Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Janne-ki

Sivuja: [1]
1
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 24.02.09 - klo: 14.59 »
Tuo Sportline kone kyllä pistää hieman pahasti silmääni tuosta _magun_ autosta.. Näyttäisi paljon paremmalta kun sielä olisi joku hieman menevämpi..

2
Areenalla ajetaan vuoroissa jos radalla on ajokkeja joilla ei voi ajaa yhtäaikaa. Eli Rc-autot ajaa omassa ryhmässä ja pyörät omassa ryhmässä esim. 15min erissä.

3
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 30.01.09 - klo: 10.32 »
Suomessa on liian pienet markkinat kyoshon tuotteille, että ne pystyttäisiin tuomaan suoraan suomeen eikä ruotsin maahantuojan kautta. Nykyään monet valmistajat vaativat maahantuojalta jotain tiettyä myyntimäärää jotta toimittavat tuotteita. Ilmeisesti kyoshon kohdalla suomessa ei siihen myyntimäärä päästä jolla maahantuonti suoraan suomeen kannattaisi jonkun aloittaa. Ymmärtäisin lisähinnan kyoshon autoissa verrattuna esim. Hobaoa kaupitteleviin netti ja peräkonttikauppiaisiin, jos myyjät pitäisivät kyoshon malleja myymälässään esillä ja parempiakin tuotteita olisi hyllyssä. Mutta tuolta myymäläkatteelta menee mielestäni arvo kun kaikki tuotteet tilataan ruotsista 2viikon toimitusajalla niin voi itsekkin tilata tuotteen englannista samalla toimitusajalla.

4
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 27.01.09 - klo: 23.17 »
Tuo laskelmani oli laskettu kotimaan hinnoilla eli koko paketin saa kyllä huomattavasti halvemmallakin tilattua ulkomailta..

5
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 27.01.09 - klo: 23.02 »
Jos se Kyosho on se ainoa auto millä pärjää niin tulee halvemmat pokaalit kun ajaa Hoppaolla ja ostaa ne pokaalit itelleen siittä paikallisesta kello ja koruliikkeestä. Sen verran kalliiks nousee tuo hinta..

6
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 27.01.09 - klo: 22.42 »
Auto 1090e
Grp sportline moottori+promokit sis. pakoputken 280e
Vortexin 1409 servot 113,90e/kpl eli 227,80e (noitten hinta nousi hiljan)

Yht: 1597,80e ohjehinnoilla laskettuna

7
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 27.01.09 - klo: 21.22 »
Muistelisin inferno 777:n vaatineen kaksirikkaa laakerin ja vauhtipyörän väliin jotta saisi kiristettyä kartion kunnolla Grp sportline-koneessa. Mahtaakohan sama ongelma olla MP9:n kannssa?

8
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno ST-RR
« : 26.01.09 - klo: 16.50 »
Eiköhän se nyt rupee oleen kesää varten kuosissaan... tuloillaan viel toinen kori... :wink:


Miksi odottaa kesään asti kun talvellakin voi ajaa:

http://www.motocrosshalli.fi/

9
Polttisautot / Vs: RB vai GRP?
« : 22.01.09 - klo: 23.20 »
Mä olisin ennen kesää hommaamassa tiukkaa moottoria mun 1/8 buggyyn. 28 kokoluokan moottori kävi mielessä, koska en kuitenkaan kisaile sillä, niin lisävääntö olisi tervetullut. Siinä moottorissa ei saisi olla vetohihnaa/rotostarttia, eli pitäs saada ihan starttiboxilla vauhtipyörästä käymään.

Joten: Olen kattellut GRP:tä ja RB:tä ja olen kyllä kuullut huhua, että RB on parempi vähän kaikessa, paitsi että siihen on vaikea saada varaosia koska Katala RC on nyt GRP:n tuoja. Kummalta valmistajalta itse ostaisitte moottorin? 28 kokoluokka olisi suositus, mutta 21 kokoluokkakin kelpaa jos ei vaan löydy sopivaa 28:a. Joten kummalta valmistajalta mun kannattais kattella ja mitä mallia?

Kuinka paljon teillä on kokemusta moottorin säätämisestä? RB WS7 moottori vaati aikas paljon kokemusta säädöstä jotta sieltä löytää sen "timanttisäädön".

10
Polttisautot / Grp varaosien saanti
« : 22.01.09 - klo: 16.33 »
Nyt kun Kyosho ja Grp lopettavat yhteistyön niin onko tiedossa suomesta myyjää jolla on Gpr moottorinosia hyllyssä? Future-rc:n nettikaupassa on jotain, mutta onko muita?

11
Paljonka on pro-shopin tuntiveloitus kun tekevät noita?

12
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 20.01.09 - klo: 21.17 »
Mitkä ovat materiaalit joita on käytetty MP9:n voimansiirrossa jotta voimansiirto on saatu 200g kevyemmäksi? Aika kova pudostus prosenteissa laskettuna...

13
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 20.01.09 - klo: 19.24 »
Pitihän Kyoshon tehdä ihka uusi ja mullistava MP9 auto jotta sai tehdä yli 20% hinnan noston. Todelliset uudistukset inferno 777 jälkeen on aika pienet hinnan nousuun nähden. Vaikka MP9 on edeltäjäänsä 100g painavampi auto niin muutamilta osin heikompirakenteinen.

Kylläpähän tuo yli 1000e rungonhinta alkaa meneen omalla kohdallani kipurajalle siinä suhteessa että pitää alkaa katteleen muita merkkejä. Tästä iso miinus Kyosholle kun Hoppaoo koittelin niin oikein mielenkiintoinen vaihtoehto sekin.

14
Polttisautot / Vs: Kyosho inferno st-rr
« : 17.01.09 - klo: 15.40 »
Vortexin 20kilosen nopeus on 0.15s ja 14kilose 0.09s. Kohtuu nopeita noille voimille ja hintaa suomessa on 95euroa eli paljon halvempia kun joku Hitecin vastaava.

15
Millälailla se käy ilmi auton toiminnasta, että se vaatii 4% öljyä?

16
Polttisautot / Vs: Kyosho inferno st-rr
« : 17.01.09 - klo: 11.17 »
Eipä se voima sielä servossa haitaksi ole ja sitä kun on tarjolla tuohon futaban kanssa samaan hintaan monelta valmistajalta. Oma ajotyylini edellyttää voimaa servolta aikalailla ja epävarmuutta ajoon toi tuollainen 8.5kg servo jarruihin.

17
Polttisautot / Vs: Kyosho inferno st-rr
« : 16.01.09 - klo: 23.44 »
Kokemuksen kautta voin sanoa ettei ainakaan tuota yllämainittua Futaban s9451 servoa kannata laittaa mihinkään ST-RRää.. Samalla rahalla saa Vortexin 20kg servot.

18
Joskus aikoinaan tesmittiin yhtä bensakäyttöistä monsteria ja omat toteemuksemme oli että parhaiten toimi 2% seoksella. Ajettiin nesteen Green race bensalla ja Shellin Racing öljyllä. Yli 2% seoksilla alkoi sottamaan pakoputkenpäätä jotenka liian rasvaiseksi meni.

Sivuja: [1]