Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JaniR

Sivuja: [1] 2 3
1
Eiku hienosti ymmärrettävässä muodossa toi on, ainaki tämmöselle keskivertopellelle!

-J-

2
Kilpailukutsut / Vs: SC Summer Cup, Vantaa 26.8.2017
« : 18.08.17 - klo: 11.28 »
Pitäiskö kutsussa lukea millä radalla, ku niitä kuitenki on 3 kpl, vai eiks se oo niin oleellista?

-J-

3
Onnittelut Ylisen Mikolle voitoista ja sarjamestaruudesta! 👌

-J-


5
Kilpailijoiden kanava / Vs: Short Course Summer Cup 2017
« : 01.05.17 - klo: 23.42 »
Eikö ollukki😂😂😂!
Hyvää yötä!

6
Kilpailijoiden kanava / Vs: Short Course Summer Cup 2017
« : 01.05.17 - klo: 23.03 »

Taisto bussinkuljettajaa siteeraten; OLIS TARTTENU AJATELLA ENSTE!

7
Kilpailijoiden kanava / Vs: Short Course Summer Cup 2017
« : 01.05.17 - klo: 22.04 »
Voi hyvä päärynä mitä ......... säätöä!
Älkää nyt vaa vielä mitää lyökö lukkoon, katoku täs on vielä monta viikkoo aikaa sekottaa ja säätää.
 Sitäpaitti sehä lähti ite TonaltinRumppi  ameriikasta jo airvorssi onella tuomaa renkaita suomee ku kuuli
et täälä pitäs kilvanajoa harjuuttaa vaan pelkillä vanteilla ku ei oo renkaita sopivia. Saipaha hyvän tekosyyn lähteä vähä kattoo mualimmaa!
Sese o kova jätkä, ottasitte mallia.  NIIH!!

-J-

8
Kilpailijoiden kanava / Vs: Short Course Summer Cup 2017
« : 01.05.17 - klo: 21.17 »
Noniin,
Mistähän noita 4wd renkaita (blockade M3)  sais ostettua ku kaikki kaupat myy eioota.
Taitaa jäädä kisat omalta osalta väliin ku ei oo oikeita renkaita.

-J-

9
Tulokset / Vs: 7 HourSC of Vaasa Sugar 8.4.2017
« : 11.04.17 - klo: 21.03 »
Joo TEAMilla ei ollu mitään ongelmia kyllä tekniikan kanssa ei. Akkuja vaihdellessa ja pariin kertaan rengasruletti. Puolessa välissä päivää vaihdettiin uutena alle laitetut renkaat pois, oliha niillä jo menty sliksinäki parisataa kiekkaa. Sit toiset vajaa kuntoset ajettii sileiks ja viel yhet alle ja niillä maaliin.
Kuskit oli vireessä ja ajo kulki , toki jotain mukkelismakkeliksia tuli.
Ei huono suoritus melkein 4kg keijukaisella :grin:.

Tohtorin johdolla  TEAMi kiittää ja kumartaa hienosta kisapäivästä!

Ps. Varmaan omalla tavalla raskain kisapäivä ever. Kaikki rupes pilkkiin ku päästiin autoon paitsi kuski ei voinu :undecided:

10
Kilpailukutsut / Vs: SC WinterCup V 18.3.2017
« : 17.03.17 - klo: 15.27 »
MITÄ? Onks siä joku tänää ajamassa.
SOO SOO!🐟😿.

11
Tulokset / Vs: SC KERHOKILPAILU Ulvila 28.01.2017 Tulokset
« : 28.01.17 - klo: 22.00 »
  :tongue:    :grin:

-J-


12
Saako poikkeuslupaa sileille minipinneille sc4 luokkaan?

Mun puolesta OK jos kilpakumppanit ei nosta haloota

No miten on??

13
Saako poikkeuslupaa sileille minipinneille sc4 luokkaan?

14
Tääl ollaa.
Ei enää

15
No nii!
Nyt kaikki lisäluokkalaiset sankoin joukoin ilmoittautumaan :wink:.

-J-

Kiitos ja anteeks kaikkille etukäteen jotka mielensä tästä pahoittavat.

16
Reikäpää/4wd/durango desc10/blockade m3/2.

Kyllä.
Tosi mageeta kilvan ajoa koko päivä kaikkien kanssa  :afro:.
Aivan mahtavat väännöt saatiin Mikon kanssa kehitettyä. Vauhti oli molemmilla samaa luokkaa mut ykkköspytty
heilahti turun Mikolle vähempien virheiden ansiosta. Itellä niitä oli liikaa.
On se vaan niin että ei kärkikahinoissa voi tehdä enää virheitä ilman että joku kuittaa välittömästi.

Jos ny miinuksia lauantailta ni pään ois voinu jättää reijittämäti, tuli mentyä vähä turhan kovaa varikkopilttuuseen :grin:.

