Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - pt.

Sivuja: [1] 2 3 4
1
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 06.10.14 - klo: 19.40 »
OT

Kerkesihän hommata bensaminin tälle kaudelle ja radallekkin päästiin:





/OT

2
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 14.09.14 - klo: 08.55 »
Valssit tuli päivitettyä :tongue:
Siintä tuli kyllä aika  :cool:

3
Kiitoksia ajajille!

Ensi vuonna uudestaan ja melko varmasti siirretään hieman keskenmälle ajopaikkaa, niin on paremmin näkyvissä. Nyt ollut paikka ei ihan siten toiminut, kuin ennakkoon oletettiin.

4
Kaitsu
Hannes
Kumitarzan
Historik
TuhisViljamies kysymysmerkkinä vielä
Minä + kaksi pientä kuskia
Teräväiset
Marko Laurén
Kim Laurén
Theo Martin
Roope Laasanen
Aatu Ruotsalainen
Jasper Sundell
Joni Hietala
Veeti

Eikä siinä vielä kaikki ;)

Eli toimintaa ja tohinaa tulee, hyvä näin.


Itsellä menee tuonne tapahtumaan kaksi oikeaa autoa, joiden järjestely ja muu tulee huomiselle myös, mutta eiköhän sekin siintä..

Puhelinnumero on varmaan sen tarvitsevilla, mutta saa vielä yv:llä pyytämällä, jos tarvetta.

Eli 17 paikkeilla mennään KyPak:n porukalla pakkaamaan loput kamat, joten enne 18 toivottavasti Prismalla.

Mutta alustavasti siten, että paikalle tulevat viekää auto jonnekkin Prisman ULKOPARKKIIN ja kävelkää sinne takaa sisälle tulevalle rampille, jossa pöytä ja ihmisiä (jos kuten  edellisinä vuosina) ja odotellaan siinä.

5
Ajetaan näytösluonteisesti driftingiä, sekä Minejä, VTR, etuveto mitä katsoo aiheelliseksi. Tarkoitus on tehdä kaksi erillistä rataa, joten driftereillä voidaan ajaa omaa ajoa ja taasen muilla omaa ajoansa.

Jos esim. crawlereita taikka scaleja tulee, niin saa(tte) radan tehtyä niillekkin, jos tykötarpeita jotain tuo mukanaan ja järjestetään jotain myöskin??

Viime vuonna ajettu drifting oli erittäin suosittu (varmasti suosituin osasto) ja veti väkeä paljon puoleensa, yleisömäärä koko tapahtumassa on n3000 ihmistä.


https://sites.google.com/site/impedanztuning/tapahtumat/night-cruising-lahti  (älkää hämääntykö tuosta Lahden mainitsemisesta..)


TÄLLE VUODELLE ajoalue on isompi ja vielä paremmalla paikalla! Tapahtumassa menneinä vuosina mukana olleet muistanevat missä on MaxBOOM ollut, niin se heidän alue on käytettävissä, MaxBOOM ei tänä vuonna paikalla ole.


Rata on normaalisti käytetystä ajomatosta tehty.

Varikkoalue on suojaisasti, eikä yleisön läpi kuljettavissa tms.


Tapahtumapaikka:
Kouvolassa Prisman kauppakeskuksen parkkihallissa, Tommolankatu 9.

Itse tapahtuma alkaa klo 19, joten paikan päällä oltava 18 jälkeen, jotta saadaan jotenkin kootusti väkeä sisään.

Ajot loppuu klo 22.30

Muuta:
Sähköt on, omat jatkojohdot ja tuolit+pöydät mukaan. Akkujen lataus aina latauspussissa. "Ruokaa" saa Hesburger:sta samalta alueelta.


Ilmottautumiset  pasi tolvanen hotmail com, ei pisteitä etu- ja sukunimen väliin.


Lisää infoa tulee, kunhan aika sille on suopea ja kaikki askarruttavat pitää kysyä.


VIELÄ KERRAN, erittäin hyvää näkyvyyttä lajille todella helpolla, tulkaa ihmeessä ajamaan!

6
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 29.04.14 - klo: 19.50 »
Tulee nyt vissiinki mb w202 korillinen c-sarjan 250turbodieseli manuaalilootal. Ei näytä kovin montaa olla Suomessa kun ei ole maahantuojakaan aikanaan tuonut. Vm siis -96

Tämä tuli nyt hieman yllättävänä tietona, mutta siis ei ollenkaan vai siis ei manuaalilaatikolla?

