Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Janne T

Sivuja: [1] 2 3 4
1
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 01.08.11 - klo: 10.15 »
Moron hienosti meni taas tänään ajelut siihen asti kun ajettiin miinaan :shocked:  Ravustuskausi on alkanut ja joku on päättänyt ravustaa meille vartavasten osoitetulla ajopaikalla. No kaverin katista perasimeltä pultti poikki ja potkuri sykkyrään.Kohta on rapumerrat rannalla :evil:

-Mika

Pispalan rinteeltä kuuntelinkin jotta joku oli pörräilemässä. Olisi pitänyt sittenkin lähteä katsomaan :cry:

Missä kohdassa tuo ajopaikka on, uuden aallonmurtajan luona vai ?

-t-janne-t-

2
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 01.07.11 - klo: 10.06 »
Kesäisin kelien salliessa liikutaan Volvo C70 Convertiblella vuosimallia -99.
Automaatti ja riittävästi vääntöä, mukava cruisailla.

Hyvää kesää,
Janne T

3
Vapaa keskustelu / Vs: 1:1 Auton renkaat
« : 07.01.11 - klo: 10.32 »
Tässä kun tänäänkin teen useita kiihdytyksiä ja jarrutuksia tyhjällä (n.25000kg) ja täydellä (n.80000kg) autolla niin voisin kyl sanoo et noi teoriat ja kirjaviisaudet voi heittää romukoppaan.

Pakko kysyä, kuinka paljon noista teorioista ja kirjaviisauksista tiedät? Heitäppä joku konkreettinen esimerkki, mikä kirjaviisaus voidaan heittää romukoppaan ja millä perusteella. Olen yksinkertainen ihminen joten hyvät perustelut kiitos.

Täällä menee niin mukavasti asiat ja termit sekaisin. Kuten Mikko L:kin totesi, kitkaan ei vaikuta massa. Kiihtyvyys ja jarrutus ovat asioita, joihin vaikuttaa moni muukin seikka kuin pelkkä kitka. 

-t-janne-t-

4
Vapaa keskustelu / Vs: 1:1 Auton renkaat
« : 07.01.11 - klo: 09.14 »
Täällähän laitetaan fysiikian peruslait uusiksi. Jatketaan samaan malliiin niin meillä on kohta palstan oma Nobelisti. Tottakai teoria on teoria, joka toimii täydellisesti tietyissä olosuhteissa, mutta enpä lähtisi noita ihan heti kumoamaan faktamututiedoilla. Niitä on nimittäin hiukan kovemmatkin pojat kyseenalaistaneet vuosien saatossa.

Kiihtyvyys ja hidastuvuus eivät suinkaan ole sama asia, kun puhutaan ajoneuvon kiihdyttämisestä ja jarruttamisesta. Tehty työ on kyllä sama, mutta se millä työ on tehty on eri. Jarrut vastaan moottori.

Takaisin asiaan. Kyllä alla on tosiaan Nokia neloset ja kumiseos on vielä yllättävän pehmeä ja nastat tallella. Hyvin noilla vielä luistelee mutta meteli on pirunmoinen.

-t-janne-t-

5
Vapaa keskustelu / Vs: 1:1 Auton renkaat
« : 05.01.11 - klo: 08.48 »
Kyllä Futaba oikeassa olet. Ei massalla ole merkitystä vaan kitkalla.

Takaisin alkuperäiseen topicciin. A3:ssa alla Nokian neloset. Vaihtuvat kitkarenkaisiin kunhan aika noista jättää. Musta on tullut vanhemmiten allerginen metelille.

6
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 26.12.10 - klo: 12.32 »
Kappas. Luulin jotta Torsen toimii juuri päinvastaisella tavalla. No itse olen ollut hyvinkin tytyväinen edellisen korimallin A6 Quattroon 2.4 litraisella kuutoskoneella ja automaatilla.
Vanha, hyvin palvellut sotaratsu, Opel Astra Caravan 2.0 vaihtui hiukan tuoreempaan Audi A3:n tällä viikolla. Kolmiovinen perusmalli, väri sama kuin AE-Modin Sportsbackissä. Mukava pikkuritsa. Kaupunkiajossa parhaimmillaan kompaktin kokonsa takia ja maantielläkin viihtyy, vaikka hiukan meluisa nastoilla onkin. Kiireetkin loppuivat kuin seinään, siitä pitää 1.6-litrainen kone huolen.

