Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Sc.AS

Sivuja: [1]
1
Tulokset / Vs: FTT Äänekoski tulokset
« : 23.03.22 - klo: 16.59 »
Kiitokset järjestelyistä myös meiltä.

Komppaan edellisiä ja tilanteen luku on aina paikallaan, josta hyvänä esimerkkinä reseed. Meillä Arttu oli harjoitusten jälkeen teknisten ongelmien vuoksi sijalla 18. Kisaorganisaatio piti Artun silti kakkoskuumassa erässä, joka oli järkevä ratkaisu ottaen huomioon, että vauhti riitti lopulta koko kisan 4. sijaan. Alkuerissä Artun paras bestlap oli 9.1 ja mediumtime 9.4, kun 1. erässä nopeimman bestlap oli 9.5. Jos reseed olisi tehty ihan puhtaasti harjoitusten 3. parhaan peräkkäisen lapin mukaan olisi Arttu ollut alkuerissä 1. erässä ja nopeusero olisi todennäköisesti tuonut hankaluuksia kaikille. Tämä seikka olisi tärkeä jatkossakin huomioda, mikäli reseedistä tulee normaali käytäntö. Miten se tehdään aina tasapuolisesti, muuten kuin maalaisjärjellä, onkin sitten se kysymys.

- Antto

2
Tällä hetkellä Suomesta mukana: Pekko Iivonen, Karri Salmela, Arttu Syrjänen ja Joona Haatanen. Ei muuta kuin lisää ilmoja sisään niin saadaan kunnon setti Suomesta.

3
Hieno ja helppo tilaisuus laajentaa kilpailemistaan kansainvälisempään suuntaan.
Suomesta ilmoittautuneet jo Pekko Iivonen, Karri Salmela ja Arttu Syrjänen

https://everlaps.com/ev/1473

SWEDISH EDITION IN COLLABORATION WITH VÄSTERORT VRCSK
HOSTING
JCONCEPTS CARPET CHALLENGE 2020 3.-5.1.2020

Participation: Free from all countries
Registration: Friday from 13.00-20.00 or Saturday 7.00-8.00
Registration Fee: 500sek/class wich includes 1 set of tyres to be payed on site
Race Format: Free Practise Friday with trackfee to the club 150sek
Rules: EFRA

2wd on Saturday
4wd on Sunday
Juniorfinal, +40 final and superpole for A finalists
Track preparation: Tracklayout will be totally new and not practiced on before Friday 3/1
Marshalling: Practice, Qualifications and Finals marshal the following heat.

Pre race info : https://www.facebook.com/groups/985897635122083/
Awards: TQ and all in main final, top 3 in all subfinals, junior and over 40 finals
Accomodation: www.hoomhotel.com use the code VÄSTERORTSRC to get 10% discount
Catering: Food, soft drinks, coffe/tea, snacks and breakfast will be provided at the track for purchase.

OFFICIALS
Race Director: Fredrick Cederberg
Race Controller: TBA
Time Keeping : Stefan Svensson MHF Skarpnäck
Speaker: Stefan Svensson MHF Skarpnäck
Technical Inspection: Henrik Malmgren
Timing System: Everlaps with MyLaps RC4

CONTROL TYRE
Two sets allowed for each class,
MUST be purchased at the event.

2WD
Front: JConcepts 3137-010
Rear: JConcepts 3190-010

Inserts as comes with the tyres

4WD
Front: JConcepts 3166-010
Rear: JConcepts 3190-010

Inserts as comes with the tyres

PRE ORDER OF TYRES AND RIMS
Tyres and rims are pre ordered using the registration form, and paid at the track.
NOTE: Tyres MUST be purchased at the event.

2wd set of front tyres (3137-010)                     113sek
4wd set of front tyres (3166-010)                     119sek 
Set of rear tyres (3190-010)                              131sek
Front wheel slim (3376 or 3376Y)                      92sek
Front 4wd XB4/SDX4/D418 (3327 or 3327Y)   92sek
Front 4wd AE/YZ4-SF (3381 or 3381Y)              92sek
Rear fits all above                                                107sek

CONTACT INFO
Fredrick Cederberg
info@swedishedition.se

Liability

All drivers in the competition participate under his/hers own responsibility and own risk, Swedish Edition or VRCSK or officials can not be held liable for injury or material damage suffered by participating during the competition.

