Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Roudari

Sivuja: [1] 2 3
1
Koukkujärven saviradalla ajetaan kesän 2023 aikana Koukkujärvi Cup. Selvitetään luokittain radan nopein kuljettaja kaudelle 23’, kaikki mukaan kisailemaan!

Paikka: Koukkujärven RC-rata, Nokia. https://www.prc-autoilijat.fi/wp/ratainfo/
Aika: Ilmoittautuminen paikan päällä klo. 17.30 eteenpäin, ajot alkaa klo 18.00. Koitetaan olla valmiita iltakahdeksan maissa.
Kilpailupäivät:
ma 10.7.23
ma 24.7.23
ma 31.7.23
ma 14.8.23
ma 21.8.23
ma 28.8.23
Säävaraus, märällä radalla ei kilpailla.

Ajettavat luokat:
M8 / M8e
SC10-2
SC10-4
RTR eli jokamiesluokka, auton koko max. 1/8.
Osallistujamäärästä riippuen luokkien yhdistämiset mahdollisia.

Säännöt:
Luokittain noudatetaan soveltuvia sarjasääntöjä (M8 SM, SC Summer Cup jne.) erittäin joustavasti. Vapaat renkaat. HV-akut saa ladata HV-jännitteeseen. Auton pitää olla turvallinen kuskille, nostajille ja radalle. Kireällä pipolla kisaaminen ehdottomasti kielletty.

Kilpailuformaatti:
m8/e 3 x 7min finaalilähtö, lasketaan 2/3
SC10 3 x 7min finaalilähtö, lasketaan 2/3
RTR 4 x 5 kierroksen lähtö, lasketaan 3/4
1. kisassa finaalien lähtöjärjestys arvotaan, seuraavissa sarjasijoitusten mukaan. Kilpailun johto ja kilpailijat voivat keksiä tähän muutoksia, esim. käänteinen järjestys joihinkin startteihin on mahdollista.  :cool:

Muutokset mahdollisia osallistujamäärästä riippuen, tai jos se katsotaan muuten tarpeelliseksi.

Osakilpailupisteet: Tavallisesti SM-sarjoissa käytetty pisteytys:
1. 100 p.
2. 90 p.
3. 82 p.
4. 76 p.
5. 72 p.
6. 69 p.
7. 66 p.
8. 63 p.
9. 60 p.
10. 57 p.
jne.
Lopputuloksiin lasketaan ajetut osakilpailut -1 kisaa (esim 5/6). Luokkien kolme parasta palkitaan.

Osallistumismaksu: radan tavallisten käyttömaksujen mukaan.

Tervetuloa!

2
Kiitos hienoista kisoista! Oma ajo oli paikoitellen ihan kelvollista haastavalla radalla, mutta kuljettajan virheet ja tekniset murheet veivät sijoituksen melko alas. Silti ihan hyvä kisa ensimmäiseksi kasikisaksi allekirjoittaneelle.

Mahtavaa että tulokset saatiin lopulta oikeaan järjestykseen!  :smiley:

-Marko Tetri, M8e #46

3
Kilpailijoiden kanava / Vs: Finnish Open 2023 - M8 & M8e
« : 26.05.23 - klo: 18.11 »
Moi,
"Rata tulee olla suljettuna kilpailuviikolla" lukee SM-sarjan säännöissä. Koskeeko tämä myös Finnish Open sarjaa?
Itse olen kaivannut rentoja perjantaitreenejä takaisin kalenteriin. Joillain on vapaita viikonloppuja reissailuun/treeniin. Joillain on mahdollisuus saada vapaata töistä perjantaisin reissailuun/treeniin. Nyt SM-säännöt poistavat toiselta ryhmältä treenipäivät kokonaan.

Ainakin Nokialla 10.6. kisaa varten saa käydä treenaamassa niin paljon kuin kaasusormi kestää! Rata on auki perjantai-iltaan asti. FO-sarjan säännöissä ja ohjeissa ei ole mitään rajoitusta tähän.