Janne T

7
Vapaa keskustelu / Vs: 1:1 Auton renkaat
« : 04.10.10 - klo: 21.44 »
Mustat ja pyöreät on todettu hyviksi, sekä kesällä että talvella.

Talvirenkaina on nelikossa nastat ja etuvetoisessa kitkat. Tuo nelikko ei kerro pätkääkään tien pinnan liukkaudesta ja lähtee peilijäältäkin liikkelle ilman sutimista normaalilla kaasun käytöllä. Siksi siis nastat ja maksimaalinen jarrutuspito.

Etuvetoisella on pärjätty kitkojen kanssa ihan mainiosti, toki tuota paljon mainittua ennakointia joutuu harrastamaan enemmän kuin nelikolla ja välillä pitää hakea pitoa ajourien ulkopuolelta. Valot vilkkuvat kojelaudassa, kun risteyksistä lähtee jäisellä tiellä liikkeelle, vaan sitähän varten tuossa on sutimisen esto. Nuo kitkat vaan ovat niin pirun mukavat ajaa maantiellä joka, yllätys yllätys, on suurimman osan talvesta vapaa jäästä ja lumesta.

8
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 28.06.10 - klo: 13.54 »
Moro. Itsekkin sain Rc vene kuumeen ja tilasin Hobbykingista http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=12489&Product_Name=Surge_Crusher_Brushless_Twin-Hull_R/C_Boat_%28730mm%29_Plug-n-Drive Kyseisen veneen. Onko kukaan muu tilannut samaa venettä?
Kerrotaan kokemuksia kun vene rantautuu Tampereelle ja pääsee koittaan :)

Ajeleeko muuten kukaan tohlopissa tai vaakkolammessa?

Moron Linksu,

Ainakin Tomi käy tuolla Tohlopilla pörräämässä ja minunkin olisi tarkoitus tulla tuonne lomalla veneilyä opettelemaan.

-t-janne-t-

9
Vapaa keskustelu / Vs: Käärmeet
« : 28.06.10 - klo: 13.49 »
Sekä kyy että rantis oli mökillä ja vieläpä samassa aallonmurtajassa. Tietää kovia aikoja kyylle.

-t-janne-t-

ps. On tuo Jokke sitkeä kaveri. Pahoittelut jo etukäteen jos arvasin väärin.

10
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 15.06.10 - klo: 22.17 »
Moi Tomi,

Aivan loistava juttu, koitetaan treffata jossakin välissä. Ja todellakin kiinnostaa kunnollinen vetovaijeri sun muut kimmeet, mitä tuohon sitten ikinä tarvitaankin.

Missäpäin käyt noilla pörräämässä ? Kaukajärvi voisi olla aika hyvä, ainakin tuulelta suojassa ja mulla olisi soutupaatti (kunhan saan värit sen pintaan) Kangasalla Vesijärvellä, suht lähellä Vesaniemen uimarantaa jos satut tietämään. Sanoin Nässyltä, Naistenlahdesta löytyy paatti, mutta taitaa tuo Nässyn eteläpääty olla turhan kuoppainen, ainakin tälläiselle täysin vihreälle amatöörille, jolla on iän mukanaan tuomia oppimisvaikeuksia  :mrgreen:

Jos olet viikonloppuna menossa pörräämään niin ilmoittele vaikkapa YV:llä tai soittele 0405517203 / 0207927203.

-t-janne-t-

11
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 15.06.10 - klo: 12.35 »
Kiitos Pate vinkeistä ja linkeistä.
Koitetaan päästä alkuperäisillä osilla liikkeelle ja vaihdetaan parempiin jos ongelmia käytössä ilmenee. RC-harrastuksen puolelta löysin yhteystiedot herralle nimeltään Eero Paakkanen, jolla on kuulemma kikkareita myynnissä. Hyvä juttu niin ei tarvitse kaikkea ulkoa tilailla.

Tuo coupleri / kartio on aivan /C:stä. Aivan yhtä puuta vaikka varovastikkin kiristäisi, eikä mitään mahdollisuutta uittaa fleksiä pois ilman moottorin tai vetarin irroittamista. Mutta hyvin tuo tarraa fleksiin, joten koko lienee oikea.

