Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Kössi-kenguru

Sivuja: [1] 2
1
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 28.07.08 - klo: 07.34 »
Juu,enkä edes minä huomannut tuota vetari-hommaa,vaikka autoa ropannut jo jonkin verran.  :wink:

Mutta eiköhän jokaiselta valmistajalta lipsahda noita maanantaikappaleitakin joukkoon. Taitaapi tosin tuo Kyosho olla vähän sama kuin Asus tietokonemaailmassa. Myyntimäärät kilpailijoita huomattavasti suuremmat,jolloin myös raportoitujen vikojen määrä nousee. Tässä harrastuksessa voi kyllä omalla suorituksella vaikuttaa hyvinkin paljon auton osien kestävyyteen. Jättää vain hypyt ja likaiset ajopaikat väliin,niin eiköhän auto kuin auto kestä pitkään. Eri asia on sitten tietenkin se,että miten eri valmistajilla kestää pelit ja vehkeet nuo hypyt ja vaihtelevat olosuhteet.

Omasta vessasta vielä sen verran,että olis pitänyt silloin kun auton hommasin.käydä vähän radalla testaamassa tuota. Silloin kaikki säädöt viittasivat huippunopeuteen,auto ei kääntynyt vauhdissa juurikaan,meni kuin juna kiskoillaan,suoraan. Nyt autoa ropattu sen verran paljon,että auto heittää välillä kuperkeikkaa,kun sen vain vauhdissa kääntää. Eli toisin sanoen kääntyy liiankin hyvin. ei siinä mitään,lavangossa muutaman kierroksen testanneena npolla säädöillä tuntui ettei auto käänny ollenkaan,kun aikaisemmat havainnot perustuivat urheilukenttä-suditteluun,jossa auto jo lähes ajettava.

Olipas taas selkeää tekstiä.

2
Yleinen keskustelu / Vs: Käytetty VS uusi
« : 27.07.08 - klo: 07.38 »

Täälläpäin aika hyviä esimerkkejä tästä aiheesta käytetty vs. uusi. Yksi kaveri käveli kauppaan ja osti uuden Infernon (oisko ollut MP 7,5 Sports2). Sillä on ajettu baut gallona nyt, eikä mitään ole mennyt vielä rikki, ajanut vain.

Toinen kaveri osti Biltemasta tuon Smarttechin (hyper7 kopio) ja sillä on tukivarsia, vetareita paukkunut, linkistöissä ollut ongelmaa, ym. kaikenlaista kivaa, plus auto on todella nuhapumppu. Tuo toosa on ajettu n. 1,5 gallonaa. Samainen tyyppi osti myös Inferno GT:n, josta pimahti lähes samantien sähköt, onneksi siinä oli takuu. Sai odotella monta viikkoa, mutta auto oli korjattu takuuseen kuitenkin. Ohjain meni sen jälkeen samantien vaihtoon, kun kantavuus ohjaimella n. 15 metriä. Nyt se ajelee 2.4ghz:lla molempia autoja ja on oikein tyytyväinen (+ 160 euroa).

Yksi kavereista osti käytetyn Savagen,joka oli sellaiselta ihmiseltä,joka ei noille osannut tehdä oikeastaan mitään. Laatikko ei vaihda,koneen säädöt päin honkia,varaosia ei nimeksikään,ei mitään. Arvatkaa vain kaverin motivaatio koko harrastukseen,kun auto toimii noinkin hienosti..  :grin:

Itse ostin käytetyn 7.5pron, josta ei ole hajonnut kuin kytkin ja koritolppa (muistaakseni), muuten auto on pysynyt ehjänä. Varaosia sain toisen auton verran mukaan. Eri asia on sitten, että miten tuo mun auto on kasattu.. Hoke tietää, että ihan iskussa tuo ei ole/ollut, vaikka aikaisemmin ihan tekijämiehillä tuo on ollut. Itse olen sen kasannut aina samalla tavalla, kuin edelliset omistajat, lukuunottamatta iskareita. Nyt joutunut vähän miettimään, et miks helevatussa tuokin on noin laitettu.. :grin:

Käytettynä kun ostaa, niin saa hyvällä tuurilla samaan rahaan valmiiksi päivitetyn version RTR:stä, jos vaan jaksaa etsiä/odottaa oikeaa. Koskaan ei käytetystä tiedä, että mikä hajoaa. Itse sain O.S:n koneen, futaban servot ja vara-auton, paljon sinistä osaa ( :cool: ) ja päin honkia kasatun toosan suunnilleen samaan hintaan, mitä Biltemasta saa RTR-paketin.

