Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - VSA

Sivuja: [1] 2 3
1
Myydään RC-tarvikkeita / Asso B44.2 varaosia
« : 21.04.24 - klo: 19.43 »
Myydään kuvan mukainen Asso B44.2 auto varaosiksi. Puuttuu toinen takavetoakseli, laakerit ja hexi. Muuten auto on hyväkuntoinen, joten siitä saa runsaasti käyttökelpoisia varaosia. Tietysti, jos vaivautuu hankkimaan puuttuvat osat, niin silloin saa autosta myös ajettavan. Ajettu vain sisätiloissa. Ohjauksessa on Sanwan servo. Hp50eur + pk.

Auto sijaitsee Hyvinkäällä. Haku on mahdollista ja myös tuonti hyvinkään lähiympäristöön.

Yhteydenotto: YV viesti tai whatsapp O4O 55325I4.

T. Vesa

2
Tulokset / LSOR 4WD SM lopputulokset
« : 28.08.23 - klo: 09.34 »
Liitteenä LSOR 4WD SM-sarjan lopputulokset.

SM-mitalistit:

1   Myllymaa Esa
2   Siltanen Jarno
3   Heikkilä Pekka

3
Lauantaina 12.11.2022 klo 10–15 järjestetään pienoisautoilun SM-kilpailujen järjestäjille, tuomariston puheenjohtajille ja luokkayhteyshenkilöille suunnattu keskustelutilaisuus.

Käydään yhdessä läpi kautta 2022, keskustellaan ajankohtaisista asioista ja tarvittavista sääntömuutoksista sekä viimeistellään kauden 2023 kilpailukalenteri tuomariston puheenjohtajineen. Tilaisuus järjestetään teamsin välityksellä.

Alustava ohjelma:

- Keskustellaan kaudesta 2022 (ura ja roa)
- EFRA AGM 2022 kuulumiset
- ISRA 2022 kuulumiset
- Pienoisautoilun ajankohtaiset sääntömuutokset luokittain kaudelle 2023
- Kauden 2023 kilpailukalenterin teko ja tuomariston puheenjohtajien valinta

Osallistuminen on suositeltavaa jokaiselle seuralle, joka on ilmoittanut halukkuutensa järjestää kauden 2023 aikana SM-kilpailu. Suositellaan, että seuroista osallistuisi 1–2 henkilöä, jotka ovat tekemisissä järjestettävän kilpailun kanssa. Lisäksi osallistumista edellytetään luokkayhteyshenkilöiltä ja toivotaan tuomariston puheenjohtajilta sekä ko. tehtävästä kiinnostuneilta henkilöiltä.

Ilmoittautumisen yhteydessä mainitse nimesi, seurasi ja roolisi tilaisuudessa (tpj / järjestäjä). Ilmoittautumiset 6.11.2022 mennessä lajikoordinaattori Mia Vihavaiselle sähköpostitse osoitteeseen mia.vihavainen(at)autourheilu.fi


4
Lauantaina 20.11.2021 klo 11-13 järjestetään pienoisautoilun SM-kilpailujen järjestäjille, tuomariston puheenjohtajille ja luokkayhteyshenkilöille suunnattu keskustelutilaisuus.

Käydään läpi kausi 2021, keskustellaan ajankohtaisista asioista ja tarvittavista sääntömuutoksista sekä viimeistellään kauden 2022 kilpailukalenteri. Tilaisuus pidetään Teamsin välityksellä.

Osallistuminen on suositeltavaa jokaiselle seuralle, joka on ilmoittanut halukkuutensa järjestää kauden 2022 aikana SM-kilpailu. Suositellaan, että seurasta osallistuisi 1-2 henkilöä, jotka ovat tekemisissä järjestettävän kilpailun kanssa. Lisäksi osallistumista toivotaan tuomariston puheenjohtajilta ja luokkayhteyshenkilöiltä.