Tervetuloa viimeistään perjantaitreeneihin, laitetaan varikolla grilli kuumaksi!  :grin:

4
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 01.04.22 - klo: 10.31 »
Hep!!5-vuotta viimeviestistä.

Löytyiskö Asson omistavia. Millä diffiöljyillä ootte painanut?

Mä myin oman SC10:n pois joskus reilu viisi vuotta sitten, mutta sisäradalla (betonilla) ajoin aikanaan 5k diffiöljyllä. Todennäköisesti 10k olisi ollut parempi, mutta asiantuntemus ei silloin riittänyt muutosten tekoon  :cheesy:

Minkälaisella alustalla sinulla on tarkoitus ajaa? Pihasudittelua vai ratahommia?

5
Marko Tetri SC2-10, kilpailijanumeroksi 14!

6
Kilpailijoiden kanava / Vs: Maastosarja 2022 speksailut
« : 19.09.21 - klo: 11.50 »
Minäpä avaan keskustelua vähemmän aktiivisen maastosarjakisaajan näkökulmasta:

Ensinnäkin iso kiitos Vesalle ja muille sarjan parissa töitä tekeville! Maastosarjaa koitetaan aktiivisesti kehittää vetovoimaisempaan suuntaan, ja se on hieno pyrkimys. Onneksi tällaiseen löytyy tekijä(t). Koronavaikeuksien jälkeen on hieno nähdä, että MS nousee entistä vahvempana!

Yhden tänä vuonna ajetun kisan perusteella ainoa allekirjoittaneen mielestä harmillinen asia löytyy nousufinaalisysteemistä. Se, ajetaanko 9+1 vai 10+1, on sivuseikka. Ongelma on alemmissa nousufinaaleissa. Kun ensimmäinen alempi finaali on pelkkä nousufinaali, se on lopulta suurimmalle osalle kuskeista aivan turha. Jos sen tuloksia ei lasketa lopputuloksiin, ainoastaan voitolla on merkitystä. Se vääristää kisaamista alemmista sijoista, ja etenkin, kun renkaiden kulutuksella on kisassa merkitystä, mukaan tulee helposti vääränlaista taktikointia.

Jos myös tämän nousufinaalin tulos lasketaan mukaan lopputuloksiin, sillä on järkevä kilpailullinen merkitys myös muille kuin kärkipaikasta taisteleville. Se, miten pisteet lasketaan, on toki vielä eri harkinnan paikka. Oma ehdotukseni on normaali pistelasku siten, että nousija lasketaan tuloksista pois. Tämä vähentää myös kaksinkertaisen B-Ö -finaalin "raakuutta". Kun tuloksiin lasketaan 2/2 finaalia, yksi ongelma riittää pilaamaan tuloksen lopullisesti. Tällä tavalla saataisiin tulokset 2/3 finaalista, kuten A-finaalissa. Ajomäärä pysyy samana, mutta kaikissa lähdöissä on oikeasti panosta.

Omalla kohdalla on tavoitteena ajaa myös ensi kesänä muutama Maastosarjan kisa, mikäli työt sen sallivat. Toivottavasti nähdään siellä!

-Marko

7
Sarjatilanne kahden osakilpailun jälkeen:

Lopullisiin tuloksiin lasketaan 2/3 kilpailun tulokset.

M8e:
Eero Vuori            151
Dmitri Jakovlev     126
Ivan Serebertsev  114
Mikko Ylinen         100
Asmo Jakorinne    100
Aleksi Pitkänen      90
A-P Kyykkä            90
Heikki Vuokko        82
Tero Ahonen          76
Miika Saarinen       76
Heikki Suontausta  72
Petteri Partinen      72
Jaakko Säilä          69
Jari Toivonen         66
Jouni Heinonen      63
Lauri Vuokko         63
Marko Kanala        57

