Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mof

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 38
1
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 01.02.12 - klo: 08.18 »
http://www.liverc.com/news/special_features/877-Travis_Amezcua%27s_Slash_may_be_the_fastest_on_planet_Earth/

Travis Amezcua has just piloted the first Traxxas-based vehicle into an A-main of a "pro" class at the nationals in probably 20 years.

The vehicle Amezcua is running isn't stock, however. It is the latest rendition of a conversion kit we've told you about over the last few months that has been developed by Gil Losi Jr. under the branding of a yet-to-be announced company called Anza.

The kit transforms the highly-popular Traxxas Slash from a backyard basher into a serious racing machine. So serious, in fact, that it is capable of being put in the A-main of Modified Pro-2 at the ROAR Off-Road Nationals.

We can't show you a body-off shot just yet, but we can tell you that it is a highly modified machine. However, it still uses the Slash gear box, pivot blocks, arms, and various other things. We must say, it looks pretty trick!

Travis hopes to guide his "FrankenSlash" to a national championship this weekend. But even if he comes up short, the vehicle's credibility has already been established. It takes a car that has been tested and painstakingly designed and refined to make it into a nationals A-main, and that is exactly the type of rig that has been created by the folks at Anza.

http://www.anzarc.com/

http://www.anzarc.com/product-p/anza5822.htm















Yllättävän "edullinen", 119,99 dollaria.

PS. Näköjään kuvissa on hieman ylimääräistäkin hopuppia, esim hiilikuituiset iskarituet ei näyttäisi kuuluvan kittiin.

2
Traxxas / Vs: Traxxas XO-1
« : 08.01.12 - klo: 15.01 »
OFNA (Hong-Nor) on jo näköjään ns. servannut tän auton ennen kun se on edes julkaistu.
Joo joo toi ei ole RTR mutta ton rakentamiseen ei ole 1200 euroa mennyt.

Tietysti jos mennään äärimmäisyyksiin ja unohdetaan RTR:t...

The Road to 200 - Team Associated: World's Fastest R/C Cars

The Road to 200 Update - Team Associated: World's Fastest R/C Cars

3
Sähköautot / Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« : 03.01.12 - klo: 19.48 »
hommasin tuosa uuden xerunin moottori/säädin paketin mut ei mitään tolkkua tuu tuohon ohjelmointiin...
ensinnäkään kaasua,jarrua ja pakkia en saa ohjelmoitua millään toimimaan yhdessä.muutin kortilla sen asetuksen säätiimeen päälle ja sen jälkeen kaasun liikeratojen ohjelmointia koitin tehää niin et:

ensin ohjain päälle,sitten kytkimen nappi pohjaan ja virrat päälle.nappi ylös,nopari piipittelee,sen jälkeen yhesti kun painaa nin säätimessä välähtää vihreä valo kerran,trimmi ja kaasu keskellä.
toisen kerran ku painaa ja vihreä valo kaks kertaa,käytän kaasun pohjassa.
kolmas kerta,kolme välähdystä ja kaasu eteen ja kun palautan kaasun keskelle niin samontein ampasee täyskaasun päälle.

sit kun työnnät kaasua vähän niin stoppaa ja trimmasin sit trimmillä sen verran et stoppaa mutta pakkia ei löydy ja kun painaa kaasua niin se on heti 100%....

näitä sit koitin kortilla säätää mut ei mitään järkeä löytyny tuohon!
koitin resetoida asetukset mut ei tolkkua...

teenkö jotain siis väärin vai onko tuosa softa ihan sevon? :huh:

hommasin tuosa uuden xerunin moottori/säädin paketin mut ei mitään tolkkua tuu tuohon ohjelmointiin...
ensinnäkään kaasua,jarrua ja pakkia en saa ohjelmoitua millään toimimaan yhdessä.muutin kortilla sen asetuksen säätiimeen päälle ja sen jälkeen kaasun liikeratojen ohjelmointia koitin tehää niin et:

ensin ohjain päälle,sitten kytkimen nappi pohjaan ja virrat päälle.nappi ylös,nopari piipittelee,sen jälkeen yhesti kun painaa nin säätimessä välähtää vihreä valo kerran,trimmi ja kaasu keskellä.
toisen kerran ku painaa ja vihreä valo kaks kertaa,käytän kaasun pohjassa.
kolmas kerta,kolme välähdystä ja kaasu eteen ja kun palautan kaasun keskelle niin samontein ampasee täyskaasun päälle.

sit kun työnnät kaasua vähän niin stoppaa ja trimmasin sit trimmillä sen verran et stoppaa mutta pakkia ei löydy ja kun painaa kaasua niin se on heti 100%....

näitä sit koitin kortilla säätää mut ei mitään järkeä löytyny tuohon!
koitin resetoida asetukset mut ei tolkkua...

teenkö jotain siis väärin vai onko tuosa softa ihan sevon? :huh:

Sillä hetkellä kun säädät kaasun, pitää kaasu olla pohjassa, ja jarrun kanssa vastaavasti jarru pohjassa.