Ilmoittautumisen yhteydessä mainitse nimesi, seurasi ja roolisi tilaisuudessa (tpj / järjestäjä). Ilmoittautumiset 18.11.2021 mennessä lajikoordinaattori Mia Vihavaiselle sähköpostitse osoitteeseen mia.vihavainen(at)autourheilu.fi.

https://www.autourheilu.fi/uutiset/pienoisautoilun-sm-jarjestajien-keskustelutilaisuus-20.11.2021-teamsin-valityksella/

5
Kilpailijoiden kanava / Vs: Arvokisaosallistujat 2022
« : 29.10.21 - klo: 09.47 »
LSOR luokan ilmoittautumiset pe 5.11.2021 mennessä. EM-kilpailu 18-23.7.2022 Fehring Itävalta, luokat 1:5 2WD, 4WD ja SC

6
KITI on nyt auki, joten ilmoittautumisia voi alkaa tekemään.

7
Kilpailijoiden kanava / Vs: EFRA AMG LSOR
« : 14.10.20 - klo: 21.49 »
Hiukan ollaan saatu kerättyä tietoa millaisilla säännöillä muut EFRA maat ajavat 4WD ja SC luokkia. Tiedot on saatu joko ko maan yhteyshenkilöltä tai heidän sääntökirjastaan. Ne, jotka vastasivat sähköpostitse, eivät ketkään olleet muutosta vastaan.

Country4WDSC
Austria2630
Bulgaria2630
Czech2626
Denmarkfreefree
Estonia2630
Finland2630
France2932
Germany2632
Great Britain 3030
Netherlands26-
Spain26-
Sweden3535
Switzerland2632

Kuten taulukosta nähdään muutoksen perusteena ollut "moni maa ajaa jo .." ei pidä ollenkaan paikkaansa. Britit haluavat muiden maiden ajavan heidän sääntöjen mukaisilla koneilla  :shocked:

Alustavasti meidän kanta on se että 4WD luokan kone tulee säilyttää nykyisenä eli 26cc. Mikäli enemmistö äänestäisi muutoksen puolesta, silloin ehdottaisimme moottorin kooksi 29cc (koska 30cc moottoria ei saa vakiona, vaan täytyy ostaa ensin 29cc moottori, johon vaihdetaan kampiakseli). 

SC luokassa muutoksen perusteena ollut "autot myydään valmiina 32cc koneella ..." on myöskin hatara. Epäilen, että autoja myydään vakiokoneella eikä virikoneella. Joko maksat lisää koneen virittämisestä tai hankit uuden virikoneen. No, joka tapauksessa veikkaan, että tämä 32cc moottorin sääntömuutos menee läpi. 

Paljon puhutaan "EFRAssa" kustannuksien karsimisesta, mutta näköjään toisella kädellä annetaan ja toisella otetaan. 

8
Kilpailijoiden kanava / EFRA AMG LSOR
« : 04.10.20 - klo: 17.20 »
Kuten jotkut ovat jo varmaan huomanneet, tulevassa EFRAN AMG kokouksessa on käsittelyssä sääntömuutos, joka vaikuttaa LSORssa käytettäviin moottoreihin. Tätä ei mainittu sanallakaan syyskuussa EFRAn LS kokouksessa. SC luokan moottori muuttuisi 30-> 32 ja 4WD 26->30. Tuuppi säilyisi 26.

Alkuperäinen sääntö:
“The engine to be a single cylinder, 2 or 4 stroke, maximum 23ccm, maximum 26ccm for F1, 2wd, 4wd, and maximum 30 ccm for short course pull starter or external electric starter. Electric starters can only be used in the pitlane and under no circumstances to be used on the race-track. There must be a secure protection on the flywheel cover to prevent people touching the flywheel or moving parts”

Muutos:
“The engine to be a single cylinder, 2 or 4 stroke,  Maximum of 23 cc for On Road touring cars. Maximum 26 ccfor F1 and 2wd Off Road. Maximum of 30 cc for 4wd,  Off Road. Maximum of 32 cc for short course Off Road. Either a pull starter or external electric starter maybe used. Electric starters can only be used in the  pit lane and under no circumstances to be used on the race-track. There must be a secure protection on the flywheel cover to prevent people touching the flywheel or moving parts.