SC2-10:
Marko Tetri        190
Urmas Peräsalo  182
Tuomas Luoma  166
Topias Peräsalo  158
Jon Hagström     72
Toivo Myllylä      72
Petteri Partinen   69
Aaro Luomanen   66
Tuukka Lehto      63
Hannu Luomanen 60
Valtteri Huhtala   57

SC4-10:
Miika Saarinen    200
Santeri Jokela     180
Jarno Kokkonen  158
Heikki Vuokko      82
Aleksi Pitkänen    76
Marko Kanala      72
Risto Ahteensivu  72
Manu Onatsu       69

8
Suuri kiitos hienoista kisoista! Rata oli erinomainen SC-kisailuun (vaati toki oikeat säädöt :roll:), sää suosi vähän liikaakin ja järjestelyt toimivat oivallisesti. Kokonaisuudelle pisteet 5/5!

Oma kisa meni erinomaisesti (SC2-10 TQ+voitto). Toisaalta DNF ekassa alkuerässä sekä DNS ekassa finaalissa saivat aikaan ylimääräisiä sydämentykytyksiä. Onneksi kalusto ja ukko kestivät lopuissa erissä loppuun asti.

Onko kenelläkään mitään videomateriaalia kisoista? Kaikki kiinnostaa, olisin kiinnostunut näkemään tai jopa tallentamaan omiin arkistoihin setup sheettien kaveriksi. :grin:

9
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 23.05.21 - klo: 22.35 »
Miten tuo etuhubin säätöinsertti on tarkoitus saada ulos?

Ainakin itse kun rakensin SC5M:n, laitoin etuhubin insertteihin tipan pikaliimaa. Sillä sai vältettyä ylimääräiset väljyydet, eikä missään setupissa näkynyt käytettävän muuta kuin +4mm:ää. Muutenhan tuon pitäisi lähteä ihan vetämällä.

10
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tampere Lahdesjärven rata
« : 16.12.20 - klo: 20.58 »
onkohan tampereella enää moista? nykyään tossa on rakennuksia vaan, uutena RC auto harrastajana kyselisin onkpo muualla ulkorataa tai hyviä bashaus paikkoja? radalle pääsee varmaan huonosti tolla 1/5 kokisella laitteella. tosin 1/10:llä pääsee moniin paikkoihin.

Edellisessä viestissä olikin tuo Pirkanmaan RC-Autoilijoiden verkkosivun osoite, http://www.prc-autoilijat.fi/. Sieltä löytyy tietoa Nokian Koukkujärvellä sijaitsevasta nykyisestä ulkoradasta. Lahdesjärven radasta ei taida olla jäljellä kuin muisto. (Samoin kuin viestissä mainitusta kerhon omasta foorumista.)

Koukkujärven radan tuoreempaa infoa löytyy myös tältä foorumilta, http://rc10.fi/index.php?topic=96241.0. Sieltä löytyy tietoa radan sijainnista, ratamaksuista ja "järjestyssäännöistä". Koukkujärvellä ajaminen 1/5 -kokoisilla autoilla on kielletty. Rata on suunniteltu 1/8 -krossareille, mutta kesäisin kelvollinen myös kymppiautoille, etenkin Short Course -luokan kalustolle.

PRCA löytyy myös Facebookista, https://www.facebook.com/PRCAry. Valitettavasti kerholla ei tällä hetkellä ole sisärataa, ja tämän takia toiminta on melko hiljaista talvikaudella.

11
Kilpailukutsut / Vs: Short Course Summer Cup I 13.6
« : 05.06.20 - klo: 19.14 »
Tarkennan luetun ymmärrystä, eli yleisö ei ole tervetullut paikalle?

Kun lopullinen osanottajien määrä varmistuu, ke 10.6. voidaan ilmoittaa, montako katsojaa radan reunalle on mahdollista virallisesti päästää. Tapahtumaa ei kuitenkaan markkinoida suurelle yleisölle.

Käytännössä: jos paikalle tulee muutama ihminen kurkkimaan, pitää turvavälit ja käyttäytyy asiallisesti, kukaan ei tule komentamaan pois.

