Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - k1mmo

Sivuja: [1]
1
Yleinen keskustelu / Avautumista ja kyselyä
« : 05.06.08 - klo: 23.53 »
Moro!

Nyt seuraa hieman erikoisempi viesti johon toivon että joku jopa vaivautuisi vastaamaan.

Eilen meni viimeisen kerran hermot nitropeleihin. Ei jaksa sitä jatkuvaa säätöä ja hehkutuksia.
16 tuntista työpäivää kun tekee kuutena päivänä viikossa niin ei oikein jaksa enään uhrata enään kallisarvoisia tunteja koneen ja muiden säätämisiin.

Yhtään nitropeliä en enään ikinä hommaa.
Toki niiden säätö on tuttua ja helppoa hommaa, nuorempana sitä jaksoi tuntejakin päivittäin rassailla muttei oikein nykyään enään ehdi (saati jaksa).

Osaako joku suositella isoa (1/6 tai 1/5) ainakin autoa joka on laadukas, kestää ja saisi kulkeakkin?
Bensa tai sähkö, hemmetti, vaikka polttoöljy :evil: , kunhan täyttää yllämainitut vaatimukset.

Ulkomailta tilaus ei ole ongelma ja luottokortti löytyy. Hintakaan tuskin on ongelma.

Haluan auton joka toimii aina narusta vetämällä kunhan ainetta on ja säädöt kohdillaan ja on muutenkin vähän huollettava.
Toki ajojen jälkeen aina after run öljyt heitän, hammasharjalla putsailen akselit, akut latailen jne.

:angry: P*RK*L*! :angry:



2
Polttisautot / schumacher menace 21 :n kytkin?
« : 17.04.08 - klo: 20.43 »
Terve.

Mistä saisi (tai mistä materiaalista kannattaisi tehdä) schumacher menaceen kytkimen joka kestäisi?

On koitettu rakentaa itse kytkin monenlaisesta osasta, messingistä, alumiinistä, muovista, yms  :grin:

Ei kestä vaan kytkin millään :angry:

3
Polttisautot / kyosho inferno gt
« : 14.08.06 - klo: 04.00 »
Itse ostin juuri tämän auton.

Pientä taistoa oli että sai auton käymään mutta vaikeuksien kautta voittoon.
Käynnistysnarun kanssa samoin ollut ongelmia mutta eipä ole vielä onneksi käteen jäänyt.
Tälläistäkin on kuulemma joillekkin käynyt.

Muutaman päivän kokemuksella olen huomannut että tehoa on ja paljon.
Ajoin sisään auton nätisti ja sen jälkeen tuli vähän koitettua tehoja.

Tulos: renkaat riekaleina ja yksi vanne rikki.

Eli, kumi palaa kevyelläkin kaasu 'jalalla'.
Itse en heti huomannut kumin riekaloitumista ja menipä siinä sitten vannekkin rikki.
Ja ihan 16% sidewinderillä.

Vanteet tuntuvat olevan heikkoa tekoa ja vannetta hellästi pesiessä tuli mieleen tv:ssä pyörivä "luotettava titaani vaihtoauto" -mainos.
Kävi nimittäin samanlailla vanteille, aivan uusille.
Eli maali lähti pois ihan normaalissa pesussa.

Ps. minulle voi tarjota 1/8 vanteita sekä renkaita!
http://www.rc10.fi/viewtopic.php?p=180202

Sivuja: [1]