Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - azzuras

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 03.02.13 - klo: 14.11 »
Hyvää päivää,

Tässä on ny muutama vuosi ajeltu kyoshon härpättimillä (MFR ja Inferno neo) ja nyt olisi mukava kokeilla jotakin muuta merkkiä. Molempien vehkeiden säätöjen kanssa on saanut tapella riittävästi, mutta samalla olen oppinut kantapään kautta asioita.

Kovasti halajaisin jotakin ralli alustalla olevaa autoa 1:8 tai 1:10 nitro vehjettä ja siihen sitten mitsun evo koppa :)
http://www.modelsport.co.uk/hpi-wr8-castrol-ford-fiesta-abu-dhabi-wrc-rtr/rc-car-products/367333
Tuollaista katselin tuossa alustavasti ja samalla hintahaitarilla mennään.
Mietin myös jos ostais arf paketin ja kasailis itse vehkeen läjään.
Kyoshot on kyllä purettu moneen otteeseen atomeiksi ja kasattu.

Haluan kysyä teiltä kokeneilta mitä suosittelette?!

Azzuras

2
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 27.03.12 - klo: 12.22 »
Onko tollanen  http://www.modelsport.co.uk/kyosho-inferno-neo-2.4ghz-readyset-blue-/rc-car-products/40036#top hyvä toiseksi polttis autoksi kun mielellää ois kösso, koska saan varaosia helposti.

Kaverilla sama vekotin ja toiminut loistavasti. Alussa oli säätöjen kanssa tolkuttomasti ongelmia, mutta säädöt kun sai kohalleen niin mukavaa on ollut...

3
Kyosho / Vs: Uusi Kyosho Inferno neo KYSYMYKSIÄ!?!
« : 12.10.10 - klo: 22.25 »
Noniin saimme viimein tuon kyöstin jopa käymään ja tyhjäkäynninkin säädettyä, MUTTA sitten kun sillä haluais hieman ajella niin ei kulje mihinkään!! Pääneula on tuolloin melkein kiinni jotta vehkeen saa kulkemaan eteä päin sammumatta... Kaikkia ruuveja ollaan säädetty sen miljoona kertaa eri suuntaan mutta kultaista keskitietä ei tunnu löytyvän, mutta emme lannistu... No vähän samoja vikoja on myös tuossa omassa kyöstissä ja omasta mielestä tuo sähköstartti systeemi ei sitten kylmillä ilmoilla toimi ollenkaan!! Vaikka kuumailmapuhaltimella lämmittää mottia niin pari kertaa jaksaa pyöräyttää ja sitten ei tapahdu mitään, uus akku kuitenkin on ja varmasti ladattu... Meinasinpa tilata vetokäynnistimen, mutta kokeillaan nyt vielä startatessa avata hieman tulppaa, jotta puristukset vähän kevenis. Autolla ajeltu joku n.2 litraa eli vielä taitaa olla tiukka kone!!

HUH no tulipahan nyt hieman ot;nakin avauduttua, mutta juu muuten olen kyllä kyöstiin ollut tyytyväinen ja helpommin tämä rc-harrastus on lähtenyt liikkeelle, kun vertaa kopteriharrastusta ;)

-Azzuras-

4
Kyosho / Vs: Uusi Kyosho Inferno neo KYSYMYKSIÄ!?!
« : 07.10.10 - klo: 22.22 »
Ajamaton kone,narukäynnistin ja viileä ilma voi olla aika haastava yhdistelmä. Kannattaa tosiaan lämmittää konetta kuumailmapuhaltimella tai vaikka hiustenkuivaajalla ennen käynnistysyritystä. Samoin kannattaa varmistaa, että hehku on varmasti täyteen ladattu. Pääneula voisi olla auki vaikka 3 - 3,5 kierrosta mutta kannattaa varmistaa tuo arvo auton mukana tulleesta manuaalista. 2,5 kierrosta kuulostaa jokatapauksessa aika pieneltä ainakin sisäänajovaiheessa.

Kuumailmapuhaltimella lämmiteltiin konetta kyllä ja ohjeissa ei ole sanaakaan sanottu muista kuin alakierroksen säätöruuvin kohta.... Tuo 2,5 kierrosta on otettu MFR:n ohjeista kun ei tosiaan muita ollut niin kokeiltiin tuota, mutta ei ollut näköjään hyvä :) No täytyy viikonloppuna kokeilla tuota 3-3,5 kierrosta jos auttaisi. Kyllä me vielä tuo käyntiin saadaan... Sen verran kivan näkönen peli et joutuu vissii itsellekkin hommaamaan samanlaisen, maavara yllätti aika positiivisesti että se on noinkin paljon.

5
Kyosho / Vs: Uusi Kyosho Inferno neo KYSYMYKSIÄ!?!
« : 07.10.10 - klo: 21.05 »
Terve,
Tuossa kaveri hommasi kyseisen vehkeen itselleen ja tänään sitä kokeiltiin saada käyntiin, mutta tuloksetta. Eli olisiko jollain antaa säätöruuvien alkuasetuksia mistä olisi hyvä lähtä liikenteeseen?? Kokeiltiin jo 2,5 kierrosta auki, mutta tuloksetta! Saatiin vehje jo pari kertaa käyntiin mutta kierrokset veti saman tien tappiin ja säädettiin tyhjäkäynti sekä alakierrosten säätöruuvia pikkasen auki ni sit ei tapahtunu enään mitään!!?

Sivuja: [1]