Eipä tuotakaan noppaa tosiaan tarvinnut kalibroida, olipa vaan kohdallani ensimmäinen nopari jolle tuota ei tarvinnut tehdä.

-t-janne-t-

12
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 14.06.10 - klo: 23.31 »
Ehtoota arvon veneilijäkansa.

Ja nyt alkaa sarja tyhmät kysymykset. Heulille voipi sitten ilmoitella...

Eli palataampa aiheeseen flexiakselin rasvaus. Sopivaa tököttiä löytyi tallista ja tuolla tulee rasvattua 1:1 veneen vetolaitteen ristikko. Mutta kuinka te tuon rasvauksen suoritatte, flexi kouraan ja rasvat niskaan vai uittamalla moottorin päästä ? Tuntuu ainakin Pursuitissa flexin kierre vievän rasvat hapiaan vannasputkea pitkin veneen ulkopuolelle. Pursuitissa pitää irroitaa moottori, jotta flexin saa ulos, liekö samoin laatuveneissä.

Toinen asia joka huolestuttaa jopa enemmän kuin tuo rasvaus on akseliston pitämä pärinä ja tärinä. Onko normaalia, että flexiakseli ääntää ja laitos kuulostaa enemmän polttomoottori kuin sähköveneeltä (potkuri irti)? Koittanut haeskella tuolle syytä ja tuli mieleen, jotta voisikohan olla niin, ettei flexin kartio keskitä kunnolla, koska silmämääräiseti katsottuna flexin pää heti kartion jälkeen "vouvaa". Vai voisko vannasputken hiukan väärä linjaus aiheuttaa tuon ? Messinkikartio muuten puree rst vasteeseen niin lujaa, jotteivat nuo irtoa toisistaan kuin viilapenkissä. Ja juuri tuosta syystä on motti ruuvattava irti jotta flexin saa pois. Ja moottorin akseli on suora joten siitä tuo #vouvaus" ei johdu.

Kolmas kysymys on sitten vetarin lämpeneminen. Eilen tuota pöydällä käyttelin ja hyvin nopeasti alkoi vetari lämpenemään. Ko paatissa flexi loppuu vetarin etuosaan ja vetarin läpi potkurille mennään kovalla akselilla. Minkään valtakunnan laakerointia ei tuolla akselilla ole ja tungin rasvaa tuonnekin. Vedesssä tilanne muuttunee ja vesi ainakin hiukan tuota voitelee. Patella oli varmaan vastaava vetari alunperin Princessissa.

Olisi ollut ihan mukava juttu, jos paatin mukana olisi tullut edes jonkunlainen ohjekirja. Esim. noparin Becista ei ollut missään mitään mainintaa saatikka siitä, kuika tuo kalibroidaan. No markalla saa markan vehkeet. Täytyy etsiä Tampereen alueelta joku harrastaja, joka hiukan jeesaisi alkuun.

Kiitos jo etukäteen,
Janne T

13
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 12.06.10 - klo: 16.26 »
Duodiin,

Vihdosta viimein ollut aikaa perehtyä Pursuitiin. Lasikuitutyö on yllättävänkin laadukas, ainoastaan pohjan ja kannen liitoskohdassa on sisäpuolella hiukan kehno laminointi ja tuokin vain yhdessä kohdassa. Runko on vain maalattu, mutta siististi. Hardware osat ovat myös asiallisen oloiset ja koneistamalla tehdyt. Kaikki nuo oli kiinnitetty läpiruuveilla ja nylocmuttereilla. Prikkoina on suurimmaksi osaksi käytetty leveämpiä korialuslevyjä. Positiivevn yllätys oli, että tässä paatissa on jopa oikean kokoinen potkuriakseli (3:16") eikä tarvitse soviteholkkia.

