Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - SS

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 23
1
Tuomarointi on ikuinen ongelma johon järjestäjän pitäisi suhtautua suurella vakavuudella. Ensisijaisesti tuomareiksi pitää pyrkiä rekrytöimään muiden luokkien kokeneita kuljettajia joilla on edellytykset havaita tilanteet kuljettajan näkökulmasta.
Kaksi toisistaan metrin etäisyydellä istuvaa tuomaria eivät voi mitenkään nähdä tilanteita kaikilla radan osilla, tämä on fakta. Toisen tuomarin on oltava, jos tila sen mahdollistaa, ajajakorokkeella, tai muulla tarkoitukseen sopivalla korokkeella seisaallaan ja toisen tuomarin toisella puolella rataa. Tuomariston puheenjohtaja on faktatuomari joka ratkaisee tapaukset viime kädessä.
Mitä tulee kilpailijoiden eriäviin mielipiteisiin tuomariston päätöksistä, kilpailijan joka haluaa keskustella tuomariston kanssa, on pyydettävä lupa puhutella tuomaristoa kuten muissakin autourheilun lajeissa. Kaikki keskustelu käydään ilman suurta draamaa ja kilpailijalla on oltava oikeus kuulla perustelu tuomariston päätöksistä.
Olen ollut lukuisia kertoja tuomarina ja tiedän että tehtävä ei ole helppo eikä kiitollinen, sanoisin jopa että p*ska nakki.
Tämä kirjoitukseni koskee tuomarointia yleisesti eikä liity tähän kuluneen viikonlopun kilpailuun erityisesti, arvostan sitä että tuomareiksi suostuneet hoitivat tehtävän kun se oli jäänyt järjestäjältä puolitiehen.
Loppuyhteenvetona toteaisin kuitenkin että odottaisin kilpailijoilta suurempaa kunnioitusta toisen kilpailijan ajosuoritusta kohtaan, sellaiset kaasu pohjaan ja silmät kiinni -tyyppiset ratkaisut eivät kuulu pienoisautoiluun.
Kohtele muita radalla siten kun odotat itseäsi kohdeltavan.

2
Kilpailijoiden kanava / Vs: 12Track Tour 2022 speksailua
« : 06.10.21 - klo: 19.57 »
Sellainen tuli mieleen että mieluummin ajaisin vaikka tuplakisan Äänekoskella kun palelisin pimeässä Vaasassa :smiley:

...ja arvaan että Fullspeed ei ole edes hakenut kilpailua :smiley:

Olisin kyllä tarjoutunut laittamaan kisan pystyyn Vantaalla ja uskon että siihen olisin apuakin saanut, vaan eipä ole kysytty.

3
Kilpailijoiden kanava / Vs: 12Track Tour 2022 speksailua
« : 06.10.21 - klo: 19.48 »
Surullista jos yksi osakilpailu ajetaan Vaasassa. Vaasan harjoituspaikan olosuhteet valojen, lämmityksen ja rata-alueen koon suhteen eivät ole SM-osakilpailutasoa.
Älkää käsittäkö väärin, tällä ei ole mitään tekemistä järjestelyjen kanssa, Vaasalaiset osaavat kyllä kisoja järjestää.
Eikö Fullspeed edes hakenut kilpailua?

4
Kilpailukutsut / Vs: Kilpailukutsujen lukitseminen
« : 29.10.20 - klo: 18.29 »
Kerroin jo kilpailunjärjestäjää kohtaan korrektin menettelytavan.

5
Kilpailukutsut / Vs: Kilpailukutsujen lukitseminen
« : 29.10.20 - klo: 15.22 »
Itse en ole kokenut hatutusta, että kilpailunjärjestäjänä vastailen esille tulleisiin kysymyksiin niin kisakutsussa kuin YV:llä, vaan enemmänkin koen, että jos jokin asia askarruttaa jotain kysyjää, niin se todennäköisesti askarruttaa muitakin ja mielelläni jaan avoimesti vastauksia kaikille esiin nousseisiin kysymyksiin kaikille, jottei jokaisen tarvitse jäädä niitä pohtimaan tai kysyä samoja asioita.

Voi olla että minulta on jäänyt jotain huomaamatta mutta et tietääkseni ole koskaan järjestänyt yhtään SM-tasoista kilpailua ja minä en tällä kirjoituksellani kiinnitä huomiota kyläkisojen kutsuihin.

Kimin kokemusta kilpailun järjestäjänä en voi väheksyä, koska Kimin järjestämiin kisoihin en ole päässyt osallistumaan.