4
Huomenna on turffiradan imurointi n. klo 11.00

- Arttu

6
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2018-2019
« : 06.10.18 - klo: 23.23 »
Toivottavasti sääntökomitea tekee päätöksen pian. Ensimmäiseen kilpailuun on aikaa vajaa kaksi viikkoa. Dart (yellow) on renkaana ensi vuoden Maastosarjan turffikisoissa ja EOS:n turffikisoissa sekä toimii mainiosti Hakklilassa, joten tältä pohjalta tämän päätöksen teko lienee perustellusti olevan suhteellisen helppoa.

- Antto

7
Moi

Näillä näkymin oltaisiin tulossa treenaaman huomenna lauantaina. Mihin aikaan rata olisi auki?

- Antto

8
Hyvänä puolena treenaamisessa oli, ettei kellään ainakaan kadonnut auto kesken finaaliin radan kiemuroihin  :azn:

9
Kilpailukutsut / Vs: Winter Jumps #2, JÄMSÄ
« : 17.11.15 - klo: 21.32 »
ISO peukku Hoken ajatuksille!

10
Muutama kommentti meidän tiimin kannalta:

- perjantaisin hyvin vaikea lähteä järkevään aikaan (aamupäivä) kohti kisapaikkaa
- hienoa, että on paljon osallistujia mutta kisojen aikataulutus on mennyt aika haastavaksi 13-vuotiaalle. Nyt viikonlopun kisaan lähdetään lauantaina 5.30 ja tullaan sunnuntaina kotiin 22.30-23.00? Saa nähdä sitten millainen kouluviikko tulossa... Viime helmikuun Nokian "kokeilu" kaksipäiväinen kisa päättyi kuitenkin sunnuntaina jo n. 16.00-17.00 aikaan
- tulevassa kisassa on sallittu kaksi rengassarjaa. Tarkoittaa meillä: 3 autoa = pelkät renkaat 160 €, vanteiden kanssa 235 €
- jos oltaisiin kaksi yötä niin hotellikustannus olisi 140 €
- kisaosallistuminen yhteensä 60 €
- ruuat päälle niin ollaan n. 500 € kustannuksessa (ilman matkustuskuluja)

Nyt kun ei päästä perjantaina paikalle niin kustannustaso n. 440 € ilman treenimahdollisuutta ja rataan tutustumista. Tällä satsauksella olisi kiva jos olisi edes samat lähtökohdat kuin muilla, eli koskematon rata lauantaiaamuna.

Ymmärrän hyvin seurojen varainhankintakannanoton ja ainakin minä olen valmis maksamaan korkeamman osallistumismaksun jos se antaa tasapuolisemmat lähtökohdat kisaan.

terv. Antto

11
Tosi nasta tapahtuma, ISO Kiitos! Rento ja mukava fiilis koko kisojen ajan. Näissä kisoissa muuten hermoilevat ja kireät kilpailijoiden isät puuttuivat kokonaan radan varresta ja varikolta :wink:

Kehitysajatuksena tuli mieleen yksilökisan lisäksi maajoukkueet esim. kolmen henkilön yhteistulos. Samalla maalla voisi olla useampikin, mutta ennakkoon nimetyt joukkueet. Tällä voitaisiin saada varsinkin ulkolaisia kannustamaan maanmiehiään osallistumaan tapahtumaan, että saavat joukkueen kasaan.

Antto

12
Kiitokset meidän puolesta kaikille niin järjestäjille kuin kanssakilpailijoille. Erikoismaininnan ansaitsee mielestäni mahtava selostus, joka toi suuren urheilujuhlan tuntua! Mielestäni rata tarjosi useita hyviä taisteluasetelmia, joista varmasti yleisökin tykkäsi.

Ensimmäinen talvi ajettu nyt kilpaa ja toivottavasti opittu ensi talvea ja myös kesän kisoja varten monia menestykseen vaikuttavia seikkoja. Perjantain treenimahdollisuudet on varmasti jatkossakin meille haaste, joten radan muokkaus juuri ennen kisaa ja ilmassa olleet rengaskuviot olisivat kyllä tervetulleita.