Käsitin tekstistäsi että kaasu/jarru ei ollut pohjassa sillä hetkellä kun painoit säätimestä sitä nappia, vaan että olisit painanut kaasua/jarrua vasta säätimen napin painamisen jälkeen.

4
Kilpailijoiden kanava / Vs: Ensikertalainen kilpailuissa.
« : 01.01.12 - klo: 22.49 »
Olen hiukkasen kiinnostunut tuosta neliveto tai takaveto maastosarjasta. Olisiko tämä auto hyväksytty takaveto sarjaan?
http://www.rcm.fi/index.php/rc-autot/sahkokayttoiset-rc-autot/team-associated-b4-1-brushless-rtr.html
Ja mitä pitäisi päivittää että kehtaisi edes näyttäytyä kisassa tuon kanssa ja millaisia akkuja kisoihin tarvitsisi?
'
Renkaat ei ole maastosarjassa sallitut (ainakaan 2011 vuoden säännöissä). Eli ne pitää vaihtaa. Siis takarenkaat, eturenkaatkin tosin kannattanee vaihtaa.

Servo on hidas, mutta kyllä sen kanssa nyt näyttäytyä kehtaa...

5
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« : 20.12.11 - klo: 14.29 »
Joo onhan tää s2 paljon parempi kun htc:n uudet puhelimet. Olen nimittäin testannut liikkeissä sitä sensationia ja galaxy s kakkosta, niin galaxy kyllä vie. Johtuu siitä, että galaxyssa on tuplaydinprosessori.

Sensationissa on myös tuplaydinprosessori...

6
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 18.12.11 - klo: 20.15 »
Onko auto rtr kunnossa kuinka rata kelpoinen? Mitä osia kannattais ekaksi alkaa päivittään? Onko tuo vakio harjaton setti mistään kotoisin? Ohjaus servon nopeus, muovi vai metalli rattaat?

Servo on metallirattailla: http://www.teamassociated.com/cars_and_trucks/RC10B4.1/RTRBL/

"SHV1504 MG metal gear steering servo"

Sen verran mitä itse olen B4.1 RTR:llä (harjaton) ajanut, niin nopeampaa servoa kaipasin kaikkein eniten.

8
Traxxas / Vs: Traxxas XO-1
« : 02.12.11 - klo: 21.24 »
jenkeissä 400 autoa pre-ordered 2 päivän aikana :grin:

Onko tähän jotain vertailupohjaa... kuinka paljon esim jotain Stampedea myydään?

9
Traxxas / Vs: Traxxas XO-1
« : 01.12.11 - klo: 20.50 »
Aika nopeeta toimintaa, kohta saadaan raporttia miten vehkeet kulkee.

Odotellaan nyt ensin että tulee saataville... :)

10
Traxxas / Vs: Traxxas XO-1
« : 01.12.11 - klo: 14.05 »
No kato kato, sen siitä saa kun ei tule luettua kaikkea pienellä präntättyä :wink:

Mutta miksi siihen tarvitaan iPhone, kysyy epätietoinen...? :)

11
Traxxas / Vs: Traxxas XO-1
« : 01.12.11 - klo: 10.39 »
Tää laitos on kuulemma lukittu 80 km/h paketista otettuna.
iPodilla sen saa avattua tuonne 160 km/h:iin
Eli RTR muodossa ilman tuota lukituksen avaamista tuskin sen vaarallisempi kuin muutkaan RTR autot.
Ohjekirja ei suosittele lukituksen avaamista alle 18-vuotiaalle kuskille tai jotain sinnepäin. Ei se tietenkään estä että näin ei tapahtuisi.

Eli Traxxas valehtelee kun sanoo että tuo kulkee 100+mph suoraan paketista, ja että se on ensimmäinen rtr-joka kulkee tuon 100+mph? Koska jos se kulkee 80km/h ilman lisäinvestointeja niin se ei ole 100+mph rtr:nä :)

12
Traxxas / Vs: Traxxas XO-1
« : 30.11.11 - klo: 13.43 »
Unlocking 100+mph speed capability requires the Traxxas Link Application (download from the App Store) and an iPhone or iPod touch (sold separately).