12
Olisiko heittää rengassuosituksia tuuppikorriin, kun tällä radalla ei ole tullu visiteerattua aikaisemmin? Pärjääkö Caliber tai blockade osastolla?

Tuuppeja ei kovin paljoa ole (vielä) Koukkujärvellä pörrännyt, mutta kyllä noilla pitäisi pärjätä. Paras rengas tuonne taitaisi olla kuitenkin HoleShot/DoubleDee's tai muu pikkunappula. Toivottavasti niitä saisi joskus myös Suomesta, niin voisi testata...

13
Kilpailukutsut / Vs: Short Course Summer Cup I 13.6
« : 21.05.20 - klo: 09.40 »
Tekeekö järjestäjä jotain pitääkseen metrin turvavälin korokkeella, vai jääkö tämä kilpailijoiden terveen järjen varaan?

Tekee. Ajopaikat merkitään niin, että turvaväli on selkeä. Korokekäyttäytymistä valvotaan tavallistakin tarkemmin ja erien väliset kulkemiset korokkeelle/korokkeelta järjestetään niin, portaissa ole samaan aikaan liikennettä ylös ja alas. 

Sekä järjestäjiltä että kilpailijoilta uskalletaan odottaa tervettä järkeä, kisoissa ja muuallakin.

Kaiken kaikkiaan vallitseva pandemiatilanne koitetaan ottaa huomioon mahdollisimman hyvin. Kaikki ylimääräiset riskitekijät koitetaan eliminoida jo ennakkoon, ja PRCA:lla on luonnollisesti valmistauduttu siihen, että asioita voidaan muuttaa turvallisemmaksi vielä kisapäivänäkin, aivan loppuun asti.

Kuitenkaan emme vaadi kilpailijoilta esim. henkilökohtaisia suojaimia, ellei tilanne muutu sellaiseen suuntaan kisapäivää lähestyessä, tai kisapäivänä. Jokainen kilpailee omalla vastuullaan. Luotamme siihen, etteivät kilpailijat ehdoin tahdoin tee mitään, minkä tietävät aiheuttavan infektioriskin itselleen, muille kuskeille tai toimitsijoille.

Noudatamme COVID-19 -tilanteesta annettuja viranomaisohjeita. Jos joku kilpailijoista kokee sen riittämättömäksi, on hän luonnollisesti oikeutettu kysymään lisätietoja, suojautumaan omatoimisesti haluamallaan tavalla - tai osallistumaan kilpailutoimintaan vasta sitten pandemia on ohi. Toivomme tietysti, että kaikki halukkaat pääsevät mukaan Nokian kisoihin!

14
Jaha, kai sitä pitää tänä kesänä taas yrittää... :cheesy:

Marko Tetri
SC2-10

15
Polttisautot / Vs: melutaso
« : 30.04.20 - klo: 15.14 »
Entäs sitten se kymmenen autoa?

Menemättä matematiikan puolelle: Jos yksi auto pitää 83dB(A) mekkalan, silloin kaksi autoa yhteensä on 89dB(A). Äänenpaineen kymmenkertaistaminen näkyy dB-asteikolla 20dB:n lisäyksenä, eli teoriassa kymmenen moottoria kiljuu yhteensä 103dB(A) voimakkuudella.

Käytännössä yhteisvoimakkuus ei ole aivan näin suuri, koska autot eivät ole kaikki metrin päässä mittauspisteestä (kuulijasta) samaan aikaan. Ja muistetaan se, että vastaavasti etäisyyden kaksinkertaistaminen äänilähteestä (autosta) vähentää teoriassa voimakkuutta 6dB, ja kymmenen metrin päässä vaimentuma on jo 20dB. Heijastavat pinnat, kuten radan pinta tai vaikka ajajakorokkeen seinä, vähentävät tätä vaimentumista.