Lähtökohtana kirjoituksessani oli nimenomaan kilpailukutsujen pitäminen kilpailukutsuina, järjeställe esitetyt kysymykset järjestäjän antamaan yhteystietoon. Jos järjestäjä haluaa informoida kilpailijoita esitettyjen kysymysten perusteella, tiedot varmasti löytyvät sitten kutsun perästä.

Halusin tässä tuoda esille asian jonka olen itse kokenut kilpailun järjestämisessä ongelmana.


6
Kilpailukutsut / Kilpailukutsujen lukitseminen
« : 29.10.20 - klo: 13.57 »
Olen tätä myös kilpailunjärjestäjän ominaisuudessa vuosia ihmetellyt...eikö tälle foorumille saada mahdollisuutta lukita kilpailukutsua aloittajan toimesta?
Kilpailukutsu on virallinen kilpailuun liittyvä asiakirja, aivan kuten ennen oli kerhoille lähetetyt paperiversiot. Kilpailukutsu laitetaan liitteenä KITI -järjestelmään, joskus linkkinä tähän sivustoon.
Mikä oikeus yksittäisellä harrastajalla on ampua jalkaan kilpailun järjestäjää sekä koko tätä lajia?
Kilpailukutsussa mainitaan yhteystiedot joihin mieltä askarruttavat kysymykset voi esittää, miksi ne henkilökohtaiset huolenaiheet esitetään aina virallisen kutsun alla?
Jos arvelee sen oman agendan julkituomisen olevan niin merkityksellistä, voi toki aina aloittaa aiheesta oman keskustelun.
Jos tämä kirjoitus aiheuttaa hämmennystä, voin valaista että inspiraation lähteenä toimi tällä kertaa FTT Vantaa -kilpailukutsu, jonka perään on omia huolenaiheita listailtu.
Tämä ei tietenkään tarkoita että en kantaisi huolta vallitsevasta tilanteesta, terveys on toki minullekin tärkeä asia. Olin mukana Maastosarjan kilpailussa Hakkilassa ja järjestäjä toimi mielestänä tilanteen edellyttämällä vastuullisuudella ja varovaisuudella, itsekin käytin hengityssuojainta tuon päivän eikä se suurta ongelmaa aiheuttanut. Tällä kokemuksella uskon järjestäjän selviävän myös FTT -haasteesta kunnialla.
Tämä aika on asettanut meidät tilanteeseen joissa jokaisen täytyy tehdä henkilökohtaisia valintoja, ne ovat kuitenkin nimenomaan henkilökohtaisia, lähdet kisoihin tai pysyt kotona.


Terveisin,

Sami Salmela

ps. Olen joskus itsekin syyllistynyt kilpailukutsuun kommentoimiseen, olen kuitenkin toistaiseksi elävä esimerkki siitä että ihminen voi tehdä parannuksen.

7
Tulokset / Vs: Tulokset: Yacco 12th Scale Race
« : 01.03.20 - klo: 19.50 »
Kiitokset Tauno Meriläiselle avusta kilpailun järjestämisessä ja tulospalvelusta :smiley:.
Kiitokset myös Sami-Pekka Laine, Reijo Mattila ja Karri Salmela kilpailun läpiviemisestä.
Kiitokset myös rataryhmälle, Leo Hongisto, Petri Tuomainen, Santtu Sundström ja Pekko Iivonen.
Ja lopuksi kiitokset kaikille kilpailijoille, teitte päivästä aivan erityisen!

Terveisin,

Sami Salmela

8
Paperiversiot aukeavat lauantaina normaalisti😂.
Lukion TT (Tietotekniikka) kursseilla 1988/1989 ei käyty tätä läpi...

9
Perjantaina 28.2. Onroad -rata suljettu 16:00 -> profiili muutetaan lauantain kilpailua varten.

Lauantaina 29.2. Onroad -radalla ajetaan kilpaa 1/12 -autoilla. Rata kilpailukäytössä 19:30 asti, jonka jälkeen profiili muutetaan.

Krossirata auki 29.2. normaalisti. Varikkotilaa rajoitetusti kilpailun vuoksi.

Driftingrata auki 29.2. Huomioittehan vieressä ajettavan kilpailun.

10
Aikataulu ja erälista viestiketjussa alempana. Erien järjestys näkyy aikataulusta, eli GT aloittaa. Aloitusajankohta edelleen sama :grin:.

