Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Soo

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 17
2
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Tikkurilan RC-keskus
« : 03.05.15 - klo: 11.10 »
Onko tänään ovet auki?

3
Yep juurikin näin.

2.5-3.5T koneet suunniteltu 1S lipoille, mutta voi niitä 2S akullakin ajella. Nopeasti kuitenkin tulee auton vetopuoli ja lämmöt vastaan.

4
Team Associated / Vs: Asson osto
« : 18.03.15 - klo: 22.29 »
Tommosen pongasin maailmalta:

Lainaus
Unfortunately AE have delivery problem due to a conflict in the harbor.

5
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 29.01.15 - klo: 21.48 »
Team Associated B5M FT. Päivitysosat mukana ja painoa lähti 75g.


6
Eurorc.com / Vs: Testissä VistaPowerin D610AC laturi
« : 06.12.14 - klo: 12.36 »
Molemmat laturit omistaneena voin sanoa, että niistä tulee ihan samat ampeeritkin ulos. RCM:n version pitäisi olla 2x10A ja Vista 2x8A niin molemmat antaa sen saman 8,jotain ulos.

Valmistaja taitaa olla: http://www.ev-peak.com/

Laadukkaita ovat molemmat. Tosin tuolla hintaa erolla ei saa yhtiön enempää laturia.

Kumpikin on 100% aito. Tehdäänhän Škodan Citigo, VW Up ja Seatin Mii samassa tehtaassa eri brändeille.

Mulla antaa kyllä kivasti 10A ulos tuo CS.

7
Minkä kokoiset työkalut tarttee b44.3:seen.. Siis kaikki työkalut..

Hex drives: .05", 1/16", 3/32", 5/64"
Nut drives: 3/16", 11/32", 1/4"

8
Sähköautot / Vs: Thunder AC6 laturi kyselyä
« : 20.11.14 - klo: 08.37 »
Siitä ohjekirja, josta näät kuinka pääset valikoista NiMh -tilaan.

http://tengudriftclub.com/files/Thundar-AC6-Manual.pdf

Siitä ohjeet, mitkä arvot asetat laturiin ja kuinka akut toimivat.

http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/akut/akku.html

9
Schumacher / Vs: Schumacher Cat SX / SX2 / SX3 / K1
« : 11.11.14 - klo: 23.54 »
Tuo overdrive oli mukava liukkaalla savella ja toi siellä kääntyvyyttä pitkissä mutkissa. Testailin tuota Tikkurilan astrolla ja tosiaan turhan levottomaksi menee. Eli kovalla pidolla en suosittele.

10
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 22.10.14 - klo: 21.00 »
Käytännössä kaikki paremmat radiot menee alle 10ms eli et huomaa mitään mitään eroa.

Kertokaas viisaammat että onko radiolaitteiston reaktioajalla mitään merkitystä radalla/kisaa ajellessa? Nelkkukrossia ois tarkotus ruveta ajelemaan näin alkuun "läpälläkännissä" -asenteella.

11
Schumacher / Vs: Schumacher Cat SX / SX2 / SX3 / K1
« : 14.10.14 - klo: 21.12 »
Siitä hyväksi todettu setuppi Tikkurilan turffille.


12
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 09.10.14 - klo: 18.12 »
Pitää tosiaan kasata itse ja halvemmalla saat tuon Suomesta.
http://www.rcm.fi/team-associated-rc10-b5-team-kit.html

Hobbyking hinta avattuna (185€+33€)*1.24 = 270€

Vau! Niin kivan näköinen että pitää itekkii hankkii tommonen. Hobbykingiltä noin 190€ kittinä. Pitääkö kitit kasata ite?

13
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« : 30.09.14 - klo: 14.35 »
Perus formaatillahan tulee ajoa 2 + 3 + 3 = 8.
8 x 5min = 40min. Eli mainiosti kestää tuon kyllä. Ja ajaminenhan ei tule mahdottomaksi edes slickseillä, sillä kyseessä kovapitoinen matto. Hidastumistahan tapahtuu, mutta sehän on kaikille sama.