Ja vielä vähän viilausta: kun auto on kuskilla/mekkaajalla käsissä, etäisyys on vähemmän kuin metri. Puolen metrin päässä melu on 89dB(A) ja 25cm päässä 95dB(A). Suosittelen kuulon suojaamista.

16
Tuli innostuttu hommaamaan pari vanhaa 44.2kosta.kiva auto ajaa kun on.ja tulipa mieleen että oliko nähin joku ratasdiffi systeemi olemassa?ja ennen kaikkea olisko joku halukas myymään kyseiset palikat?
Helpoimmallahan pääsee kuitenkin laittamalla B44.3:n ratasdiffit. Sopivat suoraan.

Eurorc voisi olla halukas myymään, kysy vaikka niiltä. https://fi.eurorc.com/product/17507/team-associated-ft-frontrear-gear-diff

18
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 25.09.17 - klo: 19.06 »
Eka kisa takana käytetyllä antiikki-Assolla. Tavoitteet saavutettiin, eli yksi ehjä kisalähtö. Kaikissa muissa katoavat sähköt jättivät leikin kesken. Autohan on hankittu kaytettynä, ja vain jotta voisi ajella pojan auton kanssa yhdessä. Turussa sisäradan pinta on maalattu betoni ja renkaina minipinnit. Autoon on uusittu tukivarret, pallokupit ja pyörien laakerit. Napoihin vaihdettu aluhexit.

Hiukan kuitenkin kärpänen puri, eli olisiko vanhoja setuppeja SC10 Assoon kellään enää tallessa?
Ainakin tuolla Ameriikan alkulähteillä on vielä jotain...
https://www.teamassociated.com/cars_and_trucks/SC10/Factory_Team/manuals_setups/

19
Marko Tetri
SC2-10

Pari-kolme kisaa taidan ehtiä käymään, heinä-elokuun kapinat jää varmuudella väliin.

20
Tulokset / Vs: SC KERHOKILPAILU Ulvila 28.01.2017 Tulokset
« : 29.01.17 - klo: 19.38 »
Hurjan suuri kiitos Ulvilan porukalle!

Kisoissa oli hyvä fiilis, pipo sopivan löysällä ja olosuhteet kunnossa.

Itselle teki hyvää käydä treenaamassa kisahermoja, tuntuisi vielä olevan tilausta mentaaliharjottelulle  :tongue: Mitä tiukempi paikka, sitä huonommin tulee ajettua. No, kisaamaan oppii kisaamalla.

Hienoa nähdä myös ensikertalaisia kisoissa, melko koukuttavaa hommaa, eikö?  :grin:

-Marko Tetri, SC2-10 #27

21
Kilpailukutsut / Vs: SC KERHOKILPAILU Ulvila 28.01.2017
« : 27.01.17 - klo: 08.06 »
Aikataulu näyttää hyvältä!

Mihin aikaan aamulla ovet aukeavat, eli ehtiikö rataan ottaa hiukan tuntumaa ennen kymmentä?

22
Kilpailukutsut / Vs: SC KERHOKILPAILU Ulvila 28.01.2017
« : 21.01.17 - klo: 10.49 »
Mihin mennessä pitää tietää pääseekö paikalle? Siis, koska ilmoittautuminen päättyy?

Terv. nimim. Mitä se mulle kuuluu mitä mä ens viikonloppuna teen?

23
Hyvältä näyttää!


24
RC-kerhot ja -radat / PRCA:n sisärata Pirkkalassa
« : 09.12.16 - klo: 09.47 »
Pirkanmaan RC-autoilijoiden sisärata, tuttavallisemmin PIRK (Pirkkala Indoor Racing Klubi) sijaitsee Pirkkalassa, Turkkiradan teollisuusalueella. Osoite on Teollisuustie 21, Pirkkala.



Radan pintamateriaali on keinonurmi/messumatto. Radalla saa ajaa 1:10 ja pienemmilla pienoisautoilla.

Rata on kausimaksun maksaneille auki 24/7. Satunnaisempien vieraiden kannattaa sopia vakiokävijöiden kanssa ovien avaamisesta.