Ovet avataan 7:00. Osallistumismaksun ja ostokset Reijon kisabaarissa voi maksaa pankkikortilla, toki käteinenkin käy.

Viihtyisää kisapäivää kaikille!

11
Kilpailukutsut / Vs: Yacco 12th Scale Race 29.2.2020
« : 25.02.20 - klo: 21.45 »
Vielä on vuorokausi aikaa ilmoittautua!
Erälistat julkaistaan torstaina.

12
Kilpailukutsut / Vs: Yacco 12th Scale Race 29.2.2020
« : 11.02.20 - klo: 08.41 »
Järjestäjän toivomuksena :azn:!Laitelkaa ilmoittautumisia sisään niin saadaan ajoissa tieto tarvittavien eväiden määrästä. Lämmittäähän se vanhan mieltäkin jos saadaan hyvä määrä kilpailijoita paikalle!

13
Itsekin samoilla linjoilla Ollin kanssa, C12 aloitus lähes kymmenen vuoden tauon jälkeen on ollut ainakin Hakkilassa aika kivutonta. Olen ajanut edessä magenta ja takana pinkki seoksilla sekä JFT:n että CRC:n renkailla. Eilen testasin JFT:n sinistä ja vihreätä ja ne toimivat oikein hyvin koko kahdeksan minuutin erän. Olen pidottanut takarenkaita 20-25 minuuttia ja eturenkaita 10-15 minuuttia CS:n pitoaineella jota myy Hobbyfactory, EuroRC ja Future-RC. Ei tämä touhu niin vaikeaa ole, rohkeasti vain mukaan!

15
Kilpailukutsut / Vs: Yacco 12th Scale Race 29.2.2020
« : 19.12.19 - klo: 16.26 »
Ilmoittautuminen auki, CS-12 luokka lisätty.

16
Kilpailukutsut / Yacco 12th Scale Race 29.2.2020
« : 19.12.19 - klo: 09.15 »
Fullspeed RC kutsuu kaikkia C-12, CS-12 ja GT-12 -luokkien kuljettajia kilpailemaan Vantaan Hakkilan sisäradalle 29.2.2020. Osoite Vanha Porvoontie 231, 3. kerros. Ovet avataan 7:00, eräharjoitukset alkavat 9:00.

Kilpailuluokat:

C-12
GT-12
CS-12

Osallistumismaksu 20 euroa / yksi luokka, 30 eurolla saat ajaa vaikka kaikki luokat.
Osalistumismaksu paikan päällä pankkikortilla tai käteisellä.

Rata neulehuopamattoa, rataprofiili muutetaan perjantaina 1/12 -autoille sopivaksi.

Kilpailuformaatti:

2 x harjoitus
4 x alkuerä
3 x finaali

Alkuerien laskenta pistein kahden parhaan erän mukaan (2/4) ja finaaleista kaksi parasta pistein (2/3).


Ilmoittautuminen MyRCM:n kautta 26.2.2020 klo 22:00 mennessä:

https://tinyurl.com/wud54r7

Ilmoittautuneet:

https://tinyurl.com/ty5swwn


Toimitsijat: ajanotto Sami-Pekka Laine, kilpailun pyörittäminen Karri Salmela


Kahvila palvelee, ainakin sämpylöitä ja huhujen mukaan makkaraperunoita sekä tietenkin kahvion normaali valikoima, karkit, limut, sipsit ym.


Menestyjille tavarapalkintoja.

Yhteistyössä:

www.yacco.com
www.auto-artikkeli.fi

17
Mainio kirjoitus quag!

18
Kaksi kysymystä, vastausvaihtoehdot kyllä tai ei. Tämähän on näin joulun alla hieman niin kuin lapsena kovaa pakettia odotellessa :azn:.

Kun tieto Ospan kisojen peruuttamisesta tuli, lähdimme selvittämään peruuntuneen kesäkilpailun osalta mahdollista korvaavaa kilpailujärjestäjää joka hienosti löytyikin RSRCA:n suunnalta. Talven osalta en nähnyt akuuttia tarvetta hakea korvaavaa kilpailujärjestäjää, koska jo syksyllä alkuperäisitä kalenteria hahmoteltaessa 5 kilpailua koettiin liiaksi osan kuskien toimesta. Myös ohjeistoon on kirjattu enintään 5 kilpailua.

Kysyttiinkö muilta seuroilta halukkuutta korvaavan sisäkilpailun järjestämiseen?


