Kerroit kyllä että se syö kaikenlaisia akkuja. Korkea 4s pötkö ja lankkurata-auto on yhdistelmä joka ei mielestäni ole millään tapaa optimaalinen. Se tuli testattua viime syksynä että mitä matalampi painopiste sen kovempaa mennään ympäri rataa.
Tämä on hyvin tiedossa, enkä toisin väittänytkään tai kuvitellut mitenkään optimaaliseksi, paremmaksi tai mielenkiintoisemmaksi, Totesin vaan, että syö 4S-pötköä, kun Pasikin sitä omassa postauksessaan aprikoi. Itsekin olen mietiskellyt samaa ja tuossa 1.3:ssa näyttäisi olevan myös samantyyppiset säädöt kuin 2.1:ssä (eli maavara ja keulan camber). Eli höntsäilemään sekä hakemaan tuntumaa pääsisi buggyn sähköillä ja nälän kasvaessa sitten päivittelemään komponentteja kuten akkuja ja muita sähköjä.