Niijoomuuten lasinherkkä durango toimi koko päivän ku se kuuluisa junan vessa, mitään ei hajonnu :shocked:.
Ei tartte kyllä auton puolesta selitellä. Peilikuvan kaa se on juteltava jos tökkii!

Kiitos ja anteeks(varuiks) kaikille osallisille :cool:

-J-

17
Oho! Tulipa hassu tekstin jaottelu :shocked:

18
Ihme nillitystä! :shocked:
Renkaat alle ja opetellaan ajamaan.
Kovaa ja luotettavasti!

Itellä ainaki vaatii paljon harjoittelua että saa virheet pois ja sitä myöden
varmuutta eli nopeutta lisää.

Mutta joo, hyvä päivä oli kuitenki. Itellä oli tiedossa että Tonin vauhtiin ei
välttämättä kerkeä, on sen verta varma ja nopea kuski, mutta kakkoseks
kaikki mahikset olemassa.
Yllättävän hyvin pysty kuitenki Tonia ajoittain haastamaan ja saatiinki
aika hyvää vääntöä kehiteltyä. No homma kaatu omiin virheisiin.

Vika erä oliki sit ihan oma lukunsa. Auto oli todella vaikea pideltävä märällä
radalla, koska säädetty kuivalle alustalle ilman kompromisseja, tuloksena
lähdön 4.

Päivän isoin yllätys ainaki itelle oli Maran jääminen pois voittotaistelusta.
Kyllä ihmetytti.

Kiitos ja anteeks🙈  #88

19
Sähköautot / Vs: Sanwa Super Vortex-PLUS ZERO
« : 22.04.16 - klo: 07.41 »
Jani. Kuinka korkeaksi lämpötilat nousivat ja ilmeisesti kokeilitte 4 polea juurikin slashissa?
Juu siinä justiinsa.
Tais alkaa 103:ssa asteessa hälyttämään ja nousi siihen melko nopeesti. Oli muistaakseni ylimmillään
n. 120-125ast. Vähä hitaammin nousi lämmöt ku anto moottorille lisää ennakkoa.
Ei taida vaan softa olla nelipole käyttöön. Muuten kyllä oli ihan ookoo ajettava.
En sitte tiiä miten olis käyny, jos olis alkanu kokeilemaan paljon eri välityksiä.

Pete tossa mainitsiki korkeudesta, korrissa ei ollu ongelmaa :grin:.

20
Sähköautot / Vs: Sanwa Super Vortex-PLUS ZERO
« : 21.04.16 - klo: 20.43 »
En tiiä raskaista nelkkucorreista, mutta itellä oli neliveto slässissä sama paketti testikäytössä Rc-kaupalta ku Petrilläki.
Kokemukset kyseisistä tuotteista olivat erittäin positiiviset.
Asennus helppo kun tilaa oli käytössä. Jos paljon flektejä ym. niin saattaa joutua tekemään lisää liitäntöjä niille.
Ylempänä tuliki jo tekniset tiedot, ei niistä enempää.

Säätäminen oli aluksi hieman haasteellista kun on tottunu orionin säätöihin, mutta kyllä ne powermodet ja jarruasetukset
alko pikkuhiljaa osumaan kohdalleen.
Perusjutut tosiaan pitää huolella vilkutella noparista ja loput hoituuki sitte ratin kautta. Olihan melko hienoa säätää, pysähdy radan sivuun, valikosta haluttu säätökohde parilla painalluksella ja taas menoks. Kohtuu nopeasti sai arvot kohalleen :grin:.

Eniten akullisia kertyi Itellä, Niclaksella ja Hokella. Kaikki autoa ajaneet totesivat ajotuntuman hyväksi.
Meillä oli käytössä Orion 6.5t 2pole moottori. Oli todella toimiva kokonaisuus!
Kokeilin myös orionin 4600kv4pole moottoria mutta sen kanssa noparin sisäinen lämpötila nousi todella korkeaksi sääti sitä miten vaan, et ehkä sopivampi ihan vaan 2pole käyttöön. Nii sen lämpötilanhan näkee ratin näytöstä ja hälytysääni on kans, kuin myös kierrosluvun ja maks.kiekat. Helpottaa muuten säätämistä.

Kaikenkaikkiaan toimiva kokonaisuus jota voi kyllä vilpittömästi suositella, varsinkin jos on tilanahtautta autossa.


-J-


Ps. Sori Jarno että kesti!


21
Tulokset / Vs: SC Winter Cup 5, Nokia
« : 09.04.16 - klo: 22.34 »
Kyllä ja kiitos Aki. Hyvät lasit sulla, oli kyllä hienosti hoidettu ensikuuluttajan päivä, pidit kuskit hyvin tilanteen
tasalla erien aikana. Ainaski mun mielestä :kiss:.

Ja muuteski oli hyvä kisa!

