Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - tux10

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 35
1
Ehkä huomenissa aamupäivällä, jos kelis sallii...

2
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 06.06.13 - klo: 16.41 »
Tulihan siitä jonkilainen rimpula ainakin. Vielä kun kerkeisi radalle...
Pistin OSsin paikalle, kun sellainen tuli autokaupassa mukana. Museokone RB WS7II odottaa sisäänajoa vielä...



3
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 05.06.13 - klo: 22.01 »
Leveä kori saapui.
Orkkis kaasuservon varsi ottaa koriin kiinni, myös ikkunatarrat olivat erimalliset ikkunoiden kanssa. Nyt kori maalattuna, jos perjantaina pääsisi radalle autoa kokeilemaan.

4
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 30.05.13 - klo: 19.05 »
Ok, kiitos.

Mitä koria toiset on käyttäneet tuolla optio pohjalevyllä?

5
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 30.05.13 - klo: 14.30 »
Nyt on autoa koottu. Ihan ok peliltä vaikuttaa.
Muutama asia jäi askarruttamaan. Ei selvinnyt ohjekirjasta ainakaan.

Polttoainetankin mukana tuli kaksi erikokoista tankin kanssa samaa väriä olevaa kiilamaista muovinpalaa joissa upostus ruuville, mitä he ovat...? Ja minne laitetaan?

Auto on Yellow Edition jossa on mukana JQS027 THE 2013 Option Set. Normi Flex alustaa ei ole lainkaan, mukana tullut kori ei ilmeisesti sovi autoon? Mikä kori sopisi? Uusi JQE100 on ilmeisesti juurikin tälle pohjalevylle tarkoitettu kori, mutta onko kaupan jo suomessa?

6
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 08.05.13 - klo: 14.40 »
Vanha kärry alkaa olemaan ratakunnossa taas.



Voisko joku mode siirtää tämän keskustelun tonne kyosho kansioon?

7
Radiolaitteet / Vs: Apua uuden radion hankinnassa
« : 29.04.13 - klo: 09.23 »
Kylläkyllä,

Sanwa M11X on myöskin ollut harkinnassa.

8
Radiolaitteet / Apua uuden radion hankinnassa
« : 28.04.13 - klo: 15.29 »
Tällä hetkellä radiona 2005 hankittu Hitec Aggressor CRX, luonnollisesti FM 40Mhz.
Tarvetta olisi hankkia uusi radio ja riittävä määrä vastaanottimia eri autoihin. Nettikauppoja olen selaillut, mutta nyt olisi tarvetta saada apua valinnassa.

Eli suosituksia uudeksi radioksi? Joitain kriteereitä on, eivät nekään nyt aivan ehdottomia. Toki muitakin vinkkejä myös saa antaa. En nyt tiedä mitä kaikkea uutta on reilun 5 vuoden harrastustauon aikana alalle tullut?

- CRX on ominaisuuksilta olltu mielestäni hyvä radio, eli samaa tasoa saisi olla uusikin.

- Kiteetön eli giganen pitäisi olla. Ilmeisesti ovat luotettavia vehkeitä?

- Ainakin kolme vastaanotinta pitäisi hankkia.

- Allamainittuja servoja ainakin löytyy, niiden pitäisia toimia uusillakin vehkeillä:
   Hitec HSC-5997TG
   Hitec HS-5625MG
   Hitec HS-625MG
   Savöx SC-1256TG


9
Joko sait manuaalit?
Itseltä löytyy samanlainen biili ja kaikki manuaalit. Auto, 2-vaihteinen vaihde ja lisävarusteena saatavan jarrunkin manuaali pitäisi olla. Pistele yv:tä, voin skannailla.  :wink:

10
Vapaa keskustelu / Vs: Missä olet käynyt armeijan?
« : 12.10.10 - klo: 16.07 »
I/09 TykPr, KuljPtri. Niksula kuljetuspatterissa tuli vuosi vietettyä. Viimeiset 6kk paloauton ratissa, leirejä ja mettäharjoituksia paljon, mutta suurimmaksi osaksi aina omassa punkassa yöt silloinkin. Kotiutuessa bece-kortti, ADR-ajolupa, tavaraliikenteen ammattipätevyyt ja korpin natsat. Ihan kiva vuosi oli. (:

11
Polttisautot / Vs: INFERNO
« : 11.10.10 - klo: 21.58 »
No kyoshoon saa ainakin osia vielä vuosienkin päästä. MP777 osien saanti mainio ja löytyy ihan varastoistaakin vielä, eli toimitusajat hyvät myöskin. Hinnasta en osaa sanoa, jos on joku SP tai WC malli niin ei kai tuo hinta paha ole uudesta autosta.

