Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jukiko

Sivuja: [1] 2 3
1
Taisit VTEC olla siellä luistelemassa itsekin tänään. Mikset ns. kontannut ympäri rataa ns. rätti kädessä ja pyyhkinyt sitä.

EI TARVI VASTATA VTEC ONKO SELVÄ

2
Oliskohan sinne sisäradalle mahdollista saada semmonen ainakin metrin levee lasta tai joku muu viritys mihin vois kietasta kosteen rätin ympärille ni sais sutaistua pölyt pois radalta. Sillä harjalla pöly nousee vaan ilmaan ja laskeutuu radalle.

Myöskin jossain vois olla Tolupullo niin vois sumutella sitä myös sillon tällön.

Mikä on sopiva Tolun sekotussuhde veden kanssa?

Jos vastaus on ei, niin miksi ei.

Ei juurikaan kiinnosta tuuppiauton hankinta jos ei itse saa pitää rataa ajokunnossa
Eikä se juuri hauskempaa ole nelivedollakaan

3
Kävin kääntymässä parkkiksella taas ja auki näytti olevan.

4
Mihis aikaan meinaat Master olla radalla. Ja millä kalustolla

5
Kipin puheiden mukaan se on avattu jo.Niin se ainakin mulle vastas että puolen tunnin päästä on auki.

Toisaalta nyt ei kyllä vois vähempää kiinnostaa.

6
Masi .
Miten mun tekemiset vaikuttaa portin lukitsemiseen.

 Jos käyn parkkiksella kattomassa mikä on radan tilanne niin siitäkö sitte pitää vetää herneet nenään ja panna portti kii ,etten vaan pääse ajamaan kun en ollu keräilemässä kiviä.

Ensinnäkin .Mistä V****** te tiedätte mistä olin tulossa tai mihin menossa ja millä aikataululla. Rata kun sattuu olemaan Nakkilan ja Porin välissä sopivasti,ni siellä kerkii pyörähtää.

Miettikää vähän jätkät. Ettehän te voi olla noi lapsellisia. Montko kiveä oon velkaa nyt.


7
No no.Ei nyt tartte hermostua. Ihmettelin vaan mitä nyt lukituksella ja tulevilla talkoilla on tekemistä toistensa kanssa,tai lähinnä sitä että miksi portti pitää olla kiinni kunnes talkoot on ohi.

Tällä ajatuskaavalla voi pitää portin aina kii niin ei tarvi koskaan talkoita.hä

8
Mitä tää nyt taas on .Porttia pidetään kiinni vaikka ajokelit mitä parhaat.

 Vaikka on talkoot ni ei kai se estä nyt ajamasta.Mitä pelleilyä tää on .Nää hyvät ilmat loppuu pian ja sit sataa ja on talkoot vai.Kuka nää niinku päättää?

Tää vaikuttaa nyt ihan jonkun henkilön/henkilöitten mielivallalta.Ei tää näin toimi

Vastausta tähän kiitos

9
Hyvää Joulua kaikki RC hönöt.

 Olin 2 kertaa radalla ajamassa Vorzalla tällä viikolla ja oli ihan sikasiistii.Jotkut Badassit, vai  mitkä ne oli, alle ja ei mitään ongelmia pidon kanssa.Megahyppyjä ei kyllä kannata vetää. :cry: :wink:
Neljän akun jälkeen auto oli kuin tiili. Jäätä sisällä niin paljon että jousitus melkein pohjassa koko ajan

Nyt on kyllä jo liikaa lunta,jos ei halua ajaa kontiais tyylillä lumen alla :shocked: :sad:

10
Kitti ehdottomasti sanoo FOFF jeesukset

Ja sitpaitsi tiedän mistä sen saa noin 50 egee halvemmalla kun täältä

Ja sitäpaitsi Järilän montut on keskeisempi paikka kaikille kun Säkylä

11
Ja jos ei kelpaa ,niin ostetaan Das boot ja mennään ruotsiin ajelemaan

12
Toinen paikka jatkaa kautta on Järilänhiekkahemmetti. Siellä voi vetää FOFF jaksoja eli Formula Offroad tyylistä kiipeilyä laparenkailla. No ehkä ei paras juttu Blizille.

Toinen tapa vetää järilässä on se että tekee melkein mihin vaan kertakäyttöradan. Sitä voi sitte ajaaa niin kauan kun on kivaa.Käy kaikille autoille,paitsi ei crawlereille. Lapakumit alle ja menox. Auto ei sinänsää tule p*skaiseksi eikä märäksi vaan heikkaiseksi(märkää kyllä,mutta ei vetistä).

Jos siis Ulvila on liejua ja ajokelvoton, niin ehdotankin että tehdään niin etä Calgari esittlee omat mestat ja visiot ,ja joka ukko mukaan Ja jonain toisena päivänä Mennään Järilään ja mä näytän mitä mä olen kehitellyt siellä.

Jokainen voi sitte hankkia semmosta kalustoa ,mistä tykkää .Esim FOFF touhuissa ei edes pienet lumet haittaa mitään.
Kävin katsomassa yhden virallisen kisan Säkylässä ja mulla on nyt hyvä haju ,mikä tyyppisiä eli kuinka vaikeita mestoja ne ajelee niillä foffareilla.TÄ?

