Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Jonkka

Sivuja: [1] 2
1
HPI / Vs: HPI D413
« : 26.10.14 - klo: 20.44 »
Lisää saatu metrejä alle ja pientä hienosäätöä suoritettu.
Helppo ja rauhallinen vetää 5min tulosta.
Kestävyyttäkin koitettu urakalla ja ainoat antautuneet osat ollu takalinkin pää ja etu hingepinni.

https://onedrive.live.com/redir?resid=FF769D5B87C25084!6683&authkey=!AE6SxIbuAoJBXfw&ithint=file%2cpdf

2
HPI / Vs: HPI D413
« : 19.10.14 - klo: 22.40 »
Eka WJ kisa uudella autolla takana ja hyvät fiilikset.

Alla linkkiä setuppiin mihin päädyin päivän päätteeksi:
https://onedrive.live.com/redir?resid=FF769D5B87C25084!6205&authkey=!AO3GUHZo5BXV6dM&ithint=file%2cpdf

3
Vapaa keskustelu / Vs: VirtualRC
« : 05.09.14 - klo: 13.26 »
Onko normaalia, että usb:n kautta pelatessa huippunopeus tippuu rajusti autossa?
Näppiksen kanssa meni huomattavasti kovempaa tuo 13.5 lankanen corri.

Radiosta laitoin jo kaikki säädöt täysille.

Ei ole normaalia. Olethan myös kalibroinut radion koneen ohjainasetuksista?

4
Kuivaakohan rata illaks- onks satanu?

kuivaa on.

5
Sähköautot / Vs: speed passion reventon
« : 27.08.13 - klo: 22.38 »
Ainakin vanhemmissa sp:n säätimissä oli syytä ajaa uusi softa sisään kahteen kertaan tai muuten saatto esiintyä epämääräisiä hyytymisiä/pätkimisiä.

6
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 02.05.13 - klo: 18.46 »
Kesä tulee :cool:








7
No kai Se pitää tulla mukaan stanuilee :shocked:

8
Ei kyse ole siitä ottaako koville vai ei. Nyt vaan laitettiin kaveri huilaa täysin mielivaltaisin perustein.
Keskustelussa tuli kuitenkin paljon asiaa vaikka välillä vähän aihetta sivuttiinkin. Keskustelun aikaansaanti tämän foorumin perimmäinen tarkoitus varmaankin tulisi olla, eikä tapauksen kaltainen toimintamalli ainakaan siihen kannusta.

9
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 19.12.12 - klo: 16.59 »
Turun WJ:tä odotellessa :wink:

10
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 08.10.12 - klo: 20.29 »
No niin nyt on itselläkin ekat kisa kokemukset assosta ja hyvin tuntuu ehtivän kunhan saa vielä pari omasta kädettömyydestä johtuvaa asiaa kuntoon(lue kiristä moottori kunnolla). Takapitoa pulkasta tuntuu löytyvän iha loputtomasti mikä tekee autosta todella helpon ja rauhallisen viedä.

vielä liitteeksi käytössä ollut setuppi mikä on lähes suora kopio cavalierin vaasan mm setupista.
https://dl.dropbox.com/u/70737295/B4.1_tiksi.pdf

11
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 26.09.12 - klo: 21.45 »
Oma tuuppi ja Yuichin kössö.




12
Vapaa keskustelu / Vs: VirtualRC
« : 03.09.12 - klo: 20.03 »
Pitää illalla vielä kokeilla tuleeko tuohon toiseen edes virtaa ja joka tapauksessa reklamoida vrc:n suuntaan.
Eipä tule virtaa toiseen piuhaan, prkl...

Voisko joku testata tuleeko vastarille virta molemmista johdoista, myös jos vain toinen on kiinni?

Näyttäs vaan kaasuu tulevan virtaa.

13
Polttisautot / Vs: Xray XB9 - The New Platform
« : 12.04.12 - klo: 21.30 »
Dodi oma auto suunnilleen kasassa ja viikonloppuna turkuun jos kelit sallii :cool:







14
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 04.04.12 - klo: 11.13 »
Toi jousi juttu voi mennä kyl lapun täyttäjän piikkiin :embarrassed:
Käytössä  siis ihan vakio kitin mukana tullu.
Ja ton aurauksenkin tarkistan tänään ku radalle meen.

15
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 03.04.12 - klo: 17.25 »
Tällä sitä tuli kohellettua jyväskylän wj:ssä.
http://dl.dropbox.com/u/70737295/Dexi%20setuppi.pdf

edit.
Ja vielä kerran :angry:
korjattu versio oikeilla jousilla ja taka-aurauksella.




16
Koheltaja muistaa aivan oikein.Ulappatorin radan aikaan tosiaan aloin ajamaan ja laitoin tosiaan 8.5T lankasen koneen tilalle 17.5T:n.
Läppiajat parani toista sekunttia ja tulos ainaki pari kierrosta!
Autolla oli paljon helpompi ajaa linjaa pitkin ku ei tullu teholla roiskittua pitkin seiniä ja paukutettua hyndiä ylipitkinä flätille :embarrassed:
Pari kuukautta käytin mietoa konetta ja kun alko tuntua ettei tulos enää parane vaihdoin takas tehokkaampaan myllyyn.
Hauskaa oli todeta ettei tehokkaammillakaan koneilla ajettu kuin n.0.6 sekkaa kovempaa läppiä ja tuloksessa ei jäänyt kierrostakaan.
Eipä sillä tehollakaan juuri mitään tee jos sen takia kiertää joka läppi toistakymmentä metriä ylimäärästä.