Niinkuin on aikaisemminkin todettu, molemmissa vaihtoehdoissa on hyvät ja huonot puolensa. Itse päätin ostaa auton käytettynä ja toivon ettei ihan heti esim. paljon ajettu O.S laukea..  :wink:

3
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 26.07.08 - klo: 04.16 »
Hei,onkos nuo polttismoottorien jäähdytysrivastot kaikki samanlaisia,vai onko jokaisella valmistajalla omat? Tuossa löysin kaapista Megan ZX21 -moottorin,muuten vaikuttais olevan kunnossa,mutta 3 jäähdytyslaippaa on irti sen rungosta.

Pittääkö mun ulkomailta tilata tohon uusi jäähdytys,vai käykö jonkun toisen koneen vastaava osa tuohon moottoriin?

4
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 23.07.08 - klo: 19.02 »
Tää cruisailee mustalla,pienikulutuksisella ( :wink:) Volvo 850 T5R:llä. Kuvaa ei taida tuosta olla missään.

5
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 22.07.08 - klo: 07.06 »
Jep,kiitos tuosta. Muistaakseni se oli jotain 12 kierrosta päästä päähän se säätöruuvi,ruuvata se baut puoleen väliin ja katsoa,millä vaihteella auto liikkuu. Siitä sitten suuntaan tai toiseen vartti kerrallaan,riippuen mikä vaihde päällä.

6
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 22.07.08 - klo: 07.00 »
Edellisellä omistajalla vetarit mennyt sekaisin,kun auto ollut räjäytettynä. Etuvetarit on takana ja takavetarit edessä. Ilmeisesti pikkuisen pituuseroa noilla. Takapään kun painaa alas,vetarit tarraa suunnilleen diffiboksiin kiinni,joten jousto ei ole kauhean vapaa ja vastaavasti ei ole kaukana,että etuvetarit irtoaa diffistä,kun keulan painaa alas. Eli tolleen ne voi olla liian pitkät.  :wink:

7
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 21.07.08 - klo: 18.35 »
Oiskos täällä jollain jotain suuntaa antavaa säätöä tuohon Savagen vaihdelaatikon säätöihin? Esim. kuinka monta kierrosta auki ruuvia siitä,kun se on niin tiukalla kuin saa? Vähän on kaverin autossa ongelmia löytää vaihtokohtaa,auto joko menee ykkösellä tai kakkosella,mutta säätöruuville ei tahdo löytyä oikeaa kohtaa,jotta laatikko vaihtais normaalisti kiihdytettäessä..

8
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 21.07.08 - klo: 06.57 »
Uh,enpä tänne muistanut kirjoittaa.

Hoke sitten löysi "muutaman" vian meikäläisen menopelistä..   :shocked:

Oli vetarit liian pitkät,iskarit täynnä ilmaa,linkistö päin honkia jne. jne.  :grin:

Eipä ihme,että auto mahdoton ajaa..

Edit: Suositelkaas jotain hyvää iskari + jousiyhdistelmää tähän autoon!

9
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 17.07.08 - klo: 21.37 »
Kiitos nopeasta vastauksesta. Virtalähdehän tuo olikin. Ostin itselleni Lipo-laturiin,kun siinä ei tullut kuin 12V liittimet mukaan. Sillä ei varmaan uskalla ohjaimen patterikasettia ladata..

Täytynee sitten käskeä kaveri ostamaan ihan oikea laturi itselleen..  :grin:

10
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 17.07.08 - klo: 21.15 »
Tyhmä kysymys.

Ohjaimessa on kahdeksan ladattavaa 1800Mah:in patteria. Mulla on ylimääräisenä ClassOhlssonilta ostettu yleislaturi,josta löytyy sopiva plugi tuohon ohjaimeen,mutta paljonkos noille pattereilla tulis syöttää voltteja?Laturissa pystyy säätämään volttien määrän,mutta amppeereista siinä ei puhuta mitään.

