Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Tonzba

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 21.05.09 - klo: 20.31 »
Jos ei ole revo 3.3 erikseen osia niin 2.5 revon osat käy kans 3.3 olen itse ostanut 3.3 revoon veto käynnistyksen joka oli 2.5 niin kyllä toimii

2
Polttisautot / Vs: MFR:rrän säädöt
« : 06.05.09 - klo: 23.12 »
Juu kyllä se on tiedossa että käynti lämpö pienenee kun säätää rikkaammalle. Mutta silloin autosta ei saa tehoja irti. Kyllä noita löytyy noita kylmepiä täytyy helteillä koittaa. Ja nitro on 16%

3
Polttisautot / MFR:rrän säädöt
« : 05.05.09 - klo: 11.37 »
Niin sellaista kysyisin ettö millä säädöillä pidätte MFR:äänne (jos omistatte. Manuaalissa lukee että pääsäätöruuvvin pitäisi olla auki noin 2.5 kierrosta ja alakiekkaruuvvin kutakuinkin saman verran. Mutta kun pääkierrosruuvvi on 2.5 kierrosta auki, autolla ei saa lähellekkään täysiä kierroksia (ei vaihda 2:selle). Itsellä se on noin 2 auki ja alakiekka taitaa olla yli 3. Auto kiertää ja kukkuu mutta lämmöistä olen huolissani. Manuaalissa lukee että hyvä lämpö olisi noin 120 astetta. Mittasin ajon jälkee ja lämmöt olivat 140 asteen luokkaa. Ovatko ne liikaa. Tulppa kyllä kestää. Tulppa on sabesta muistaakseni neutral, lämpöarvo 8. Ja onko tulppa hyvä kesäajoon.

Nyt olisi neuvot ja niksit tarpeen. Kiitoksia jo näin etukäteen :)

4
Polttisautot / Vs: kyosho MFR:ssä vikaa!
« : 07.04.09 - klo: 20.54 »
Mitkä säädöt sinulla on. Sen vinkin voin antaa että ne säädöt mitä ohjekirjassa sanotaan niin on liian pienet. Lähde jostain 3 kierroksesta auki seosruuvia ja samaa luokkaa alakierros säätöä.

5
Polttisautot / Vs: Kyosho MFR:ssä pikku vikaa
« : 07.04.09 - klo: 20.51 »
Jep niin se on vähän tujua. Ja eipähän ainakaan sen takia kuumene liikaa

6
Polttisautot / Vs: Kyosho MFR:ssä pikku vikaa
« : 01.04.09 - klo: 22.05 »
Juu täytyy koittaa :)

7
Polttisautot / Vs: Kyosho MFR:ssä pikku vikaa
« : 31.03.09 - klo: 17.48 »
No tota en kyllä ihan heti usko. 35-40% bensaa. Aika huono läppä :)

8
Polttisautot / Vs: Kyosho MFR:ssä pikku vikaa
« : 31.03.09 - klo: 15.45 »
No bensa on atala Rc ostettu 16%. Kone on vakio eli GXR 18 vai mikä se oli. Autolla ei ole paljoa ajettu. En ole lämmittänyt ennen käynnistämistä.

9
Polttisautot / Vs: Kyosho MFR:ssä pikku vikaa
« : 30.03.09 - klo: 21.03 »
No siis minulle auto on ensimmäinen mutta veljellä on ollut useita autoja. Sisään ajoin auton 16% bensalla mutta vaihdoin 25%. Vaihdoin takaisin 16%. Ja kyllä noista on tietämystä mutta ei vaan tahdo saada säätöihin. Vai johtuuko se jostain muusta. Auttaisiko palotilan suurentaminen ??? (1 kannentiiviste lisää)

10
Polttisautot / Kyosho MFR:ssä pikku vikaa
« : 30.03.09 - klo: 20.46 »
Niin minulla olisi MRF, jossa on ollut matkan varrella vaikka minkä laista vikaa. Kysyisin neuvoa pariin juttuun jotka ovat vaivanneet pitkään. Ensinnäkin auto ei lähde käyntiin ilman että antaa ryyppyä. (ilmanputsarin rööristä ainetta ruutalla)Ja toinen vika on että auto meinaa käydä liian kuumana -> syöt tulppia. Pääseosruuvi on noin 3 - 3.5 kierrosta auki ja alakierrosruuvi samaa luokkaa. Ja jos moottoria säätää rikkaammalle, moottori ei kierrä kunnolla. Käytän kylmiä tulppia ja kestävät hiukan enemmän. Ja kun autolla on ajanut jonkin aikaa niin se saattaa sammua ja sitten ei meinaa lähteä käyntiin. Alkaa pikkuhiljaa sylettämään kun joulukuussa auton ostamisen jälkeen autosta on mennyt 2 startti yksikköä, kampiakseli, kiertokanki ja nyt meni ohjausservo. Ja ollut paljon käyntiinlähtö ongelmia vaikka moottori saa bensaa mutta mitää ei tapahdu. Jos jollain olisi neuvoa näihin kysymyksiin niin se olisi tarpeen.

Sivuja: [1]