Perusteet:
“The proposal is to allow an increase in engine size for the 4wd and Short Course off road classes. Many countries already run these engines sizes, and many of the ready run cars are sold with them as well. It will make it easier for many drivers from different countries to enter the Off Road EC without requiring a different engine just for the event. I've personally (Ian Odd) tested the proposed changes and it does NOT create any new reliability or fuel economy problems in the two classes effected”
 
Koska perusteet eivät tunnu perustuvan faktoihin, lähetin kyselyn kaikille jäsenmaille, joista on käynyt kilpailijoita EM kisoissa. Toistaiseksi vain yksi maa on vahvistanut 4WD luokkaa ajettavan 30cc koneella kansallisella tasolla. Ei varmaan ole kenellekään iso yllätys että ehdotus muutoksesta on tullut samaisesta maasta.

9
Viime viikolla pidettiin large scalen section virtuaalipalaveri. Puheenjohtajana toimi Ian Odd. Osallistujia oli eri maista kaiken kaikkiaan 17.

Periaatteessa kaikilla mailla on ollut ongelmia kilpailujen järjestämisessä pandemian aiheuttamien rajoitusten takia. Monessakaan maassa ei ole pystytty ratkaisemaan kansallisia mestaruuksia. En nyt muista missä maassa kilpailun aikana piti olla kaikilla osallistujilla koko ajan naamari ja visiiri käytössä. Jopa ajajakorokekin oli pleksattu looseiksi.

Palaverin pääpaino oli rata puolella. Suurimpana huolena tuntui olevan moottorien kesto. Niitä kuulemma paukkuu hajalle turhan usein arvokilpailuissa. Tämä nähdään osasyyksi miksi "harrastajat" eivät halua osallistua arvokisoihin. Lähemmäksi tonnin kone tai useampi per kisa. Tähän tullaan puuttumaan, mutta ei koske vielä ensi vuoden arvokisoja. Ilmeisesti ainakin vauhtipyörä ja elektroninen sytytys menevät mietintämyssyn alle.

Lisäksi kori koetaan edelleen liian heikoksi. Tarkoituksena on ilmeisesti saada kori noin 1.5mm vahvuiseksi. Laszlo Gal lupasi selvittää mikä olisi tällöin korin vaadittava minimipaino. Tämä muutos halutaan toteuttaa jo ensi vuoden arvokisoihin.

Krossipuolella espanja esitti huolenaiheen mitä pitäisi tehdä kasvavalle gyro tekniikan käytölle? Yleisesti vaan todettiin sen olevan hankala tapaus, sillä sen käyttö on hankala todentaa (voi olla vaikka vastarin sisälle rakennettu).

Seuraavan palaverin ajankohtaa ei sovittu, mutta virtuaalikokouksia tullaan jatkamaan.

10
Tulokset / Large Scale Off Road SM 2020
« : 19.09.20 - klo: 21.04 »
Large Scale Off Road SM-sarja 2020 on ajettu pandemian luomista haasteista huolimatta kahtena tupla viikonloppuna elokuun aikana. Lopputulokset löytyvät oheisesta kuvasta. Kiitokset kaikille kilpailijoille, kilpailunjärjestäjille ja onnittelut voittajille!

Valitettavasti 2WD luokkaan ei saatu riittävästi osallistujia, joten SM-mitalit jäävät tältä vuodelta jakamatta.

Vuoden tulokkaaksi valittiin Juha Paavolainen.