Ei pahalla mutta kysyn koska on paljon spekuloitu asiasta.
Tuleekos 1 pari takarenkaita kestämään vantaan kisan.
Mitäs olen itse jutellut ja kuullut niin 5 erää kestää renkaat ja thäts it.
Aikamoinen rengas ruletti on siis tulemassa.
Jerzi

14
Radiolaitteet / Vs: Kopropo eurus ja kopropo ex-1 kiy
« : 30.09.14 - klo: 10.01 »
Joo siinä tosiaan mukana oma "levitystikku"  :cool:



Onkos tuossa pohjassa mahdollisuus käyttää 3d ratin levitystikkua pohjassa, jotta mankka ei kippaa ratin suuntaan...?

15
Radiolaitteet / Vs: Kopropo eurus ja kopropo ex-1 kiy
« : 29.09.14 - klo: 21.35 »
Tosiaan painopiste muuttuu täysin, kun akku siirtyy kahvasta tuonne pohjaan.

Saako tuolla uudella battery standilla kouriin tuntuvaa muutosta painopisteeseen? Omiin naruranteisiin tuo tuntuu aika yläpainoiselta nykyisellään...

16
Schumacher / Vs: Schumacher Cougar SV / SV2 / SVR
« : 28.09.14 - klo: 21.10 »
Nyt muutakan viikon kerennyt KF:llä ajella ja todella hienolta peliltä vaikuttaa.

Tähän asti ajellut saddle setupilla:
http://www.racing-cars.com/images/Technical_Info/Schumacher/Current%20Cars/Cougar%20KF/Set%20Up%20Sheets/KF_setup_SILVERSTONE.pdf

Ja nyt kerkesin viikonloppuna laittamaan auton shortylle ja sitä sitten innolla ensi viikolla kokeilemaan.
Auto tosiaan tuolla muutoksella keveni reippaasti, sillä löysin vielä löysin RCM:n valikoimista todella kevyen shortyn.
Autolle kertyi painoa Shortyn kanssa 1505g.

Entiset saddlet painoivat 280g ja IP:n 3500mah shorty 154g.

Tuo shorty tosiaan kannattaa katsastaa, jos auton keventäminen kiinnostaa. Normaalistihan shorty akut painavat tuon +200g.

http://www.rcm.fi/intellect-lipo-3500mah-2s-7-4v.html




17
Radiolaitteet / Vs: Kopropo eurus ja kopropo ex-1 kiy
« : 28.09.14 - klo: 20.50 »
Tuli päivitettyä mankkaa uudelle kaudelle.

Uusi Battery stand + Lipo. Pikkasen paremman tuntunen nyt ja huikee 15h käyttöaika lipolla.
http://www.rcm.fi/intellect-rx-lipo-2300mah-1c-2s-sq-flat.html
http://www.rcm.fi/ko-propo-battery-stand-ex-1.html



19
No toi nyt on oikeesti ainut järkevä ratkasu. Pk-seudulla on järkyttävä asuntopula ja siksi hinnat hakkaa Lontoon lukuja. Oletko ihan tosissasi tuon luonto vai asutus kommentin kanssa? Suomessa on kuitenkin vielä 26 miljoonaa hehtaaria metsää.

20
Sähköautot / Vs: LRP Flow Competition
« : 24.07.14 - klo: 11.22 »
Kannattaa tarkistaa esin, että ohjaimeista kaikki neutraalilla ja vakioasetuksilla ja sen jälkeen kalibroida nopeudensäädin uudelleen. Jarru kannattaa säätää sellaiseksi, etteivät renkaat lukkiudu ollenkaan. Nopeudensäätimen softa myös kannattaa päivittää offroad käyttöön sopivaksi.

Ohjeet:

http://www.lrp.cc/fileadmin/lrp_anleitungen/anl_31467_lrp-flow-manual-e.pdf

Softat:

http://www.lrp.cc/en/service/software-update/

21
Tulokset / Vs: EFRA Euros in 1:10 EP Buggy 2014, Ruotsi
« : 16.07.14 - klo: 13.38 »
Ja sieltä varmistu poikien A-finaali!