13
Haloo calgari
Pitäskö mennä jo aamupäivällä ettei oo taas liian lämmintä ja märkää

14
Ja karmee kasa kummeja mukaan .Talvitestit.

15
Mennään kolmelta niin tuun himan kautta hakeen auton ja vehkeet ja vedän ne kalsarit vasta sitte jalkaan
OK?

16
Kävin vähän fixailemassa rataa eilen juurikin sen takia että tänään pääsis vetämään .Nyt se on varmasti ajokunnossa.
 Eilen iltapäivällä oli vettä ja  jäätä.Nyt on vaan rikottua jäätä (ei oo niin liukas paloina jossa jo savea mukana kun puhtaana jääkuorena lammikon päällä,joista oli jo monesta vesi pois jään alta.

13.30 iski vaan hammaslekuri .Tietty nyt vois lataaaa akut ja ottaa vorzan mukaan poriin  ja tulla sieltä radalle abaut 14.00-14.15 (sikanopee hammaslekuri).

Mimmosethan renkaat siellä pitää nyt olla .Oma arvaukseni on että aika pinellä näppylällä pitää vetää. Radan pintahan on kun hiekkapaperi ja siellä täällä vähän liukkaita jääspotteja.

Badlandsit voit jättää kotiin masteri(tai mistä sen tietää)

Eli siis mä voin olla abaut 14.15 tonteilla (ylipitkät kalsarit jalassa)

17
Samaa mieltä.Jos ei oo pakkasta ja maa jäässä ni ajamisen saa unohtaa huomenna.

Vedetään asfaltilla  kiemurat.Vanhat crossirenkaat alle niin pitää assulla kun myrkky.

18
Eiköhän mennä jo.Mitä tässä odotellaan akut on kaikilla kuitenki jo ladattu :tongue:

19
Bensa-autot / Vs: Outlaw kisa bensa-autoille
« : 03.10.14 - klo: 07.01 »
Onk nää niinku jonku prosenttijengin(Outlaw) kisat.Meinaan 2-4% vai mitä nyt kukakin käyttää

20
Huomenna tai viikonloppuna radalle. Rata on ajokunnossa jos ei tuu vettä.

 Tänään kävin Järilän kuopilla vähän testailemassa mimmosta Formula Offroad olisi. Ainakin laitteet kuumeni ihan sairaasti. Ei onnistu crossisäädöillä.Pitää varmaan pienentää pinionia ainakin 3 piikkiä.

Tietääkö kukaan minkälaisia vaatimuksia moottorille pitää olla. Pitäs olla vääntöä ja pitää olla ehdottomasti sensorillinen motti. Vorza alko vaan rykimään kun piti tehdä jotain nopeesti.Maavarat oli kanssa ongelma,varsinkin hitaasti edetessä. Lapakummit vetää kyllä hienosti kun antaa happea koneelle, tai tässä tapauksessa kait on oikeempi sanoa antaa amppeja. :shocked:

Hyvä tapa jatkaa ajokautta ehdottomasti. Pitää rakentaa joku FOFF monsteri jeeppi. Vorza ei toimi tossa hommassa. :cry:
Sinne hietikoille saa myös hienoja kertakäyttöratoja ,jossa Vorza lapakumeilla oliki sitte enempi kotonaan :evil:

21
Ehjät autot on loppu :lipsrsealed:

22
Ja itseasiassa jos on pakko alkaa jotain rakentelemaan ,niin tehdään se "freestyle" hyppyri pehmeällä alastulolla,jossa pystyy harjottelemaan auton ilmaohjaamista ilman täystuhon vaaraa.

Rata on sitäpaitsi ihan hyvä.Miksi muuttaa toimivaa ratkaisua. Kuinkas me uusi rata pykätään kun ei pattien tasoittajiakaan tahdo löytyä,ja työkalutkin on tuhannen mutkalla taas.

23
Pitkä suora ja 180 asteen mutka on huono ratkaisu aina. Pistetään nykyisestä pohjasta paperille kuva ja joka ukko saa hahmotella omiaan silleen että vanhaa käytetään mahd paljon

Oikasuilla ja ajosuunnan muutoksilla osittain saa nyky pohjasta vaikka mitä helpolla .Muutama muutos ja rata on ihan uusi. Uutta ei tarvi tehdä todellakaan paljon.

Jokaiselle kartta johon saa piirrellä muutokset esim punakynällä niin että vanhatkin näkyy ja sitten päätetään mikä on hyvä. Siitä ei tuu muuten hevon p****a kun jokaisella on oma paras mielipide.

24
HETI

25
WTF.Paljonko mittarissa :angry:

26
Siis 14.30 plus miinus jotain :grin:

27
14.30 ???

28
Mihin aikaan huomenna tärähtää :grin:

29
Metallilasta on korjattu ja tulee radalle ,kun ilmestyn sinne itse. Ihmettelin sitä laittaessa,että miten lastan kulma oli saatu 180 asteen mutkalle ,eli kaksin kerrroin. :roll:

30
Ja palkintoina pötkölaakereita ja ulvilan pölyä

Sivuja: [1] 2 3