11
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 17.07.08 - klo: 21.10 »
Täällä jo vissiin aika lähelle kone säädöissä. Pysyy jo käynnissä,mutta hämärästi jättää vieläkin kierroksia revittelyn jälkeen päälle suht reippaasti,mutta nyt sentään jo putoaa normi tyhjäkäyntikierroksille hetken kuluttua..  :wink:

12
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon rata
« : 17.07.08 - klo: 21.08 »
Tää varmaan jättää ryyppyreissun huomenna väliin ja Lavankoon iltapäivällä/illalla vähän testailemaan,jos vaan omaan toosaan saan jostain korisokka-tolpan eteen,kun edellinen hävis johonkin.. Saas nähdä miten vaikeaa auton ajolinjat on hahmottaa kun ollaan siinä takasuoran hyndässä. Kisoissa useampi osui kyllä hyndään,mutta hyppäsi penkkaan.  :grin:

13
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 13.07.08 - klo: 23.47 »
Käväsin siellä teitin pilttuussa tauon aikana,mutta ajattelin että sulla parempaakin tekemistä,kuin toisten autojen ruuvaaminen. Näytti sunkin auto olevan vaiheessa silloin. Kyllähän tuon ehtii,ens viikonlppuna varmaankin pääsis kyllä kurvailemaan sinne itsekin. Oli kyllä aikamoista menoa.  :tongue:

14
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 13.07.08 - klo: 01.03 »
Itsekin miettinyt tuota tukkimista,mutta se vaatisi,että kone toimii. Hoke,mä etin sut huomenna käsiini,jos vaikka jossain vaiheessa jaksaisit kattoa tuota mun romua. Kone haukkaa jostain ilmaa,muuta selitystä en tolle enää keksi,miksi kierrokset jää korkealle. Nyt tuli niin paljon ruuvattua ruuveja,että nyt se yskii (booaa) kun painaa kaasun pohjaan. Ehkä parempi etten koske noihin ruuveihin,vaan joku sellainen joka noista jotain tietää.. :grin:

Mulla meni noin vartissa renkaat sileäksi,tosin eipä niissä paljoa pintaa ollutkaan ennen asvaltilla ajoa.

15
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 12.07.08 - klo: 01.08 »
Jos haluaa vanhat crossirenkaansa sitten tuhota lopullisesti,niin suosittelen asvaltilla ajoa. Tankillinen riitti tekemään kuluneista renkaista slicksejä.  :lol:

16
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 12.07.08 - klo: 01.05 »
No juuri siksihän keskustelufoorumilla kysytään apuja ongelmiin ja vastataan niihin että joku samanlaisten asioiden kanssa kamppaileva saattaisi saada tästäkin vastauksen...
Jos ei mun kertomat neuvot auta juuri sinua tässä kyseisessä ongelmassasi, mitä en ihan tarkkaan pysty ymmärtämään pelkän tekstin välityksellä (kun pääsis käsiks siihen autoon niin heti tietäisin) niin olen saattanut antaa vastauksen jonkun toisen kysymyksille...
Toivottavasti ainakin... käytäntö vaan näyttää että kohta aukee uus topikki tai sitten kysellään toisessa topikissa aivan samosta asioista. Näin käy aina...

Ja kuten nytkin nähtiin niin kannattaa olla myös tarkkana mitä kirjoittaa...
Jos sanot että letkusi on niin lyhyt kuin mahdollista niin silloin se tarkoittaa noin 3 sentin pätkää, koska näissä autoissa tuppaa sellainen pätkä lyhyimmillään riittämään tankilta kaasarille.
Noin 12 senttiä on jo lähes 10 kertaisesti enemmän kuin monissa rtr autoissa + vielä suodatin päälle... Letkuthan toisinsanoen eivät ole lyhyttä nähnytkään... tosin ei ne kyllä pitkätkään ole.
Onneksi tuli puheeksi tuo kauanko moottorisi pysyy käynnissä katollaan ja kyseenalaistin tämän... Muuten joku jolla oikeasti on lyhyet letkut, ihmettelisi mikä hänellä on vialla kun ei hänellä pysy käynnissä 5 sekuntia kauemmin... ja taas säädetään moottoria päin metsää...