Kauden 2021 FTT-sarjan osalta lisäluokkiin ja formaattiin en halua tässä kohtaa ottaa kantaa, tässä on vielä avauskisankin jälkityöt edelleen kesken. Varmaa kuitenkin on, että 1/10 touringluokat säilyvät pääfocuksena myös jatkossa.

Tutkitaanko ja testataanko C-12/GT-12 -luokkien ajattamista FTT-sarjan yhteydessä?

Kova paketti ei yleensä ollut piilottanut päätänsä pensaaseen, se löytyi kuusen alta...

19
Kun tieto Ospan kisojen peruuttamisesta tuli, lähdimme selvittämään peruuntuneen kesäkilpailun osalta mahdollista korvaavaa kilpailujärjestäjää joka hienosti löytyikin RSRCA:n suunnalta. Talven osalta en nähnyt akuuttia tarvetta hakea korvaavaa kilpailujärjestäjää, koska jo syksyllä alkuperäisitä kalenteria hahmoteltaessa 5 kilpailua koettiin liiaksi osan kuskien toimesta. Myös ohjeistoon on kirjattu enintään 5 kilpailua.

Kysyttiinkö muilta seuroilta halukkuutta korvaavan sisäkilpailun järjestämiseen?


Kauden 2021 FTT-sarjan osalta lisäluokkiin ja formaattiin en halua tässä kohtaa ottaa kantaa, tässä on vielä avauskisankin jälkityöt edelleen kesken. Varmaa kuitenkin on, että 1/10 touringluokat säilyvät pääfocuksena myös jatkossa.

Tutkitaanko ja testataanko C-12/GT-12 -luokkien ajattamista FTT-sarjan yhteydessä?

20
Yksi keskustelunavaukseen vaikuttaneista asioista on ehdottamani kilpailun ajankohta, edellisenä viikonloppuna, eli 20.-22.3.2020 on ETS-kilpailu Berliinissä.

Ajankohta joka on kalenteriin alunperin laitettu, on erittäin hyvä FTT-kilpailulle. Tuntuu oikeastaan jopa kummalliselta että kilpailu poistetaan kalenterista, ennen kuin muiden seurojen halukkuutta korvaavan kilpailun järjestämiseen on tiedusteltu. FTT-kilpailujen järjestämisellä on merkitystä seurojen talouteen, enkä näe mitään syytä miksi tällainen kilpailun jättäminen pois kalenterista hämmästyttävän nopealla aikataululla on toteutettu.

Jo avauksessani toivoin jonkinlaista kommenttia luokkayhteyshenkilöltä, saattaa tosin olla että tämä keskustelu ei ole tavoittanut häntä.

Tulkintani C-12 -luokan tilanteesta nostaa selvästi tunteita pintaan, odotetusti. Tuo aikataulu ei kuitenkaan ollut ongelma niinä vuosina kun luokkaa ajettiin FTT-kilpailujen yhteydessä, vaikka kilpailijoiden kokonaismäärä oli suurempi. Kisapäivät ovat pitkiä, oli kyseessä mikä pienoisautoilun muoto hyvänsä.

Kirjoitan näitä ajatuksia tietenkin vain omasta näkökulmastani. Esimerkkinä voin kertoa että lähden aivan mielenkiinnosta ajamaan Äänekoskelle C-12 -luokkaa, vailla sen kummempia odotuksia tai tavoitteita. Luokassa ajaa kymmenen kuljettajaa, jotka tapaan (9 lisäkseni) ja joiden kanssa ehdin keskustelemaan päivän aikana varmaankin riittävästi. Kaikki eivät varmaan edes puhu minulle.
Tämä yksi kokeiluluonteinen kymmenen kuljettajan kilpailu menee ihan rakkaudesta lajiin, mutta en usko että viitsin lähteä kiertämään koko kymmenen (10) kuljettajan SM-sarjaa, motivaatio ei siihen taida riittää.

Kilpailijamäärä on nyt saavuttanut sellaisen tason että "tarttis varmaan tehdä jotakin". Jatketaanko samaan suuntaan vai olisiko meillä rohkeutta kokeilla muunlaista mallia?

21
Jos tuolle päivämäärällä on suunnitelmissa toinen kisa Ospan tilalle, niin mieluummin joku järjestäjä, jolla ei vielä kisoja ole. Jos ei järjestäjää löydy, niin sitten ei ja sitten se jäisi välistä

Ajankohtahan on alunperin kalenteriin kirjattu. Onhan M8 -luokassakin peruuntuneen SM-osakilpailun tilalla ajettu toisella paikkakunnalla. Rata on erilainen joka tapauksessa ja puitteet kilpailun järjestämiseen sekä kulkuyhteydet ovat hyvät. Oulustakin pääsee Vantaalle junalla tai jopa kohtuuhintaan lentämällä.