7
Rf:n tilaukset noudetaan klo.16

Kysäisetkö saatko vaihtorahat käteen, kun tuli maksettua ajatuksissaan koko summa, toimituskuluineen.. Jos saatte, niin käykää matkalla vaikka kahvilla.

8
Vapaa keskustelu / Vs: Jenkki autot/ Amerikan raudat.
« : 08.12.13 - klo: 21.57 »
No Chargeriin oli tarkoitus vaihtaa nokka,imusarja ja jakaja.Nokka veti keskimmäisen laakerin pois paikoiltaan eli kone pois,paloiksi ja samalla tulee se tehtyä uusiksi ja oikeilla välyksillä.Edellinen ei ollu tehny ja tää oli tulos.

Samallahan siihen vaihtas peltisarjat,stroukki-kitin,paremman turbaanin,tiukentais lootaa.... :grin:

Talvea varten tuli haettua Dodge, johon kriittisimpänä piti tehdä jakopää, sekä kampiakselin stefa.



Ja kun kerta nosturille nosti, niin helpoinhan on kaivaa jakopää esille, kun purkaa kaiken muun pois  :angel:

Uusittavien osien lista on kasvanut melko paljon, eikä lunta ole vielä onneksi maassa (pysyvästi..)

Komiastihan nämä aina karkaa, kun vähän alkaa kaivella.

9
Vapaa keskustelu / Vs: Mikä ilahduttaa tänään?
« : 27.10.13 - klo: 23.04 »
Ruotsalaistahuumoria laittaa saman valmistajan akuissa navat eripäin  :grin:

Voinee lisätä "ostin tänään.." topicciin millä siintä etipäin..

10
Vapaa keskustelu / Vs: Autohifi
« : 24.10.13 - klo: 19.13 »
V-Class:ssa:

Pioneer P88RS-II
Mosconi 6to8 DSP  bluetoothilla
Genesis profile four
Genesis profile two ultra x 2
Morel Hybrid Integra
Ground Zero Plutonium GZPC16P
Morel Ultimo 8"

Ainakin alkuperäistä paremmin soi.

Seuraavaksi tehtävä tuohon talviautoon kevyt parannus ja tarkoitus kokeilla Mosconin DSP-vahvistinta tai Hertz:ltä vastaavaa, mutta aktiivisesti joka tapauksessa jatketaan.

11
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 12.10.13 - klo: 19.13 »
Junnut meni takapenkille, mutta ei ole vielä tullut kokeiltua kuinka rc-kaluston saa mukaan. Talvea silmällä pitäen tuli haettua nelivetoa:



Oli jo ajossakin, mutta hieman taas kattavampi öljyhuolto ensin.


12
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 09.09.13 - klo: 20.19 »
Täyden sarjan joutunee tilata, mutta onko nuo paidat kenen? Lähinnä olisiko valistunutta arvausta mitoituksesta. Vai mentävä nöyränä xl-linjalla.

13
Melko optimistinenkin alkaa hieman yskähdellä noiden ennustusten edessä, MUTTA kouvola on erinäisistä syistä paikka, jonne ennustetut vesisateet hyvin usein jää tulematta.. Tällekkin päivälle taisi vettä olla luvattu jonkun verrankin, mutta täysin puhtaalta taivaalta on aurinkoa tullut  :cool:

Hyvin suurella todennäköisyydellä vettä kyllä huomenna tulee ainakin jonkun verran, ei uskalla kyllä sateettomuuteen uskoa.

14
Yleinen keskustelu / Vs: MYRC
« : 28.08.13 - klo: 15.26 »
Missä helpottaa paljon, niin näkee mitä kaikkia esim. varaosia on tullut kerättyä "jemmaan" johon ne kyllä myöskin jäävät, kun tulee uusi samanlainen ostettua, kun sitä olemassa olevaa ei muista olevan..

15
Kiitokset kaikille osallistuneille.

Näkyvyys oli hyvin taattu, ei varmasti mikään muu yksittäinen esillepano vetänyt yhtä paljon väkeä.

Kaksi hyvin noviisia ja ensinmäistä kertaa drifteriä ajanutta oli "hieman" tukkona, mutta jäi kuva, etteivät nyt ihan saaneet pahaa verta vain aikaiseksi, kiitokset ymmärryksestä.