Pitää myös paikkansa että aina radalla ollessani pyrin seuraamaan paljon muiden ajoa ja varsinkin nopeampia kuskeja etsien paikkoja missä erot nopeudessa syntyvät.

Eli kaikki vaan Tiksiin kuuntelemaan, kokeilemaan ja oppimaan.
Itsekkin meinaan tulla paikalle jos vaikka Hoke sattuisi lipsauttamaan pari hyvää tipsiä :wink:

17
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 21.01.12 - klo: 22.38 »
Toi vakaaja voi olla kokeilemisen arvonen juttu varsinkin turun wj:tä silmällä pitäen.
Tänään vielä kerkes ilmankin mut täytyy myöntää et tuuriakin oli matkassa ku onnistuin kaikki kasat kiertää.

Täytyy kyllä sanoa että todella helpon tuntuinen ja looginen auto ajaa.
Tulee vähän semmonen fiilis et ei tää mee mihinkään mut kello kuitenkin tykkää.

18
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 16.01.12 - klo: 22.40 »
Nyt toimii loistavasti ku vaihto asson slipperi padit paikalle.
Durangon omat oli niin ohuet että alumiinilevyt pääsi puristumaan toisiaan vasten eikä slipperi kiristynyt riittävästi.

Ja loppuun vielä kuva omasta Dexistä

19
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 16.01.12 - klo: 15.46 »
Ite epäilin kans aluksi et diffi luistaa mut syyllinen löyty slipperistä.
Vaikka vetää kuinka kiinni ni luistaa.pari kertaa jo asetelman avannut eli kaiken pitäs olla oikein kasattu.padit meinaan vielä koittaa vaihtaa.
Asson ratasdiffiä pitää vissiin shimmaa aika tavalla et saa toimimaan.

20
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 21.12.11 - klo: 19.47 »
http://shop.wiltec.info/index.php/cat/c461_Airbrush-Compressors.html

Tuolta tilasin oman kompuran ja hyvin nyt vuoden pelittäny.

21
Vapaa keskustelu / Vs: Mitä Juot Nyt
« : 17.12.11 - klo: 21.06 »
Koffia Kiimingissä.

22
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 24.10.11 - klo: 18.38 »
Alkaa täälläki olla kohta valmista sisäkautta varten  :wink:
Vielä ku jostain löytäs motivaatiota auton putsaamiseen.



Blingiä!




23
Eurorc.com / Vs: EuroRC.com mukana seuraavissa kisoissa
« : 02.09.11 - klo: 20.01 »
Jarno Halosella TeamC tc02 varaosat mukana Hyvinkäällä.

24
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 15.08.11 - klo: 18.16 »
Sisällä ainakin ajettiin viime talvena ratasdiffillä, eikä oltu hitaampia verrattuna kuuladiffiin :wink:

25
Ari Heinonen pääsi kovien starojen kanssa finaaliin! Hienoa !

Eipä näköjään päässykkään :cry:
Muuteltu vielä tuloksia ja Ari jäi 11:sta.

26
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 17.06.11 - klo: 13.53 »
Onko tähän autoon saatavilla ratasdiffiä? Alkaa nimittäin mennä jo pahasti hermot kuuladiffin kanssa :angry:

Kössin corrin ratasdiffin saa modattua kiinni jos jaksaa nähdä vaivaa.

27
Oiskohan jollain lainata mulle pöytää ja tuolia kisapaikalla?
Joutuu tulee mestoille suoraan lapin reissulta ja omat ei mahtunu kyytiin.

28
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 29.03.11 - klo: 19.52 »
Puristaa sen jousen pihdeillä eka kerran kasaan ni pitäs mennä helposti.

29
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 27.03.11 - klo: 20.21 »
Ymmärsinkö oikein jos sanon että autossa on 2.0 mm hex ruuvit 99%:sesti.

Kyllä.
Vain diffinruuvi on ristipää.

30
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 01.03.11 - klo: 23.42 »
Jeps laitellaas vähän omiakin kokemuksia autosta. Pari iltaa nyt tullut keskimoottori versiolla ajettua myyrissä ja vauhti alkaa löytyä.
Verrattuna vanhaan B4:n auto kääntyy huomattavasti paremmin ,eikä sitä tarvitse paiskoa vaan voi ajaa siistiä linjaa.
Mukana tullut siipi on isoja hyppyjä sisältävillä radoilla aikamoinen terveysriski jos sen leikkaa alkuperäistä viivaa pitkin, ja luvassa on monta peräedellä ländiä kun auto lähtee loppu lennossa holtittomasti leijaamaan. Sakset käteen ja surutta lähes koko takalippa pois niin lento ominaisuudet paranee. Tein itse vielä leksanin palasta siiven etu iskareiden väliin, mut se alkaa olla jo makuasia tykkääkö vai ei?
Iskareissa oon kokeillut melko löysää setuppia eli 30 edessä ja 25 takana.
Painoa servon luona 60g eikä muita painoja kyydissä.
Tästä vielä aletaan hieroo niin eiköhän se 18 alkuinen läppi saada myyrissä aikaan.

Sivuja: [1] 2