11
Kilpailijoiden kanava / Vs: LARGE SCALE OFF-ROAD SM
« : 12.08.20 - klo: 10.36 »
Pistetilanne kahden osakilpailun jälkeen:

SijaNimiSM1SM2SM3SM4Total
1.Iivonen Pekko 95105 0 0 200
2.Siltanen Jarno104 94 0 0 198
3.Myllymaa Esa 84 85 0 0 169
4.Paasikivi Jari 73 77 0 0 150
5.Heikkilä Pekka 79 62 0 0 141
6.Paavolainen Samu 66 72 0 0 138
7.Hoffren Petri 69 69 0 0 138
8.Sarja Vesa 63 63 0 0 126
9.Paavolainen Juha 57 66 0 0 123
10.Leskinen Markku 60 0 0 0  60


12
Tulokset / LSOR EC AUSTRIA
« : 08.08.18 - klo: 08.27 »
Suomalaisten sijoitukset Itävallan Fehringissä ajetussa EM-kilpailussa.

2WD:
06. Pekka Heikkilä
29. Jari Paasikivi

4WD:
02. Pekko Iivonen
05. Jouni Hiltunen
21. Esa Myllymaa
26. Vesa Sarja
56. Saul Peltola

Pekolle ja Jounille myös juniori/seniori mestaruudet.

Ensi vuonna EM-kilpailu ajetaan Bulgariassa.

13
Oskartin portugalissa valmistamalla autolla on hintaa noin 1800 euroa. Kiinnostuneet voivat kysellä  oskart.rc@gmail.com

14
Bensa-autot / Vs: OR5 EM 2916 muuttunut kisapaikka
« : 07.11.15 - klo: 20.44 »
En ole löytänyt muuta kuin tämän pätkän. Se on vain muutaman viikon vanha otos. Autoja siinä ei näy, mutta näkee edes hiukan radan profiilia. Tällä hetkellä näyttää aika tasaiselta sillä radalla ei ole kuin 2 loivaa hyppyriä. Ulos ei kannata ajaa sillä omin avuin auto ei kyllä ylös nouse.

https://www.youtube.com/watch?v=QybCehdn91c

15
Bensa-autot / Vs: OR5 EM 2016 radasta video
« : 27.10.15 - klo: 12.05 »
Efran kilpailukalenterin 2016 mukaan kilpailupaikka olisi muuttunut?

Järjestävän seuran sivut:
- http://www.modelespace.com/

Radan sijainti:
- 9 Rue de la Jeunesse, BP 50019, 86170 Neuville de Poitou
- Pariisin kentältä noin 380km etelään päin.

Lisätietoja radasta, sijainnista, yhteystiedoista ja majoituspaikoista oheisesta pdf tiedostosta

16
Yleensä valvojaraporttipohja on käyty läpi rivi riviltä. En usko että sitä tarvitsee tehdä joka kerta, koska se vie paljon aikaa. Ehkä mainittaisiin vain mitä on uutta edelliseen versioon nähden ja jos jollakin on kysyttävää. Näin aikaa jäisi enemmän muihin hyödyllisempiin asioihin.

Agenda olisi myös hyvä tietää etukäteen.

17
Aikaisempina vuosina on ollut selkeästi toiveena että kaikki finaalit ajetaan kolminkertaisina. Takavedossa on ollut viime vuosina tyypillisesti vain A ja B finaali. Jos B3-finaali ajetaan A3:n jälkeen, niin päivä pitenee noin 10 minuuttia. Jos vielä C3 ajettaisiin, niin päivä pitenisi noin 20 minuutilla.

Nykyisillä kilpailijamäärillä voitaisiin mielestäni ajattaa kolminkertaiset finaalit kaikissa SM- finaaleissa. Kansallinen luokka tulisi olla se, josta tingittäisiin aikataulun suhteen. 

18
Jos vaan kilpailun järjestäjät ovat halukkaita tekemään kaksipäiväiset kilpailut, niin varmaankin silloin voidaan luokat jakaa eri päiville. Uusi lajiyhdyshenkilö voinee selvitellä asiaa. Tänä vuonnahan Vaasassa ajettiin yksi osakilpailu kaksipäiväisenä. Kuitenkin niille, jotka ajavat vain yhtä luokkaa, kilpailupäiviä olisi edelleen yksi, ellei sitten innostu ajamaan molempia luokkia.