12
Kyosho / Vs: Uusi Kyosho Inferno neo KYSYMYKSIÄ!?!
« : 10.10.10 - klo: 18.10 »
Poksia vaan ostamaan, säästää hermoja ja käsiä. Voin kertoa kokemuksella, joskus harratelua alkuaikoina 13v tuli ilman poksia .21 koneisilla autoilla pelattua. Useimmiten korjattu osa oli vetokäynnistin, on narua vaihdettu, yksisuuntaislaakeria vaihdettu, jousta rullattu takaisin, ihmetelty katkennutta jousta tai ulos jäävää narua. Maksaa muutaman vetostartin verran ja kestää useamman auton ajan.

13
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 10.10.10 - klo: 17.42 »
Joo, kiitoksia vain, ihan nätti siitä nyt tuli. Vielä kone ja asfaltille kokeilee miten menee.
Jarrut on tosiaan takapuolella, koska ei mahtunut olemaan etupuolella maxin radiolevyn kanssa. Vanttiruuveja oon vähän katellu, ei MP777 vantit sopinu, pitää katella mitä löytyy. Pohjalevyä ei oikein oo löyty, vinkkejä? Eipä nyt ole mtn hinkua sitä vaihtaakkaan, mutta ei tiedä...  :wink:

Kuulalaakerit meinasin servosaverin laittaa, muttei se käynytkään niin kätevästi. Toiseen tolppaan saa liukulaakereiden tilalle, mut toinen on yhtä alumiinia. Jos laittaa MP777 servosaverin, pitää ilmeisesti vaihtaa ackermanlevykin? Mitäs sanotte? Vai onko jopa reijätkin alustassa eri kohdissa MP7.5 vs. MP777? Eri servosaverin ylälevykin kerta on.

IFW332 Ojauspalat olis vielä pöydällä oottaas, kattoo nyt laittaako toho vai MP777. Sivusuojista tietoa, mitkä istuis? Estääkö ne asfaltilla pölyä ja pikkukiviä?

14
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 07.10.10 - klo: 20.00 »


16
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 27.09.10 - klo: 18.54 »
Nonii, Maxilta tuli tänään radiolevy ja servosaverin ylälevy. :tongue:
Kaikkea pikkuparttia vielä odotellessa. Toivottavasti tulee ainakin omaa silmää mielyttävä kärry.

Kuvia kärrystä ja muistakin vekottimista: http://tux10.1g.fi/kuvat/RC/

17
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 09.09.10 - klo: 21.37 »
Nyt vihdoinki tuli se Inferno GT2 hommattua.
Vähän kuvia uudesta kärrystä:




Radalle pääsyä odotellessa.  :grin:

18
Polttisautot / Vs: Carson Off-Road Fighter II
« : 05.08.08 - klo: 15.42 »
En sitten alumiininkaan kestävuudestä tiedä, epäilen ettei sellaista edes saa.
Teräksestä päärattaasta en tiedä, saako sellaista.

Tosiaan diffit ovat heikot ja tukivarren kiinnitykset.

19
Polttisautot / Vs: Carson Off-Road Fighter II
« : 05.08.08 - klo: 08.53 »
Diffipoksissa olevat alatukivarsien kiinnityskorvat katkeavat, tukivarsien kiinnitys "ruuvit" vääntyvät, vanttiruuvit vääntyvät. Pinioni on akselissaan ruuvilla kiinni, akseli katkeaa koska kierteen heikentävät sitä. Pääratas on muovia, sen saa helposti kaljuksi, ainakin aloittelijan käsissä.

Mitä minulla joskus kyseinen auto oli, niin en voi sitä suositella. Vieläkin talosta löytyy Carson Ford Focus, joka on täysin identtinen tekniikaltaan krossari version kanssa.