Jooh,eli letkut ovat sitten tarpeeksi pitkät,ellei tuo paineletku kenties ole hieman lyhyehkö.

Noh,oltiin tossa kaverin kanssa ruuvailemassa vekottimia. Olin sitten jossain vaiheessa pikkuisen innostunut säätämään ohjainta,eli aina kun kaasun päästi,niin se jätti kierroksia päälle ja kun hipaisi jarrua,niin kierrokset putosivat normaaliin (olisko ollut ATL-BK). En sitten ehtinyt testata tuomivuutta enää toisilla säädöillä,kun huomasin,että koneen takaosa ja pohjalevy koneen takaata on aivan märkä. Pakoputken alareuna oli tuon märän osuuden raja,joten epäilen tiivistettä,kun oli sen verran huonossa hapessa. Mutta ajot jäivät siihen,kun alkoi olla niin pimeätä,ettei nähnyt konetta laittaa oikealle kohdalle.

Pitänee printata tuo ohjaimen manuaali mukaan,vaikka sitä kuinka opiskelee,niin samantien kun ajamaan pitää ruveta ja säätämään,niin unohtuu,mikä oli mikäkin..

Vähän ohi aiheesta. kaveri osti Sanwan 2.4ghz:n lähettimen ja vastarin ja ruuvas inferno GT:hen kiinni. Ekaks pimahti auton kaasuservo (auto karkas katukivetyksen yli pusikkoon,mutta ei hajonnut!) ja kun Sanwan ohjaimen mukana tullut servo laitettiin kiinni,niin samantien pimahti auton ohjausservo. Perfex,vai mitkä tuossa lienee vakiona tuossa GT:ssä. Ei vissiin ollut tarkoitettu tuota Sanwaa noille vakio-servoille.

17
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 11.07.08 - klo: 18.02 »
Niinpä niin. Unohdin tuollaisen kohtuullisen oleellisen asian mainita. Onhan tuossa autossa bensansuodatin,jonka kautta letku menee. Eli tankista suodattimeen n. 4-5 senttiä,siitä letku kiertää koneeseen,oisko about 12-13 senttiä,eli ei ne niin lyhyetkään ole. Paineletku menee lyhintä reittiä pakoputkesta tankkiin,oisko about 10 senttiä.

Ei tullut ajatelleeksikaan tuota linssin puhtautta. Täytynee tänään kaivaa muutama topsi mukaan,kun lähdetään kaverin kanssa ajelemaan.

Joo,kirjoittelen vain ihan fiilispohjalta,mitä on tästä harrastuksesta jäänyt aina päällimäisenä mieleen. Eipä noista vastauksista tähän asti oikein mitään ole irti saanut,kyllä se vaan täytyy osata säätää,ei sitä voi tekstin avulla tehdä toiselle. Ääni ja savut niin iso osa tuota säätämistä. Ties vaikka jollekin toisellekin Aloittelijalle tulee vastaavia ongelmia ja näistä mun ruikutuksista saa jotain irti..  :mrgreen:

Ollaan kyllä kaverin kanssa varmaan tulossa sunnuntaina Lavankoon katsomaan meininkiä,voishan tuon omankin mukaan ottaa. Ellei tänään tapahdu jotain radikaalia.

18
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 11.07.08 - klo: 16.41 »
Tuo täytyy tarkistaa tuo linssin puhtaus. Jotenkin erikoiselta tuo kuulostikin ollakseen totta.

Onpahan tullut huomattua tässä lyhyessä ajassa tätä lajia harrastaneena,että 1+1 on todennäköisemmin 5 kuin 2.  :wink:

Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja pienikin epäkohta muuttaa jotain toista. Esim. eilen huomasin takajarrupalojen ottavan vauhtipyörään kiinni,kun jarrua painoi. Ihme homma,että kone sammui jarrua painettaessa. :shocked: Muutamat uudet palikat ja koneen säätäminen oikealle kohdalle ja hups,kone ei sammu enää.  :grin:

Typeriä kasausmokia täällä tuntuu tulevan jatkuvalla syötöllä,mutta minkäs teet,pitää vaan yrittää.

