautus sovitaan erikseen. Kannattaa soitella/viestitellä jo edellisenä päivänä.

Radalla on paineilmaa auton puhdistamista varten sekä sähköä rc-auton akkujen latausta sekä moottorin lämmitystä varten. Ajanotto on asennettu ja tulokset näkyvät Speedhivessä TUA Areenan kohdalla, koska kyseessä sama AMB kuin aiemmin Areenalla.

Rataa on parannettu muutamista kohdista viime vuoteen verrattuna. Kompura on uusittu.

Tiistaisin meillä on kerhoilta ja kerhokisat klo 17:30-20:30.


Tervetuloa harjoittelemaan!

Yhteyshenkilöt:
Toni Liimatta,
Kai Jämsä,
Tom Thusberg


t. Kai

30
Ratamaksu on kertamaksu 20€ / päivä.
TUA:n jäsenille kausimaksu 60€ tai 160€.
Maksuun käytämme iZettle maksupäätettä.

Rata on avoinna viikolla 10-20 välillä. Viikonloppuna rata on avoinna 12-20 välillä.

Ajajakorokkeen avaimen saa lainaan minulta kunnes saamme korokkeen koodilukon asennettua.


Tervetuloa harjoittelemaan!


t. Kai

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 25