16
Jos mahdollista tulla ennen 18 paikalle, niin saadaan ranneke homma pois.

Helpoin soitella minulle 040 708 4121.

Jättäkää autot ulkoparkkiin.

17
Muutetaan kisa ajelutapahtumaksi.


TÄRKEINTÄ olisi saada autoja pyörimään radalle ja ilman suurempaa painetta voi tulla ajelemaan.

Jos homma aluillaan, niin nytten on myös hyvä mahdollisuus tulla ajamaan, sekä kysymään jo ajaneilta vinkit ja neuvot.


Voi edelleen laittaa viestiä tulemisesta drifting.kypak@gmail.com tai ilmaantuu paikalle ensinmäisen viestin mukaisesti.

18
Itseltä löytyy lainaan muutama kierros renkaita, jos tarvetta.

Lisäksi kaksi koppaa on, jotka ainakin Xray:n päälle menee suoraan, jos jollain jää tästä kiinni..

Treenaamaan pääsee viimeistään klo 17 alkaen, jos tarvetta alkaa esiintyä, niin aikaistetaan lisää.

19
JÄRJESTETÄÄN Kouvola Night Cruising:n yhteydessä NÄYTÖSAJOA!



http://impedanz.org/keskustelu/viewtopic.php?f=22&t=360

Tapahtuma on menneinä vuosina kerännyt tuon 2500 kävijää muutaman tunnin aikana, eli säpinää ja väkeä tulee riittämään.


Kilpailualue on riittävän iso n.9x9m ja varikkotilaa saadaan oivasti aivan viereen, joten ilman valvovaa silmää ei tavarat pääse olemaan.


Tapahtumapaikka:
Kouvolassa Prisman kauppakeskuksen parkkihallissa, Tommolankatu 9.






Aikataulu:
Ovet aukeavat klo 18.00 jonka jälkeen oltava paikalla, kun yleisölle ovet aukesi 19.00


Ajot kestää noin klo 22:30 asti.


Säännöt:

Kori: Pakollinen, auton näköinen

-Auto: 1:10 touring alustalla tai vastaavan kokoinen, 4WD 1:10

-Akku: LiPo akut oltava kovakuorisia ja ladattava latauspussissa, max. nimellisjännite 7,4V, muuten vapaa

-Moottori:10.5/4000kv moottori (suositus,ei todellakaan estä osallistumista)

-Renkaat:-Tamiya Super drift-tech,-HPI/R2 hobbies t-drift (Yokomo Super Drift Tire ZERO-ONE R2), ei jää varmaan näistäkään kiinni

-Gyrot, d-boxit yms ajonvakautuslaitteet kielletty.

-CS-autot sallittu.


Rata:
Matot


Muuta:
Sähköt on, omat jatkojohdot ja tuolit+pöydät mukaan. Akkujen lataus aina latauspussissa.


Kilpailunjärjestäjä pidättää oikeuden muuttaa formaattia, aikataulua, jne. tarpeen mukaan hyväksi katsomallaan tavalla, muutoksista ilmoitetaan tässä ketjussa ja/ tai ohjaajakokouksessa.

20
Vapaa keskustelu / Vs: -- EKOihmeestä --
« : 21.07.13 - klo: 22.36 »

Saksan energiaihme on täysin omassa luokassaan.
ihme ihme ihme ihme ihme ihme ihme ihme ihme
Otetaan muutamia suuntaa antavia esimerkkejä siitä miten nopeasti maa on lähtenyt tielle käyttämään 100% ongelmatonta ja jatkossa käytännössä ilmaista sähköenergiaansa:

- Aurinkovoimaa Saksa tuottaa huikeat  30 000MW. (Yli 3 kertaa Suomen sähköt!)
- Tuulivoimaa Saksa tuottaa mykistävät 51 000MW.(Noin 6- kertaa Suomen sähköt!)
- Bioenergiaa Saksa tuottaa huikeat    40 500MW.(Yli 4- kertaa Suomen sähköt!)
- Vesivoimaa     22 500MW
- Biojätepolttoa  6 000MW.
 ___________________________________________________________ ____________________

Yhteensä 100% tervettä, täysin puhdasta EKO- energiaa murskaavat 150 000MW 17kpl Suomea jo!