Negatiivisia asioita, jotka olivat jo etukäteen tiedossa, ovat olleet rungon sisäpuolisten osien liimaukset ja vahvistin nuo kaikki Super Epoxilla. Moottoripukki näytti siltä, että se irtoaa ensimmäisessä vedossa. Pukin kiinnitystä oltiin jo tehtaalla yritetty vahvistaa palalla lasikuitumattoa, mutta tuo oli jäänyt puolitiehen. Moottorin etupäätä kannattelemaan oltiin liimattu vanerin pala, jota tuskin tarvittaisiin, jos moottoripukit olisivat kuunnolla kiinni. Täytyy jossakin vaiheessa tyhjentää runko tekniikasta, ja vielä kerran käydä nuo kiinnitykset läpi. Toinen negatiivinen asia on ollut todella huonot uppokantakuusikoloruuvit potkuriakselilla. Jos joku hankkii samanlaisen paatin, niin kannattaa vaihtaa nuo samantien laadukkaammiksi, jottei tarvitse noita Dremelillä irroittaa kuten minä tein. Ja mukana tulleet "työkalut" samantien metallin keräykseen.

Kopan kiinnitys tuossa paatissa ihmetyttää. Pursuitissa on ilmeisesti ajatuksena kiinnittää koppa vain teippaamalla. Täytynee lisätä tuohon jonkinlainen kiinnitysruuvi. Myöskään mitään tiivisteitä ei kopan ja kannen välissä ole. Rammariksi laitan Spektrumin DX3S:n, jolla pystyy seuraamaan patterin lämpötilaa ohjaimen näytöstä. Muuten menee aikamoiseksi teippi on, teippi off hommaksi, ainakin aluksi.

Ja sitten opettelemaan potkuriakselin rasvausta, potkurin tasapainotusta ja kiillotusta.

-t-janne-t-


14
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 07.06.10 - klo: 17.09 »
Kiitos Rangeri vinkeistä. Olen aivan vihreä näiden pikkuveneiden kanssa, isommat hiukan tutumpia. No tuleehan tekniikka tutuksi kun hankkii näitä ready to rebuilt leluja  :mrgreen:

Varmasti palstaa pläräämällä selviää, mutta voisiko joku ystävällinen henkilö kertoa millä rasvalla olette flexiakselia voidelleet ? Rupiaa olemaan ajankohtainen kun paatti on siirtynyt jo Tampereelle asti ja tod.näk. huomenna noudettavissa Kangasalta. Mukavia nuo Hong Kongissa asuvat sukulaiset...

-t-janne-t-

15
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 07.06.10 - klo: 00.41 »
moro ,onkos tää vene hyvä http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=11853  onks tosta veneestä kokemuksii ? ois tollane tilattava kohta puoliin.  :grin:

Kysyin samoja asioita pari sivua sitten, katso sieltä. Oletettavasti ensimmäinen yksilö tässä maassa on Vantaalla viranomaisten hellässä huomassa. Tukka pystyssä ja naama valkoisena lueskellut minkälaista remppaa Rangeri on Prinsessaan tehnyt jo ennen ensiuittoa. Tuossa Pursuituissa on about satavarmasti juuri samat ongelmat, alkaen ohjausservon kiinnityksestä.

-t-janne-t-

16
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 24.05.10 - klo: 23.32 »
Ehtoota,

Parivuotta tullut veneiden perään kuolattua ja juuri äsken laitoin tilauksen HobbyKingiin Pursuitista http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11853&Product_Name=Pursuit_Brushless_V-Hull_R/C_Boat_%28820mm%29_Plug-n-Drive

Ihan koko ketjua en ole läpi kahlannut, mutta onko täällä joku, jolla olisi tuollaisesta kokemusta ? Paatti jäi Back Orderiksi, joten kenties mahdollista peruuttaa tilaus jos löin käteni siihen itseensä. Maallikon silmiin näytti kuitenkin ihan asialliselta, lasikuiturunko ja paljon kiiltävää peräpeilissä  :p

-t-janne-t-

17
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 04.05.10 - klo: 17.38 »
Alkuperäiset nivelvetarit maksaa...

Kurkkaappa tuolta http://www.rc-mushroom.com/index.php?cPath=36_378 3Racingin vetareita. Alkaa olemaan hinnat kohillaan, jos vain on mahdollista ulkomailta tilata.

