Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - osmomn

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / 7 mm pallolinkkien irrotus
« : 21.12.22 - klo: 12.40 »
1/8 kokoset autot on uus tuttavuus. Näissä kun pallolinkeissä on 7 mm pallot niin millä työkalulla linkin saa helpoiten irti pallosta? Pienemmissä autoissa toimii tavalliset pallolinkkipihdit missä on 4-5 mm pallot. 7 mm palloille en ole löytänyt pihtejä.

2
Mistä nettikaupasta olette tilailleet Euroopasta tai muualta maailmasta osia Assoihin? Itsellä B3 kaipaisi varaosia ja mielellään nopealla toimituksella, siksi ehkä kannattaisi tilata Euroopan puolelta... Onko heittää vinkkejä?

3
Taka-camberit on kyllä kohdallaan eli vähän negatiivista. Tuota prikan siirtoa pitää kokeilla mutta epäilen että se ei vielä riitä.

4
Päivää

B3 team-versiossa vetoakselit on alkanut hyppimään pois paikoiltaan diffin päästä kesken ajon. Alunperinkin vetoakselin pää näytti olevan vain huulilla diffin ulostulossa jousituksen ollessa yläasennossa. Nyt kun diffin ulostulon pesän kulmat ovat hieman pyöristyneet käytöstä johtuen, vetari hyppää ulos pesästä heti kun jousitus käy yläasennossa esim. hypyssä. Onko tämä normaalia vai onko auto kenties kasattu väärin? Mielestäni vetarit ovat 3 mm liian lyhyitä. Onko muilla ollut vastaavaa probleemaa? Kuinka tämä kannattaisi korjata? Onko tähän autoon saatavana pitempiä vetareita tai vastaavasti lyhyempiä tukivarsia?

5
Sähköautot / Asso B3 diffin säätöohjeet (luistaa)
« : 31.08.06 - klo: 11.41 »
Kuin B3-asson diffi säädetään oikeaoppisesti niin ettei luista? Omassa voimansiirto luistaa vaikka isorattaan kytkin on kiristetty tappiin ja sen ei ainakaan pitäis luistaal Eli ainut vaihtoehto on ilmeisesti tuo diffi?

Sivuja: [1]