(Perustuu T&T 11.07.2013 antamaan tietoon, että Saksa tuottaa aurinkovoimaa 30GW tehoilla, eli liki 4 kertaa enemmän kuin teollisuuden uudisenergian mahtimaa Kiina ja seuraavaan MT:n julkaisuun 03.07.2013. )


Alkaa taas hieman jutut karkailla, mutta odotettavaa taisi olla :angel:


Tuossa tuli lupailtua, halusitte tai ette, niin korjaillaan nyt aina pikku hiljaa näitä juttuja.. Lomalla ei pääse työpaikan kahvipöytäänkään vääntämään päivänselvistä asiosta  :wink:

Jossain määrin hehtaarilla, mutta nuo saksan luvut on pienellä kertoimella luokkaa 500 pielessä, mutta juu.

Toisaalta taasen suomen sähköenergian kulutus on 10000 kertaa liian pieni, mutta sinne päin kuitenkin..

Käytettävät yksiköt sähköenergiassa vuositasolla on TWh/vuosi, oletuksena että tässä nytten haetaan vuoden sähkön kulutusta ja tuotantoa.. Mutta haetaan mitä haetaan, niin lyhyemmälle aikavälillä saa oikeat luvut aika kätevästi laskettua, suhde pysyy samana.


Luoja auttakoon meitä siinä kohtaa, kun kansanedustajatkin alkaa samaa virttä veisata ja talven ensinmäiset pakkaset yllättää  :roll:

edit: meinaa itsekkin mennä sekaisin näiden lukemisesta.. korjailtu hieman kertoimia

21
Vapaa keskustelu / Vs: -- EKOihmeestä --
« : 20.07.13 - klo: 00.59 »
Aha PT tuossa aiemmin valehtelit suoraan, että pelkkä invertteri maksaisi yli 10 000e. No kuten saimme lukea EDES KOKO S.K:ssa mainittu  systeemi ei todellakaan maksa tuota ilmasta keksimääsi summaa.. Vain 9 000e!

Jaa-a, missähän kohtaa tälläistä on sitten kerrottu? Itse olen puhunut koko ajan ihan koko järjestelmästä aurinkokennoista katkaisijalle asti.. Luetun ymmärtäminenkin lienee siinä ja tässä.

Mutta annetaan homman tekeytyä, onhan osa rakentanut talojakin halvemmalla ja osa kalliimmalla, joten jos ääripäät otetaan, niin kaikenlaista saadaan aikaiseksi.

22
Vapaa keskustelu / Vs: -- EKOihmeestä --
« : 19.07.13 - klo: 22.56 »
Hyvä homma, asia perustuu siis edelleen pelkkään oletukseen?

Ja jotta itselleen saadaan asia vielä kauniiksi, niin asiassa ei ole huomioitu lainkaan vikaantumisia, mutta nehän hoituu sitten ilmaiseksi.. Ensinmäisellä kerralla kun uusitaan invertteri, niin menee useamman vuoden tuotot sen sileän tien.

Kunhan nyt jostain alkaa tulla niitä ihan oikeita hintoja sinulle mitä nuo järjestelmät ovat maksaneet tavallisille ihmisille, niin lasketaan sitten uudestaan. Ja kunhan alkaa olla sitä pohjaa ottaa tilastollisia arvoja, niin silloin ollaan jo tukevammalla pohjalla.


Hieman aikaa kun tutkiskelet ja ihan mieluusti vaikka kysyt asiaan perehtyneiltä, niin alkaa varmaan muutamia lain alaisuuksia selvitä asian ympäriltä.

Siis jos edelleen tahtotila on korvata toiminnassa olevat ydinvoimayksiköt jotenkin muuten tuotetulla energialla.


Kotitalouksien energian kattamiseen on olemassa tämän lisäksi monia muitakin oivia ratkaisuja ja jonkun aikaa on energiayhtiöt antaneet syöttää omaan verkkoonsa sähköä, ei tässä nyt mitään uutta ja ihmeellistä pitäisi olla?

23
Vapaa keskustelu / Vs: -- EKOihmeestä --
« : 19.07.13 - klo: 20.11 »
Niin no, no niin..

Sähkön keskihinta on hyvin varmasti halvempi, kuin tuossa esitetty.

Ja hyvin mielenkiinnosta haluttaisi tietää, että mistä tuo hankintahinta on otettu?