Rank   Nr.   Pilot   Points Total   Points per Run   Country   Model   Engine   Body   Tyres   Radio   History
1   81   Martin Lee   0   5:0, 4:0 [3:2, 2:2, 1:3]   GB                  Details
2   27   Neumann Jorn   0   3:0, 1:0 [2:0, 5:2, 4:4]   DE                  Details
3   3   Honigl Hubert   5   1:2, 2:3 [3:4, 5:4, 4:5]   AT                  Details
4   78   Cragg Neil   6   3:3, 5:3 [2:4, 4:6, 1:7]   GB                  Details
5   64   Salmela Karri   9   4:2, 3:7 [2:9, 5:11, 1:20]   FI                  Details
6   38   Batlle Sanchez Robert   10   4:3, 5:7 [2:7, 3:12, 1:18]   ES                  Details
7   140   Ronnefalk David   10   1:4, 2:6 [4:8, 5:10, 3:27]   SE                  Details
8   46   Haatanen Joona   10   2:5, 1:5 [3:6, 4:7, 5:9]   FI                  Details
9   68   Strom Petri   11   3:5, 1:6 [5:8, 2:11, 4:17]   FI                  Details
10   77   Cockerill Tom   13   5:5, 2:8 [3:9, 4:11, 1:23]   GB                  Details

22
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 16.07.14 - klo: 09.05 »







23
Tulokset / Vs: PM ja warm-up 1:10 krossi
« : 08.06.14 - klo: 19.36 »
Tulokset 4WD:

Rank   Final   Fahrer   Points Total   Points per Run   Country
1   A   Martin Lee   2   3:1, 1:1 [2:1]   GB
2   A   Battle Robert   4   2:2, 1:2 [3:4]   ESP
3   A   Ronnefalk David   5   3:2, 2:3 [1:5]   SE
4   A   Ström Petri   6   1:3, 3:3 [2:5]   FI
5   A   Cockerill Tom   10   2:4, 1:6 [3:8]   GB
6   A   Månsson Niclas   12   3:5, 2:7 [1:7]   SE
7   A   Kobbevik Daniel   13   1:4, 2:9[3:10]   SE
8   A   Levin Oskar   14   2:6, 1:8 [3:9]   SE
9   A   Haatanen Joona   14   3:6, 2:8 [1:9]   FI
10   A   Rasmussen Jesper   17   3:7, 2:10[1:10]   DK
11   B   Scholz Oliver   2   2:1, 1:1   DE
12   B   Pinisch Peter   5   1:2, 2:3   AT
13   B   Salmén Henry   10   2:4, 1:6   FI
14   B   Svensson Christoffer   10   1:4, 2:6   SE
15   B   Sørlie Martin   11   2:2, 1:9   NO
16   B   Ausfelt Otto   11   1:3, 2:8   SE
17   B   Hovgaard Frederik   12   2:5, 1:7   DK
18   B   Gjemble Roy   14   1:5, 2:9   NO
19   B   svensson Carl-Johan   17   2:7, 1:10   SE
20   B   Moss Simon   18   1:8, 2:10   GB
21   C   Lind Marcus   2   2:1, 1:1   SE
22   C   Salmela Karri   5   2:2, 1:3   FI
23   C   Ekenstierna Kennie   5   1:2, 2:3   SE
24   C   Karlsen Malin   8   2:4, 1:4   SE
25   C   Hovi Jani   10   2:5, 1:5   FI
26   C   Mairue Tomi   14   2:6, 1:8   FI
27   C   Mykkänen Jori   15   1:6, 2:9   FI
28   C   Zeller Simon   17   2:7, 1:10   DEU
29   C   Cederberg Fredrick   17   1:7, 2:10   SE
30   C   Niklasson Christoffer   17   2:8, 1:9   SE
31   D   Luopajärvi Mikko   2   1:1, 2:1   FI
32   D   Ullman Robert   7   1:3, 2:4   SE
33   D   Silvennoinen Antti   8   2:3, 1:5   FI
34   D   Luopajärvi Jussi   10   1:2, 2:8   FI
35   D   Landén Alexander   10   1:4, 2:6   SE
36   D   Sageborn Johnny   12   2:5, 1:7   SE
37   D   Karlsson Linus   13   2:2, 1:11   SE
38   D   Salmela Sami   15   1:6, 2:9   FI
39   D   Larsson Morgan   15   2:7, 1:8   SE
40   D   kobbevik magne   22   1:11, 2:11   NO
41   E   Nilsson Tobias   2   2:1, 1:1   SE
42   E   Sandberg Felix   9   2:2, 1:7   SE
43   E   Berga Joel   10   1:3, 2:7   ESP
44   E   Håkansson Niklas   10   2:4, 1:6   SE
45   E   Edrén Johannes   11   2:3, 1:8   SE
46   E   knutsson mattias   11   1:5, 2:6   SE
47   E   Sjöberg Martin   12   1:2, 2:10   SE
48   E   Nordahl Stein Ove   12   1:4, 2:8   NO
49   E   Berg Thomas   14   2:5, 1:9   SE
50   E   Huhmarsalo Jaakko   19   2:9, 1:10   FI
51   F   Skjöldebrand Wilhelm   3   1:1, 2:2   SE
52   F   Papagiannakopoulos Argiris   4   2:1, 1:3   GR
53   F   Salminen Roy   5   1:2, 2:3   NO
54   F   Helistölä Mikko   9   1:4, 2:5   FI
55   F   Garcia Jonathan   10   2:4, 1:6   ESP
56   F   Olsson Mikael   11   1:5, 2:6   SE
57   F   Olsson Niklas   14   1:7, 2:7   SE

