Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Zagga

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Vs: polttoaineen nitrot
« : 29.06.09 - klo: 08.16 »
myönnän virheeni cool power teksti on maahantuojan lätkäisemässä suomenkielisessä tuoteselosteessa...
laitan kuvaa jahka saan kameraa lainaa

2
Polttisautot / Vs: polttoaineen nitrot
« : 27.06.09 - klo: 11.06 »
Joo 16% hyvä .18 koneeseen.
Atalasta en itseasiassa tarkemmin tiedä mitä kaikkia on saatavilla.
Morganin polttoaineet siellä tais ainakin olla.

Coolpoweria et osta vaikka myyjä sitä kuinka kirkkain silmin tyrkyttäis.Tästä on jo oikeasti vuosia heille toitotettu että Coolpower ja Sidewinder ovat kaksi eri polttoainetta.
Morgan on valmistaja... Sidewinder autoihin ja Coolpower lentäviin laitteisiin.
Silti he myyvät harrastajille autoihinsa coolpoweria... ja kuten nähdään niin tuossakin tuotteen nimi on täysin päin honkia...
Morgan Coolpower sidewinder...
No kun sellasta ei ole olemassakaan, vaan tuossa linkissä oleva polttoaine on Morgan Sidewinder polttoainetta...
Eli 16% autoon tarkoitettu polttoaine.

Huh... sori ylimääränen avautuminen... Atalan täysi välinpitämättömyys tässä polttoaine touhussa vaan jaksaa nyppiä aina kun tulee puheeksi.

Ties kuinka monelle ovat myyneet coolpoweria autoihin... moni on foorumilla itkenyt kun ei auto toimi kunnolla jne...
On mottori kuollut nopeesti yms.
No siinä syy.

Sidewinder on hyväksi todettua.
Tuossa sellainen näytti olevan verkkokaupassa.
http://www.atalarc.fi/kauppa/index.php?act=viewProd&productId=117

Ihan käsittämätöntä vaan on että ne ei ole jukoliste vieläkään muuttaneet tuota tekstiään.



Hmmm.... itseltäni löytyy 2 pulloa tuota morganin nitroa 16% ja 25% molemmissa pulloissa kyllä lukee että Morgan Coolpower Sidewinder.

3
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
« : 12.06.09 - klo: 12.37 »
ei ole naarmuinen mutta väljän oloinen ja koska on ensimmäinen polttikseni niin en osaa sanoa onko liian väljä.Koneella n.2 gallonaa ajettu. Kylmänä toimii ihan ok, parin minuutin ajon jälkeen kone ei enää kierrä kunnolla ja sammuu tyhjäkäynnillä,säädöt eivät tunnu vaikuttavan mitenkään. Tässä viikonlopun aikana olisi tarkoitus purkaa kone atomeiksi ja tarkastaa osien kunto.



4
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
« : 12.06.09 - klo: 09.01 »
Alkaa pikkuhiljaa jo meneen hermot tuo dst:n kanssa. Nyt kun sai muuten auton kuntoon, niin moottori alkoi temppuileen. Kylmänä käynnistyy hyvin ja kulkeekin vähän aikaa mukavasti kunnes lämpenee ja vedot katoaa kokonaan.

Oisko kone tosiaan jo kulunut loppuun kun vajaa 2 gallonaa vasta ajettu? Eikä ole ollut ihan tappiviri säädöillä edes.

Kuumana ei auta oikein mitään nuo säädöt, ei taho pysyä käynnissä millään. Lämmöt nousee 150-160 asteeseen hetkessä vaikka kone ei kierrä edes kunnolla. Silloin kun se vielä toimi, lämmöt oli jotain 130 astetta vaikka kuin huudatti konetta.

Mistä tässä kannattaisi vikaa alkaa etsimään? Vai ostanko suosiolla uuden putken ja männän? Kaasarin olen puhdistanut ja letkut näyttäis olevan kunnossa. Tankissa ei ole roskia ja pakoputki ei vuoda.


itselle ensimmäinen polttis tämä dst ja samanlaista ongelmaa ilmenee.Lämpöisenä ei hirveästi puristuksia ole ja etulaakeri kyllä vuotaa, mutta niin se on tehnyt ihan alusta asti joten luulin että se kuuluu asiaan :tongue: Koitanko ensin vaihtaa tuon laakerin vai ostanko samalla myös uuden sylinteriputken?

Sivuja: [1]