Niin ja tuohon kaatamiseen. Auto pysyy 20-30 sekuntia käynnissä auton jäädessä katolleen. Tarkkaa aikaa ei olla otettu,kaverilla letkut samalla tavalla,pysyy myös kaynnissä. Tämän voi kuka tahansa tulla tarkistamaan milloin tahansa,jos ei usko.  :wink:

Edit: Niin ja vois kuvitella,että tuon oman vekottimen toimintaan alkaa tuo koneen väljyyskin jo jollain tavalla vaikuttamaan. Vuotoja ei silmiin ole sentään osunut.

Edit2: Otetaas nyt pikkuisen takaisinpäin tuota käynnissäpysymisaikaa auto katollaan. Varmaan n. 10-15 sekuntia pysyy varmuudella käynnissä.Eipä tuossa mitään täyttä ratakierrosta sentään tule kirmattua,kun auto väärinpäin maahan jää makaamaan.

Mutta joo,tänään hakemaan lisää menovettä,samalla uudet bensaletkut. Olis kyllä kiva joskus näyttää autoa sellaiselle,joka noista oikeasti tietää jotain.

19
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 11.07.08 - klo: 15.41 »
Mulla menee tänään ainakin letkut uusiksi. Jo ihan yleisen mielipiteen johdosta,koska ne pitää olla ilmeisesti suhteellisen pitkät. Itsellä niin lyhyet kuin mahdollista (päätelkää pituus siitä itse).

Asiasta kolmanteen,kenties vähän offtopickkia,mutta en löytänyt valmista topikkia tälle.

Asia koskee Tuon erään Tuusulalaisen autotalli-kaupan lämpömittaria,joka tuntuu varsin suosittu olevan. Eilen mitattiin kahdella samaan aikaan ostetulla mittarilla koneen lämpöjä. Mittarit näyttivät säännöllisesti 10 astetta eri lämpöjä ja tämä testattiin useammalla lämpöalueella. Eli pienellä varauksella suosittelisin luottamaan tuohon mittariin. Kymmenen astetta on aika paljon. Oma mittari näytti maksimissaan 125 asteen lämpöjä,kun kaverin samanlainen näytti O:S:n lämmöiksi 135..

20
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 11.07.08 - klo: 11.24 »
Täällä tulee ainakin reilusti savua,kun tyhjäkäynniltä survaisee kaasua. Siis ihan reilusti. Noh tänään jatkuu säätäminen. Kiitos vastauksista.

Perhanan vähän puristuksia omassa koneessa kyllä jäljellä,että varmaan alkaa jo käymiseenkin vaikuttaa. Osaiskos joku arvioida tuon koneen kunnostuskuluja. koneena siis O.S. 21 VZ-B-Spec ja puristukset hukassa. Mäntä ainakin uusiksi,laakerit vissiin menee,mites kiertokanki ym.?

21
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 11.07.08 - klo: 00.23 »
No niin,täällä saatu osittain korjailtua noita käyntiongelmia. Nyt on sellainen ongelma jäljellä,että kun autoa huudattaa tarpeeksi kauan ja kun kaasun päästää,menee useita sekunteja,ennenkuin kierrokset tippuvat tyhjäkäyntilukemille. Täysille ne ei jää,mutta todella korkealle. Sitten tosiaan hetken päästä kierrokset tipahtavat normaaliksi. Mutu-tuntumalla jarrun painaminen ehkä hivenen nopeuttaa kierrosten putoamista (tosin mutu-tuntumalla tuntuu siltä!)

22
Oma vessa kulki tuossa viikko sitten n. 75km/h tutkalla mitattuna. Säädöt olivat varmasti tehty huppunopeutta varten. Öljyt,renkaiden suuntaukset ym. säädöt vienyt vauhtia nyt (silmämääräisesti hitaampi),mutta huomattavasti helpompi ajaa!

Autona väljääkin väljempi Kössi 7.5 pro + väljä .21 O.S


ÖÖh... Ensin sanot että autosi kulki NOIN 75kmh...
Sitten muokkaat viestiä että autosi kulki noin 75kmh tutkalla mitattuna...
Jos tutkalla mittaat niin miksi se on silloin NOIN...???
Eikös tutkalla pitäis saada varma tulos?