Kyselyn mukaan jakauma oli:
2. Pitäisikö vuonna 2008 ajaa M2-10 ja M4-10 samana päivänä?
Kyllä 21%, en tiedä 29%, ei 50%

19
Tässä vielä muutamia muita esiintyneitä ideoita:

- Sadekelisäännöt
- Kisakutsuun varapäivä
- M4-10 SM luokaksi
- PA toimitsijalisenssi heti II, jos on ollut lajin parissa
- Tuomareille ei lisenssivaatimusta
- Junnut voisi palkita lopussa polttispuolen tapaan
- Nostajille määrättävä nostoalue
- Takaveto ja neliveto omille päiville

20
Palkintojen suhteen tuli jos vaikka minkalaista esitystä. Ehkä kuitenkin tämä esiintyi useimmin:

Kaikki A-finalistit
3 parasta B-finalistia
Muista finaaleista voittaja

Sarjan loppupalkinnoissa halutaan selkeästi vain pokaalit

21
Vastausaika on mennyt umpeen. Vastauksia ei vaan tullut ihan odotetunlaisesti. Tässä kuitenkin joitakin selkeitä enemmistöjä, mihin varmaan vastaamattomatkin voivat olla samaa mieltä:

1. Pitäisikö 2008 maastosarjassa ajaa alkuerät pisteillä?
KYLLÄ 71%
4. Pitäisikö kaikki finaalit ajaa kolminkertaisina?
KYLLÄ 71%
5. Pitäisikö vapaaharjoittelu olla erien mukainen ohjattu harjoittelu?
KYLLÄ 86%
9. Onko hyvä että viimeisessa finaalissa voi olla jopa 12 kuljettajaa eli varmistetaan että kaikki saavat ajaa finaalin?
KYLLÄ 93%
12. Toimiko mielestäsi ajotavan seuranta kauden aikana?
EI 64%

22
Muita esiintyneitä ehdotuksia:
- Sadekelisäännöt
- Kisakutsuun varapäivä
- M4-10 SM luokaksi
- PA toimitsijalisenssi heti II, jos on ollut lajin parissa
- Tuomareille ei lisenssivaatimusta
- Junnut voisi palkita lopussa polttispuolen tapaan
- Nostajille määrättävä nostoalue

23
Tässä ehdotuksissa esiintyneitä palkittavien määriä:
- Kaikki
- A-fin., 3 B-fin. ja muut 1
- A-fin. ja muut 1
- A-fin.
- A-fin., muut 3 paitsi viimeinen finaali 1
- Finaalien 3 parasta pytty (paitsi vika 1), muut sijat mitalli


24
Vielä toivotaan lisää vastauksia, jotta saadaan parempi otos kehittämistä varten. Vastausaikaa on jatkettu 9.9 asti.

25
Tulokset / Vs: Maastosarjan pistetilanne
« : 20.08.07 - klo: 16.19 »
Päivitetty epäviralliset lopputulokset

26
Tulokset / Vs: EPUAN ROSSIKISAT
« : 06.08.07 - klo: 23.28 »
Kilpailun jälkeen jaetaan myös SM ja kansallisen sarjan loppupalkinnot. Loppupisteissä 20 parasta 2WD luokassa ja 12 parasta 4wd luokassa. 

27
Lajiryhmä anoo sitä syksyllä AKKlta, joten tässä vaiheessa ei ole vielä mitään varmuutta.

28
Oheisiin kysymyksiin voi vastata yksityisviestillä, mutta muuten kommentointi ja ideat asiaan liittyen ovat vapaata. Vastauksia kysymyksiin otetaan vastaan 9.9.2007 asti.