24
Radiolaitteet / Vs: Kopropo eurus ja kopropo ex-1 kiy
« : 29.05.14 - klo: 21.26 »
Uusia osia KIY mankkaan tulossa, joilla painopisteen saa alemmas, kun akku siirtyy poikittain alas.

http://www.kopropo.co.jp/sys/archives/category/newproducts





25
Team Losi / Vs: Team Losi 22-4
« : 11.05.14 - klo: 12.05 »
Durangolla taitaa olla ainoot 1/10 kokoset iskarin bootsit ja ulostulojen suojat. Ne saa yleensä laitettua kaikkiin autoihin pienellä modaamisella.

26
Tulokset / Vs: EOS Berlin 17-19.1.2014
« : 26.02.14 - klo: 12.01 »
Jarnon ja Joonan finaali:

Eos Berlin offroad

28
Tulokset / Vs: EOS Berlin 17-19.1.2014
« : 19.01.14 - klo: 21.25 »
Lopputulokset:

2WD

1    Matsukura Naoto   JP
2    Neumann Jörn   DE
3    Hönigl Hupo   AT
4    Martin Lee   GB
5    Krapp Christopher   DE
6    Cockerill Tom   GB
7    Prümper Yannic   DE
8    Bayer Martin   CZ
9    Ronnefalk David   SE
10    Lee Kev   GB
        
11    Levanen Juho   FI
12    Völker Ronald   DE
13    Pinisch Peter   AT
14    Levin Oskar   SE
15    Mara Jiri   CZ
16    Gröschel Benni   DE
17    Savoya Reno   FR
18    Poulter David   GB
19    Maquel Tom   LU
20    Højfeldt Torben   DK
        
21    Bayer Ales   CZ
22    Risser Nicolas   BE
23    Vogt Patrick   CH
24    Nicolaisen Joakim   NO
25    Haatanen Joona   FI
26    Orlowski Michal   PL
27    Benson Tim   DE
28    Siltanen Jarno   FI
29    Stocker Philipp   AT
30    Embling Jack   GB

