Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - Tapsa

Sivuja: [1]
1
HPI / Hpi T/G 3.0 moottorit
« : 02.01.14 - klo: 15.36 »
Ajattelin että voisi kerätä yhteen käyttökokemuksia näistä Hpi:n "pikkulohkoista"

Olen nyt ajellut hetken G3.0 moottorilla ja kokemukset on positiivisia.
Sisäänajo ohjekirjan mukaan, lämpötila pysyi 80-90 asteisena (kannesta, tulpan päältä mitattu) ja moottori pysyi käynnissä tehdassäädöillä koko ekan tankillisen.
Seuraavat pari tankillista ajaa röpöttelin pihassa välillä kevyesti kaasutellen ja moottori kävi aina löpön loppumiseen asti.
Nyt sisäänajon jälkeen seosta on tarvinnut laihentaa vain hieman, (pääneulaa n 1/4 tehtaan säädöstä) jotta moottori alkoi kiertää kunnolla huippukierroksille.
Pakokäyrän ruuvit löystyi 10 tankillisen jälkeen, muuta vaivaa ei ole ollut.
Nyt hieman laihemmalla seoksella ajaessa, koneen kiertäessä iloisesti, lämmöt nousee n 100-110 asteeseen. Ulkolämpötila ollut n +3-7 astetta. Tulppa alkuperäinen, auton/moottorin mukana tullut. Polttoaineena LRP 25% Energy power fuel
Auto on Hpi Firestorm, alkup. välitys ja renkaat.

Mitenkäs muilla, onko jotain usein toistuvaa vaivaa olemassa, mitä osia on hyvä ottaa pakkiin jemmaan?

2
Kyosho / Super Ten GP
« : 24.01.13 - klo: 12.44 »
Mulla olis tarkoitus elvyttää henkiin vanha Super Ten, vuodelta 1998. Onko tietoa, mikä on varaosatilanne Proshopilla kun kyseessä on rippikouluikään ehtinyt kössi?
Tämän näköinen alusta, mun biili on mustilla vanteilla ja ollu alunperin McLaren BMW korilla.

(mallikuva netistä)

Sivuja: [1]