20
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 11.06.08 - klo: 14.29 »
Uudella tulpalla kokeilin myös...Voiko olla säädöt niin pahasti pielessä...lähinnä alaneula että tekee tuon. Mitä tulppia yleensä käytätte ja mitä polttoainetta yleensäkin?

Säädöt pielessä, pistä säädöt valmistajan osoittamiin kohtiin ja rupea siitä sitten kiristämään varovasti.

21
Yleinen keskustelu / Vs: hitec 5955TG
« : 07.06.08 - klo: 01.40 »
Paikoillaan ollessa voi inistä, normaalia.

22
Polttisautot / Vs: Motin sammutus
« : 21.03.08 - klo: 17.02 »
Kenkää, meisselinkahvaa tai aivan sormea vain vauttipyörälle kun antaa.
Sormea suosittelen VAIN tyhjäkäynnillä.  :wink:

23
RC-kerhot ja -radat / Vs: Laitilan rata
« : 10.02.08 - klo: 13.46 »
Laitilassa en tiedä touringradan olemassaolosta, mutta Uudessakaupungissa kyllä löytyy "pikkanen" asvalttibaana ja pikkanen mattobaana torsteille. Sunnuntaisin klo 15-18 Autotehtaan harrastetalolla mattorata ja asvalttirata löytyy Autotehtaan liukkaankelin harjoitteluradan yhteydestä (rata ei öljytty, sorry drifters)


Paneekohan kukaan pahakseen jos ajaa drifterillä radoilla sillon kuin ei muut ole ajamassa? Eipä ole oikein muutakaan ajopaikkaa.  :huh:

Rata sijaitsee autotehtaan aitojen sisäpuolelle.

24
Polttisautot / Vs: Vastarin akut
« : 08.02.08 - klo: 08.49 »
No on niitä 6v 2100mAh akkuja latailtu 3A virroillakin ja hyvä on tullut, tietty käyttöikä kärsii. Enpä suosittele ainakaan yli 1C virroilla lataamaan, eli 1000mAh akkua ei yli 1000mA virroilla.

Paras tulee kun välillä antaa jonkun 100-200mA laturin paukuttaa 24h pikkuhiljaa akkua täyteen.

25
RC-kerhot ja -radat / Vs: Laitilan rata
« : 31.01.08 - klo: 15.58 »
Laitilalaisia? (:

26
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 29.01.08 - klo: 12.01 »
Jees, siis sen älysinkin ettei sillä kilpaa saisi ajaa, muuten vaan oli mielessä kun ei tonne krossaradallekkaan tule oiken sillä lähettyä.  :undecided:
Kilpaluokkaan ihan RTR peli vaan...

27
Hienoa. Yksi mahdollinen kuljettaja ehdokas ilmoittautuu! o/
Pitää vaan eri myyjiltä tiedustella autoa ja jtn sopivaa varaosa settiä...
Kisojen määrä kesän aikana, mitään suunnitelmia vielä?

28
Vuonna 2008 kai 8 vuotta täyteen, kaikenlaisia vehkeitä on matkalla ollut.  :tongue:

29
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 28.01.08 - klo: 22.33 »
Noniin.
Nyt on kesän lentohuumoksesta herätty, inferno kaivettu esiin kun toiset on ne juuri kappiin tuupanneet. Jäi viimekesän ajelut syksyn yhteen fiilistelyyn, harmittaa! :undecided:

Nyt toinen paikallinen entinen automies on valtion kustantamalla vuoden virkistyslomalla, niin on tullu tylsyydessä heräteltyä auto hommia. Miten mahtaisi olla MP777 SP2 muuttaminen on-road biiliksi, alusta, kori, 2-vaihteinen loota...?  :tongue:
Mitäe mietteitä Mikalla olisi aiheesta?

30
Naiset ja ylenpaattinen sähläys!  :mrgreen:
Salilla tulee nyt käytyä, vähän muutenkin itseään rääkkäämässä ihan duuninkin takia ja palokuntanuoriakin tulee koulutettua. Sitten tietty näiden rc-autojen lisäksi, se lentävä puoli, joka vei voiton viime kesänä...

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 35