Vai sillälailla...

13
Traxxas / Vs: Traxxas XO-1
« : 30.11.11 - klo: 13.40 »
Ei sittenkään mittään. :laugh:

Mamba Monster Extreme

14
Kuulin huhuja jostain mielenkiintoisista virityksestä Kyoshon nelkkuun, ei tästä olisi kuvia jossain? Ilman koria toki. :)

15
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 30.11.11 - klo: 09.54 »
Ja iskareista, Tamiyan trf krossi-iskarit kannattaa varmaan myös tsekata vaihtoehtona ellei lompakko kestä K-kaupan pamppuja :)

Lieneeköhän nuo Tamiyan iskarit kuitenkaan sopivan mittaiset SC-autoon...?

16
Traxxas / Traxxas XO-1
« : 30.11.11 - klo: 08.48 »
1/7 scale 100+mph 4wd electric supercar

http://traxxas.com/products/models/electric/6407xo1





  • 100+mph Out of the Box!
  • NEW Castle Creations Mamba Monster Extreme Speed Control
  • NEW Traxxas Big Block Brushless Motor, Powered by Castle
  • NEW TQi 2.4GHz Radio System with Docking Base*
  • NEW Integrated Speed, RPM, temperature, and voltage Telemetry System*
  • Factory Equipped with two Traxxas Power Cell 3S 5000mAh LiPo batteries
  • All Wheel Drive

Traxxas XO-1 - The World's Fastest Ready-To-Race Supercar. 100+mph top speed!

18
Sähköautot / Vs: X-Factory X-7 4wd prototyyppi
« : 24.11.11 - klo: 21.40 »
X-Factoryn Facebook-sivulta bongattua:

Edit: Niin se ilman koria otettu kuva vaan poistui tuolta sivustolta...

19
Tamiya / Vs: Tamiya DB01 Durga (keskustelut & kokemukset)
« : 15.11.11 - klo: 07.44 »
Juu ei ole keskidiffi.

Kardaanivetoinen auto missä on moottori poikittain ja kardaanit pyörivät eri suuntiin.

Itseasiassa kardaanitkin pyörivät samoihin suuntiin (rattaat ei osu toisiinsa joka kohdasta).

20
Kilpailijoiden kanava / Vs: Maastosarja 2011
« : 14.11.11 - klo: 09.19 »
Mielenkiintoinen sääntötarkennus ROARilta:

http://rcinsider.com/?p=20425

Rule 8.2.3

All chassis in all electric classes (except those specifically noted) MUST accept batteries up to the maximum dimensions allowed for its application. The legality of a chassis will be determined as presented to technical inspection. Chassis that require a configuration change, and/or a modification to fit a battery of maximum dimensions will not be considered legal, and the racer will be disqualified. Foam blocks/spacers are permitted to secure any size battery in its position, but the aforementioned spacers may never be attached to the chassis. The only exception is 1/8 off-road where it’s common to use two battery packs to achieve the maximum 4S configuration, or to use a single 4S battery, which has a different specification. Only under these circumstances will the fitting of either configuration be considered legal, but the production chassis must still conform to batteries of the maximum allowable dimensions.


Eli autoon pitää sopia normaalimittainen akku ilman, että konfiguraatiota muutetaan. Ainoastaan spacereita voi käyttää että lyhyt lipo sopii, mutta mikäli oikein ymmärsin, niin auto ei saa olla sellainen, että siihen menee tietyllä konfiguraatiolla vain lyhyt lipo.

21
Tamiya / Vs: Tamiya DB01 Durga (keskustelut & kokemukset)
« : 13.11.11 - klo: 17.08 »
Kuvaa DB02.

Hyviä ideoita keksitty. Taitaa olla eka sarjavalmisteinen 1:10 keskidiffinen =)

http://tamiyablog.com/wp-content/uploads/2011/11/tamiya-58507-db02.jpg

Tuo ei ole keskidiffillinen.

Kuvien linkkaus ei toimi, eli suoraan osoite http://tamiyablog.com

22
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: SYYSSIIVOUS PALSTALLA
« : 03.11.11 - klo: 10.06 »
Voisi olla hyvä säästää myydyt, tai siirtää ne muualle, niistä on todella hyvä etsiä paljonko tuote maksaa käytettynä ja mikä on hyvä hintataso. Tämä palvelee ostajia ja myyjiä ja kauppoja saadaan nopeammin toteuttettua kun hinta taso on tiedossa kummalakin osapuolella.