18
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 03.05.10 - klo: 00.53 »
Irroittelin veitsellä kuulat Durgan sulaneesta takadiffistä. Ollut vissiin hiukan löysällä  :shock:


19
Yleinen keskustelu / Vs: Matkustaminen leluauton kanssa...
« : 12.02.10 - klo: 17.30 »
Jep, onhan tuo toiminta välillä hmm, sanoisinko epäloogista.
Tulin aikoinaan työreissusta Wellingtonista, eikä mulla ollut muuta kuin käsimatkatavarat. Virkailija tiskilla teki työtään ja totesi laukun noin kilon ylipainoiseksi. Käsimatkataroihin kun ei noita lisäkiloja myydä, kysyi sitten, haluanko sieltä laukusta jotakin käsimatkatavaraksi kun laukku lähtee ruumaan. Vastasin jotta kyllä minä mielelläni ihan koko laukun ottaisin mukaani, mutta jollei se käy niin otan pelkän läppärin. No virkailija totesi, että myös toinen vaihtoehto: Menet Tax Free kauppaan ja ostat jotakin että saat muovikassin. Pakkaat sitten siihen kassiin noin kilon edestä tavaraa ja kaikki on OK. Totesin vaan, että loistava idea, eipä tullut itselle mieleen. Sillähän ne kilot pienenee...

20
Yleinen keskustelu / Vs: Matkustaminen leluauton kanssa...
« : 12.02.10 - klo: 14.24 »
Lainaus käyttäjältä: goos
Johtuuko akkujen laittaminen käsimatkatavaroihin siksi että ne ei kestä mahdollista kylmyyttä?
[/quote

Yleinen harmaluulo on, että ruuma menisi pakkasen puolelle. Näinhän asia ei ole.
Myös tuo nestejuttu on täysin yksikäsitteinen ja voimassa liki joka kentällä. Langkawilla tosin sai viedä pullovettä turvatarkastuksesta läpi, tiedä sitten johtuiko siitä että lensimme sisäisiä lentoja.
Tuohon Hoken sytkäriasiaan: Minulla ei olla ikinä laitettu sytkäriä "sinetöityyn" pussiin, mutta pois ollaan kerätty ainakin Goan kentällä ja Pekingissä. Molemmilla kentillä oli tupakkahuoneessa sytkärit firman puolesta.

Itselläni ei ole ikinä ollut minkäänlaista ongelmaa turvatarkastuksessa, joita on muuten jälleen kerran tiukennettu (Pekingissä pelkkä transit vei kolmetuntia). Kertaakaan en ole joutunut edes laukkuania avaamaan. Kannattaa pitää mielessä, että kysymyksessä on myös sinun turvallisuutesi.

-t-janne-t-

21
Yleinen keskustelu / Vs: paljonko menny rahaa radikseen
« : 04.01.10 - klo: 21.54 »
Halloo,

Noin 3000 euroa neljässä vuodessa. Leluja tulee hankittua lisää muttei vanhoista raaski luopua.  Ja omilla rahoilla tietysti leikitään kun ikääkin on jo 37 vee.

-t-janne-t-

22
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 04.01.10 - klo: 21.31 »
Lusikka soppaan,

Alkuperäiset ksenonvalot ovat ymmärtääkseni aina  projektoriumpioita, eivätkä häikäise koska valon suuntaus on tarkempi. Fakta on, että jälkiasennusksenonit häikäisevät ja tuollaiset kulkineet tunnistaa jo kilometrin päästä, tulivat ne sitten edestä tai takaa. Lappu kouraan, kilvet pois ja uusintakatsastus olisi paikallaan. Jälkiasennusksenonit on helppo tunnistaa myös tarkastamalla umpion E-merkintä.

Ja ne kulkineet: Yhä vieläkin Opel Astra wagon 2.0 sport ja Audi A6 V6 2.4 Quattro alkuperäisillä ksenoneilla.

23
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 02.10.09 - klo: 21.54 »
APUA!!!! alkaa ottaa päähän toi harjattomien moottorien toimintaviat!!!! pelkkää nytkytystä vaikka vasta ostin (2.10.) orionin vortex moottorin, mutta nytkytys vaan jatkuu!!!!! mitä mitä mitä????!!!!

Mikä nopari on käytössä?

24
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 08.09.09 - klo: 13.01 »
Siinä AE-Modille työtä ku saat alkaa korjaa kone huonet  :lol:
Hihnan vaihto tehääki korjaamossa jossa on kuuluvat erikois työkalut.