(vastausvaihtoehdot: kyllä = k , ei = e, en tiedä = et)
1. Pitäisikö 2008 maastosarjassa ajaa alkuerät pisteillä?
2. Pitäisikö vuonna 2008 ajaa M2-10 ja M4-10 samana päivänä?
3. Pitäisikö alkueräkierroksia olla 4kpl?
4. Pitäisikö kaikki finaalit ajaa kolminkertaisina?
5. Pitäisikö vapaaharjoittelu olla erien mukainen ohjattu harjoittelu?
6. Pitäisikö S2-10 luokka säilyttää vuonna 2008?
7. Jos S2-10 luokka säilyy, niin pitäisikö heidän ajaa omat finaalit?
8. Pitäisikö myös maastosarjassa olla omat auton numerot niin kuin en ovat touring luokissa?
9. Onko hyvä että viimeisessa finaalissa voi olla jopa 12 kuljettajaa eli varmistetaan että kaikki saavat ajaa finaalin?
10. Oletko saanut riittävästi tietoa maastosarjasta (kilpailuista, tilanteista, jne) kauden aikana?
11. Osallistuitko 3 osakilpailuun vain siksi että voit osallistua kauden lopussa palkintopöydän arvontaan?
12. Toimiko mielestäsi ajotavan seuranta kauden aikana?

(vapaamuotoinen vastaus)
13. Kuinka paljon osakilpailussa pitäisi palkita (esim. vain A-finalistit, kaikki, jne)?
14. Pitäisikö sarjan loppupalkinnoissa olla pyttyjen lisäksi jotain muutakin, jos kyllä niin mitä (esim. kunniakirja, muistomitali, jne)?
15. Muita ideoita tai huomioita?



29
M2-10 Maastosarja SMIII                     
                     
   Nimi   Seura   pist.   Fin1   Fin2   Fin3   I
1   Jani Hovi   Hyua   2   1   1   1   100
2   Henri Eskman   Tamua   7   2   7   5   90
3   Jussi Luopajärvi   Vua   7   4   4   3   82
4   Petri Laitala   SRC   7   9   3   4   76
5   Sami Salmela   Vau   8   6   6   2   72
6   Harri Kervola   Jyvsrk   8   3   5   6   69
7   Matti Eskelinen   Jyvsrk   9   7   2   10   66
8   Jyri Similä   SRC   13   5   8   8   63
9   Mika Mänty   Oua   15   8   10   7   60
10   Joni Suni   MMrc   18   10   9   9   57
11   Markus Hendricksson   Vua   2   1   1   6   55
12   Samuli Kesseli   Riiua   3   2   2   1   52
13   Toni Niinivirta   MMrc   7   3   4   4   50
14   Marko Mikama   VAU   10   7   7   3   48
15   Risto Bloigu   Oua   10   4   6   7   46
16   Anssi Savolainen   Tua   10   12   5   5   44
17   Petri Ström   Järvsrk   12   9   3   9   42
18   Jarno Siltanen   Jyvsrk   13   11   12   2   40
19   Karri Salmela   Vau   14   6   8   12   38
20   Vesa Sarja   Hyua   16   5   11   11   36
21   Jere Laine   Salua   16   8   9   8   34
22   Riku Laine   Salua   20   10   10   10   32

M4-10 Maastosarja III                     
                     
   Nimi   Seura   pist.   Fin1   Fin2   Fin3   I
1   Jarkko Mustonen   Vau   3   1   2   6   100
2   Pauli Helin   Tamua   4   3   5   1   90
3   Pekka Heikkilä   MäntMK   5   7   3   2   82
4   Jukka Penttinen   Lahua   6   6   1   5   76
5   Jussi Luopajärvi   Vua   6   2   4   4   72
6   Mika Silvasti   Järsrk   8   5   6   3   69
7   Matti Eskelinen   Jyvsrk   11   4   7   7   66
8   Mika Mänty   Oua   17   9   9   8   63
9   Jani Hovi   Hyua   17   8   10   9   60
10   Harri Nyman   LMM   18   10   8   10   57
11   Henry Salmen   Lahua   2   1   1   1   55
12   Markus Hendricksson   Vua   4   2   2   8   52
13   Sami Salmela   Vau   5   3   3   2   50
14   Jussi Torkkola   Vau   8   5   5   3   48
15   Risto Koskinen   Tamua   8   4   4   5   46
16   Risto Bloigu   Oua   10   6   7   4   44
17   Kenneth Södergård   Vua   13   10   6   7   42
18   Marko Mikama   Vau   14   8   9   6   40
19   Jere laine   Salua   16   7   10   9   38
20   Jukka Häkämies   Lohua   17   9   8   10   36
21   Miika Kaukovalta   Järsrk   3   2   2   1   34
22   Mihail Tsistovski   Lahua   3   3   1   2   32
23   Jyri Konoila   Vau   4   1   3   3   30