Tuo olisi hyvä, mutta toisaalta käyttäjiä on myöskin ohjeistettu poistamaan otsikko kokonaan (tai jopa ilmoituksen sisältö), niin vaikeapa niistä on etsiä oikeaa ilmoitusta. Mutta olen kyllä myös sitä mieltä, että saisi olla esimerkiksi erillinen alue jossa myydyt tuotteet ja ilmoitukset säilyvät ainakin tietyn ajan.

23
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 27.10.11 - klo: 10.11 »
Päivitelläänpä taas listaa...

Myyjät:
Lainaus
MiroShima +
tero +
Ostajat:
Lainaus
ajv +
alarauta +
Arppa +
CallidaC +
Gladii +
Henkka. +
henkka123 +
hese80 +
HMS77 +
Iku +
J-P H +
jeppe +
jerziccar1 +
jiksu +
jon.lindgren ++++
JT80 +
juhza +
kaitsu82 ++
Kimpo86 +
kisaaja +
lakkatinneri +
Larryman +
Makke73 +
markkinn ++
Maxximo +
Mayhem +
miyl +
mpitko +
nieemikko +
OV +
patez +
Penguin +
pintke +
pOINTER ++
PSo ++
Pököeemi +
rb +
RC-BASTARD +
Skeidarutto +
Slap +
Soo +
tellu +
tero ++
tonij +
TOMMI +
unkka +
vlle ++
zzs +

25
Sähköautot / Vs: diffi tekniikkaa
« : 17.10.11 - klo: 17.04 »
Tuossa vertailu jossa kahteen identtiseen Team Durangon DEX410-autoon laitetaan toiseen kuuladiffi ja toiseen ratasdiffi. Molempia autoja ajetaan samalla ohjaimella ja vertaillaan lähtöä...

http://www.youtube.com/watch?v=xlFquWZ3Lf8#ws]Team Durango DEX410 Gear Diffs. vs. Ball Diffs.

Muutahan tuossa ei sitten vertaillakaan kuin lähtöä alustalla, jossa pitoa on tolkuttomasti, joten ei tuosta voi oikein mitään johtopäätöksiä vetää suuntaan eikä toiseen.

26
Team Losi / Vs: Team Losi Racing 22
« : 13.10.11 - klo: 17.46 »
Edit: huoh, vois opetella lukemaan.  :huh:

27
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 11.10.11 - klo: 13.11 »
Onko kenelläkään tietoa,että löytyykö suomesta joltain muulta merkiltä b4:seen sopivia jousia eteen?

Pitäisi saada vähän jäykempiä kuin nuo ruskeat.
Jos ei tarvitsisi lähteä niitä tilailemaan ulkomailta.

En nyt tiedä miten jäykkyydet eroaa Asson ruskeista jousista, mutta MM-kisoissa Cavalierilla oli Kyoshon tummat keltaiset jouset edessä ja Craggilla Kyoshon vaaleat keltaiset jouset.

http://teamassociated.com/pdf/cars_and_trucks/RC10B4.1/setup_sheets/B4_2011_Cavalieri_Worlds.pdf
http://teamassociated.com/pdf/cars_and_trucks/RC10B4.1/setup_sheets/B4_2011_Cragg_Worlds.pdf

28
Team Associated / Vs: Team Associated T4 + kuvat
« : 25.09.11 - klo: 07.37 »
T4 factory team maksoi n. 250 eur suomessa, on mielestäni 150 todellakin hintansa väärti auto, eipä tuossa uudempaan 4.1 ole kovin kumoisia muutokia, näkyvämpänä ehkä v2 iskarit
Mutta kyseessähän on Team-malli (joka maksoi uutena muistaakseni n. 190e), ei FT.
Miten on.Onko tiedän mielestä 150€ upouudesta Asson T4 Team kitistä liikaa.

29
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 28.08.11 - klo: 07.53 »
RTR-malli tulossa:
http://www.teamassociated.com/cars_and_trucks/SC10_4x4/RTR/

Hinta esimerkiksi Amainhobbiesissa on 419,90 dollaria, josta saa koodilla pois nyt ainakin sen 25 dollaria, jolloin hinta on 394,90 dollaria.
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_44_1785/products_id/212336/n/Team-Associated-SC10-4x4-1-10-Scale-RTR-Brushless-4WD-Short-Course-Truck-Lucas-Oil

30
Sähköautot / Vs: X-Factory X-7 4wd prototyyppi
« : 17.08.11 - klo: 19.41 »
http://rcinsider.com/?p=16061

Linkin takaa videota, haastattelu, lisää kuvia...






Sivuja: [1] 2 3 4 ... 38