Jos otetaan 6kW:n 3-vaihe järjestelmä, niin tuon kuluttaja hinta on yli 10t€:a ja hyvin varmasti aika paljonkin yli.. Asentaakin pitäisi.


Joten mitenkä nyt sitten alkaa mennä näiden kannattavuuksien kanssa?

Mikäli käsissä on tuo sijoitettava summa ja vaihtoehdot ovat järkevä aurinkosähkö tai onneton pankkitili, niin miksei tuossa fiksu rahan arvostaja laita rahaa johonkin muuhun muhimaan, jolloinka jää hyvällä tuurilla vielä se pääoma sieltä kotiutettevaksi, toisin kuin vaihtoehdossa kaikki rahat aurinkojärjestelmiin??

Oikein kuin alat järkeväksi, niin pieniä vesivoimaloita on kaupan, kannattaa alkaa tuota laskeskelemaan, voi olla jopa oikeasti järkevää.


Puututaan lisää kaikenlaisiin vääryyksiin tässä pikku hiljaa, kunhan jaksaa  :angel:

Mutta oikeasti noihin saattaa monikin uskoa, ikävä kyllä..


Missään nimessä uusia energiamuotoja vastaan ei ole mitään, mutta järki päässä..

24
Vapaa keskustelu / Vs: Re: -- EKOihmeestä --
« : 19.07.13 - klo: 13.34 »
Itsehän kävin taas muutama viikko sitten asentelemassa muutaman kilowatin verran aurinkopaneeleita, ja kyllähän aurinkoenergia on tulecaisuuden juttu. Mutta aivan tyystin ei voida heittäytyä aurinko- ja tuulivoiman käsiin täällä Suomessa... Kun ulkona on kaamosaika, 35 astetta pakkasta ja talot pitää saada lämpimäksi... Niin mitäs sitten tehdään terästehtailla? Ne kun hörppää sähköä siihen malliin, että sitä ei tahdo edes ihminen ymmärtää. Ja ne masuunit on kuumana yötä päivää. Eikä ne terästehtaat ole ainoita hirmusyöppöjä näillä main. On paperitehtaat sun muut... Ei, akkuteknologia ei mitenkään päin pysty vastaamaan tarpeeseen. Sen tietää Niinistökin. Joten eiköhän meillä vielä hyvän tovin pysy melko monimuotoisena tämä energiantuotanto.

Mutta silti, aurinkoenergia on jees. Asuntovaunuunkin ajattelin talven aikana asennella paneelia  100-200w edestä, ja parit isot akut niille kaveriksi. Samalla loisteputket ja hehkulamput vaihtuu ledeiksi. Riittää sähköä useampaan kaffikupposeenO0

Tämä aloittaja ei nyt taida ihan niitä terävämpiä matematiikan osaajia olla, mutta helposti kuitenkin saatavissa uskomaan hieman kaikkea  :grin:

Mutta ruutupaperia, lukuja, päättelyä, niin eiköhän tuo tuosta..

Kyllähän aurinkoenergian puolella on panostusta ja hyvin monet globaalit ja ihan uskottavat yritykset satsaa tekniikkaan tuon ympärillä, eivät siis tyhjän myymiseen.

Energiakontteja, älykkäitä verkkoja onhan näitä, mutta mikä sitten pelastukseksi tulee on eri asia. Joku tulee tuossa pelissä polttamaan rahaa ja toiset taas voittamaan..

Kuka sitten haistaa ensin parhaat valtion tuet ja muut, niin on voittaja, mutta tuettu energia on harvoin sitä kaikkein parasta.


Hehkulamput ja halogeenit on hyvä korvata led:llä, mutta loisteputken korvaajaksi siintä ei vielä ole energian säästömielessä.

Kun vertaa led:n ja loisteputken per Watti antamaa valotehoa, niin tuo homma selviää aika nopeasti.

25
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 03.06.13 - klo: 19.42 »
Toinen auto tuli hommattua, niin pääsee nuorempikin junnu ajelemaan samaan aikaan vanhemman kanssa. Tuollainen SCX10 ollut ajoautona, eikä oikein enää napannut, kun oli SC:llä päässyt ajelemaan.


Ja suuret kiitokset Hobbyfactory:lle, hieman tuurilla löytyikin vielä RTR-pakettia toimitukseen ja taitanee jo huomenna olla paikallisessa noudettavana.