Oulustahan oli kauden avauskisassa vain yksi kuljettaja, oli kiva nähdä että Marko jaksoi tulla paikalle. Maastosarjan osalta oma uskoni on alkanut horjua, kun kolmeen vuoteen pääkaupunkiseudun kisoissa ei ole ollut yhtään Oululaista.

22
Pidetään keskustelu asiallisena ja jätetään kommentointi niille joita tämä ketju koskee. Eli jottei pääasia unohdu, tarkoitus oli tuoda esille mahdollisuus ajaa peruuntuneen OSPA:n FTT-osakilpailun sijaan samaan ajankohtaan sijoittuva osakilpailu Vantaalla.

C-12 herättää varmasti tunteita, se oli tiedossa jo etukäteen. Toivon että luokalle annetaan uusi mahdollisuus ilman että tunteisiin perustuva argumentointi pelottaa harrastajat hiljaisiksi.

Hieman paikallinen tämä 12TrackTour -kalenterikin on omasta näkökulmastani:

•   12TrackTour  I           lauantai 14.12.2019   Äänekoski   
•   12TrackTour  II          lauantai 1.2.2020      Vaasa
•   12TrackTour  III         lauantai 22.2.2020      Oulu         
•   12TrackTour  IV         sunnuntai 23.2.2020    Oulu

Muihin eriarvoistamisasioihin en ota kantaa. En halua aiheuttaa kenellekään mielipahaa, toivon vaan että C-12/GT-12 saadaan osallistujamäärältään elinvoimaiseksi.

Vesa on tehnyt C-12 -luokan eteen enemmän kuin kukaan muu tässä maassa, se on fakta. En halua tästä mitään hyökkäystä ketään vastaan, vaan avointa ajatusten vaihtoa ilman suurta draamaa.

23
Kiitos AP:lle hyvästä vastauksesta, siinä tuli huomionarvoisia asioita esille. Tässä omassa aloituksessani C-12/GT-12 oli ehkä hieman sivuosassa, mutta tarkoitus on nimenomaan vain ja ainoastaan saada 1/12 -luokat jälleen elinvoimaisiksi. Viimeksi ajoin C-12 -luokkaa silloin kun sitä ajettiin FTT-kisojen yhteydessä ja kuljettajia oli yli kolmekymmentä.
Ymmärrän kyllä miksi C-12 haluttiin omaksi sarjaksi, tarkoitus on ollut hyvä. Viime vuosien osallistujamäärän lasku on laittanut miettimään asioita ja on ehkä aika kokeilla jotain muuta koska luokka näyttää hiipuvan.
Kymmenen auton kilpailut ovat järjestäjien kannalta aika turhauttavia, sama määrä toimihenkilöitä tarvitaan kuitenkin kuin isompiinkin kilpailuihin. Ehkä myös luokan arvostus nousee kun kilpailijoita saadaan lisää, SM-arvo tuntuu jopa hiukan huvittavalta kymmenen kuljettajan kilpailussa.

C-12 autojen nykyiset säännöt ovat laskeneet nopeuksia melkoisesti ja tekevät ajamisesta huomattavasti helpompaa, autot eivät lähde enää lentoon aivan yhtä helposti kuin aiemmin ja vauhtierotkin ovat miedompien moottoreiden myötä hieman tasoittuneet.

C-12 -autojen vaikutuksesta kumirenkaallisten autojen pitoon ei minulla ole mitään tieteellistä näyttöä, yhteenvetona totean vain että pito on varmasti kaikille sama ja parhaat kuskit erottuvat siitä riippumatta.

Sunnuntai olisi ihan hyvä päivä C-12/GT-12 -luokille koska myös TSP:n osallistujamäärä on laskenut, eikä mahdollisilla muutoksilla pidossa olisi silloin vaikutusta touringin SM-luokkaan.

24
Ehdotan sellaista muutosta viimeiseen kalenteriversioon, että Oulun peruma FTT-osakilpailu ajetaan Vantaalla samana ajankohtana kuin kilpailu oli kalenteriin merkitty, eli 28.-29.3.2020.

Ajankohta on hyvä, se ei aiheuta päällekkäisyyksiä ETS- tai WinterJumps- sarjojen kanssa ja koska kilpailuun on aikaa vielä kolme ja puoli kuukautta, kilpailijat varmasti ehtivät suunnitella menonsa niin, että osallistuminen kilpailuun sen alkuperäisenä ajankohtana onnistuu.

