Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - lode

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 29.08.15 - klo: 11.09 »
On kestävän näkönen vehje. Sain juuri itse Castle SideWinder sct:n 3800kv moottorilla paikalleen ja onhan se IHAN eri auto nyt...hiekkaa vaan menee moottorin raoista hammasrattaille, onko siihen jotakin joka ei kuitenkaan kuumenna moottoria? Laparenkaat on muuten melko hauskat hiekalla kun on tilaa ja jos on pitoa ei meinaa keulakaan maassa pysyä...

Eikös tuo moottori ole täysin sealed? Mistä raoista sitä hiekkaa menee?

2
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Tower Hobbies
« : 26.07.15 - klo: 04.04 »
Monesti olen tuolta osia tilannut ja tuotteet tulleet alle 2 viikon.
Postikulut on olleet aina kohtuulliset kun on päässyt alennuskoodejakin käyttämään, niillähän melkein aina kuittaa postikulut. Riippuu tietysti mitä tilaa mutta alimmillaan postikulut on olleet jopa alle 2 dollaria ja kallein 37 dollaria. Hintaesimerkki: tuotteet $171,30 + postikulut 37,14$, alennuskoodi -$40 = maksettavaa $168,44 + tulli

Kerran tilasin vain integyn alumiiniosia Slashiin, ja että mikä on kun kestää ja miksi paketti kiertää taiwanissa ja thaimaassa??
Lähetin kyselyä towerhobbiesiin ja sieltä vastattiin heti ystävällisesti että olkaa yhteydessä USPS:iin.
Noh, noin 4 viikkoa siinä meni ja paketti tuli suomeen... ei ihme että kesti kun oli lähetetty virheellisesti bangkokiin josta pari A4 paperia liitteenä/selvityksenä thaiksi ja englanniksi.

Mitenhän ne USPS:illä lajittelee nuo lähetykset kun on sekoitettu Kerava, Finland --> Bangkok, Thailand  :grin:

3
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 26.07.15 - klo: 03.15 »
Pistetääs vähän oman slashin tarinaa tähän.

Auto tuli hankittua muistaakseni alkuvuodesta 2015, perus RTR vakio 2wd slash.
En ehtinyt edes kokeilla auton vakiotekniikkaa vaan heti lähti osaa vaihtoon ja pikkuhiljaa tilanne on edennyt siihen että vakio-osista on jäljellä enää etupuskuri, vastaanotinkotelo, hieman muokattu koppa, takaiskarit, etuakselit, osa turnbuckleista ja osa ruuveista.

Tarkoitus oli tehdä autosta ns. bulletproof, eli luodinkestävä jolla voi rauhassa leikkiä ilman suurempia huolia että jotain menisi rikki.  :evil:
Muoviosia tuli hajotettua joten niitä alkoi vaihtumaan sitten alumiinisiin, kuitenkin niin että strategisissa paikoissa pidetään "sulakkeita" jotka pettää liiallisesta voimasta ja niitä on helppo ja halpa vaihtaa.
Noparina on HPI:n EMH-3s, moottorina Flux MMH-4000 näillä mennään ja vain 2s lipoilla toistaiseksi, 3s lipoja ei ole tullut edes kokeiltua koska en sellaisia omista. Ohjaimena käytetään Sanwan MX-V:tä ja vastarina RX-37wp:tä, servona on kiinan analoginen Emax es3005 metallirattailla. Välitykset on 23-86, jos halutaan mennä kovempaa niin 26-83, menee heittämällä paikalleen eikä tarvitse säätää edes välystä välissä uudestaan.

Listaa vaihdetuista osista /tehdyistä säädöistä:
- LCG-kit, auto ei kaadu läheskään niin helposti kuin vakiorungolla jossa painopiste on tosi korkealla.
- Pro-Line Trencher 2.8" kumit, pito on aivan omaa luokkaansa millä tahansa pinnalla, koppaa piti vähän leikellä että jäisi vielä täysi joustovara renkaille.
- RPM:n gearcoveri, takapuskuri+mountti, etu- ja takatukivarret, takatukivarret on Rustlerin pidemmät.
- Integyn alumiiniset C-palat, iskaritornit, etubulkki, bellcrankki, axle carrierit eteen ja taakse
- Integyn alumiininen vaihdelaatikko
- STRC:n metalliset vetoakselit sekä battery-strap
- Jotkut LRP:n etujouset
- Pro-linen säädettävät bodymountit (ei tarvitse säätää koriklipsien kanssa)
- Kelistä riippuen käytetään tai ollaan käyttämättä Dusty motorsin suojaa, pitää kohtuuhyvin hiekan ja kosteuden poissa sähköistä mutta kuumentaa esciä jonkun verran. Tässä tuli mukana "sukkaa" jota sai leikattua ja laitettua jousien/iskareiden suojaksi.
- Deans liitin eliminoitiin välistä ja nyt johdot esc:ltä kiinnitetään suoraan akkuun
- Vastarikotelon sisään saatiin juuri ja juuri tungettua pieni mikrokytkin ja johdot joilla ohjataan vastaanottimen 3-kanavassa kiinni olevia poliisivaloja (ohjaimesta on/off).

Slash on ainakin 2s lipoilla nyt todellakin melkein luodinkestävä  :azn:
Jossain vaiheessa voi kokeilla 3s lipoa mutta kyllä 2s riittää hyvin vauhdikkaaseen hauskanpitoon.



4
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 20.06.15 - klo: 00.32 »
Ostin tällaiset teräs- vetarit. Osanumeroa ei ole tiedossa, eikä oikein muutakaan. Tarkotus oli laittaa nämä Slashiin, mutta ovat liian pitkät. Oletus kuitenkin on, että olisivat Traxxas- osat. Mihinköhän nämä kävisivät, niin osaan myydä oikeaan autoon eteenpäin?

Kokopituus noin 12cm (ilman ulostuloa), pyöreän varsiosan pituus 7,5cm.

Taitaa olla Rustlerin takavetarit. Omassa slashissa on samanlaiset/kokoiset, mutta myös taka A-armit on vaihdettu rustlerin pidempiin. Noin 12cm on vetarin pituus ilman ulostuloa. Samanpituiset löytyy myös Stampedesta.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXDCGA

5
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 25.04.15 - klo: 04.45 »
Eilen tuli maalailtua slashiin uusi koppa hienoilla väreillä  :laugh:

Sivuja: [1]