Audi on kallis tekele.

Onneksi on hyvät suhteet Audicenteriin...  :wink:

Halpahan tuohon rivikoneeseen on hihna vaihdattaa. Sitten kun siirrytään V-koneisiin niin alkaa maksamaan  :p

25
Sähköautot / Vs: Team Academy sähkökrossarit
« : 05.08.09 - klo: 23.02 »


en nyt ehkä varsinaista vuotoa ole huomannut, vain sen että sitä reboundia ei montaa painallusta tule => päätelmä: vuotanut ilmaa sisään..


Pitää yrittää huolellisesti näillä ohjein täyttää öljyjä :)

Mutta mikä voima sen iskarin varren palauttaisi, muu kuin hatussa oleva tutti ja sekin vain muutaman millin? Männässä on reiät ja jollakin aikajänteellä paine tasaantuu samaksi sekä varren että männän puolella eli iskarin varsi ei liiku mihinkään.
Äkkiä tulisi kyllä mieleen, että mitä enemmän öljyn seassa on ilmaa sitä enemmän tulisi reboundia nopeissa liikkeissä. Öljy kun on kokolailla joustamatonta tavaraa mutta ilma sen sen seassa saa sen toimimaan jousena. Mutta vain nopeissa likkeissä ennenkuin paine tasaantuu.

-t-janne-t-

26
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 12.06.09 - klo: 12.05 »
Juurikin tuosta potkurista päättelin, että Towerista olisi tilattu. Harmi vaan nuo radiot joilla ei tee mitään.
Towerista tuo irtoisi todella kohtuu hintaan, kun on alennuskoodit. Yli 250 taalan ostoksesta alennusta 60 taalaa.

-t-janne-t-

27
Vapaa keskustelu / Vs: rc-vene keskustelu
« : 12.06.09 - klo: 11.06 »
Koheltaja,

Suomesta vai Towerista? Harmi jottei Tower toimita kuin jenkkitaajuuksilla.

-t-janne-t-

28
Radiolaitteet / Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« : 08.06.09 - klo: 17.21 »
osaisko joku selittää yksinkertaisesti, et miten toi noparin ja vastarin parittaminen tapahtuu? Vaihdoin vastarin toiseen autoon, ja nyt en saa enää toimimaan kunnolla.

Sinun täytyy ohjelmoida nopari uudelleen (kaasu, jarru ja keskiasento). Ilmeisesti lähettimen ja vastarin paritus on onnistunut jos auto toimii edes huonosti. Jos käytät samaa vastaria useammassa autossa niin laita lähettimessä asetukset eri muistipaikoille, helpottaa vaihtamista myöhemmin.

29
Tamiya / Vs: Tamiya DB01 Durga (keskustelut & kokemukset)
« : 19.05.09 - klo: 23.13 »
Omaani olen vaihtanut metalliset pallot muovisten tilalle hingepinnien päihin varmistaakseni etteivät pompi pois paikoiltaan.

Auttakkee avutonta,
Eli mistä olet nuo metalliset pallot / puslat hankkinut? Itse sorvailin MP 7.5:n alumiinisista vakaajan palloista, mutta jos kerran noista on kaupallisia versioita niin hankintaan menee. Oudon lyhyt tuo saranatappi takana ja pomppaa helposti pois paikoiltaan pienestäkin iskusta.

Tackar,
Janne T

30
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 30.04.09 - klo: 22.52 »
Tässä ois huokeen hintane pakettihttp://www.racingfactory.fi/tuotteet/NOPEUDENSAATIMET-Nopeudensaatimet/Speed-Passion-Exige-20-Sport-Tuned-Pro-Combo-103402 Tosin moottori ei ole järin tehokas, mutta säädin kestää 7.5t koneen. Eli jos vauhdin tarve kasvaa niin saa hieman tehokkaampaakin konetta.

Vastaavan paketin eri nimellä saat maailmalta alle puoleen hintaan. Hakusanat Hobbywing ja eZRun. Tokihan se on hieno asia, jos joku haluaa tukea kotimaisia liikkeitä. Harmi, jottei kukaan tuo maahan eZRun:nia.
 
Klara vappen,
Janne T

Sivuja: [1] 2 3 4