Ehdotan myös että FTT-osakilpailun yhteydessä Vantaalla ajetaan sunnuntaina ProStock -luokan lisäksi C12 ja GT12 -luokkien kilpailu ja tämä kilpailu toimisi samalla testikilpailuna sille että tulevina vuosina C12 ja GT12 ajettaisiin jälleen FTT-osakilpailujen yhteydessä.
Olen kyllä tietoinen argumenteista joita on tuotu esiin samojen ratojen soveltuvuudesta 1/10 ja 1/12
-luokkien autoille ja pitoon liittyvistä asioista. Ajoin ennen Vantaan FTT-kilpailua 215 kierrosta kilpailussa käytetyllä profiililla. Rata ei tuottanut itselleni ongelmia, ajaminen oli oikein miellyttävää. Perjantaina radalla ajettiin useamman kuskin toimesta C12 ja GT12 -autoilla yli tuhat kierrosta ja pito oli lauantaiaamuna kilpailun alkaessa hyvä.

Toivoisin luokkayhteyshenkilöltä vastausta ehdotukseeni, myönteistä tai kielteistä, jälkimmäisessä tapauksessa perusteltuna. Kommentoida saa tietenkin kuka tahansa, olen kuitenkin jo vanha mies, toivonkin siis asiallista palautetta.

Terveisin,

Sami Salmela

25
RC4 transponderit EIVÄT toimi, hybridi ja mrt toimii!

Eletään vuotta 2019. Jokainen kahta luokkaa ajava maksaa 80 euroa kilpailuun osallistumisesta, siihen on kuuluttava sellaiset kierroslaskentalaitteet ettei pondereita tarvitse erikseen yhtä kisaa varten hankkia. Lainatkaa se vempele jostain.

26
Onhan Venäjän kansallislaulu kaivettu esiin sarjapalkintojen jakoon?

27
Mikäs juttu tämä on? Ilmoittautuminen loppuu kesken lätkän MM-finaalin. Haloo!

Juu, aivan oma moka tässä on kyseessä. Kommentti onkin kirjoitettu tunteiden myrskyssä kesken pelin,
pahoittelut siitä. Lajiryhmälle terveisiä, että ei tämä sääntöihin kirjattu uusi ilmoittautumisajan
sulkeutuminen kyllä ketään palvele, eikä sillä varmastikaan ole ainakaan kilpailijamäärää kasvattavaa vaikutusta.
Joka vuosi olen järjestäjän ominaisuudessa lisäillyt myöhästyneitä mestareita kisaan, entisiä ja nykyisiä.

Aion tulla Vaasaan kisaamaan kaikesta huolimatta :azn:

Sami

28
Mikäs juttu tämä on? Ilmoittautuminen loppuu kesken lätkän MM-finaalin. Haloo!

29
Kilpailijoiden kanava / Vs: Kerhokilpailu formaatit
« : 03.03.19 - klo: 12.51 »
Nyt olisi sitten mahdollisuus ajaa erilaista kisaa. Fullspeed Offroad Reedy -kisaan mahtuu mukaan, laittakaa ilmoittautumiset sisään.
Olisi tarjolla vaihtelua siihen alkuerien ajamiseen. Tietysti jos kaikki aika menee tähän virtuaaliseen mielensäpahoittamiseen, eihän sitä sitten ehdi😁.

30
Kilpailijoiden kanava / Vs: Kerhokilpailu formaatit
« : 13.02.19 - klo: 12.31 »
Mitä se höntsäily sitten on? Onko se sitä, että ajellaan kerholla kavereiden kanssa yhtäaikaa radalla ja pidetään vaan hauskaa ilman suurempia tavoitteita kisoihin lähtemisestä? Vai olisiko se jotain vapaampaa toimintaa tai leikkimielistä ajelua vai mitä? Millä tavalla seurat voisivat tukea tälläistä enemmän?

Esimerkiksi juuri tätä: sitä, että ajellaan kerholla kavereiden kanssa yhtäaikaa radalla ja pidetään vaan hauskaa ilman suurempia tavoitteita kisoihin lähtemisestä.

Kalusto voisi olla hyvin vapaa. Lähinnä sitä mitä kaapista jo löytyy, vaikka niitä kovasti parjattuja "Nikkoja".

Miten tätä toimintaa on estetty?

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 23