Saksan päässä noita näytti olevan vielä tarjolla, jos suomen kaupat on jo noista tyhjiä? Mutta tuonne ei tilausta tarvinnut tällä kertaa suunnata.

Mutta toiseen autoon aloin vaihtamaan iskarien öljyjä ja samalla vähentää noita reikien määrää lautasissa.

Kokeiluluontoisesti yhdet lautaset pikaliimasin, mutta nuo sokeat lautaset porasin 3-reikäsiksi 1,5mm poralla.

Jos illasta kasailisi ja huomenna kereisi kokeilemaan, kuinka sitten muuttuu.

Jousisarjat vielä tulossa ja keskimoottorikonversioon on osat, joten näpräiltävää on.

Pientä toivoa annettu jo sillekkin, että rata tulisi hieman lähemmäksi, niin josko tuota ajoa ihan autenttisissa olosuhteissa kertyisi lisää kuskeille.

26
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 26.05.13 - klo: 17.02 »
Tulihan testattua miten auto kestää vettä sähköillä joita ei ole suojattu, täräytin vehkeen ohjausvirheen saattelemana ojaan jossa vettä ihan reilusti, auto ihan läpimärkä ja mutainen möykky kun nappasin kopan pois.

Virrat nopeasti poikki, puhalsin pahimmat pois sähköosien päältä ja nopeasti auto ensiapuun  :shocked:

CRC pesu, paineilmalla p*skat pois, puhdistus ja auto nippuun, ei MITÄÄN ongelmia  :police: selvisin säikähdyksellä koko episodista  :afro:

Vesilätäkkö oli pihalla viime viikonloppuna ja tuon seurauksena nopari päästi viimeiset henkäykset  :grin:

Junnu makselee nyt vielä hieman oppirahoja, kylläkin ajovirheestä sinne singahti.

Ei sillä, eilen saivat poltettua yhden muutamankin vuoden palvelleen moottori-nopari-yhdistelmän toisesta autosta.


Mutta uusi nopari on kiinni ja kohta purkamaan kisakeskusta, joten pääsee junnu taas päristelemään.

27
Yöllä ukkosti ja satoi vettä, mutta tällä hetkellä ei maistu siltä, että alkaisi satamaan.

Poutaista ja ok kelit tällä hetkellä ulos katsottuna (radalle pari kilometriä), joten hyvin suurella todennäköisyydellä tulee ajokelit.

Jos näin on, niin ei noissa säätiedotuksissa kyllä mitään järkeä ole  :shocked:

Harmi ettei pääse osallistumaan.

28
Niin kyllähän sää näyttää ... ennusteen mukaan lohduttomalta......mutta niinhän se näytti lauantaillekin(mikä ei sitten loppujen lopuksi pitänyt ihan täsmällisesti paikkaansa.......)
Joka tapauksessa etenemme alkuperäisen suunnitelman mukaan.
Paikalla olen n.klo 10 tienoissa.

Katsotaan sitten .......

-Barbie-

Juu, tälle päivälle ei vesisateita osunut.

Tosin yöllä oli satanut ja lätäkön löytäminen junnun toimesta maksoi yhden noparin  :laugh:

29
Joo-o, viime vuonna taisi 40%:n onnistumisella mennä sääennustukset ilmatieteen laitoksella ja tänä vuonna sama meno jatkuu  :grin:

Tai jos huomenna ne pitääkin paikkansa  :shocked:

Toivottavasti ei.

30
Lauantai näyttäisi sääennusteen mukaan aika huonolta......
Ja sunnuntai jo paremmalta
ELI
saattaa olla , että emme avaa rataa lauantaiksi vaan sunnuntaiksi vasta.

TARKEMPAA TIETOA HUOMENNA KLO 18 mennessä tällä palstalla.


-KyPak-

Lauantaina jos ajelette, niin junnujen kanssa voinee tulla vaikutteita ottamaan.

Auton hankinta on jo siinä liipaisimella, mutta  :angel: Tarjous on hyväksyntää vaille..

Isoa halliahan kaupungilla tässä tykkimäki/tehola alueella riittää (tyhjänä..), eiköhän joku niistä ole asfalttipinnalla, niin saisi ajettua sateen suojassa  :azn:

Sivuja: [1] 2 3 4