30
Vapaa harjoitus ja ilmoittautuminen         8:00 - 9:00   
Ajajakokous         9:15   
            
   Erä harj.   1. A-erä   2. A-erä   3. A-erä
Erä 1     M2-10   9:30   11:00   12:30   14:00
Erä 2     M2-10   9:38   11:08   12:38   14:08
Erä 3     M2-10   9:46   11:16   12:46   14:16
Erä 4     M2-10   9:54   11:24   12:54   14:24
Erä 5     M4-10   10:10   11:40   13:10   14:40
Erä 6     M4-10   10:18   11:48   13:18   14:48
Erä 7     M4-10   10:26   11:56   13:26   14:56
Erä 8     M4-10   10:34   12:04   13:34   15:04
            
   1. Lähtö   2. Lähtö   3. Lähtö   
C-Finaali, M2-10   15:30   16:40   17:50   
B-Finaali, M2-10   15:40   16:50   18:00   
A-Finaali, M2-10   15:50   17:00   18:10   
C-Finaali, M4-10   16:00   17:10   18:20   
B-Finaali, M4-10   16:10   17:20   18:30   
A-Finaali, M4-10   16:20   17:30   18:40   

Palkintojen jako   19:00

   Erä 1 (M2-10)      
1   Mikama   Marko   VAU
2   Oksanen   Jami   SRC
3   Laine   Jere   SaloUA
4   Laine   Riku   SaloUA
5   Suni   Joni   MMRc
      
   Erä 2 (M2-10)      
1   Savolainen   Anssi   TUA
2   Kesseli   Samuli   RiiUA
3   Sarja   Vesa   HyUA
4   Bloigu   Risto   OUA
5   Salmela   Karri   VAU
6   Niinivirta   Toni   MMRc
   
   Erä 3 (M2-10)      
1   Hendricksson   Markus   VUA
2   Eskman   Henri   TamUA
3   Salmela   Sami   VAU
4   Mänty   Mika   OUA
5   Ström   Petri   Jkl srk
6   Kauppinen   Teppo   VAU
      
   Erä 4 (M2-10)      
1   Laitala   Petri   SRC
2   Kervola   Harri   Jkl srk
3   Luopajärvi   Jussi   VUA
4   Hovi   Jani   HyUA
5   Similä   Jyri   SRC
6   Siltanen   Jarno   Jkl srk
      
   Erä 5 (M4-10)      
1   Huhmarsalo   Jaakko   VUA
2   Bloigu   Risto   OUA
3   Nyman   Harri   Jkl srk
4   Häkämies   Jukka   LohUA
5   Konoila   Jyri   VAU
6   Torkkola   Jussi   VAU
         
   Erä 6 (M4-10)      
1   Salmela   Sami   VAU
2   Laine   Jere   SaloUA
3   Södergård   Kenneth   VUA
4   Kaukovalta   Miika   JärvSRK
5   Tsistovski   Mihail   LahUA
6   Mikama   Marko   VAU
         
   Erä 7 (M4-10)      
1   Heikkilä   Pekka   MäntsMK
2   Kähkönen   Jesse   SRC
3   Koskinen   Risto   TamUA
4   Hendricksson   Markus   VUA
5   Mänty   Mika   OUA
6   Silvasti   Mika   JärvSRK
         
   Erä 8 (M4-10)      
1   Luopajärvi   Jussi   VUA
2   Penttinen   Jukka   LahUA
3   Hovi   Jani   HyUA
4   Mustonen   Jarkko   VAU
5   Helin   Pauli   TamUA
6   Salmen   Henry   LahUA
7   Kauppinen   Teppo   VAU

Sivuja: [1] 2 3