-J-

22
No ei tartte ku pyörän mutterit ja alapallo auki, joo ja hexitappi.
Mut eiks oo kiva vähän vääntää :evil:.
 Täytyy varoo ettei tuu tavaks  :azn:.

23
Mulle on aikanaan opetettu että voimalinjasta tekee VOIMAlinjan just se moottori joka siihen on kytketty kiinni,
mut hei ihan väärillä tiedoilla tässä on vuosikymmeniä menty. Aina oppii jotain uutta :wink:.

Ps.kivasti lisätty edelliseen viestiin toi viimenen englannin kielinen lause, sitä kunei ole aikaisemmissa viesteissä :kiss:.

24
Eli ton mukaan saa raahata etudiffiä ja -vetareita mukana, kunhan keskidiffin ja etupään välissä on ilmaa, koska silloin etupään
tavarat eivät kuulu voimalinjaan.

25
Saatiinpas pata porisemaan. :grin:

26
Jooei. Ihmetyttää vaan ku näitä rajoitteita alkaa tippua tällee hassusti, et kuinka lähellä kisaa saadaan viimeset
sääntösäädöt tietää. Nii ja Jon on oikeessa ton nelkun suhteen, kaks vetosena pärjäilee aika hyvin. Tuli ite kokeiltua.

27
Niimpä, mutta eiks oo aika jännä yhteensattuma ku otat yhen pinnitapin pois ja ajat 3.7kg painavalla takaa työn-
tävällä corrilla, jossa vieläpä etuvoimansiirto roikkuu mukana jarruttaen menemistä, 16 kierroksen tuloksen ni johan alkaa tulla tulkintoja mitä autossa saa kuljettaa mukana.
Pitäis ruveta purkamaan autoa että vois ajaa 2WD luokassa. Tulee mahoton kiire.
Toisin sanoen tehdään yhdellä autolla kahden luokan ajaminen mahdottomaksi.

Tää on tosi rentoo meininkii.  :angel:

28
Mites määritellään "pitää vähintäänkin perustua johonkin saatavilla olevaan sarjaan" ?
Tuli vaan mieleen nää "protoversiot".
On se kumma miten näitä sääntö muutoksia ja tulkintoja alkaa tupsahtelemaan kokoajan lisää ennen EOS kisaa.
Kenellä on puurot ja vellit menny sekasin? Mulla varmaan!

29
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Bunkkerin RC-keskus
« : 09.11.15 - klo: 20.14 »
Akuista ihan muihin asioihin, nimittäin osittaisen WAU-efektin saavuttamiseen kovapitoisella
mattoradalla ajaen.
Kiitos tästä kuuluu Sampalle, ratam.Niemikselle + muulle aputiimille.
Kivan oloisen radan saivat tehtyä, ainakin omasta mielestäni. Peukku.

-J-

30
Team Durango / Vs: Team Durango DESC10
« : 05.10.15 - klo: 19.57 »
Niin on taputeltu kesäkausi päätökseen ja aika yllättävällä lopputuloksella,
ainakin omalta osalta!

Sc-sarjan ylivoimaisesti painavin auto, DESC10, osoittautui todella kilpailukykyiseksi tuotteeksi,
niin krossiradoilla kuin asfaltillakin. :grin:
Saatiin Hoken kanssa auto todella vakaaksi ja silti ketteräksi ajettavaksi kesän aikana, jopa niin
hyväksi että oma pää ei aina anna periksi ajaa sitä vauhtia minkä auto sallisi.

Pääpiirteittäin homma eteni kokoajan löysempää jousitusta kohti ja jousiksi jäi siniset eli löysimmät ja
öljyt sitä mukaa haarukassa 45-25ur kelistä riippuen.
Vakaajat sitä vastoin jäi jäykimmät käyttöön.

Diffien kanssa tuli kans askarreltua jonkin verran ja auto tuntu toimivan parhaiten aavistuksen jäykemmillä
kuin ohjekirjan öljyt. Takana 3-4k, keskellä 7-10k ja edessä 8-15k radasta ja kelistä riippuen.

Pivottikeulan tarjoamalla casterin säätö mahdollisuudella kannattaa pelata ja hakea kääntyvyyttä
itselle mieleiseksi.

Sähköistä sen verran, että itsellä oli käytössä orionin R10 nopari ja moottoreina 550 kokoinen 2-pole motti
sekä HW4000kv 4-pole, joista jälkimmäinen tuntuu sopivan tähän tankkiin just hyvin.
540 kannunen 4-pole on pikkasen turhan hento Descin massan alla.

Nytsit lähetään kokeilemaan miten auto toimii sisäradoilla.
Niinku Sami jo tossa edellä kirjoitteli, niin kohtalaisesti tällä pääsi ainakin turun turistimatolla.

Että tämmöstä.

-J-

Ps. Thanks for HobbyFactory and whole Team. It was an awesome season! :afro:

Sivuja: [1] 2 3