Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - Tonzba

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / MFR:rrän säädöt
« : 05.05.09 - klo: 11.37 »
Niin sellaista kysyisin ettö millä säädöillä pidätte MFR:äänne (jos omistatte. Manuaalissa lukee että pääsäätöruuvvin pitäisi olla auki noin 2.5 kierrosta ja alakiekkaruuvvin kutakuinkin saman verran. Mutta kun pääkierrosruuvvi on 2.5 kierrosta auki, autolla ei saa lähellekkään täysiä kierroksia (ei vaihda 2:selle). Itsellä se on noin 2 auki ja alakiekka taitaa olla yli 3. Auto kiertää ja kukkuu mutta lämmöistä olen huolissani. Manuaalissa lukee että hyvä lämpö olisi noin 120 astetta. Mittasin ajon jälkee ja lämmöt olivat 140 asteen luokkaa. Ovatko ne liikaa. Tulppa kyllä kestää. Tulppa on sabesta muistaakseni neutral, lämpöarvo 8. Ja onko tulppa hyvä kesäajoon.

Nyt olisi neuvot ja niksit tarpeen. Kiitoksia jo näin etukäteen :)

2
Polttisautot / Kyosho MFR:ssä pikku vikaa
« : 30.03.09 - klo: 20.46 »
Niin minulla olisi MRF, jossa on ollut matkan varrella vaikka minkä laista vikaa. Kysyisin neuvoa pariin juttuun jotka ovat vaivanneet pitkään. Ensinnäkin auto ei lähde käyntiin ilman että antaa ryyppyä. (ilmanputsarin rööristä ainetta ruutalla)Ja toinen vika on että auto meinaa käydä liian kuumana -> syöt tulppia. Pääseosruuvi on noin 3 - 3.5 kierrosta auki ja alakierrosruuvi samaa luokkaa. Ja jos moottoria säätää rikkaammalle, moottori ei kierrä kunnolla. Käytän kylmiä tulppia ja kestävät hiukan enemmän. Ja kun autolla on ajanut jonkin aikaa niin se saattaa sammua ja sitten ei meinaa lähteä käyntiin. Alkaa pikkuhiljaa sylettämään kun joulukuussa auton ostamisen jälkeen autosta on mennyt 2 startti yksikköä, kampiakseli, kiertokanki ja nyt meni ohjausservo. Ja ollut paljon käyntiinlähtö ongelmia vaikka moottori saa bensaa mutta mitää ei tapahdu. Jos jollain olisi neuvoa näihin kysymyksiin niin se olisi tarpeen.

Sivuja: [1]