Iso kiitos Hobbyfactorylle kaikesta avusta saada paras irti Durangoista myös alemmalla tasolla!

Talven kisat jätti kovan innostuksen niin isään kuin poikaan ja Arttu onkin jo messujen jälkeen tahkonnut useamman akullisen kotipiharadalla kesän kisat ja ensi talven sarja kiikarissa :)

https://youtu.be/kV8TiNuRphg

Scuderia AS Arttu & Antto

13
Vastaisuuden varalta kaikkiin kisailmoihin:

Lainaus Kotimaisten kielten keskuksen sivuilta:

Mitä tarkoittaa mennessä?
Sana mennessä on kaksitulkintainen, koska se ei sinänsä ilmaise, kuuluuko mainittu päivä mukaan ilmoitettuun ajanjaksoon:

Hakemusten on oltava perillä 21.3.2008 mennessä.

Tämä voidaan tulkita kahdella tavalla. joko: ’hakemuksen on oltava perillä 20.3.’ tai ’riittää, että hakemus on perillä 21.3.’

Kaksitulkintaisuuden välttämiseksi suositellaan yksitulkintaista sanaa viimeistään:

Hakemusten on oltava perillä viimeistään 21.3.2008.

Hallintopäätöksissä ilmaus mennessä tulkitaan nykyään niin, että mainittu päivämäärä kuuluu mukaan jaksoon eli 21.3. mennessä on sama kuin viimeistään 21.3. Kuitenkin yksitulkintainen sana viimeistään on selvempi. Kellonajan yhteydessä mennessä ei aiheuta vastaavia väärinkäsityksiä:

Hakemus on jätettävä 21.3.2008 klo 16.00 mennessä.


terveisin "pilkun ..."

14
Kiitos mukavasta kisapäivästä

Hienoa Mikko, että pyydät palautetta tapahtumasta.

Olimme yksi päivän isä poika comboista. Poika (12-v) oli ensimmäistä kertaa rc-kisoissa ja omastakin viimeisimmästä koitoksesta on jo aikaa, eli vuonna 1992 Raumalla kauden päätöstapahtuma... Tiivistettynä voi sanoa, että Tiksin kisa oli niin onnistunut kokemus, että poika jo odottaa innolla seuraavaa kisaa ja itsekin tuli löydettyä taas vanha palo lajiin.

Plussat:
- määrätietoisesti vedetty tapahtuma, hyvät ja riittävät speakit sekä aikataulun huomiointi pitkin päivää
- helppo tulla mukaan kisoihin (pl. aamun arpominen numeroiden, ilmoittautumisen ja renkaiden suhteen)
- oikeasta paikasta on tullut hankittua releet, ISO kiitos avusta HobbyFactoryn porukka Hoke+Heinoset!!!!
- hyvä ja reilu fiilis, ei ylimääräistä huutelua ja kiukuttelua, jota muistan 80- ja 90-luvulla esiintyneen varsinkin nostajia kohtaan. Etukäteen tätä jopa vähän pelkäsin varsinkin Artun puolesta, mutta sitten päivän mittaan Arttu olikin useaan otteeseen vapaaehtoisena nostajana intoa puhkuen
- 12-vuotiaalle iski laji niin kovaa, että ainakin toistaiseksi on kovin juttu!

Miinukset:
- ajajakorokkeella vain pari paikkaa, joista näkee kaikki olennaiset osat radasta (huom. 40-v havainnointikyky)
- aika pitkä päivä 12-vuotiaalle (ei voitu enää jäädä katsomaan vikoja finaaleja ja palkintojenjakoa... okei suurin syy syyslomassa ja muu perhe mökillä, johon mekin suuntasimme ja perillä ysin aikaan ja lähdetty oli kuudelta). "Kiitokset" tuli toki vaimolta ;)

Tästä on hyvä jatkaa

terv. Antto

15
Miten kilpailunumeron kanssa menetellään kun ei olla aikaisemmin osallistuttu WJ-sarjaan?

Sivuja: [1]