Ratamaksut 2016-2017:
Kuukausimaksu 50€/kk
Kertamaksu 10€

Ajo-ohje:


Radan viereisessä tilassa on TamUa:n turistirata. Sen käyttö tapahtuu TamUa:n ohjeiden ja sääntöjen mukaan.
http://rc10.fi/index.php?topic=97757.msg803399#msg803399

25
Hieno kisa oli, kiitos!

Oli todella mukavaa päästä taas näihin karkeloihin, viimeksi SC-sarjaa tuli ajettua pari talvea sitten... Tuntui, että meininki on muuttunut entistäkin leppoisammaksi ja hauskemmaksi. Mikäs siinä oli kurvaillessa.

Järjestelyt toimivat hienosti. Rata oli hieno ajaa, profiili ja hypyt toimivat oivallisesti. Erityisen kiitoksen saa Peten mahtava selostus! Tilanteesta pysyi koko ajan kärryillä, ja sopivat hehkutukset ja tunnelmannostot pitivät fiiliksen kunnossa. Myös krossiluokan A-finaalin hauska käänteinen lähtöjärjestys oli viihdyttävää, paitsi katsojille, varmasti myös kuskeille.

Muutamia juttuja omasta kisasta:
Kolmen kierroksen aika-ajo ei sopinut ahtaalla radalla meikäläiselle. "Hitaassa" ryhmässä joutui ohittelemaan ja väistämään muita niin, että puhtaita kolmen kierroksen tuloksia ei saanut kuin yhden tai kaksi per seitsemän minuuttia. Hetken taisin toki olla kiinni A-finaalipaikassa, mutta Monosen #95 haamuläppi (koko päivän ylivoimaisesti paras kierrosaika) tiputti meikäläisen viime minuuteilla B:n paalulle.

Finaalit menivät kaksijakoisesti. Eka finaali ihan penkin alle, liika yritys kostautui virheinä ja kaadoin kulmahyppyriin varmaan puolen tusinaa kertaa. F2 alussa tiputin itseni neljänneksi, mutta sain itseni kasattua ja muiden tehtyä virheitä pääsin ykköspaikalle ja ilman isompaa puristusta voittajana maaliin.

Kolmosessa muut törmäilivät heti alkuun ja itselle flag-to-flag -voitto. Neljännessä halusin varmistaa voiton heti alussa, eli kaadoin heti kolmannella - ja neljännellä - kierroksella. Teittinen kaahasi pikkuvikaisella Losilla meikäläisen kaatumatautiselta Assolta karkuun, ja  finaalivoitot olivat 2-2.

Viimeiseen finaaliin koitin keskittyä tarkemmin, ja se onnistui. Parin ensimmäisen kierroksen jälkeen kaulaa kakkospaikkaan oli jo niin paljon, että loppuajan saattoi kurvailla isommin puristamatta, ja voittajana maaliin. Aikaa oli vaikka maata muutama sekunti katollaan korokkeen edessä...

Jälkeenpäin vähän harmitti, ettei finaaleissa ollut tiukempaa kilvanajoa. Kaikki lähdöt ratkesivat enemmän tai vähemmän virheisiin, eikä niinkään nopeuteen. No, näin tällä kertaa ja seuraavissa kisoissa vielä kovempaa yritystä!

Ai niin, harjoituskierroksen tukivarsirikkoa lukuunottamatta Asso toimi törkeän hienosti! Ainoat muutokset tein ajokorkeuteen, muuten mentiin akkuja lataillen ja ruuvien kiristystä tarkistellen. Rengasrulettiinkaan ei tarvinnut osallistua, kun mukana oli tasan yksi setti kisarenkaita...

Kiitos kaikille, ja anteeksi siitä kun kommentoin johonkin vahinkotörmäykseen ääneen korokkeella.