Ei ymmärrä.

Juuh,eli tarkka luku oli 74km/h ja tutkalla mitattuna. Eli about 75.  :grin:

23
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 10.07.08 - klo: 12.59 »
Kiitos vastauksesta,kallek. Tuosta "keskialueen" säädöstä ei ollut tietoa. Eli säätäminen jatkukoon.

24
Oma vessa kulki tuossa viikko sitten n. 75km/h tutkalla mitattuna. Säädöt olivat varmasti tehty huppunopeutta varten. Öljyt,renkaiden suuntaukset ym. säädöt vienyt vauhtia nyt (silmämääräisesti hitaampi),mutta huomattavasti helpompi ajaa!

Autona väljääkin väljempi Kössi 7.5 pro + väljä .21 O.S

25
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 10.07.08 - klo: 00.41 »


Mikäs ruuvi on mikäkin? Kun ei tahto kaasuttelun jälkeen pysyä käynnissä tai kun painaa jarrua,niin kone stumppaa. Otettavasti ruuvailtu oikeita ruuveja..  :angel:

26
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 10.07.08 - klo: 00.32 »
Mulla on sama ongelma tällä hetkellä. Ei pysy käynnissä,jos hetken kaasuttelee ahkerasti ja sitten päästää kaasun tai painaa jarrua. Perhana,kytkimestä laukes pari jousta poikki ja ennenkuin tuon huomasin,ehdin koneen säätöihin koskea aika tavalla,enkä löydä niitä enää takaisin..  :embarrassed:

Noh täytyy vaan jatkaa ruuvaamista.

27
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 07.07.08 - klo: 01.59 »
Siis kyllä ne kierrokset alas tulee,mutta kahdessa vaiheessa. Tähän ei kauaa mene,jos sanon sekunti kasun päästämisestä,niin voi olla jo liian pitkä aika. Eli noperasti tulevat kierrokset alas,mutta toisen "vaiheen" jälkeen kone yleensä sammuu. Pitäis vaan jonkun gurun antaa vähän sorkkia ruuvaria tohon koneeseen.

Täytynee huomenna kokeilla ruuvailla niitä ruuveja vähän reippaammin. Mites,jos alaruuvia avaa,niin miten se vaikuttaa tuonne yläkierroksille (yläruuviin)? Ei kauheasti ainakaan uskalla lisää avata yläruuvia,kun lämmöt ovat nyt vakiintunut siihen 120-130 astetta,riippuen kuinka kauan on tykitellyt. Olettaen,että tuo noihin lämpöihin ylipäätänsä vaikuttaa.

28
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon rata
« : 07.07.08 - klo: 00.16 »
Ja sitten kun hyppy jää vajaaksi,niin voi kuvitella sitä tukivarsien ym. ohjausosien paukkumista.

Vaikutti kyllä mielenkiintoiselta tuo rata,ensi kerralla auto mukaan.

29
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 07.07.08 - klo: 00.14 »
Ei se silleen seilaa mielestäni,eikös noiden kuulu asteittain pudottaa kierrokset? Täytynee vain rohkeammin ruuvailla,et joskos se auttais. Toisaalta välillä näyttäis bensaletkussakin menevän ilmakuplia,joten varmaan tuosta johtuu tuo sammuileminen. Pitänee se kaasarin tiiviste vielä tarkistaa. Saakos muuten noita tulppia hajoitettua omin neuvoin jotenkin? Esim. unohtamalla hekun koneeseen,kun rupeaa puhelimessa puhumaan..?  :wink:

30
Polttisautot / Vs: monsterin hankinta?
« : 07.07.08 - klo: 00.09 »
Onkos muuten tuota Traxxas E-Maxia saanut polttis-RTR:nä jostain? Kun tuntuu olevan kaikki sähkömoottoreilla.. Kaverille pitäis joku monsteri löytää ja tuollainen olis myynnissä,polttistekniikalla. Tekeeks tuollaisella mitään ylipäätänsä?

Sivuja: [1] 2