4WD

      
1    Neumann Jörn   DE
2    Bayer Martin   CZ
3    Matsukura Naoto   JP
4    Hönigl Hupo   AT
5    Martin Lee   GB
6    Völker Ronald   DE
7    Krapp Christopher   DE
8    Savoya Reno   FR
9    Battlle Sanchez Robert   ES
10    Pinisch Peter   AT
        
11    Bayer Ales   CZ
12    Mara Jiri   CZ
13    Ronnefalk David   SE
14    Orlowski Michal   PL
15    Lee Kev   GB
16    Levin Oskar   SE
17    Gröschel Benni   DE
18    Myrberg Andreas   DE
19    Prümper Yannic   DE
20    Cockerill Tom   GB
        
21    Maquel Tom   LU
22    Embling Jack   GB
23    Nicolaisen Joakim   NO
24    Levanen Juho   FI
25    Hovgaard Frederik   DK
26    Vogt Patrick   CH
27    Risser Nicolas   BE
28    Haatanen Joona   FI
29    Becker Jens   DE
30    Iversen Morten   DK
        
31    Staszewski Pawel   PL
32    Siltanen Jarno   FI
33    Prüßmann Oliver   DE
34    Eichholz Dennis   DE
35    Lemke Frank   DE
36    Pieper Stephan   DE
37    Stocker Philipp   AT
38    Sakaguchi Dai   DE
39    Malyshko Dmitry   RU
40    Hudy Juraj   SK

29
Tulokset / Vs: EOS Berlin 17-19.1.2014
« : 17.01.14 - klo: 17.02 »
Q1 tulokset:

1    Neumann Jörn   DE   15 5:21.005 (155) 
2    Martin Lee   GB   14 5:01.882 (153) 
3    Krapp Christopher   DE   14 5:03.506 (152) 
4    Hönigl Hupo   AT   14 5:04.349 (151) 
5    Bayer Martin   CZ   14 5:05.051 (150) 
6    Prümper Yannic   DE   14 5:05.699 (149) 
7    Cockerill Tom   GB   14 5:07.064 (148) 
8    Lee Kev   GB   14 5:08.570 (147) 
9    Ronnefalk David   SE   14 5:09.312 (146) 
10    Gröschel Benni   DE   14 5:10.757 (145) 
11    Maquel Tom   LU   14 5:12.806 (144) 
12    Pinisch Peter   AT   14 5:13.476 (143) 
13    Bayer Ales   CZ   14 5:13.486 (142) 
14    Højfeldt Torben   DK   14 5:14.580 (141) 
15    Battlle Sanchez Robert   ES   14 5:16.068 (140) 
16    Levanen Juho   FI   14 5:18.591 (139) 
17    Völker Ronald   DE   14 5:19.917 (138) 
18    Vogt Patrick   CH   14 5:20.565 (137) 
19    Risser Nicolas   BE   14 5:21.419 (136) 
20    Siltanen Jarno   FI   14 5:22.922 (135) 
21    Haatanen Joona   FI   13 5:00.881 (134) 
22    Stocker Philipp   AT   13 5:02.220 (133) 
23    Nicolaisen Joakim   NO   13 5:03.071 (132) 
24    Poulter David   GB   13 5:03.233 (131) 
25    Andersen Johnni   DK   13 5:03.886 (130) 

30
Tulokset / EOS Berlin 17-19.1.2014
« : 17.01.14 - klo: 11.23 »


Tänään tosiaan alkaa todella kova tasoiset mattokrossit Berliinissä. Mukana melkein kaikki parhaat kuskit, vaan jenkit puuttuu.
Suuntaan itekkin töiden jälkeen kurkkaamaan tunnelmaa ja seuraamaan kisailua.

Suomesta mukana:

Juho Levänen
Jarno Siltanen
Joona Haatanen

Coverage: http://www.eurooffroadseries.com/
Live seuranta: http://bit.ly/1gTSu0F
2wd tulokset: http://www.myrcm.ch/de/ets/20140117_775004/EOS_2_WD/index.html
4wd tulokset: http://www.myrcm.ch/de/ets/20140117_775004/EOS_4_WD/index.html

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 17