-Marko Tetri SC2-10 #27

26
Marko Tetri
SC2-10

nro 27

27
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 16.04.16 - klo: 13.07 »
Onko tuo B4:n boksin keskiratas (idler gear) ihan perus kulutustavaraa? Eli on ihan normaalia joutua vaihtamaan sitä ~20 akullisen välein?

Kallishan tuo osa ei ole, mutta ajattelin silti kysäistä. Slipperi toimii mielestäni ihan normaalisti. Alkaa vaan tuo vaihteisto raksuttaa kovissa kiihdytyksissä ja paremman pidon paikoissa, eikä siitä nyt tosiaan ihan hirveän paljon ole aikaa, kun viimeksi juuri tuon keskirattaan vaihdoin.

Diffin ratas ei mielestäni ollut kulunut, mutta eipä kai senkään paljoa tarvitse kulua että alkaa yhdessä kulahtaneen keskirattaan kanssa hyppiä hampaita...

Kyllähän se idler gear on ihan kulutustavaraa. Toisilla niitä menee enemmän, toisilla vähemmän. Riippuu moottorista (tehon määrästä), slipperistä, ajotavasta, radasta ja niin edelleen. Alastulot hypyistä pitävälle alustalle tuntuvat ottavan koville, jos alas tullessa painaa hanaa. :tongue: Kyseinen osa taitaa olla hiukan alimitoitettu tällaiseen painavaan postilaatikkoon.

Mulla niitä meni pari kaudessa, kaveri joutui vaihtamaan useammin. Omalla kohdalla niitä alkoi mennä tiheämmin, kun top shaft:in hampaat kuluivat teräviksi. Vaihtamalla parani.

Idleriä saa myös alumiinisena. Se kyllä kestää, mutta pitää pahuksenmoista meteliä. :cheesy:

Niin, ja kertaakaan en muista käyneen niin, että idler/diffiratas olisivat noin vaan hyppineet hampaiden yli, aina on ollut hampaita poikki siinä kohtaa kun rutina alkaa. Rutina on kuulunut ennemminkin diffistä. Ja ajajakorokkeelta.

-Marko


28
Tulokset / Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« : 23.02.16 - klo: 08.13 »
Kuuluttajana pahoittelen, että kohdistin moitteeni korokkeelle. Salin toisessa päädyssä en erottanut mistä huutelu tuli.

Mutta joka tapauksessa tässäkin vaiheessa kiitos kisaajille, kannustusjoukoille ja katsojille!

Itsellä ainakin oli mukavaa, sekä mikrofonin takana että radalla, vaikka ajohommat menikin alisuorittamisen puolelle...

29
Team Associated / Vs: Team Associated RC10SC5M
« : 18.12.15 - klo: 10.47 »
Jollain 19/81, 21/78 lähtisin kokeilee. Siintä sitten säätämään jos tarvista.

Ehkä mielummin 21/87?  :tongue: ...tässä mitään stanua ajeta...

Mulla on itsellä 19/84, 8,5T koneella. Vakiospurri on se 84-hampainen.

30
PRCA aloittaa säännöllisten kerhopäivien järjestämisen NIRKissä!

29.11. alkaen sunnuntaisin kello 12-16 ovet ovat avoinna kaikille asiasta kiinnostuneille.

Kerhopäivänä voi kokeilla radalla ajamista omalla tai kerhon autolla, saada vinkkejä harrastuksen aloittamiseen tai muuta tietoa RC-autoilusta.

Tervetuloa kokeilemaan tai ihan vaan katsomaan!

PRCA:n sisärata NIRK (Nokia Indoor Racing Klubi), Nokian Portti 4.krs, Pirkkalaistie 1, 37100 Nokia.
http://tinyurl.com/psv3zut

Pikkuhuomautuksia:
-Jos tulet kokeilemaan omalla autolla, pidäthän huolta että auto ei ole kurainen :smiley:
-Samaan aikaan myös viereisellä TamUa:n radalla on avoimet ovet, kannattaa kurkata sinnekin!

Sivuja: [1] 2 3