Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - XARMO

Sivuja: [1]
1
Video olis kiva saada tänne opetusillasta?

3
Bensa-autot / Vs: MCD projektit
« : 08.03.13 - klo: 13.03 »
Mistään (valkoinen, keltainen) "umpivanteita" X4:een?

9
Bensa-autot / Vs: 23.2.2013 jääspeedway kisat
« : 24.02.13 - klo: 19.49 »
Yhden rundin kävin katsomassa nro: 9 auto oli hyvin välitetty ja muutenkin balanssissa :wink:

10
Bensa-autot / Vs: 2.2.2013 jääspeedway kisat
« : 10.02.13 - klo: 22.29 »
tuossa on kuvia tämän hetken parhaista ralliauton piikkipyöristä tuo V kuvioinen yleispyörä ja epäsymmetrinen on jäälle,viime talven kokemuksen perusteella tuolla epäsymmetrisellä ei kerkeä normaali rallissa tuon V kuvioisen vauhtiin mitenkään.

http://www.rallirengas.fi/talvirenkaat.php


...asiaa mexico :wink:

11
Bensa-autot / Vs: 2.2.2013 jääspeedway kisat
« : 09.02.13 - klo: 07.36 »
...piste :wink:

12
Bensa-autot / Vs: 2.2.2013 jääspeedway kisat
« : 08.02.13 - klo: 18.53 »
Nokian Hakkapeliitta 8 -nastarenkaassa on ennen näkemätön jääpito pituus- ja sivuttaissuunnassa. Uniikissa nastajaottelussa jokaisen nastan paikka on tietokoneoptimoitu. Nastat eivät ole riveissä ja nastajaottelu etenee tasaisesti yli koko kulutuspinnan. Näin yksikään nasta ei kulje toisen takana, mikä varmistaa parhaan mahdollisen pidon kaikissa tilanteissa.

no nythän puhutaan sitten ihan eri asioista. jos tähän aletaan vertaileen jotain hakkapeliitan jääpito ominaisuuksia.  mutta otetaan siihen hakkapeliitan rinnalle oikea kilpa käyttöön tehty piikkipyörä niin loppuu hakkapeliitasta pito hyvin nopeasti.



...no lähinnä oli siitä kysymys, että kannattaako yhtäaikaa jäähän koskettavien piikkien olla rivissä vai ei...mielestäni ei?

13
Bensa-autot / Vs: 2.2.2013 jääspeedway kisat
« : 08.02.13 - klo: 15.59 »
Nokian Hakkapeliitta 8 -nastarenkaassa on ennen näkemätön jääpito pituus- ja sivuttaissuunnassa. Uniikissa nastajaottelussa jokaisen nastan paikka on tietokoneoptimoitu. Nastat eivät ole riveissä ja nastajaottelu etenee tasaisesti yli koko kulutuspinnan. Näin yksikään nasta ei kulje toisen takana, mikä varmistaa parhaan mahdollisen pidon kaikissa tilanteissa.

...wronikissa aika iso kanta(painava)...tietää ulkokehälle lisää massaa...not good?

14
Bensa-autot / Vs: 2.2.2013 jääspeedway kisat
« : 08.02.13 - klo: 15.45 »
Mix noi piikit(wronikit)pitää olla noin pitkiä?...taittuuko ne kenties alle?...kellään 31 pannua käytös?

15
Bensa-autot / Hyvinkään jääspeedway 2012
« : 21.01.12 - klo: 15.01 »
Jeps,

Heikkilä hallitsee auton säätämisen/viemisen, jo auton saapuessa radalle näkyi että alusta on kunnossa,
kaunista katseltavaa, olipa tuossa koneessakin mukavasti potkua.
Kanttarit mielestäni liian rajut, olis ollut edes viistetyt patikat.


16
Bensa-autot / Vs: Suomen ensimmäinen MCD X4 !!
« : 26.11.11 - klo: 18.53 »
Löytyykö mistään CAD faileja X4:ta?

18
Bensa-autot / Vs: Suomen ensimmäinen MCD X4 !!
« : 11.03.11 - klo: 12.22 »
X4 vai FG ratapeli?

19
Bensa-autot / Vs: Suomen ensimmäinen MCD X4 !!
« : 08.03.11 - klo: 07.55 »
Koska tuo X4 sähkö(parkkipaikka)versio tulee markkinoille ja mikä on ajoaika/lataus?

20
Bensa-autot / Vs: Hyvinkään Jääspeedway 5.3.2011
« : 07.03.11 - klo: 14.39 »
Oliko toi X4 vakiopalikoilla ja mikä oli moottorina/pillinä...hienosti näytti istuvan lattialla :police:

X4 oli tosiaan vakiopalikoilla liikenteessä. Moottorina minun viimekauden crossikone zenoah 26cc 2 bolt.
Putkena MCD RRV4 crosseista tuttu Samban ultimate 4 power.

Ilmeisesti tuo upea X4 oli comp. versio :cool:

21
Bensa-autot / Vs: Hyvinkään Jääspeedway 5.3.2011
« : 06.03.11 - klo: 08.47 »
Oliko toi X4 vakiopalikoilla ja mikä oli moottorina/pillinä...hienosti näytti istuvan lattialla :police:

Sivuja: [1]